Ciaran og Ciara Skrevet 8. januar 2023 #17201 Skrevet 8. januar 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Bedre enn å ha lugga noen antar jeg 😜 Jepp Cassidy Tvillingene er helt enige vi.
Gjest Cid Skrevet 8. januar 2023 #17202 Skrevet 8. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (17 minutter siden): Jepp Cassidy Tvillingene er helt enige vi. Da måtte jeg bodd i en luggar
Rosakatt Skrevet 8. januar 2023 #17203 Skrevet 8. januar 2023 Cid skrev (19 minutter siden): 🏃♂️ Tenkte ikke på før nå at du er en mus du(på bilde) jeg er en katt 😄 kom kom 1
Ciaran og Ciara Skrevet 8. januar 2023 #17204 Skrevet 8. januar 2023 Rosakatt skrev (1 minutt siden): Tenkte ikke på før nå at du er en mus du(på bilde) jeg er en katt 😄 kom kom 🤣🤣
Ciaran og Ciara Skrevet 8. januar 2023 #17205 Skrevet 8. januar 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Da måtte jeg bodd i en luggar Cassidy Tvillingene gjetter at du hadde blitt en Luggarboer vi da.
Gjest Cid Skrevet 8. januar 2023 #17206 Skrevet 8. januar 2023 Rosakatt skrev (9 minutter siden): Tenkte ikke på før nå at du er en mus du(på bilde) jeg er en katt 😄 kom kom Hjeeelp! 😱 🏃♂️🏍️
Gjest Cid Skrevet 8. januar 2023 #17207 Skrevet 8. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene gjetter at du hadde blitt en Luggarboer vi da. Lugget av Anton
Ciaran og Ciara Skrevet 8. januar 2023 #17208 Skrevet 8. januar 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Lugget av Anton Cassidy Tvillingene lurer på om den luggingen gjør veldig vondt vi??😉😉
Gjest Adobyen Skrevet 8. januar 2023 #17209 Skrevet 8. januar 2023 Rosakatt skrev (1 time siden): Har det skjedd noe skrekkelig? Bare kg wars 🫣 de skriver litt blodig av og til.
Rosakatt Skrevet 8. januar 2023 #17210 Skrevet 8. januar 2023 Cid skrev (31 minutter siden): Hjeeelp! 😱 🏃♂️🏍️ Jeg liker å jakte 1
Rosakatt Skrevet 8. januar 2023 #17211 Skrevet 8. januar 2023 Adobyen skrev (8 minutter siden): Bare kg wars 🫣 de skriver litt blodig av og til. Så så, det går bra, du er trygg 😊🐱 1
Gjest Cid Skrevet 8. januar 2023 #17212 Skrevet 8. januar 2023 Rosakatt skrev (35 minutter siden): Jeg liker å jakte 🚚 Adobyen skrev (42 minutter siden): Bare kg wars 🫣 de skriver litt blodig av og til. For mye for deg?
Embla Othea Skrevet 8. januar 2023 #17213 Skrevet 8. januar 2023 Agent smith skrev (9 timer siden): Vi går for @Cids forslag. Hadde glemt den karakteren. Får bli jabba @TheHairyToothfairy i stedet Jeg vil også bli med i KGs wars Jeg vil være den søte prinsessen @Hoppetaujenta er den fæle tanten 1
Gjest Agent smith Skrevet 8. januar 2023 #17214 Skrevet 8. januar 2023 Episode 391 Der som ingen skulle tru at ein vestlending kunne bu Episode 2 i denne serien, kommer på tv2 zebra 19 august Denne gangen skal vi hjem til @Frøkenfryden som har valgt å bosette seg midt i ghettoen i Oslo Der new York har beryktede bydeler som hells kitchen og little Italiy har Oslo Mortens rude Der har altså denne lille tøffe frøkna valgt å bosette seg, midt i den multikulturelle smeltedigelen. Livet kan være tøft i ghettoen derfor drar hun noen ganger helt til Nordstrand for litt miljøforandring Hun er mest inne i leiligheten sin fordi det er for farlig å gå ut stort sett, men hun kjeder seg aldri. Dagene går med til å lage 90 minutters retter, se på naboens hund og fugler og leke med franzen.
Frøkenfryden Skrevet 8. januar 2023 #17215 Skrevet 8. januar 2023 Agent smith skrev (7 minutter siden): Episode 391 Der som ingen skulle tru at ein vestlending kunne bu Episode 2 i denne serien, kommer på tv2 zebra 19 august Denne gangen skal vi hjem til @Frøkenfryden som har valgt å bosette seg midt i ghettoen i Oslo Der new York har beryktede bydeler som hells kitchen og little Italiy har Oslo Mortens rude Der har altså denne lille tøffe frøkna valgt å bosette seg, midt i den multikulturelle smeltedigelen. Livet kan være tøft i ghettoen derfor drar hun noen ganger helt til Nordstrand for litt miljøforandring Hun er mest inne i leiligheten sin fordi det er for farlig å gå ut stort sett, men hun kjeder seg aldri. Dagene går med til å lage 90 minutters retter, se på naboens hund og fugler og leke med franzen. Franzen ler veldig OG syns livet mitt høres hyggelig ut også😂😂😂 Heeeelt til Nordsrand! 😂😂😂 Herlig! Og så sant😂😁🥳 2 1
Frøkenfryden Skrevet 8. januar 2023 #17216 Skrevet 8. januar 2023 Agent smith skrev (8 minutter siden): Episode 391 Der som ingen skulle tru at ein vestlending kunne bu Episode 2 i denne serien, kommer på tv2 zebra 19 august Denne gangen skal vi hjem til @Frøkenfryden som har valgt å bosette seg midt i ghettoen i Oslo Der new York har beryktede bydeler som hells kitchen og little Italiy har Oslo Mortens rude Der har altså denne lille tøffe frøkna valgt å bosette seg, midt i den multikulturelle smeltedigelen. Livet kan være tøft i ghettoen derfor drar hun noen ganger helt til Nordstrand for litt miljøforandring Hun er mest inne i leiligheten sin fordi det er for farlig å gå ut stort sett, men hun kjeder seg aldri. Dagene går med til å lage 90 minutters retter, se på naboens hund og fugler og leke med franzen. Der ingen skulle tru at ein vestlending kunne bu😂 1 1
Gjest Agent smith Skrevet 8. januar 2023 #17217 Skrevet 8. januar 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Der ingen skulle tru at ein vestlending kunne bu😂 Du er faktisk den eneste fra vesten som bor der😁
Frøkenfryden Skrevet 8. januar 2023 #17218 Skrevet 8. januar 2023 Agent smith skrev (4 timer siden): Du er faktisk den eneste fra vesten som bor der😁 Ja det kan nok stemme, jeg er sånn wild wild vest-tøff😎 1
Gjest Agent smith Skrevet 8. januar 2023 #17219 Skrevet 8. januar 2023 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Ja det kan nok stemme, jeg er sånn wild wild vest-tøff😎 🤠
Ciaran og Ciara Skrevet 8. januar 2023 #17220 Skrevet 8. januar 2023 Embla Othea skrev (12 timer siden): Jeg vil også bli med i KGs wars Jeg vil være den søte prinsessen @Hoppetaujenta er den fæle tanten 😍😍🤩🤩 Agent smith skrev (8 timer siden): Episode 391 Der som ingen skulle tru at ein vestlending kunne bu Episode 2 i denne serien, kommer på tv2 zebra 19 august Denne gangen skal vi hjem til @Frøkenfryden som har valgt å bosette seg midt i ghettoen i Oslo Der new York har beryktede bydeler som hells kitchen og little Italiy har Oslo Mortens rude Der har altså denne lille tøffe frøkna valgt å bosette seg, midt i den multikulturelle smeltedigelen. Livet kan være tøft i ghettoen derfor drar hun noen ganger helt til Nordstrand for litt miljøforandring Hun er mest inne i leiligheten sin fordi det er for farlig å gå ut stort sett, men hun kjeder seg aldri. Dagene går med til å lage 90 minutters retter, se på naboens hund og fugler og leke med franzen. Cassidy Tvillingene digger denne episoden vi.😍😍🤩🤩
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå