TheHairyToothfairy Skrevet 18. desember 2022 #16201 Skrevet 18. desember 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Episode 353 Liste over hva kgerne på sosioprat skal spise på julaften @Hoppetaujenta skal spise brødskive med agurk siden hun boikotter julen @Cid skal spise sprøstekt ål sterkt krydret @Entern skal ikke spise men drikke akevitt og whisky med far @Frøkenfryden skal spise smalahovudet til franzen @Athena Catalina skal steike seg en grandis med ekstra Ost og hvitløk etter at hun har vært på nattevakt @Kvakkekyllingen skal spise sånne sprutekaker til karskekosen @Peanut fulgte tradisjonen og spiste ribbe med klin kokos svor @TheHairyToothfairy skal grille pølser ute, for ekte menn griller ute hele året nemlig! @LiseTV skulle spise reker for første gang. Havets deilige insekt @Titania skulle spise kartoffler og bacon @MarianneE skulle ha pinnekjøtt @Ford3000 skulle spise stekt bever Men jeg eter ikke pølser! Det er for femi. Vi skal ha varmkun, siden jeg ikke liker kaldkun. 1
TheHairyToothfairy Skrevet 18. desember 2022 #16202 Skrevet 18. desember 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Ååå, vil du heller ha på kjole? Kan godt slippe hvis det er greit for deg? 1
Gjest Agent smith Skrevet 18. desember 2022 #16203 Skrevet 18. desember 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): Men jeg eter ikke pølser! Det er for femi. Vi skal ha varmkun, siden jeg ikke liker kaldkun. Husk å stuffe den først
Gjest Agent smith Skrevet 18. desember 2022 #16204 Skrevet 18. desember 2022 TheHairyToothfairy skrev (3 minutter siden): Kan godt slippe hvis det er greit for deg? Njååå, du er jo ganske fin i kjole
Ciaran og Ciara Skrevet 18. desember 2022 #16205 Skrevet 18. desember 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Husk å stuffe den først 🤣🤣
Ciaran og Ciara Skrevet 18. desember 2022 #16207 Skrevet 18. desember 2022 Agent smith skrev (6 minutter siden): Episode 353 Liste over hva kgerne på sosioprat skal spise på julaften @Hoppetaujenta skal spise brødskive med agurk siden hun boikotter julen @Cid skal spise sprøstekt ål sterkt krydret @Entern skal ikke spise men drikke akevitt og whisky med far @Frøkenfryden skal spise smalahovudet til franzen @Athena Catalina skal steike seg en grandis med ekstra Ost og hvitløk etter at hun har vært på nattevakt @Kvakkekyllingen skal spise sånne sprutekaker til karskekosen @Peanut fulgte tradisjonen og spiste ribbe med klin kokos svor @TheHairyToothfairy skal grille pølser ute, for ekte menn griller ute hele året nemlig! @LiseTV skulle spise reker for første gang. Havets deilige insekt @Titania skulle spise kartoffler og bacon @MarianneE skulle ha pinnekjøtt @Ford3000 skulle spise stekt bever Cassidy Tvillingene digger denne episoden vi.😍😍🤩🤩
Gjest Cid Skrevet 18. desember 2022 #16208 Skrevet 18. desember 2022 Agent smith skrev (7 minutter siden): Episode 353 Liste over hva kgerne på sosioprat skal spise på julaften @Hoppetaujenta skal spise brødskive med agurk siden hun boikotter julen @Cid skal spise sprøstekt ål sterkt krydret @Entern skal ikke spise men drikke akevitt og whisky med far @Frøkenfryden skal spise smalahovudet til franzen @Athena Catalina skal steike seg en grandis med ekstra Ost og hvitløk etter at hun har vært på nattevakt @Kvakkekyllingen skal spise sånne sprutekaker til karskekosen @Peanut fulgte tradisjonen og spiste ribbe med klin kokos svor @TheHairyToothfairy skal grille pølser ute, for ekte menn griller ute hele året nemlig! @LiseTV skulle spise reker for første gang. Havets deilige insekt @Titania skulle spise kartoffler og bacon @MarianneE skulle ha pinnekjøtt @Ford3000 skulle spise stekt bever O: 🏃♂️
TheHairyToothfairy Skrevet 18. desember 2022 #16209 Skrevet 18. desember 2022 Agent smith skrev (22 minutter siden): Husk å stuffe den først Er jævlig god på kalkunstuffing. True story! Agent smith skrev (22 minutter siden): Njååå, du er jo ganske fin i kjole Tviler veldig sterkt på just det! 1
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 18. desember 2022 #16210 Skrevet 18. desember 2022 Agent smith skrev (1 time siden): Episode 353 Liste over hva kgerne på sosioprat skal spise på julaften @Hoppetaujenta skal spise brødskive med agurk siden hun boikotter julen @Cid skal spise sprøstekt ål sterkt krydret @Entern skal ikke spise men drikke akevitt og whisky med far @Frøkenfryden skal spise smalahovudet til franzen @Athena Catalina skal steike seg en grandis med ekstra Ost og hvitløk etter at hun har vært på nattevakt @Kvakkekyllingen skal spise sånne sprutekaker til karskekosen @Peanut fulgte tradisjonen og spiste ribbe med klin kokos svor @TheHairyToothfairy skal grille pølser ute, for ekte menn griller ute hele året nemlig! @LiseTV skulle spise reker for første gang. Havets deilige insekt @Titania skulle spise kartoffler og bacon @MarianneE skulle ha pinnekjøtt @Ford3000 skulle spise stekt bever Du leser tankene mine. Sprut blir det! Kanskje ikke til middag, men til kvelds 😁
Frøkenfryden Skrevet 19. desember 2022 #16211 Skrevet 19. desember 2022 Agent smith skrev (På 18.12.2022 den 0.59): Episode 352 Lukk opp din @hjärterdam Av spytt nick Lukk opp din @hjärterdam og la @Sola de s skinn @jukkapalme i ditt smil Og varme i @FrankDrebin Et lite smil kan spre @Sjokoladepenge i ditt sinn Lukk opp @hjärterdamen og slipp @Sola de inn @Frøkenfryden jeg var @Adobyen Kan jeg minnes @AliceNextDoor som sa Husk at alle snille barn skal @Rumle og være @Embla Othea Hvis du har @Sola de i @hjärterdam da vil også andre smile og bli @MarianneE og @jukkapalme nårcde møter deg og kan bare @-Missi- Lukk opp din @hjärterdam og la @Sola des skinn @jukkapalme i ditt smil Og varme @FrankDrebin Et lite smil kan spre @Sjokoladepenge i ditt sinn, så Lukk opp @hjärterdamen og slipp @Sola de inn. @Ciden har jeg prøvd å leve etter @LiseTV Det er bare dumt å gråte når man likegodt kan @Rumle Det bor et smil i alle @Polly Ester når du møter @Kvakkekyllingen Den er bare om å gjøre å få lokket smilet @Adobyen Hahah, koseliiiig🥰 1
Frøkenfryden Skrevet 19. desember 2022 #16212 Skrevet 19. desember 2022 Agent smith skrev (6 timer siden): Episode 353 Liste over hva kgerne på sosioprat skal spise på julaften @Hoppetaujenta skal spise brødskive med agurk siden hun boikotter julen @Cid skal spise sprøstekt ål sterkt krydret @Entern skal ikke spise men drikke akevitt og whisky med far @Frøkenfryden skal spise smalahovudet til franzen @Athena Catalina skal steike seg en grandis med ekstra Ost og hvitløk etter at hun har vært på nattevakt @Kvakkekyllingen skal spise sånne sprutekaker til karskekosen @Peanut fulgte tradisjonen og spiste ribbe med klin kokos svor @TheHairyToothfairy skal grille pølser ute, for ekte menn griller ute hele året nemlig! @LiseTV skulle spise reker for første gang. Havets deilige insekt @Titania skulle spise kartoffler og bacon @MarianneE skulle ha pinnekjøtt @Ford3000 skulle spise stekt bever Jeg altså! Alltid så voldsom jeg😯😂 1
TheHairyToothfairy Skrevet 19. desember 2022 #16213 Skrevet 19. desember 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Jeg altså! Alltid så voldsom jeg😯😂 Ah, pølser på deg også, ser jeg? 1
Gjest Agent smith Skrevet 19. desember 2022 #16214 Skrevet 19. desember 2022 Kvakkekyllingen skrev (8 timer siden): Du leser tankene mine. Sprut blir det! Kanskje ikke til middag, men til kvelds 😁 Typisk at man må vente helt til kvelds😁
Gjest Agent smith Skrevet 19. desember 2022 #16215 Skrevet 19. desember 2022 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Jeg altså! Alltid så voldsom jeg😯😂 Jaaaah, men det liker franzen
Hoppetaujenta Skrevet 19. desember 2022 #16216 Skrevet 19. desember 2022 Jeg er glad i leverpostei og agurk....jeg har en ekte majonestube på innerlomma. Nam! 1
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 19. desember 2022 #16217 Skrevet 19. desember 2022 Agent smith skrev (2 timer siden): Typisk at man må vente helt til kvelds😁 Den som venter på noe godt ... 😁
Gjest Agent smith Skrevet 19. desember 2022 #16218 Skrevet 19. desember 2022 Episode 355 På tide med en Julesang igjen Deilig er @Adobyen Prektig er @Kveldshimmel @FruN er sjelenes pilgrimsgang @Million de fagre riker på @Adobyen Går @-Missi- til paradis med @Nevian @Cider skal @Rumle @Cider skal henrulle @Rosakatt skal følge @Rosakatters gang @AmandaVI forstummer @FrankDrebin fra himlen I sjelens glade pilegrimssang @Enterne sang den først for @Kvakkekyllingens hyrder @Peanut fra sjel til sjel det lød @Cid over @Adobyen @MarianneE @Frøkenfryden deg @Dr. Ops er en evig @Polly Ester født
Frøkenfryden Skrevet 19. desember 2022 #16219 Skrevet 19. desember 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Episode 355 På tide med en Julesang igjen Deilig er @Adobyen Prektig er @Kveldshimmel @FruN er sjelenes pilgrimsgang @Million de fagre riker på @Adobyen Går @-Missi- til paradis med @Nevian @Cider skal @Rumle @Cider skal henrulle @Rosakatt skal følge @Rosakatters gang @AmandaVI forstummer @FrankDrebin fra himlen I sjelens glade pilegrimssang @Enterne sang den først for @Kvakkekyllingens hyrder @Peanut fra sjel til sjel det lød @Cid over @Adobyen @MarianneE @Frøkenfryden deg @Dr. Ops er en evig @Polly Ester født
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 19. desember 2022 #16220 Skrevet 19. desember 2022 Agent smith skrev (6 minutter siden): Episode 355 På tide med en Julesang igjen Deilig er @Adobyen Prektig er @Kveldshimmel @FruN er sjelenes pilgrimsgang @Million de fagre riker på @Adobyen Går @-Missi- til paradis med @Nevian @Cider skal @Rumle @Cider skal henrulle @Rosakatt skal følge @Rosakatters gang @AmandaVI forstummer @FrankDrebin fra himlen I sjelens glade pilegrimssang @Enterne sang den først for @Kvakkekyllingens hyrder @Peanut fra sjel til sjel det lød @Cid over @Adobyen @MarianneE @Frøkenfryden deg @Dr. Ops er en evig @Polly Ester født 🥰
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå