Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ford3000 skrev (2 minutter siden):

😌

Ser ingen høygafler. Jeg er overrasket. Trodde det ville bli hat og greier.

Hvorfor skulle det bli hat?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Cid skrev (1 minutt siden):

Hvorfor skulle det bli hat?

Fordi jeg har sagt noen usannheter.

• Nyttig 1
Skrevet
Ford3000 skrev (Akkurat nå):

Fordi jeg har sagt noen usannheter.

Jeg har ikke merket noe :)

Skrevet

Jeg har ikke merket noe :)

Mnei, men jeg vet jo selv hva jeg har sagt. Ikke nødvendigvis i denne tråden, men i andre sosiale tråder.

• Nyttig 1
Skrevet

Mnei, men jeg vet jo selv hva jeg har sagt. Ikke nødvendigvis i denne tråden, men i andre sosiale tråder.

Jeg synes bare du har fremstått hyggelig uansett da :) 

Skrevet

Jeg synes bare du har fremstått hyggelig uansett da :) 

Jeg er hyggelig. Det har ikke vært falskt.

• Hjerte 1
Skrevet

:)

Skrevet
Ford3000 skrev (3 minutter siden):

Cassidy Tvillingene synes også at du er veldig hyggelig vi.😊😊☺️☺️

• Hjerte 1
Skrevet
Cid skrev (2 timer siden):

Jeg var 12 da 😃

Og så har vi herr og fru Cid jr med egne brukere om 20 år 😅

haha, aldri si aldri! ;) vet min datter henger her inne. 

• Nyttig 1
Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå):

haha, aldri si aldri! ;) vet min datter henger her inne. 

Blir spesielt neste århundre når man kan se innlegg på nettet som forfedrene sine skrev 😅

Skrevet

Episode 350

Soundtrack: Don’t Panic - Coldplay

Såpeoperaens lille troll del 2 

Hun svettet, pulsen var høy. Etter seg kom hele gjengen i såpeoperaen med høygafler og ild. @Agent smith skrek høyt “ta den heksa! Hun skal brenne!!!”  @Ciaran og Ciara fant frem hver sin drage og fløy over henne mens de kastet flammepiler etter henne. Hun kom seg inn i en hule, ute av syne, tenkte hun, men lite visste hun at @Cid satt i hula og gråt fordi hun hadde utgitt seg for noen hun ikke helt var. Cid ropte gråtkvalt så høyt han maktet at hun satt i hula og den første som dukket opp var @TheHairyToothfairy, klar med harpunen sin, meget klar for hvaljakt. Tross størrelsen på landhvalen klarte han å misse og hun løp så fort hun klarte inn i skogen. @Embla Othea og @Kvakkekyllingen satt klare med hver sin store stein. De ville jo treffe heksa, få æren sammen i å ta henne. Dragene fløy fortsatt over byen, kanskje de klarte å både se og treffe henne med pilene sine. @CAPS LOCK skulle banke henne og @tånegla hadde løpt så lenge i sine svette sokker at det ble tortur i form av tåfis til dessert. Alle skulle ta henne, hun skulle ikke slippe unna. Alle de andre unevnte i såpeoperaen letet lenge og satte til slutt fyr på huset hennes mens de jublet.

Hun våknet brått opp, kaldsvett og helt panisk opp i sengen sin. Det var visst bare et mareritt. Eller...?

• Hjerte 1
Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (18 minutter siden):

Cassidy Tvillingene synes også at du er veldig hyggelig vi.😊😊☺️☺️

Setter pris på dere og @Cid sier det :D

• Hjerte 1
Skrevet
Ford3000 skrev (1 minutt siden):

Episode 350

Soundtrack: Don’t Panic - Coldplay

Såpeoperaens lille troll del 2 

Hun svettet, pulsen var høy. Etter seg kom hele gjengen i såpeoperaen med høygafler og ild. @Agent smith skrek høyt “ta den heksa! Hun skal brenne!!!”  @Ciaran og Ciara fant frem hver sin drage og fløy over henne mens de kastet flammepiler etter henne. Hun kom seg inn i en hule, ute av syne, tenkte hun, men lite visste hun at @Cid satt i hula og gråt fordi hun hadde utgitt seg for noen hun ikke helt var. Cid ropte gråtkvalt så høyt han maktet at hun satt i hula og den første som dukket opp var @TheHairyToothfairy, klar med harpunen sin, meget klar for hvaljakt. Tross størrelsen på landhvalen klarte han å misse og hun løp så fort hun klarte inn i skogen. @Embla Othea og @Kvakkekyllingen satt klare med hver sin store stein. De ville jo treffe heksa, få æren sammen i å ta henne. Dragene fløy fortsatt over byen, kanskje de klarte å både se og treffe henne med pilene sine. @CAPS LOCK skulle banke henne og @tånegla hadde løpt så lenge i sine svette sokker at det ble tortur i form av tåfis til dessert. Alle skulle ta henne, hun skulle ikke slippe unna. Alle de andre unevnte i såpeoperaen letet lenge og satte til slutt fyr på huset hennes mens de jublet.

Hun våknet brått opp, kaldsvett og helt panisk opp i sengen sin. Det var visst bare et mareritt. Eller...?

Cassidy Tvillingene bare Megadigger denne episoden vi.😍😍🤩🤩👍👍🤣🤣🥰🥰

Skrevet
Ford3000 skrev (2 minutter siden):

Setter pris på dere og @Cid sier det :D

Cassidy Tvillingene sier Hjertelig Tusen Takk vi.🥰🥰

• Hjerte 1
Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden):

Cassidy Tvillingene bare Megadigger denne episoden vi.😍😍🤩🤩👍👍🤣🤣🥰🥰

Fordi dere fikk ri på hver sin drage og skyte med flammepiler? :D  Har ikke sett GoT, men forestiller meg at det er noe liknende der.

• Hjerte 1
Skrevet

Fordi dere fikk ri på hver sin drage og skyte med flammepiler? :D  Har ikke sett GoT, men forestiller meg at det er noe liknende der.

Cassidy Tvillingene likte den episoden fordi vi synes at den var så genial og bra skrevet, vi kan ikke annet enn å digge den episoden.😍😍🤩🤩

• Hjerte 1
Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene likte den episoden fordi vi synes at den var så genial og bra skrevet, vi kan ikke annet enn å digge den episoden.😍😍🤩🤩

Det er hyggelig å høre :D Liker å skrive, var i min tid ganske okei på det. Dere virker som noen kule folk, det liker jeg :D 

• Hjerte 1
Skrevet
Ford3000 skrev (1 minutt siden):

Det er hyggelig å høre :D Liker å skrive, var i min tid ganske okei på det. Dere virker som noen kule folk, det liker jeg :D 

Hjertelig Tusen Takk.🥰🥰 Cassidy Tvillingene synes også at du er veldig kul vi.😎😎🆒🆒:kul::kul::kul::kul:

• Hjerte 1
Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (31 minutter siden):

Hjertelig Tusen Takk.🥰🥰 Cassidy Tvillingene synes også at du er veldig kul vi.😎😎🆒🆒:kul::kul::kul::kul:

Nå skal denne "kule" tøtta legge seg. Dere får ha en fin kveld videre og kose dere utover natta. Sov godt imorgen tidlig :D 

• Hjerte 1
Skrevet
Ford3000 skrev (9 minutter siden):

Nå skal denne "kule" tøtta legge seg. Dere får ha en fin kveld videre og kose dere utover natta. Sov godt imorgen tidlig :D 

Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godnatt vi Ford3000.😴😴💤💤🥱🥱🥰🥰

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...