Gjest Cid Skrevet 19. juni 2022 #1801 Del Skrevet 19. juni 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Jeg ville gjettet macarena but maybe we can use that in another episode😂😂 Eller samba 💃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. juni 2022 #1802 Del Skrevet 19. juni 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Eller samba 💃 Unnskyld at jeg siterte fra 1994 forresten. Da var du 3!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 19. juni 2022 #1803 Del Skrevet 19. juni 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Unnskyld at jeg siterte fra 1994 forresten. Da var du 3!! Heh? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. juni 2022 #1804 Del Skrevet 19. juni 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Heh? Maybe we can use that in another episode The julekalender 1994 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 19. juni 2022 #1805 Del Skrevet 19. juni 2022 Frøkenfryden skrev (12 minutter siden): Vil ha pus!! Våkna nå 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 19. juni 2022 #1806 Del Skrevet 19. juni 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Våkna nå 😁 Så fin 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 19. juni 2022 #1807 Del Skrevet 19. juni 2022 Frøkenfryden skrev (34 minutter siden): Bare ristes lett i pannen eller noe sånt😂 😄😆🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 19. juni 2022 #1808 Del Skrevet 19. juni 2022 Cid skrev (34 minutter siden): Uff jeg har fått sterk krydder borti nøttene før, det var grusomt 😖 😆🤣 hvordan skjedde det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 19. juni 2022 #1809 Del Skrevet 19. juni 2022 Entern skrev (4 minutter siden): Så fin 🥰 Takk 😻 Jeg er enig 😆 En liten søtnos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 19. juni 2022 #1810 Del Skrevet 19. juni 2022 Frøkenfryden skrev (33 minutter siden): Nå spriker det i mange retninger her😳 😲 da blir Frantzen glad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 19. juni 2022 #1811 Del Skrevet 19. juni 2022 lurven skrev (3 minutter siden): 😆🤣 hvordan skjedde det? Klødde meg på granatene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 19. juni 2022 #1812 Del Skrevet 19. juni 2022 Frøkenfryden skrev (34 minutter siden): Jeg er pingle.. mann sier jeg har kommet meg med eksponering 👍🙂 tåler visst mer nå enn da vi møttes. NEI ikke koffert!!🤪 😁😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. juni 2022 #1813 Del Skrevet 19. juni 2022 Kvakkekyllingen skrev (11 minutter siden): Våkna nå 😁 Ååå🥰☺️🥰☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 19. juni 2022 #1814 Del Skrevet 19. juni 2022 Frøkenfryden skrev (32 minutter siden): Rømte @lurven? Da erre grovt. Kanske han måtte stryke katten medhårs i lefse eller noe😆 Her er jeg borte for å kose pusekatten en liten time og så blir det helt rorbua her, sjokka over dere😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 19. juni 2022 #1815 Del Skrevet 19. juni 2022 lurven skrev (2 minutter siden): Her er jeg borte for å kose pusekatten en liten time og så blir det helt rorbua her, sjokka over dere😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 19. juni 2022 #1816 Del Skrevet 19. juni 2022 Cid skrev (18 minutter siden): Klødde meg på granatene Åja du gjorde den klassiske tabben, klø seg på balla med chilihender Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 19. juni 2022 #1817 Del Skrevet 19. juni 2022 lurven skrev (2 minutter siden): Åja du gjorde den klassiske tabben, klø seg på balla med chilihender På den tiden jeg gikk naken hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 19. juni 2022 #1818 Del Skrevet 19. juni 2022 (endret) Cid skrev (12 minutter siden): På den tiden jeg gikk naken hjemme Da du var 3 år gammel?😁 Endret 19. juni 2022 av lurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballongfrue Skrevet 19. juni 2022 #1819 Del Skrevet 19. juni 2022 lurven skrev (4 timer siden): Episode 71. Så var det endelig klart for den årlige sommerfesten igjen, det var ikke noe spesielt tema så alle kunne komme kledd som de ville. @TheHairyToothfairy hadde tatt på seg fullt kamuflasjeutstyr for kvelden for han likte se på de andre uten å bli sett @Frøkenfryden kom i ananasbadedrakten sin for hun ville bade og sånn, men det viste seg at bassenget var tomt for vann. @Cid kom utkledd som supermario og håpet å finne noe fleinsopp på festen. @Titania som også var mario fan kom utkledd som prinsesse daisy og håpet på å bli reddet av @Cid @Entern kom utkledd som Conan, og var skikkelig slem-rumpe @jukkapalme kom utkledd som en sexy palme med 2 store kokosnøtter og håpet på litt jukking i løpet av kvelden @MarianneE kom utkledd som husmor og laget mat og passet på alle sammen. @Sjokoladepenge kom utkledd som en stor sjokolade og håpet at noen ville spise litt på henne i løpet av kvelden. @Peanut kom utkledd som nettopp en peanøtt, og gav @TheHairyToothfairy nøtteallergi, heldigvis kunne @SVK @LitenOgSkvetten hadde kledd seg ut som en stor ballong og gikk rundt og ventet på at noen skulle poppe henne @Capslock kom utkledd som et tastatur og håpet på at noen ville trykke på de rette tastene. @Villfisker kom utkledd som en fisker og håpet på å få snøret i noens bunn. @Kvakkekyllingen kom så klart utkledd som kylling, men klar som et egg. @Vikingmamma kom utkledd som skjoldmøy og var klar for en real slåsskamp Sist men ikke minst dukket @AliceNextDoor opp i limousin, hun leita etter naboen sin som hun ikke hadde sett på mange år. Hvem som helst får ikke poppe meg😉😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 19. juni 2022 #1820 Del Skrevet 19. juni 2022 LitenOgSkvetten skrev (11 minutter siden): Hvem som helst får ikke poppe meg😉😂 Bare kjendiser på den festen, ingen av de er noen hvemsomhelst 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå