Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Frøkenfryden skrev (18 timer siden):

Nååå liker det litt røft åsså si😁

Fredaaaag🥳🥳🥳

Ja, men derfor må jeg også stelles pent med siden jeg ellers liker litt smekk

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ford3000 skrev (15 timer siden):

Haha! Det hender seg vel, selv hekser har behov :D

🤩

Selv JEG har behov. Meg først, etc

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Agent smith skrev (4 timer siden):

Haha, hvis jeg, @TheHairyToothfairy og @Cid skulke dra på på hyttetur en gang skal du ikke se bort fra at det kan tikke inn en sms i innboksen din

Blir nok mest snapchat-videoer med romperakett, drikkeviser og @Cid som tegner bart på @Agent smith mens han sover med en flaske edelt flammevann i armkroken

• Nyttig 1
Skrevet
Agent smith skrev (9 timer siden):

Episode 351

Det er jo ingen hemmelighet at kg folka er meget språkmektige og  snakker mange  ulike dialekter. Her kommer et lite utdrag av noen av dialektene de kan.

@Hoppetaujenta snakker den typiske haugenstua dialekten, men slår noen ganger over til sørkedal dialekt spesielt når hun er i finere lag

@Cid snakker Ålesund dialekt, men kan også gjøre seg forstått på moldsk og kristiansundsk 

@Entern snakker Lillehammer dialekt, men kan også flytende sagene og Bjølsen

@Athena Catalina snakker skiens dialekt men forstår en del Porsgrunnsk og litt tvedestrandsk 

@Kvakkekyllingen snakker det neste utdødde språket indre trøndersk, men forstår også levangersk i skriftlig form

@Peanut kunne grenlandsk som liten men har nå fortrengt det, og snakker kun bogstadveien dialekt 

@AliceNextDoor snakker til vanlig den tyske rammstein dialekten men forstår også notsk

@Ciaran og Ciara snakker kun 3. Personsk 

@Frøkenfryden morsmålet er sognemål, men har lært seg en del kebabnorsk etter at hun flytta til mortensrud 

@TheHairyToothfairy har bodd i hele Norge og har ingen definert dialekt, det er blanding av alt, man kan foreksempel høre han si:

Bæverfetta isje skarru sjøøø, ama smettestol je årnær sæ

Og ingen veit hva det betyr

@Ford3000 snakker typisk den litt sjeldne indre ballefjord dialekten, men kan også Køllefjord dialekten, som en kuriositet kan det også nevnes at hun har evnen til å kommunisere med bevere 

@Embla Othea snakker flytende dirty 

Jeg er egentlig fryktelig tydelig av meg, kan hende det henger litt igjen fra tidligere yrker. 

"NÅ MÅ DERE JOBBE, ANDREPLASS I SELVFORSVAR ER JÆVLIG DÅRLIG!"

• Nyttig 1
Gjest Agent smith
Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (4 minutter siden):

Blir nok mest snapchat-videoer med romperakett, drikkeviser og @Cid som tegner bart på @Agent smith mens han sover med en flaske edelt flammevann i armkroken

Akkurat sånn som hun liker det

Gjest Agent smith
Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (2 minutter siden):

Jeg er egentlig fryktelig tydelig av meg, kan hende det henger litt igjen fra tidligere yrker. 

"NÅ MÅ DERE JOBBE, ANDREPLASS I SELVFORSVAR ER JÆVLIG DÅRLIG!"

Andreplass i spis eller bli spist liksom😲

Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (1 time siden):

🤣🤣

Skrevet
Agent smith skrev (2 timer siden):

Ja, jeg liker å gi andre det de ønsker!

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå):

Ja, jeg liker å gi andre det de ønsker!

👍👍

Skrevet
Agent smith skrev (5 timer siden):

😂

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (11 timer siden):

Selv JEG har behov. Meg først, etc

De fleste har behov, hekser, ikke-hekser, mens noen syns slikt snusk er noe tull og helst lar være. Hver sin lyst :D 

Cid skrev (11 timer siden):

Du hadde nok blitt en bra mor, du virker artig og hyggelig 😃

Takk for det 🤩 Får se om det ligger i kortene for meg. Se om jeg blir frisk nok osv.

• Hjerte 1
Skrevet
Ford3000 skrev (9 minutter siden):

De fleste har behov, hekser, ikke-hekser, mens noen syns slikt snusk er noe tull og helst lar være. Hver sin lyst :D 

Takk for det 🤩 Får se om det ligger i kortene for meg. Se om jeg blir frisk nok osv.

Bare av nysgjerrighet, er det at du er 35 sant? :) 

Skrevet
Cid skrev (10 minutter siden):

Bare av nysgjerrighet, er det at du er 35 sant? :) 

Mhm :D 

• Nyttig 1
Skrevet
Ford3000 skrev (1 minutt siden):

Akkurat der vi er nå bør du svare litt mer sånn tydelig «ja» eller «nei».  Syns jeg😌

• Nyttig 1
Skrevet
Ford3000 skrev (4 minutter siden):

Fin alder det :) 31 her 

Haha hørtes ut som starten på en bio nå 😅

Skrevet
Frøkenfryden skrev (40 minutter siden):

Akkurat der vi er nå bør du svare litt mer sånn tydelig «ja» eller «nei».  Syns jeg😌

Mhm, skal skjerpe meg, frøken! 🙋‍♀️

Cid skrev (37 minutter siden):

Fin alder det :) 31 her 

Haha hørtes ut som starten på en bio nå 😅

Mener å huske du sa noe liknende tidligere :D Tror nok dere folka, iaf på såpeopera-tråden sånn sett vet mer om meg enn jeg vet om dere, så jeg klager ikke over å få vite bittelitt mer enn jeg allerede gjør :D 

• Hjerte 1
Skrevet
Ford3000 skrev (Akkurat nå):

Mener å huske du sa noe liknende tidligere :D Tror nok dere folka, iaf på såpeopera-tråden sånn sett vet mer om meg enn jeg vet om dere, så jeg klager ikke over å få vite bittelitt mer enn jeg allerede gjør :D 

Hehe🥳 Toppers. Jeg er veldig streng. Det kan jeg avsløre! Dere merker det ikke så mye men alle andre vet jeg er streng🤓

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Ford3000 skrev (45 minutter siden):

35 er notert😉

• Hjerte 1
Skrevet
Frøkenfryden skrev (4 minutter siden):

Hehe🥳 Toppers. Jeg er veldig streng. Det kan jeg avsløre! Dere merker det ikke så mye men alle andre vet jeg er streng🤓

Kan være rimelig streng jeg også :D  Noen ganger er jeg gitarstreng. Man trenger litt strenge folk i livet sitt, og som dessuten kan holde andre i ørene :D 

• Hjerte 1
Skrevet
Ford3000 skrev (19 minutter siden):

Jeg liker deg da 😃

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...