Ford3000 Skrevet 17. desember 2022 #16121 Skrevet 17. desember 2022 Cid skrev (10 minutter siden): Jeg liker deg da 😃 Takk det samme! 1
Gjest Cid Skrevet 17. desember 2022 #16122 Skrevet 17. desember 2022 Ford3000 skrev (11 minutter siden): Takk det samme! Veldig kjekt at vi har sosial prat hvor man kan ha det gøy og fjase med alle 😃
Ford3000 Skrevet 17. desember 2022 #16123 Skrevet 17. desember 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Veldig kjekt at vi har sosial prat hvor man kan ha det gøy og fjase med alle 😃 Jeg fjaser ikke så mye. Er dønn seriøs nå. Kan strekke meg til fising. Fising og bittelitt fjasing. 1
Gjest Cid Skrevet 17. desember 2022 #16124 Skrevet 17. desember 2022 Ford3000 skrev (1 minutt siden): Jeg fjaser ikke så mye. Er dønn seriøs nå. Kan strekke meg til fising. Fising og bittelitt fjasing.
Ford3000 Skrevet 17. desember 2022 #16125 Skrevet 17. desember 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Lukta den helt hit. Ble slått ned nå. 1
TheHairyToothfairy Skrevet 17. desember 2022 #16126 Skrevet 17. desember 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Hehe🥳 Toppers. Jeg er veldig streng. Det kan jeg avsløre! Dere merker det ikke så mye men alle andre vet jeg er streng🤓 Jeg vet! 1 1
Gjest Agent smith Skrevet 17. desember 2022 #16127 Skrevet 17. desember 2022 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Hehe🥳 Toppers. Jeg er veldig streng. Det kan jeg avsløre! Dere merker det ikke så mye men alle andre vet jeg er streng🤓 Men ikke mot meg, har aldri fått kjeft for alt tullet jeg finner på
Frøkenfryden Skrevet 17. desember 2022 #16128 Skrevet 17. desember 2022 Agent smith skrev (6 minutter siden): Men ikke mot meg, har aldri fått kjeft for alt tullet jeg finner på Nei jeg er streng men urettferdig😃😉 1
Gjest Agent smith Skrevet 17. desember 2022 #16129 Skrevet 17. desember 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Nei jeg er streng men urettferdig😃😉 😆
Gjest Agent smith Skrevet 17. desember 2022 #16130 Skrevet 17. desember 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Nei jeg er streng men urettferdig😃😉 Så lenge det er fordel for meg kan du godt fortsette å være det
Frøkenfryden Skrevet 17. desember 2022 #16131 Skrevet 17. desember 2022 TheHairyToothfairy skrev (3 timer siden): Jeg vet! Agent smith skrev (1 time siden): Så lenge det er fordel for meg kan du godt fortsette å være det De som er i varmen har litt slingringsmonn! 😉 1
Ciaran og Ciara Skrevet 17. desember 2022 #16132 Skrevet 17. desember 2022 Cid skrev (4 timer siden): Veldig kjekt at vi har sosial prat hvor man kan ha det gøy og fjase med alle 😃 Cassidy Tvillingene er helt enige med deg vi Cid.👍👍
Rosakatt Skrevet 17. desember 2022 #16133 Skrevet 17. desember 2022 Ford3000 skrev (5 timer siden): Kan være rimelig streng jeg også Noen ganger er jeg gitarstreng. Man trenger litt strenge folk i livet sitt, og som dessuten kan holde andre i ørene *gjemmer ørene* 🥺 1 1
Gjest Agent smith Skrevet 17. desember 2022 #16134 Skrevet 17. desember 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): De som er i varmen har litt slingringsmonn! 😉 🥳
Frøkenfryden Skrevet 17. desember 2022 #16135 Skrevet 17. desember 2022 (endret) Juleepisode 1, Musevisa. OBS limited edition x-rated x-maz Når @Kvakkekyllingene blir lange og @Lacuna setter inn Så sier vesle @Titania til KG-flokken sin. Hvis ingen spiser kølla og passer seg for @Adobyen Skal @Frøkenfryden snart få feire jul igjen. Heisann og @Hoppetaujenta og @Athena Catalina, Når pulekvelden kommer da skal @Entern være gra. Heisann og @Hoppetaujenta og @Athena Catalina, Om julekvelden da skal @Sola de få skinne da. Ja @TheHairyToothfairyer flittig han tar en @Agent smith Og sier vi må skjerpe oss, ellers blir jo jula dritt. Mens @Maskinførerhan feier og danser som en @Cid Så bygger @Ford3000 et nytt alter ego og et id. Heisann og @Hoppetaujenta og @Fallerullandei Om julekvelden da skal @mia83 kanskje huske oss -eller nei? Heisann og @hjärterdam og fallerallera Snart skal @Ciaran og Ciara bygge tannpirkerinnretninga. Omsider kommer kvelden som KG venter på, og @Agent smith han trekker frem en @jukkapalme med stå. De pynter den med @Daryl Dixon og @Helene1982 Så putter de en kokosnüsse i toppen, ja faktisk to! Heisann og hoppsann og velkommen @Gullsjakal Har du hittil misset sosioprat? Du må jo være gal! Heisann og hoppsann og fallerallera, på julekvelden da tar @LiseTV på seg glitterkjolen da😘 Endret 17. desember 2022 av Frøkenfryden 2 3
Ciaran og Ciara Skrevet 17. desember 2022 #16136 Skrevet 17. desember 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Juleepisode 1, limited edition x-rated x-maz Når @Kvakkekyllingene blir lange og @Lacuna setter inn Så sier vesle @Titania til KG-flokken sin. Hvis ingen spiser kølla og passer seg for @Adobyen Skal @Frøkenfryden snart få feire jul igjen. Heisann og @Hoppetaujenta og @Athena Catalina, Når pulekvelden kommer da skal @Entern være gra. Heisann og @Hoppetaujenta og @Athena Catalina, Om julekvelden da skal @Sola de få skinne da. Ja @TheHairyToothfairyer flittig han tar en @Agent smith Og sier vi må skjerpe oss, ellers blir jo jula dritt. Mens @Maskinførerhan feier og danser som en @Cid Så bygger @Ford3000 et nytt alter ego og et id. Heisann og @Hoppetaujenta og @Fallerullandei Om julekvelden da skal @mia83 kanskje huske oss -eller nei? Heisann og @hjärterdam og fallerallera Snart skal @Ciaran og Ciara bygge tannpirkerinnretninga. Omsider kommer kvelden som KG venter på, og @Agent smith han trekker frem en @jukkapalme med stå. De pynter den med @Daryl Dixon og @Helene1982 Så putter de en kokosnüsse i toppen, ja faktisk to! Heisann og hoppsann og velkommen @Gullsjakal Har du hittil misset sosioprat? Du må jo være gal! Heisann og hoppsann og fallerallera, på julekvelden da tar @LiseTV på seg glitterkjolen da😘 Cassidy Tvillingene digger denne episoden vi.😍😍🤩🤩
Gjest Agent smith Skrevet 17. desember 2022 #16137 Skrevet 17. desember 2022 Episode 351 @Cid habits Av @Cid sheeran Every time you come around, you know i cant say @Ichiko Everytime the @FruN goes down I let you take @Gugglo I can feel the the paradise before my world implodes And @TheHairyToothfairy had something wonderful My @Cid habits lead to @KatteLatte nights ending @Adobyen Conversations with a @Anonymburker i barely know Swearin this will be the @Lacuna, but it probably wont I got nothin left to lose,or use or @Gugglo My @Cid habits leads to wide eyes @MarianneE into space And i know i will Lose control of the things that i say Yeah i was @FrankDrebin for a way out, now I know i cant escape @Kvakkekyllingen happens after @Ichiko, its true, its true, my @Cid habits Leads to you @every woman intention ends when the @Cid time starts @FrankDrebin over everthing to reach the first times spark It started under @Million lights, and @Frøkenfryden all got dark. I only know how to go @TheHairyToothfairy.
Frøkenfryden Skrevet 17. desember 2022 #16138 Skrevet 17. desember 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Episode 351 @Cid habits Av @Cid sheeran Every time you come around, you know i cant say @Ichiko Everytime the @FruN goes down I let you take @Gugglo I can feel the the paradise before my world implodes And @TheHairyToothfairy had something wonderful My @Cid habits lead to @KatteLatte nights ending @Adobyen Conversations with a @Anonymburker i barely know Swearin this will be the @Lacuna, but it probably wont I got nothin left to lose,or use or @Gugglo My @Cid habits leads to wide eyes @MarianneE into space And i know i will Lose control of the things that i say Yeah i was @FrankDrebin for a way out, now I know i cant escape @Kvakkekyllingen happens after @Ichiko, its true, its true, my @Cid habits Leads to you @every woman intention ends when the @Cid time starts @FrankDrebin over everthing to reach the first times spark It started under @Million lights, and @Frøkenfryden all got dark. I only know how to go @TheHairyToothfairy. Åå liker Sheeran💙 åå I got dark😯næmmen. Bra jobba! Nå koker det her🥳🥳🥳🥳 1
Gjest Agent smith Skrevet 17. desember 2022 #16139 Skrevet 17. desember 2022 Frøkenfryden skrev (11 minutter siden): Juleepisode 1, Musevisa. OBS limited edition x-rated x-maz Når @Kvakkekyllingene blir lange og @Lacuna setter inn Så sier vesle @Titania til KG-flokken sin. Hvis ingen spiser kølla og passer seg for @Adobyen Skal @Frøkenfryden snart få feire jul igjen. Heisann og @Hoppetaujenta og @Athena Catalina, Når pulekvelden kommer da skal @Entern være gra. Heisann og @Hoppetaujenta og @Athena Catalina, Om julekvelden da skal @Sola de få skinne da. Ja @TheHairyToothfairyer flittig han tar en @Agent smith Og sier vi må skjerpe oss, ellers blir jo jula dritt. Mens @Maskinførerhan feier og danser som en @Cid Så bygger @Ford3000 et nytt alter ego og et id. Heisann og @Hoppetaujenta og @Fallerullandei Om julekvelden da skal @mia83 kanskje huske oss -eller nei? Heisann og @hjärterdam og fallerallera Snart skal @Ciaran og Ciara bygge tannpirkerinnretninga. Omsider kommer kvelden som KG venter på, og @Agent smith han trekker frem en @jukkapalme med stå. De pynter den med @Daryl Dixon og @Helene1982 Så putter de en kokosnüsse i toppen, ja faktisk to! Heisann og hoppsann og velkommen @Gullsjakal Har du hittil misset sosioprat? Du må jo være gal! Heisann og hoppsann og fallerallera, på julekvelden da tar @LiseTV på seg glitterkjolen da😘 Veldig bra😆🥳🙂
Gjest Agent smith Skrevet 17. desember 2022 #16140 Skrevet 17. desember 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Åå liker Sheeran💙 åå I got dark😯næmmen. Bra jobba! Nå koker det her🥳🥳🥳🥳 Min kommer i skyggen av din nå altså 🙂
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå