TheHairyToothfairy Skrevet 17. desember 2022 #16141 Skrevet 17. desember 2022 Dere er fanden meg ikke riktige, jeg lo 2
Ciaran og Ciara Skrevet 17. desember 2022 #16142 Skrevet 17. desember 2022 Agent smith skrev (7 minutter siden): Episode 351 @Cid habits Av @Cid sheeran Every time you come around, you know i cant say @Ichiko Everytime the @FruN goes down I let you take @Gugglo I can feel the the paradise before my world implodes And @TheHairyToothfairy had something wonderful My @Cid habits lead to @KatteLatte nights ending @Adobyen Conversations with a @Anonymburker i barely know Swearin this will be the @Lacuna, but it probably wont I got nothin left to lose,or use or @Gugglo My @Cid habits leads to wide eyes @MarianneE into space And i know i will Lose control of the things that i say Yeah i was @FrankDrebin for a way out, now I know i cant escape @Kvakkekyllingen happens after @Ichiko, its true, its true, my @Cid habits Leads to you @every woman intention ends when the @Cid time starts @FrankDrebin over everthing to reach the first times spark It started under @Million lights, and @Frøkenfryden all got dark. I only know how to go @TheHairyToothfairy. Cassidy Tvillingene bare digger denne episoden vi.😍😍🤩🤩
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 17. desember 2022 #16143 Skrevet 17. desember 2022 Frøkenfryden skrev (19 minutter siden): Juleepisode 1, Musevisa. OBS limited edition x-rated x-maz Når @Kvakkekyllingene blir lange og @Lacuna setter inn Så sier vesle @Titania til KG-flokken sin. Hvis ingen spiser kølla og passer seg for @Adobyen Skal @Frøkenfryden snart få feire jul igjen. Heisann og @Hoppetaujenta og @Athena Catalina, Når pulekvelden kommer da skal @Entern være gra. Heisann og @Hoppetaujenta og @Athena Catalina, Om julekvelden da skal @Sola de få skinne da. Ja @TheHairyToothfairyer flittig han tar en @Agent smith Og sier vi må skjerpe oss, ellers blir jo jula dritt. Mens @Maskinførerhan feier og danser som en @Cid Så bygger @Ford3000 et nytt alter ego og et id. Heisann og @Hoppetaujenta og @Fallerullandei Om julekvelden da skal @mia83 kanskje huske oss -eller nei? Heisann og @hjärterdam og fallerallera Snart skal @Ciaran og Ciara bygge tannpirkerinnretninga. Omsider kommer kvelden som KG venter på, og @Agent smith han trekker frem en @jukkapalme med stå. De pynter den med @Daryl Dixon og @Helene1982 Så putter de en kokosnüsse i toppen, ja faktisk to! Heisann og hoppsann og velkommen @Gullsjakal Har du hittil misset sosioprat? Du må jo være gal! Heisann og hoppsann og fallerallera, på julekvelden da tar @LiseTV på seg glitterkjolen da😘 Hahaha 🤣 Julestemning! ♥️
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 17. desember 2022 #16144 Skrevet 17. desember 2022 TheHairyToothfairy skrev (2 minutter siden): Dere er fanden meg ikke riktige, jeg lo Da er vi to 😂
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 17. desember 2022 #16145 Skrevet 17. desember 2022 Agent smith skrev (10 minutter siden): Episode 351 @Cid habits Av @Cid sheeran Every time you come around, you know i cant say @Ichiko Everytime the @FruN goes down I let you take @Gugglo I can feel the the paradise before my world implodes And @TheHairyToothfairy had something wonderful My @Cid habits lead to @KatteLatte nights ending @Adobyen Conversations with a @Anonymburker i barely know Swearin this will be the @Lacuna, but it probably wont I got nothin left to lose,or use or @Gugglo My @Cid habits leads to wide eyes @MarianneE into space And i know i will Lose control of the things that i say Yeah i was @FrankDrebin for a way out, now I know i cant escape @Kvakkekyllingen happens after @Ichiko, its true, its true, my @Cid habits Leads to you @every woman intention ends when the @Cid time starts @FrankDrebin over everthing to reach the first times spark It started under @Million lights, and @Frøkenfryden all got dark. I only know how to go @TheHairyToothfairy. Ååå 🤗🤗
Frøkenfryden Skrevet 17. desember 2022 #16146 Skrevet 17. desember 2022 Agent smith skrev (9 minutter siden): Veldig bra😆🥳🙂 Du syns vel det du med jukkapalmen med stå😄🤣 neida. Taaakk💙👍🏻☺️ 1
Frøkenfryden Skrevet 17. desember 2022 #16147 Skrevet 17. desember 2022 Agent smith skrev (8 minutter siden): Min kommer i skyggen av din nå altså 🙂 Neinei,hver sin sjanger si! 1
Gjest Agent smith Skrevet 17. desember 2022 #16148 Skrevet 17. desember 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Du syns vel det du med jukkapalmen med stå😄🤣 neida. Taaakk💙👍🏻☺️ You know me to well
Gjest Agent smith Skrevet 17. desember 2022 #16149 Skrevet 17. desember 2022 TheHairyToothfairy skrev (5 minutter siden): Dere er fanden meg ikke riktige, jeg lo 🥳
Frøkenfryden Skrevet 17. desember 2022 #16150 Skrevet 17. desember 2022 TheHairyToothfairy skrev (6 minutter siden): Dere er fanden meg ikke riktige, jeg lo Braaa! Vi må le litt i førjulsstria😁 1 1
Frøkenfryden Skrevet 17. desember 2022 #16151 Skrevet 17. desember 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): 🥳 Nå erre liv rai rai😎🥳 1
Frøkenfryden Skrevet 17. desember 2022 #16152 Skrevet 17. desember 2022 Agent smith skrev (2 minutter siden): You know me to well 1
TheHairyToothfairy Skrevet 17. desember 2022 #16153 Skrevet 17. desember 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Braaa! Vi må le litt i førjulsstria😁 Ja, trengte det midt i pakkingen. Faen så mye greier jeg har! 1
Gjest Agent smith Skrevet 17. desember 2022 #16154 Skrevet 17. desember 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): Ja, trengte det midt i pakkingen. Faen så mye greier jeg har! Mange gaver?
TheHairyToothfairy Skrevet 17. desember 2022 #16155 Skrevet 17. desember 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Mange gaver? Nei, det ordner fruen. Flyttepakking 1
Frøkenfryden Skrevet 17. desember 2022 #16156 Skrevet 17. desember 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): Nei, det ordner fruen. Flyttepakking Åå hater det, samling av ræl entrer dagslyset🙁 1
Frøkenfryden Skrevet 17. desember 2022 #16157 Skrevet 17. desember 2022 TheHairyToothfairy skrev (3 minutter siden): Ja, trengte det midt i pakkingen. Faen så mye greier jeg har! Bra! Muntre opp stri tid! 1
Gjest Agent smith Skrevet 17. desember 2022 #16158 Skrevet 17. desember 2022 TheHairyToothfairy skrev (2 minutter siden): Nei, det ordner fruen. Flyttepakking Åå hehe, tenkte på innpakning av gaver siden det er jul snart
Gjest Agent smith Skrevet 17. desember 2022 #16159 Skrevet 17. desember 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Åå hater det, samling av ræl entrer dagslyset🙁 Han eier jo alt det Øystein Sunde synger om i kjekt å ha
Gjest Cid Skrevet 17. desember 2022 #16160 Skrevet 17. desember 2022 TheHairyToothfairy skrev (17 minutter siden): Dere er fanden meg ikke riktige, jeg lo Jeg nevnte det til foten min og da lo foten
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå