Entern Skrevet 15. januar 2023 #17701 Skrevet 15. januar 2023 Agent smith skrev (10 minutter siden): Nei jeg er torturist Slett ikke. Du er ikke subjekt men objekt
Entern Skrevet 15. januar 2023 #17702 Skrevet 15. januar 2023 Agent smith skrev (6 minutter siden): Denne er ledig Nydelig hund
Gjest Agent smith Skrevet 15. januar 2023 #17703 Skrevet 15. januar 2023 Entern skrev (3 minutter siden): Nydelig hund Ser ut som en demon
Embla Othea Skrevet 15. januar 2023 #17704 Skrevet 15. januar 2023 Cid skrev (16 minutter siden): Jeg var bare 10 da 🤭
Entern Skrevet 15. januar 2023 #17705 Skrevet 15. januar 2023 Agent smith skrev (5 minutter siden): Ser ut som en demon Neida, mer som en Immortal fan
Ford3000 Skrevet 15. januar 2023 #17706 Skrevet 15. januar 2023 Agent smith skrev (41 minutter siden): Denne er ledig Kjenner et par NAVere som har slik hund. Hun ene har fire av denne sorten. Hun er visst storfornøyd.
Gjest Agent smith Skrevet 15. januar 2023 #17707 Skrevet 15. januar 2023 Entern skrev (2 timer siden): Neida, mer som en Immortal fan 😆
Gjest Agent smith Skrevet 15. januar 2023 #17708 Skrevet 15. januar 2023 Episode 398 Kg wars episode VI @SVK rigeren vendere tilbake Original return if the @jedimastah Luke skywanker sender @Cid 3PO og R2ern D2ern til trening og sport for å befri han cola fra jabba @TheHairyToothfairy. Prinsesse @Titania organ A er også med . Men hun blir fanga og lagt i lenker Luke kommer for å hjelpe til man faller gjennom en Luke (!) I gulvet Og må beseire rancor Men da blir luke og de andre dømt til å bli spist av sarlacc et beist som fordøyer maten sin svært sakte Men luke bruker lyssabelen sin til å befri seg selv og vennene sine. I kaoset som oppstår faller booba tannfett ned i kjeften til sarlacc Og @Titania kakdkvæler jabba @TheHairyToothfairy I mellomtiden dra luke tilbake dagboka for å fullføre sin trening hos master @Boetica Men hun er døende Men hun bekrefter at @Adobyen skywanker er faren hans og at @Titania er tvillingsøstra hans Luke og @Titania drar for å konfrontere faren sin Og luke prøver å få han til å gi opp den mørke siden av forumet Vader tar luke med til @Entern Som prøver å få han over til den mørke siden av forumet Luke blir forbanna og kutter av armen til vader Kom å ta din fars plass ved min side sier @Entern Luke nekter og @Entern begynner å torturere han med kraftlyn @Adobyen kan ikke stå å se på at sønnen hans blir drept og kaster @Entern ned i en sjakt. Så dør han fredfullt i armene til luke
TheHairyToothfairy Skrevet 15. januar 2023 #17709 Skrevet 15. januar 2023 Agent smith skrev (3 timer siden): Denne er ledig Det er jo en mannevond hamster. Skal ha hund 1
TheHairyToothfairy Skrevet 15. januar 2023 #17710 Skrevet 15. januar 2023 Agent smith skrev (26 minutter siden): Episode 398 Kg wars episode VI @SVK rigeren vendere tilbake Original return if the @jedimastah Luke skywanker sender @Cid 3PO og R2ern D2ern til trening og sport for å befri han cola fra jabba @TheHairyToothfairy. Prinsesse @Titania organ A er også med . Men hun blir fanga og lagt i lenker Luke kommer for å hjelpe til man faller gjennom en Luke (!) I gulvet Og må beseire rancor Men da blir luke og de andre dømt til å bli spist av sarlacc et beist som fordøyer maten sin svært sakte Men luke bruker lyssabelen sin til å befri seg selv og vennene sine. I kaoset som oppstår faller booba tannfett ned i kjeften til sarlacc Og @Titania kakdkvæler jabba @TheHairyToothfairy I mellomtiden dra luke tilbake dagboka for å fullføre sin trening hos master @Boetica Men hun er døende Men hun bekrefter at @Adobyen skywanker er faren hans og at @Titania er tvillingsøstra hans Luke og @Titania drar for å konfrontere faren sin Og luke prøver å få han til å gi opp den mørke siden av forumet Vader tar luke med til @Entern Som prøver å få han over til den mørke siden av forumet Luke blir forbanna og kutter av armen til vader Kom å ta din fars plass ved min side sier @Entern Luke nekter og @Entern begynner å torturere han med kraftlyn @Adobyen kan ikke stå å se på at sønnen hans blir drept og kaster @Entern ned i en sjakt. Så dør han fredfullt i armene til luke Der jeg kommer fra er kaldkveling forspill 1
Gjest Cid Skrevet 15. januar 2023 #17711 Skrevet 15. januar 2023 Ford3000 skrev (3 timer siden): Kjenner et par NAVere som har slik hund. Hun ene har fire av denne sorten. Hun er visst storfornøyd. Hvorfor akkurat navere? 😛
Gjest Adobyen Skrevet 15. januar 2023 #17712 Skrevet 15. januar 2023 Ford3000 skrev (3 timer siden): Kjenner et par NAVere som har slik hund. Hun ene har fire av denne sorten. Hun er visst storfornøyd. Hva mener du med NAVer? Vi er noen uføretrygdede her, som synes denne delen av forumet er trygt og fordomsfritt…. Pleier å være det. Tror egentlig ikke at du mente noe vondt med det, for du virker veldig grei.
Gjest Cid Skrevet 15. januar 2023 #17713 Skrevet 15. januar 2023 Adobyen skrev (3 minutter siden): Hva mener du med NAVer? Vi er noen uføretrygdede her, som synes denne delen av forumet er trygt og fordomsfritt…. Pleier å være det. Tror egentlig ikke at du mente noe vondt med det, for du virker veldig grei. Jeg liker ikke det ordet selv
Gjest Adobyen Skrevet 15. januar 2023 #17714 Skrevet 15. januar 2023 Cid skrev (12 minutter siden): Jeg liker ikke det ordet selv Ikke jeg heller, for det er et skjellsord. Det betyr egentlig å drive dank på statens bekostning, uten grunn. Ordet oppsto en gang i tiden om ungdommer som tok et friår fra skolen og fikk støtte av nav. Siden har ordet blitt populært blant folk til å omfatte alle som får sin inntekt fra nav. jeg sal ikke lage noe oppstyr altså… unnskyld for utbruddet.
Jocelynn Skrevet 15. januar 2023 #17715 Skrevet 15. januar 2023 Agent smith skrev (5 timer siden): Nei jeg er torturist Kommer en tur innom kammeret ditt… 😈
Jocelynn Skrevet 15. januar 2023 #17716 Skrevet 15. januar 2023 Etterpå kommer jeg innom kjøkkenet til @Peanut og vil ha nystekte kanelsnurrer. 🤤 1
Gjest Peanut Skrevet 15. januar 2023 #17717 Skrevet 15. januar 2023 14 minutter siden, Jocelynn said: Etterpå kommer jeg innom kjøkkenet til @Peanut og vil ha nystekte kanelsnurrer. 🤤 Det får du selvfølgelig
Jocelynn Skrevet 15. januar 2023 #17718 Skrevet 15. januar 2023 Peanut skrev (4 minutter siden): Det får du selvfølgelig Vi må ikke ta diskusjonen om det heter kanelsnurrer, kanelknuter, kanelboller, skillingsbolle eller kanel i svingene her inne på KG! 😅
Gjest Agent smith Skrevet 15. januar 2023 #17719 Skrevet 15. januar 2023 TheHairyToothfairy skrev (2 timer siden): Det er jo en mannevond hamster. Skal ha hund Da er Nok denne bedre
Entern Skrevet 15. januar 2023 #17720 Skrevet 15. januar 2023 Jocelynn skrev (3 minutter siden): Vi må ikke ta diskusjonen om det heter kanelsnurrer, kanelknuter, kanelboller, skillingsbolle eller kanel i svingene her inne på KG! 😅 Hvertfall ikke utenfor sosialprat 😮😧😱
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå