Gjest lurven Skrevet 3. mai 2022 #141 Del Skrevet 3. mai 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Går bra, kan finne nye fitnesspals Jeg holder meg til strava og fittebitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. mai 2022 #142 Del Skrevet 3. mai 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Jeg holder meg til strava og fittebitt Fittebitt😂 jeg får nyord-pris i år ass 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 3. mai 2022 #143 Del Skrevet 3. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Fittebitt😂 jeg får nyord-pris i år ass la meg lansere "utflodhest". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 3. mai 2022 #144 Del Skrevet 3. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (2 minutter siden): la meg lansere "utflodhest". Oi oi oi. Hard konkurranse nå. Man hva beskriver det, er det sånn veldig kraftig utflod? Eller det en flodhest som er utenfor sitt rette element. Isåfall tenker jeg at de colombiaflodhestene kvalifiserer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. mai 2022 #145 Del Skrevet 3. mai 2022 lurven skrev (3 minutter siden): Oi oi oi. Hard konkurranse nå. Man hva beskriver det, er det sånn veldig kraftig utflod? Eller det en flodhest som er utenfor sitt rette element. Isåfall tenker jeg at de colombiaflodhestene kvalifiserer Spør Flo 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. mai 2022 #146 Del Skrevet 3. mai 2022 Cid har nå dratt ut for å kjøpe kinamat til seg selv og mamma, vil han komme seg trygt til mor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 3. mai 2022 #147 Del Skrevet 3. mai 2022 Frøkenfryden skrev (34 minutter siden): Spør Flo 😂 Tore Andre, Jostein,Håvard eller Ulrik? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 3. mai 2022 #148 Del Skrevet 3. mai 2022 Cid skrev (14 minutter siden): Cid har nå dratt ut for å kjøpe kinamat til seg selv og mamma, vil han komme seg trygt til mor? Pass opp for hoppetau Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. mai 2022 #149 Del Skrevet 3. mai 2022 lurven skrev (54 minutter siden): Pass opp for hoppetau For seint 🤕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. mai 2022 #150 Del Skrevet 3. mai 2022 lurven skrev (2 timer siden): Tore Andre, Jostein,Håvard eller Ulrik? Appeeen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. mai 2022 #151 Del Skrevet 3. mai 2022 (endret) Episode 6. siste del.. @Kvakkekyllingen manglet nå både badevegg og krøllalfa og effekten av @lurven sine tyrkershots startet å dempe seg. Men brått kom @Frøkenfryden hjem til henne. @Kvakkekyllingen visste ikke helt hvordan hun ble funnet men stusset litt på @Frøkenfryden sin stresskoffert med initialene KGB. @lurven sa det var null stress da det kun stod for Kvinneguidens bullshit. Og @Entern bare smilte og sa hun ikke måtte bry sitt og fantorangens hode med sånne tanker og skjenket henne en god slant av @Frøkenfryden sin boblende vin og satte på sin nye LP mens @Cid slo på artig Barne-tv og lagde pizza uten ost. @Kvakkekyllingen følte at verden falt på plass og sovnet før hun rakk et eneste skritt på sin fittebitt-klokke. Supersterke @Titania hadde trent noe jævlig med markløft og slang @Kvakkekyllingen i senga så hun selv kunne skravle og se TV med @Cid og slippe en kjip alenekveld. Mens de satt der pinget og pinget det i varslene på mobilen til @Frøkenfryden og de lurte på om det var noe mystisk utstyr i kofferten.. Dog viste det seg bare å være en real cat fight mellom @Hoppetaujenta og @Hoppetaujenten som pågikk med @TheHairyToothfairy som sultent publikum @Frøkenfryden var ingen spion, bare en liten fjasevenn full av kvarg. Endret 3. mai 2022 av Frøkenfryden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 3. mai 2022 #152 Del Skrevet 3. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Episode 6. siste del.. @Kvakkekyllingen manglet nå både badevegg og krøllalfa og effekten av @lurven sine tyrkershots startet å dempe seg. Men brått kom @Frøkenfryden hjem til henne. @Kvakkekyllingen visste ikke helt hvordan hun ble funnet men stusset litt på @Frøkenfryden sin stresskoffert med initialene KGB. @lurven sa det var null stress da det kun stod for Kvinneguidens bullshit. Og @Entern bare smilte og sa hun ikke måtte bry sitt og fantorangens hode med sånne tanker og skjenket henne en god slant av @Frøkenfryden sin boblende vin og satte på sin nye LP mens @Cid slo på artig Barne-tv og lagde pizza uten ost. @Kvakkekyllingen følte at verden falt på plass og sovnet før hun rakk et eneste skritt på sin fittebitt-klokke. Supersterke @Titania hadde trent noe jævlig med markløft og slang @Kvakkekyllingen i senga så hun selv kunne skravle og se TV med @Cid og slippe en kjip alenekveld. Mens de satt der pinget og pinget det i varslene på mobilen til @Frøkenfryden og de lurte på om det var noe mystisk utstyr i kofferten.. Dog viste det seg bare å være en real cat fight mellom @Hoppetaujenta og @Hoppetaujenten som pågikk med @TheHairyToothfairy som sultent publikum @Frøkenfryden var ingen spion, bare en liten fjasevenn full av kvarg. Jeg har et innholdsrikt liv med mine kg venner ♥️😂 Takk for shots, vin, barnetv, hjelp i seng, pizza uten ost, catfights og gode samtaler alle sammen 😆👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 3. mai 2022 #153 Del Skrevet 3. mai 2022 jeg er faktisk sulten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 3. mai 2022 #154 Del Skrevet 3. mai 2022 Frøkenfryden skrev (46 minutter siden): Appeeen! Er det enn app som heter Flo?🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. mai 2022 #155 Del Skrevet 3. mai 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Er det enn app som heter Flo?🤔 Laget av Tore Andre Flo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 3. mai 2022 #156 Del Skrevet 3. mai 2022 Frøkenfryden skrev (34 minutter siden): Episode 6. siste del.. @Kvakkekyllingen manglet nå både badevegg og krøllalfa og effekten av @lurven sine tyrkershots startet å dempe seg. Men brått kom @Frøkenfryden hjem til henne. @Kvakkekyllingen visste ikke helt hvordan hun ble funnet men stusset litt på @Frøkenfryden sin stresskoffert med initialene KGB. @lurven sa det var null stress da det kun stod for Kvinneguidens bullshit. Og @Entern bare smilte og sa hun ikke måtte bry sitt og fantorangens hode med sånne tanker og skjenket henne en god slant av @Frøkenfryden sin boblende vin og satte på sin nye LP mens @Cid slo på artig Barne-tv og lagde pizza uten ost. @Kvakkekyllingen følte at verden falt på plass og sovnet før hun rakk et eneste skritt på sin fittebitt-klokke. Supersterke @Titania hadde trent noe jævlig med markløft og slang @Kvakkekyllingen i senga så hun selv kunne skravle og se TV med @Cid og slippe en kjip alenekveld. Mens de satt der pinget og pinget det i varslene på mobilen til @Frøkenfryden og de lurte på om det var noe mystisk utstyr i kofferten.. Dog viste det seg bare å være en real cat fight mellom @Hoppetaujenta og @Hoppetaujenten som pågikk med @TheHairyToothfairy som sultent publikum @Frøkenfryden var ingen spion, bare en liten fjasevenn full av kvarg. Tror faktisk jeg sa null stress joggedress. Gleder meg til episode 7. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. mai 2022 #157 Del Skrevet 3. mai 2022 Frøkenfryden skrev (34 minutter siden): Episode 6. siste del.. @Kvakkekyllingen manglet nå både badevegg og krøllalfa og effekten av @lurven sine tyrkershots startet å dempe seg. Men brått kom @Frøkenfryden hjem til henne. @Kvakkekyllingen visste ikke helt hvordan hun ble funnet men stusset litt på @Frøkenfryden sin stresskoffert med initialene KGB. @lurven sa det var null stress da det kun stod for Kvinneguidens bullshit. Og @Entern bare smilte og sa hun ikke måtte bry sitt og fantorangens hode med sånne tanker og skjenket henne en god slant av @Frøkenfryden sin boblende vin og satte på sin nye LP mens @Cid slo på artig Barne-tv og lagde pizza uten ost. @Kvakkekyllingen følte at verden falt på plass og sovnet før hun rakk et eneste skritt på sin fittebitt-klokke. Supersterke @Titania hadde trent noe jævlig med markløft og slang @Kvakkekyllingen i senga så hun selv kunne skravle og se TV med @Cid og slippe en kjip alenekveld. Mens de satt der pinget og pinget det i varslene på mobilen til @Frøkenfryden og de lurte på om det var noe mystisk utstyr i kofferten.. Dog viste det seg bare å være en real cat fight mellom @Hoppetaujenta og @Hoppetaujenten som pågikk med @TheHairyToothfairy som sultent publikum @Frøkenfryden var ingen spion, bare en liten fjasevenn full av kvarg. Du har god fantasi Kommer sesong 2 til høsten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 3. mai 2022 #158 Del Skrevet 3. mai 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Laget av Tore Andre Flo? Jostein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 3. mai 2022 #159 Del Skrevet 3. mai 2022 lurven skrev (4 minutter siden): Jostein Sikker på at det ikke er Håvard? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 3. mai 2022 #160 Del Skrevet 3. mai 2022 Titania skrev (1 minutt siden): Sikker på at det ikke er Håvard? 🤔 Nei nan være hvem som helst, hele Stryn heter jo Flo til etternavn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå