Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Cid skrev (6 minutter siden):

Håper ikke vi trenger å bli uvenner noen her da :) jeg liker deg, tannfeen og tvillingene :gruppeklem: 

Cassidy Tvillingene liker deg også vi Cid, du er vår forumvenn.:klem3::klem3:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Entern skrev (8 minutter siden):

Neida vi blir ikke uvenner Cid, vil aldri bli uvenner med deg og tvillingene :klem2::klem2::klem2:

Cassidy Tvillingene er enige vi, du har helt rett der Entern.:klem3::klem3:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Cid skrev (6 timer siden):

Man kan gjøre begge deler 😁

Hvorfor må man det? Hva er den enorme trangen for å dille så jævlig med timelange ingenting-innlegg i absolutt alle tråder? Nå har jeg riktignok allerede en hel skokk på ignore og slipper se fjaset, men det gjør jo ikke noe med at sideantallet vokser med pisspreik slik at det blir ubrukelig å søke tilbake slik at man kan fortsette noe. 

• Liker 2
Skrevet (endret)
TheHairyToothfairy skrev (2 minutter siden):

Hvorfor må man det? Hva er den enorme trangen for å dille så jævlig med timelange ingenting-innlegg i absolutt alle tråder? Nå har jeg riktignok allerede en hel skokk på ignore og slipper se fjaset, men det gjør jo ikke noe med at sideantallet vokser med pisspreik slik at det blir ubrukelig å søke tilbake slik at man kan fortsette noe. 

Hvis det er så fryktelig irriterende og generelt fryktelig kan du jo bare la være å lese og poste i trådene?
Så slipper du å irritere deg, og vi andre slipper denne evinnelige sutringen.

Endret av Entern
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå):

Enig, som jeg skrev under her så har jeg begynte å ta diskusjoner videre til chatte tråder om de oppstår i ikke chatte tråder, tror det kan funke :)

Men jeg er egentlig enig når jeg tenker meg om, folk kommer jo tross alt til denne tråden for å lese episoder som er lagt ut men det blir ikke like lett når der er sider med sider med fjasing :P vi har jo allerede mange chatte tråder så jeg synes at vi kan heller utnytte dem og la tråder som denne og for eksempel dagens rose være i fred :) jeg angret på at jeg deltok i så mye avsporing i den tråden, fremover når jeg havner i en diskusjon i tråder som ikke egnes til fjasing så kommer jeg til å sitere innlegget og svare i en av chatte trådene :)

Skrevet
Cid skrev (2 minutter siden):

Enig, som jeg skrev under her så har jeg begynte å ta diskusjoner videre til chatte tråder om de oppstår i ikke chatte tråder, tror det kan funke :)

Vel talt. 

• Liker 1
Skrevet
Agent smith skrev (9 timer siden):

Jeg har sjøl fått kjeft for å avspore andre tråder

Vi er mange på sosioprat som avsporer i diverse tråder. 🙂

• Hjerte 2
Skrevet
Entern skrev (6 minutter siden):

Hvis det er så fryktelig irriterende og generelt fryktelig kan du jo bare la være å lese og poste i trådene?
Så slipper du å irritere deg, og vi andre slipper denne evinnelige sutringen.

Cassidy Tvillingene sier bra kommentert vi Entern.:applaus::applaus::klappe::klappe:

• Hjerte 1
Skrevet

Men jeg er egentlig enig når jeg tenker meg om, folk kommer jo tross alt til denne tråden for å lese episoder som er lagt ut men det blir ikke like lett når der er sider med sider med fjasing :P vi har jo allerede mange chatte tråder så jeg synes at vi kan heller utnytte dem og la tråder som denne og for eksempel dagens rose være i fred :) jeg angret på at jeg deltok i så mye avsporing i den tråden, fremover når jeg havner i en diskusjon i tråder som ikke egnes til fjasing så kommer jeg til å sitere innlegget og svare i en av chatte trådene :)

Det er naturlig at det er denne tråden som blir brukt mest når det publiseres episoder. Det kommer tilsvar og schwoops.. samtalen er i gang. 🙂

• Hjerte 2
Skrevet
Embla Othea skrev (1 minutt siden):

Vi er mange på sosioprat som avsporer i diverse tråder. 🙂

ja du har helt rett Embla Othea. for det har Cassidy Tvillingene også merket vi.:nikke::nikke:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Agent smith skrev (19 timer siden):

Episode 408

Scener fra et arkivskap.

@Entern hadde fått i oppdrag fra @pst å arkivere sosiopratene alfabetisk med noen stikkord og sånn

@Adobyen storbycowboy med sans for cowgirl og katter

@AliceNextDoor stakk til Tyskland i limousin, etterlot seg hjertesorg

@Athena Catalina. Tøff dame med sans for Barcelona og Depeche mode

@Boetica dame med sans for Godtesnop og nedtelling

@CAPS LOCK arkivert med STORE BOKSTAVER

@Ciaran og Ciara kosemoserosesoveposeoverdose X2

@Cid Tv spilling, home and away, hotel Cæsar og 69

@Embla Othea jomfru med sans for vafler og safarikjeks

@Entern arkiverte seg selv som deathheavyblacksatan metal fan. Med favorittband som gothic motherslayer, torture from the brimstone og soulfuckers deathwish.

@Fighter83 ny sosioprater fra et finere strøk

@Ford3000 dame med sans for bevere og traktor

@Frøkenfryden kvargspisende hjernekrymper som liker Vera, drake og poirot

@Hoppetaujenta Tante Sofie type som passer på røverne på forumet

@Jocelynn nykommer på jakt etter kjærlighet og sånn 

@jukkapalme kokosnüsse

@Kvakkekyllingen kul dame fra Trøndelag, som er i prosessen med å bli høne

@MarianneE forumveteran som gjør 5 fine ting hver dag

@Maskinfører kosemose og blinklys

@Rosakatt snill katt som liker garnnøster og jakt 

@Sola de varm og lys og skinnende

@Titania dama som elsker   Tv spill.

Selv om hun må drepe bossen 1 Million ganger 

@TheHairyToothfairy allsidig mann som snakker både fransk,Russisk, svensk, ballefjordsk og kjærlighetens språk flytende 

Jeg glemte kommentere denne! Jamfør pågående debatt så havna den baki der.. men jupp! Der har du meg! Veldig sammensatt og sånn:duskedame:

• Hjerte 2
Skrevet
Titania skrev (51 minutter siden):

Men den tråden er vel mer for det. 

Sorry for kanskje å lage dårlig stemning, men jeg leser i denne tråden for å lese nye episoder, ikke side opp og side ned med tommel opp siteringer. 

Det er vel ingen av oss som kan bestemme hva denne tråden er ment for? :klo:
Om man må bla gjennom et par sider mellom hver episode må vi tåle. Jeg synes vi skal være rause og inkluderende. 🙂

• Hjerte 2
Skrevet
Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Jeg glemte kommentere denne! Jamfør pågående debatt så havna den baki der.. men jupp! Der har du meg! Veldig sammensatt og sånn:duskedame:

Det der er generelt en av de aller beste episodene 😊👍

@Agent smith er et geni 😀👍

• Hjerte 1
Skrevet
Entern skrev (47 minutter siden):

Denne tråden har vært fjasete fra starten av mer eller mindre, jeg ser ikke problemet 😊

Enig. 🙂

• Hjerte 2
Skrevet
Embla Othea skrev (Akkurat nå):

Om man må bla gjennom et par sider mellom hver episode må vi tåle. Jeg synes vi skal være rause og inkluderende. 🙂

Helt enig :highfive:

• Hjerte 2
Skrevet

Der sa du noe veldig fint og sant, Cassidy Tvillingene er så hjertens enige med deg der vi Embla Othea.:nikke::nikke:

• Hjerte 2
Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (13 minutter siden):

At det er et irritasjonsmoment for deg er ikke vårt problem. Ingen her får spesialbehandling. 🙂

• Hjerte 2
Skrevet
Embla Othea skrev (2 minutter siden):

Enig. 🙂

Entern skrev (1 minutt siden):

Helt enig :highfive:

:strix::strix:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Der sa du noe veldig fint og sant, Cassidy Tvillingene er så hjertens enige med deg der vi Embla Othea.:nikke::nikke:

:hoppe:

• Hjerte 2
Skrevet

:hoppe:

:strix::strix:

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...