Frøkenfryden Skrevet 24. desember 2022 #16481 Skrevet 24. desember 2022 Agent smith skrev (6 timer siden): En lite pause i zombieapokalypsen Episode 363 Puleevangeliet Det hendte i dager at jomfruen @Kvakkekyllingen ble med egg, og hun måtte flykte fra den onde kongen i av Trøndelag @Bjarne @Brøndbo Hun dro rundt i hele Norge for å finne et hus hun kunne legge egget sitt. Først var hun i Porsgrunn hos @MarianneE men hun hadde ikke plass, så dro hun å Banka på i Skien hos @Athena Catalina men hun var på jobb. Hun var også innom ballefjord hos @Ford3000 men det var ikke plass i traktoren Turen gikk videre til Oslo, først prøvde hun hos @Peanut men hun hadde solgt huset og dreiv å vaska ut og hadde ikke lyst til å skitne til huset med eggehvitte I et siste desperat forsøk ringte hun på hos @Hoppetaujenta Jeg har ikke plass i leiligheten sa hun, men har litt plass ute i garasjen Egget var allerede halveis ute, så fortet seg å presse det ut mellom gamle tepper, en hullete skurebøtte og en punktert sykkel. Plutselig dukket en engel fra mortensrud opp, det var @Frøkenfryden Sjå jomfruen har født ein kyllinggut De ble enige om å kalle han @Cid Dagen etter dukket det opp tre Fæle menn fra et land langt borte Der var @TheHairyToothfairy, @Agent smith og @Adobyen De hadde med gaver Red bull, spekepølse og @Titania Englar frå Mortensrud dukkar ikkje opp kvar dag, det seier eg dykk! haha, dette var kjempegøy morgenkaffelektyre. Leste denne før Miss Marple og greier! ❤️😁 1 1
Embla Othea Skrevet 24. desember 2022 #16482 Skrevet 24. desember 2022 Cid skrev (4 timer siden): Han kunne slått Jo Nesbø i salgstall om han skrev bøker og så hadde vi endt opp med Vin Diesel som spiller @Agent smith i en fremtidig film mens Charlize Theron spiller @Frøkenfryden (John Cusack spiller @TheHairyToothfairy) og Josh Gad spiller meg Nå fikk jeg lyst til å fortsette siden jeg synes dette var artig 😄 Evangeline Lilly spiller @Athena Catalina Bradley Cooper spiller @Entern Jessica Alba spiller @Peanut Kat Dennings spiller @Kvakkekyllingen Nicole Kidman spiller @Hoppetaujenta Millie Bobby Brown spiller @Embla Othea Scarlett Johansson spiller @AliceNextDoor Mae Whitman spiller @Titania Daniel Radcliffe spiller @SVK Ben Affleck spiller @Adobyen Ashley Judd spiller @Polly Ester Åå jeg elsker henne 🥳 1
Embla Othea Skrevet 24. desember 2022 #16483 Skrevet 24. desember 2022 Cid skrev (9 timer siden): Hvis du holder ut Å jada… jeg er seig 1
Frøkenfryden Skrevet 24. desember 2022 #16484 Skrevet 24. desember 2022 Cid skrev (5 timer siden): Han kunne slått Jo Nesbø i salgstall om han skrev bøker og så hadde vi endt opp med Vin Diesel som spiller @Agent smith i en fremtidig film mens Charlize Theron spiller @Frøkenfryden (John Cusack spiller @TheHairyToothfairy) og Josh Gad spiller meg Nå fikk jeg lyst til å fortsette siden jeg synes dette var artig 😄 Evangeline Lilly spiller @Athena Catalina Bradley Cooper spiller @Entern Jessica Alba spiller @Peanut Kat Dennings spiller @Kvakkekyllingen Nicole Kidman spiller @Hoppetaujenta Millie Bobby Brown spiller @Embla Othea Scarlett Johansson spiller @AliceNextDoor Mae Whitman spiller @Titania Daniel Radcliffe spiller @SVK Ben Affleck spiller @Adobyen Ashley Judd spiller @Polly Ester Wow flinkis! og jeg ass.. den baben😎😍 1
Gjest Cid Skrevet 24. desember 2022 #16485 Skrevet 24. desember 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Wow flinkis! og jeg ass.. den baben😎😍 Hehe takk 😄
Ford3000 Skrevet 24. desember 2022 #16486 Skrevet 24. desember 2022 Agent smith skrev (10 timer siden): En lite pause i zombieapokalypsen Episode 363 Puleevangeliet Det hendte i dager at jomfruen @Kvakkekyllingen ble med egg, og hun måtte flykte fra den onde kongen i av Trøndelag @Bjarne @Brøndbo Hun dro rundt i hele Norge for å finne et hus hun kunne legge egget sitt. Først var hun i Porsgrunn hos @MarianneE men hun hadde ikke plass, så dro hun å Banka på i Skien hos @Athena Catalina men hun var på jobb. Hun var også innom ballefjord hos @Ford3000 men det var ikke plass i traktoren Turen gikk videre til Oslo, først prøvde hun hos @Peanut men hun hadde solgt huset og dreiv å vaska ut og hadde ikke lyst til å skitne til huset med eggehvitte I et siste desperat forsøk ringte hun på hos @Hoppetaujenta Jeg har ikke plass i leiligheten sa hun, men har litt plass ute i garasjen Egget var allerede halveis ute, så fortet seg å presse det ut mellom gamle tepper, en hullete skurebøtte og en punktert sykkel. Plutselig dukket en engel fra mortensrud opp, det var @Frøkenfryden Sjå jomfruen har født ein kyllinggut De ble enige om å kalle han @Cid Dagen etter dukket det opp tre Fæle menn fra et land langt borte Der var @TheHairyToothfairy, @Agent smith og @Adobyen De hadde med gaver Red bull, spekepølse og @Titania Er kanskje ikke så mye plass i traktoren, men i selveste Indre Ytre Ballefjord er det hjerterom til alle God jul!! 1
Hoppetaujenta Skrevet 24. desember 2022 #16487 Skrevet 24. desember 2022 TheHairyToothfairy skrev (7 timer siden): Hva skal vi bestille? Takeaway? Kan ordnes, men ikke rør Kidman. 1
Frøkenfryden Skrevet 24. desember 2022 #16488 Skrevet 24. desember 2022 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Kan ordnes, men ikke rør Kidman. Bra du sier fra for henne, hun hAr jo ikke hatt mimikk på noen år så vanskelig vite hva hun selv synes..🥺 1 1
Gjest Cid Skrevet 24. desember 2022 #16489 Skrevet 24. desember 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Bra du sier fra for henne, hun hAr jo ikke hatt mimikk på noen år så vanskelig vite hva hun selv synes..🥺 Hva mener du?
Hoppetaujenta Skrevet 24. desember 2022 #16490 Skrevet 24. desember 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Bra du sier fra for henne, hun hAr jo ikke hatt mimikk på noen år så vanskelig vite hva hun selv synes..🥺 Det stemmer nok på en prikk, så ja jeg buksnakker for henne også på amerikansk. Cid skrev (Akkurat nå): Hva mener du? Hun er full av botox og annet svineri og da får de et litt stivt ansikt. 2 1
Gjest Cid Skrevet 24. desember 2022 #16491 Skrevet 24. desember 2022 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Det stemmer nok på en prikk, så ja jeg buksnakker for henne også på amerikansk. Hun er full av botox og annet svineri og da får de et litt stivt ansikt. Fortsatt en god skuespiller da
Frøkenfryden Skrevet 24. desember 2022 #16492 Skrevet 24. desember 2022 Cid skrev (3 minutter siden): Fortsatt en god skuespiller da Nja. Joda, men med panne som en flatskjerm reduseres kvalitet litt syns jeg, mimikk er viktig. Men flott og flink dame, mest leit at hun syntes hun måtte ordne det. 2 1
Hoppetaujenta Skrevet 24. desember 2022 #16493 Skrevet 24. desember 2022 Jo, enig i det, men...jeg syns det blir dumt at alle skal insistere på å være ungdommelig rynkefrie hele livet. Liker bedre at folk godtar livet som det er og er seg selv sånn som man blir. Akkurat som jeg gjør. Ingen kunstigheter skal i denne jenta her. 2 1
TheHairyToothfairy Skrevet 24. desember 2022 #16494 Skrevet 24. desember 2022 Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): Kan ordnes, men ikke rør Kidman. Jaja, får nøye meg med å se på 1 1
Hoppetaujenta Skrevet 24. desember 2022 #16495 Skrevet 24. desember 2022 *trekker gardinene for i prøverommet hennes kjappere enn svint!* 1
Embla Othea Skrevet 24. desember 2022 #16497 Skrevet 24. desember 2022 Hoppetaujenta skrev (38 minutter siden): Jo, enig i det, men...jeg syns det blir dumt at alle skal insistere på å være ungdommelig rynkefrie hele livet. Liker bedre at folk godtar livet som det er og er seg selv sånn som man blir. Akkurat som jeg gjør. Ingen kunstigheter skal i denne jenta her. Fornuftig 😊 1
Gjest Cid Skrevet 24. desember 2022 #16498 Skrevet 24. desember 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Nja. Joda, men med panne som en flatskjerm reduseres kvalitet litt syns jeg, mimikk er viktig. Men flott og flink dame, mest leit at hun syntes hun måtte ordne det. Jeg fokuserer ikke på utseende til folk når jeg ser film
Frøkenfryden Skrevet 24. desember 2022 #16499 Skrevet 24. desember 2022 Cid skrev (10 minutter siden): Jeg fokuserer ikke på utseende til folk når jeg ser film Det er ikke det jeg mener i grunn. Mener at ansiktet kan vise emosjoner i filmen dårligere med botox. Musklatur i deler av ansiktet er jo da lam. Det vil ofte vise litt i pannen vår om man er sint eller trist f eks. og uten noe som rører seg der og andre steder i fjes, vil følelsene vise dårligere. Uavhengig av utseende/penhet osv. Er det jeg mener😊 2 1
Gjest Cid Skrevet 24. desember 2022 #16500 Skrevet 24. desember 2022 Frøkenfryden skrev (13 minutter siden): Det er ikke det jeg mener i grunn. Mener at ansiktet kan vise emosjoner i filmen dårligere med botox. Musklatur i deler av ansiktet er jo da lam. Det vil ofte vise litt i pannen vår om man er sint eller trist f eks. og uten noe som rører seg der og andre steder i fjes, vil følelsene vise dårligere. Uavhengig av utseende/penhet osv. Er det jeg mener😊 Sånt tenker ikke jeg over da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå