Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Agent smith
Skrevet
Frøkenfryden skrev (16 minutter siden):

Og støvsuges😁

😆

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Agent smith skrev (10 timer siden):

Jeg kasta deg i ovnen min, ikke fordi du er heks, men fordi jeg frøys så fælt og var tom for ved 

Kan hjelpe deg med vedhogst, er veldig god på å kløyve ved, ikke så god på motorsag, men har skjønt man bør kjøre Stihl ute i skogen:D  

Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (11 timer siden):

Eyh, jeg bommer aldri. Kan ikke huske å ha jaktet på hekser, men jeg har ligget med et par 

Haha! Det hender seg vel, selv hekser har behov :D

Ciaran og Ciara skrev (12 timer siden):

Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godnatt vi Ford3000.😴😴💤💤🥱🥱🥰🥰

🤩

• Hjerte 1
Gjest Agent smith
Skrevet
Ford3000 skrev (1 time siden):

Kan hjelpe deg med vedhogst, er veldig god på å kløyve ved, ikke så god på motorsag, men har skjønt man bør kjøre Stihl ute i skogen:D  

Hehe

Jeg er ikke god på noen av delene så tar i mot hjelp, holder meg unna øks og motorsag da jeg vil beholde lemmene mine

Skrevet
Agent smith skrev (11 minutter siden):

Hehe

Jeg er ikke god på noen av delene så tar i mot hjelp, holder meg unna øks og motorsag da jeg vil beholde lemmene mine

Hvis man ikke er vant med å være ute i vedskogen bør man vel kanskje ha seg litt opplæring eller kurs. Mannen får ta seg av selve hogst, så bruker jeg å være med når det er kløyving og stabling. Vi nyter godt av noen økter i skogen. Blir ikke vedfyring akkurat nå, litt for sterk vind ute til det, men har på meg ullklær og mannen kom seg ikke på jobb så han vurderer å måkke seg frem til garasjen for å gjøre noe ut av dagen.

• Hjerte 1
Gjest Agent smith
Skrevet
Ford3000 skrev (Akkurat nå):

Hvis man ikke er vant med å være ute i vedskogen bør man vel kanskje ha seg litt opplæring eller kurs. Mannen får ta seg av selve hogst, så bruker jeg å være med når det er kløyving og stabling. Vi nyter godt av noen økter i skogen. Blir ikke vedfyring akkurat nå, litt for sterk vind ute til det, men har på meg ullklær og mannen kom seg ikke på jobb så han vurderer å måkke seg frem til garasjen for å gjøre noe ut av dagen.

Ja så i avisa at det er ekstremt mye snø der i nord. 

Skrevet
Agent smith skrev (12 minutter siden):

Ja så i avisa at det er ekstremt mye snø der i nord. 

Noe sånt ja :D Syns det er mest koselig :D  

• Nyttig 1
Gjest Agent smith
Skrevet
Ford3000 skrev (1 minutt siden):

Noe sånt ja :D Syns det er mest koselig :D  

Ja da kan man lage svære snøhule. Husker da jeg var liten på 80 tallet, da var det mye snø og vi lagde snøhuler med flere rom, stue og kjøkken og sånn 

Skrevet
Agent smith skrev (5 minutter siden):

Ja da kan man lage svære snøhule. Husker da jeg var liten på 80 tallet, da var det mye snø og vi lagde snøhuler med flere rom, stue og kjøkken og sånn 

Det var tider! Snøhuler og generelt leke i snøen var gøy :)  Nå ser det bare rart ut, som voksen å lage seg snøhule.

• Hjerte 1
Gjest Agent smith
Skrevet
Ford3000 skrev (Akkurat nå):

Det var tider! Snøhuler og generelt leke i snøen var gøy :)  Nå ser det bare rart ut, som voksen å lage seg snøhule.

Ja, men man kan ta med barna, barn er et bra alibi for å leke

Skrevet
Agent smith skrev (1 time siden):

Ja, men man kan ta med barna, barn er et bra alibi for å leke

Var det. Får låne.

• Hjerte 1
Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet
Ford3000 skrev (33 minutter siden):

Var det. Får låne.

Hadde ikke du barn? Eller blander jeg med noen andre her inne 🤔

Gjest Agent smith
Skrevet

Episode 351

Det er jo ingen hemmelighet at kg folka er meget språkmektige og  snakker mange  ulike dialekter. Her kommer et lite utdrag av noen av dialektene de kan.

@Hoppetaujenta snakker den typiske haugenstua dialekten, men slår noen ganger over til sørkedal dialekt spesielt når hun er i finere lag

@Cid snakker Ålesund dialekt, men kan også gjøre seg forstått på moldsk og kristiansundsk 

@Entern snakker Lillehammer dialekt, men kan også flytende sagene og Bjølsen

@Athena Catalina snakker skiens dialekt men forstår en del Porsgrunnsk og litt tvedestrandsk 

@Kvakkekyllingen snakker det neste utdødde språket indre trøndersk, men forstår også levangersk i skriftlig form

@Peanut kunne grenlandsk som liten men har nå fortrengt det, og snakker kun bogstadveien dialekt 

@AliceNextDoor snakker til vanlig den tyske rammstein dialekten men forstår også notsk

@Ciaran og Ciara snakker kun 3. Personsk 

@Frøkenfryden morsmålet er sognemål, men har lært seg en del kebabnorsk etter at hun flytta til mortensrud 

@TheHairyToothfairy har bodd i hele Norge og har ingen definert dialekt, det er blanding av alt, man kan foreksempel høre han si:

Bæverfetta isje skarru sjøøø, ama smettestol je årnær sæ

Og ingen veit hva det betyr

@Ford3000 snakker typisk den litt sjeldne indre ballefjord dialekten, men kan også Køllefjord dialekten, som en kuriositet kan det også nevnes at hun har evnen til å kommunisere med bevere 

@Embla Othea snakker flytende dirty 

Skrevet
Agent smith skrev (Akkurat nå):

Episode 351

Det er jo ingen hemmelighet at kg folka er meget språkmektige og  snakker mange  ulike dialekter. Her kommer et lite utdrag av noen av dialektene de kan.

@Hoppetaujenta snakker den typiske haugenstua dialekten, men slår noen ganger over til sørkedal dialekt spesielt når hun er i finere lag

@Cid snakker Ålesund dialekt, men kan også gjøre seg forstått på moldsk og kristiansundsk 

@Athena Catalina snakker skiens dialekt men forstår en del Porsgrunnsk og litt tvedestrandsk 

@Kvakkekyllingen snakker det neste utdødde språket indre trøndersk, men forstår også levangersk i skriftlig form

@Peanut kunne grenlandsk som liten men har nå fortrengt det, og snakker kun bogstadveien dialekt 

@AliceNextDoor snakker til vanlig den tyske rammstein dialekten men forstår også notsk

@Frøkenfryden morsmålet er sognemål, men har lært seg en del kebabnorsk etter at hun flytta til mortensrud 

@TheHairyToothfairy har bodd i hele Norge og har ingen definert dialekt, det er blanding av alt, man kan foreksempel høre han si:

@Ford3000 snakker typisk den litt sjeldne indre ballefjord dialekten, men kan også Køllefjord dialekten, som en kuriositet kan det også nevnes at hun har evnen til å kommunisere med bevere 

Det gjør jeg ikke :snurt:

• Nyttig 1
Skrevet
Agent smith skrev (1 time siden):

Episode 351

Haha flytende dirty😂 og sagene og Bjølsen😂😂😂 

Meg stemmer jo!! Ingen skjønte ke e sa jooo! E måtte tepassa meg!!

• Hjerte 1
Gjest Agent smith
Skrevet
Frøkenfryden skrev (28 minutter siden):

Haha flytende dirty😂 og sagene og Bjølsen😂😂😂 

Meg stemmer jo!! Ingen skjønte ke e sa jooo! E måtte tepassa meg!!

Skjønte ikke det siste du skreiv der😁

Skrevet
Agent smith skrev (3 minutter siden):

Skjønte ikke det siste du skreiv der😁

Pass deg eller so heinge eg deg opp ette det so heinge ned!

køddar ikkje, seier det heime😂

• Nyttig 1
Gjest Agent smith
Skrevet
Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Pass deg eller so heinge eg deg opp ette det so heinge ned!

køddar ikkje, seier det heime😂

Haha, fint uttrykk 

Nå hørte jeg liv Signe si det i hodet mitt

Skrevet
Agent smith skrev (2 timer siden):

Episode 351

Cassidy Tvillingene digger denne episoden vi.😍😍🤩🤩

Skrevet
Agent smith skrev (40 minutter siden):

Haha, fint uttrykk 

Nå hørte jeg liv Signe si det i hodet mitt

Får jeg fitte-pm nå:sjokkblå:?

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...