Entern Skrevet 19. juni 2022 #1761 Del Skrevet 19. juni 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Neida så. NATTA!!! 😂😂😂 Natta coco 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. juni 2022 #1762 Del Skrevet 19. juni 2022 (endret) TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): Ikkeno er som sterk mat Jeg er pingle.. mann sier jeg har kommet meg med eksponering 👍🙂 tåler visst mer nå enn da vi møttes. NEI ikke koffert!!🤪 Endret 19. juni 2022 av Frøkenfryden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 19. juni 2022 #1763 Del Skrevet 19. juni 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Neida så. NATTA!!! 😂😂😂 Forlater De mig i en sådan stund, frøken Andersson? Det kan da hende dette bliver særdeles for skummelt for mig, akk og ve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 19. juni 2022 #1764 Del Skrevet 19. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Ikkeno er som sterk mat Enig. Sist spist på hyggelig indisk restaurant i Sarpsborg 🌶👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 19. juni 2022 #1765 Del Skrevet 19. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Ikkeno er som sterk mat Savner å spise sterkt konstant, mild er kjedelig :- Entern skrev (Akkurat nå): Spiser ikke veldig sterk daglig nei 😅 Sist gang var vel nå tirsdag 😊 Bra du ikke er som jeg var Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 19. juni 2022 #1766 Del Skrevet 19. juni 2022 Entern skrev (28 minutter siden): Episode 74 Slutten på festen @Frøkenfryden og @jukkapalme bondet intenst over sin felles kjærlighet til kokosnøtter, og drakk Frydens egenkomponerte kaffe, vodka, sjampanje og kokosmelk drink kjent som «Fryden» av Frydens mummikopper @Cid og @Titania var litt i sin egen verden og shottet tequila og bamsedrikk mens de spilte Mario Kart, til de ble trøtte og sovnet på @Kvakkekyllingens sofa. @Kvakkekyllingen på sin side hadde noen avdøde slektninger til overs hun tilberedte til nattmat, så det ble Deep Fried Chicken til alle festdeltakerne. Det likte @TheHairyToothfairy og @Peanut spesielt godt. @Peanut ble så glad at hun smøg seg innpå @TheHairyToothfairy, hun elsket den amerikanske stilen hans så mye at hun kunne ikke la være selv om hun visste det var feil. @AliceNextDoor og @Panthera Pardus måtte ta med @TheHairyToothfairy på akutten, så kjedelig avslutning for deres del, heldigvis hadde de allerede skiftet til Sexy Nurse Outfit. @lurven tok over DJ duties og spilte E-Type og Scooter på maks volum til naboene ringte politiet @Marianne E og @Vikingmamma danset villt til musikken mens de drakk Frydens sjampanje. @SVK drømte seg helt bort og trodde han var i Disneyland, og at @LitenOgSkvetten var Snøhvit. Han fulgte etter henne rundt på festen og spurte om å få autograf. Hun syntes det var mest sjarmerende og skrev autografen på stortåa hans. @Villfisker drakk akevitt og jägermeister og fortalte fiskeskrøner til @CAPS LOCK som bare fulgte sånn halvveis med, for det var noe viktig han hadde glemt… 😮 Noen skulle jo kjøre @AttilaTheHun til skolen i morgen. Hun hadde en viktig eksamen og skolebussjåførene var tatt ut i streik!!! 😟 @Entern tok grep. Han tok over DJ duties, og satte på et utvalg av sine favorittband, noe som skremte alle så mye at de ble edru og @lurven var ganske sikker på at han så hinmannen sjøl dukke opp i en sky av røyk, men det var bare @Entern som røyker litt mye, som han gjør når han er stresset. Deretter trakk @Entern seg tilbake, han måtte dusje. Blir innmari svett nedentil av bjørneskinnsundertøy. Dessuten måtte han slipe slagsverdet, ved Crom! @lurven ryddet etter festen, det tok flere timer… Haha. Vel bekomme! Ihjelstekt kylling til dere alle 🐥🐤 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. juni 2022 #1767 Del Skrevet 19. juni 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Natta coco 😊 KG ass. Norway the nuttu way🙃 natta!💙 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 19. juni 2022 #1768 Del Skrevet 19. juni 2022 (endret) Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Jeg er pingle.. mann sier jeg har kommet meg med eksponering 👍🙂 tåler visst mer nå enn da vi møttes. NEI ikke koffert!!🤪 🧳 Endret 19. juni 2022 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 19. juni 2022 #1769 Del Skrevet 19. juni 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Jeg er pingle.. mann sier jeg har kommer meg med eksponering 👍🙂 tåler visst mer nå enn da vi møttes. NEI ikke koffert!!🤪 Handler jeg for en gangs skyld feks katt i lefse (kebab) så teller det ikke om den ikke er så sterk at jeg kjenner katten klore seg ut dagen etter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. juni 2022 #1770 Del Skrevet 19. juni 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Haha. Vel bekomme! Ihjelstekt kylling til dere alle 🐥🐤 Det er du! Jeg må sove. Du får ta neste skift😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 19. juni 2022 #1771 Del Skrevet 19. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Handler jeg for en gangs skyld feks katt i lefse (kebab) så teller det ikke om den ikke er så sterk at jeg kjenner katten klore seg ut dagen etter Katt i lefse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 19. juni 2022 #1772 Del Skrevet 19. juni 2022 Skal vi omdøpe denne tråden til Rorbua 1.0? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 19. juni 2022 #1773 Del Skrevet 19. juni 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Det er du! Jeg må sove. Du får ta neste skift😂 Sov godt fryden 🥳 Jeg skal ikke sove helt enda. Men ikke så alt for lenge til 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. juni 2022 #1774 Del Skrevet 19. juni 2022 Rømte @lurven? Da erre grovt. Kanske han måtte stryke katten medhårs i lefse eller noe😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. juni 2022 #1775 Del Skrevet 19. juni 2022 jeg sa ikke det!! Jeg la meg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 19. juni 2022 #1776 Del Skrevet 19. juni 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Katt i lefse? Kebab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 19. juni 2022 #1777 Del Skrevet 19. juni 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Rømte @lurven? Da erre grovt. Kanske han måtte stryke katten medhårs i lefse eller noe😆 Han forsvinner titt og ofte. Tror han fikk dårlig kylling eller eplejuice 👿😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 19. juni 2022 #1778 Del Skrevet 19. juni 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Han forsvinner titt og ofte. Tror han fikk dårlig kylling eller eplejuice 👿😁 Kona kalte på han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 19. juni 2022 #1779 Del Skrevet 19. juni 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Rømte @lurven? Da erre grovt. Kanske han måtte stryke katten medhårs i lefse eller noe😆 Han her ligger trygt iaffal 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 19. juni 2022 #1780 Del Skrevet 19. juni 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Kona kalte på han Sikker? 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå