Gjest Agent smith Skrevet 23. desember 2022 #16461 Skrevet 23. desember 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Haha. Så mye som skjedde her ♥️🥰 Jeg har blitt mor! Til ingen ringere enn Cid 👍😁 Takk! Men hvem er faren🧐
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 23. desember 2022 #16462 Skrevet 23. desember 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Men hvem er faren🧐 Valdemar vel! Eller deg. Du plukket på høna mi i går 😁
Gjest Agent smith Skrevet 23. desember 2022 #16463 Skrevet 23. desember 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Valdemar vel! Eller deg. Du plukket på høna mi i går 😁 Jeg har ikke jukka bare plukka😇
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 23. desember 2022 #16464 Skrevet 23. desember 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Jeg har ikke jukka bare plukka😇 Sant nok. Da er det nok Valdemar! Skal fortelle ham den gode nyheten 🥳🥳
Gjest Agent smith Skrevet 23. desember 2022 #16465 Skrevet 23. desember 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Sant nok. Da er det nok Valdemar! Skal fortelle ham den gode nyheten 🥳🥳 Neiiii, ikke si det det ikke han som er faren den er den hellige hånd
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 23. desember 2022 #16466 Skrevet 23. desember 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Neiiii, ikke si det det ikke han som er faren den er den hellige hånd Åå. For seint. Nå må jeg skuffe ham Eventuelt produsere en til. Han liker nok det siste forslaget 😁
Gjest Agent smith Skrevet 23. desember 2022 #16467 Skrevet 23. desember 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Åå. For seint. Nå må jeg skuffe ham Eventuelt produsere en til. Han liker nok det siste forslaget 😁 🥳🥳🥳
TheHairyToothfairy Skrevet 24. desember 2022 #16469 Skrevet 24. desember 2022 Agent smith skrev (1 time siden): En lite pause i zombieapokalypsen Episode 363 Puleevangeliet Det hendte i dager at jomfruen @Kvakkekyllingen ble med egg, og hun måtte flykte fra den onde kongen i av Trøndelag @Bjarne @Brøndbo Hun dro rundt i hele Norge for å finne et hus hun kunne legge egget sitt. Først var hun i Porsgrunn hos @MarianneE men hun hadde ikke plass, så dro hun å Banka på i Skien hos @Athena Catalina men hun var på jobb. Hun var også innom ballefjord hos @Ford3000 men det var ikke plass i traktoren Turen gikk videre til Oslo, først prøvde hun hos @Peanut men hun hadde solgt huset og dreiv å vaska ut og hadde ikke lyst til å skitne til huset med eggehvitte I et siste desperat forsøk ringte hun på hos @Hoppetaujenta Jeg har ikke plass i leiligheten sa hun, men har litt plass ute i garasjen Egget var allerede halveis ute, så fortet seg å presse det ut mellom gamle tepper, en hullete skurebøtte og en punktert sykkel. Plutselig dukket en engel fra mortensrud opp, det var @Frøkenfryden Sjå jomfruen har født ein kyllinggut De ble enige om å kalle han @Cid Dagen etter dukket det opp tre Fæle menn fra et land langt borte Der var @TheHairyToothfairy, @Agent smith og @Adobyen De hadde med gaver Red bull, spekepølse og @Titania Jeg er imponert, du er jo den forfatteren, mister! 1
Gjest Cid Skrevet 24. desember 2022 #16470 Skrevet 24. desember 2022 Agent smith skrev (2 timer siden): En lite pause i zombieapokalypsen Episode 363 Puleevangeliet Det hendte i dager at jomfruen @Kvakkekyllingen ble med egg, og hun måtte flykte fra den onde kongen i av Trøndelag @Bjarne @Brøndbo Hun dro rundt i hele Norge for å finne et hus hun kunne legge egget sitt. Først var hun i Porsgrunn hos @MarianneE men hun hadde ikke plass, så dro hun å Banka på i Skien hos @Athena Catalina men hun var på jobb. Hun var også innom ballefjord hos @Ford3000 men det var ikke plass i traktoren Turen gikk videre til Oslo, først prøvde hun hos @Peanut men hun hadde solgt huset og dreiv å vaska ut og hadde ikke lyst til å skitne til huset med eggehvitte I et siste desperat forsøk ringte hun på hos @Hoppetaujenta Jeg har ikke plass i leiligheten sa hun, men har litt plass ute i garasjen Egget var allerede halveis ute, så fortet seg å presse det ut mellom gamle tepper, en hullete skurebøtte og en punktert sykkel. Plutselig dukket en engel fra mortensrud opp, det var @Frøkenfryden Sjå jomfruen har født ein kyllinggut De ble enige om å kalle han @Cid Dagen etter dukket det opp tre Fæle menn fra et land langt borte Der var @TheHairyToothfairy, @Agent smith og @Adobyen De hadde med gaver Red bull, spekepølse og @Titania Så @Kvakkekyllingen er moren min? 😅
Gjest Cid Skrevet 24. desember 2022 #16471 Skrevet 24. desember 2022 Agent smith skrev (1 time siden): Men hvem er faren🧐 Pål
Gjest Cid Skrevet 24. desember 2022 #16472 Skrevet 24. desember 2022 TheHairyToothfairy skrev (3 minutter siden): Jeg er imponert, du er jo den forfatteren, mister! Han kunne slått Jo Nesbø i salgstall om han skrev bøker og så hadde vi endt opp med Vin Diesel som spiller @Agent smith i en fremtidig film mens Charlize Theron spiller @Frøkenfryden (John Cusack spiller @TheHairyToothfairy) og Josh Gad spiller meg Nå fikk jeg lyst til å fortsette siden jeg synes dette var artig 😄 Evangeline Lilly spiller @Athena Catalina Bradley Cooper spiller @Entern Jessica Alba spiller @Peanut Kat Dennings spiller @Kvakkekyllingen Nicole Kidman spiller @Hoppetaujenta Millie Bobby Brown spiller @Embla Othea Scarlett Johansson spiller @AliceNextDoor Mae Whitman spiller @Titania Daniel Radcliffe spiller @SVK Ben Affleck spiller @Adobyen Ashley Judd spiller @Polly Ester
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 24. desember 2022 #16474 Skrevet 24. desember 2022 Cid skrev (33 minutter siden): Så @Kvakkekyllingen er moren min? 😅 Ja gutten min ♥️😁
Gjest Cid Skrevet 24. desember 2022 #16475 Skrevet 24. desember 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Ja gutten min ♥️😁 🐥
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 24. desember 2022 #16476 Skrevet 24. desember 2022 Cid skrev (7 minutter siden): Han kunne slått Jo Nesbø i salgstall om han skrev bøker og så hadde vi endt opp med Vin Diesel som spiller @Agent smith i en fremtidig film mens Charlize Theron spiller @Frøkenfryden (John Cusack spiller @TheHairyToothfairy) og Josh Gad spiller meg Nå fikk jeg lyst til å fortsette siden jeg synes dette var artig 😄 Evangeline Lilly spiller @Athena Catalina Bradley Cooper spiller @Entern Jessica Alba spiller @Peanut Kat Dennings spiller @Kvakkekyllingen Nicole Kidman spiller @Hoppetaujenta Millie Bobby Brown spiller @Embla Othea Scarlett Johansson spiller @AliceNextDoor Mae Whitman spiller @Titania Daniel Radcliffe spiller @SVK Ben Affleck spiller @Adobyen Ashley Judd spiller @Polly Ester Aner ikke hvem hun som spiller meg er, men hun så kul ut 👍😁
Hoppetaujenta Skrevet 24. desember 2022 #16477 Skrevet 24. desember 2022 Jeg bare meddeler at enhver som forsøker å tafse på Kidman...få med meg å bestille! 1
TheHairyToothfairy Skrevet 24. desember 2022 #16478 Skrevet 24. desember 2022 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jeg bare meddeler at enhver som forsøker å tafse på Kidman...få med meg å bestille! Hva skal vi bestille? Takeaway?
Ciaran og Ciara Skrevet 24. desember 2022 #16479 Skrevet 24. desember 2022 Cid skrev (2 timer siden): Han kunne slått Jo Nesbø i salgstall om han skrev bøker og så hadde vi endt opp med Vin Diesel som spiller @Agent smith i en fremtidig film mens Charlize Theron spiller @Frøkenfryden (John Cusack spiller @TheHairyToothfairy) og Josh Gad spiller meg Nå fikk jeg lyst til å fortsette siden jeg synes dette var artig 😄 Evangeline Lilly spiller @Athena Catalina Bradley Cooper spiller @Entern Jessica Alba spiller @Peanut Kat Dennings spiller @Kvakkekyllingen Nicole Kidman spiller @Hoppetaujenta Millie Bobby Brown spiller @Embla Othea Scarlett Johansson spiller @AliceNextDoor Mae Whitman spiller @Titania Daniel Radcliffe spiller @SVK Ben Affleck spiller @Adobyen Ashley Judd spiller @Polly Ester Cassidy Tvillingene digger denne episoden vi,😍😍🤩🤩
Frøkenfryden Skrevet 24. desember 2022 #16480 Skrevet 24. desember 2022 Agent smith skrev (6 timer siden): Men hvem er faren🧐 Det er jo jomfrufødsel din frekkas! 😮🧑🎄 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå