Gjest Agent smith Skrevet 15. desember 2022 #15941 Skrevet 15. desember 2022 Ford3000 skrev (3 minutter siden): For noe er det for sent. Jaja, vi er ganske rause og inkluderende her uansett. Hvor går veien videre?
Ford3000 Skrevet 15. desember 2022 #15942 Skrevet 15. desember 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Jaja, vi er ganske rause og inkluderende her uansett. Hvor går veien videre? Om jeg fortsatt får ha det gøy og være meg, vil jeg henge her sammen med dere. 1
Gjest Agent smith Skrevet 15. desember 2022 #15943 Skrevet 15. desember 2022 Ford3000 skrev (2 minutter siden): Om jeg fortsatt får ha det gøy og være meg, vil jeg henge her sammen med dere. Ja det kan du vel🙂
Ford3000 Skrevet 15. desember 2022 #15944 Skrevet 15. desember 2022 Agent smith skrev (8 minutter siden): Ja det kan du vel🙂 Trodde du kom til å hente frem høygafler og ild. Du er jo mild. 1
Gjest Agent smith Skrevet 15. desember 2022 #15945 Skrevet 15. desember 2022 Ford3000 skrev (Akkurat nå): Trodde du kom til å hente frem høygafler og ild. Du er jo mild. Er stort sett snill, men kan også være vill
Ford3000 Skrevet 15. desember 2022 #15946 Skrevet 15. desember 2022 Agent smith skrev (3 minutter siden): Er stort sett snill, men kan også være vill Det kan vel de fleste av oss. Kanskje et teit episode uansett. Har tenkt på det lenge skjønner du. Du lager så mange fine episoder, og så kommer jeg her med en ganske annerledes episode. 1
Gjest Agent smith Skrevet 15. desember 2022 #15947 Skrevet 15. desember 2022 Ford3000 skrev (20 minutter siden): Det kan vel de fleste av oss. Kanskje et teit episode uansett. Har tenkt på det lenge skjønner du. Du lager så mange fine episoder, og så kommer jeg her med en ganske annerledes episode. Neida, er ikke teit. Åpent for det meste her
Gjest Cid Skrevet 15. desember 2022 #15948 Skrevet 15. desember 2022 Agent smith skrev (1 time siden): Ja man velger jo selv hva man vil dele, jeg har selv blitt ganske godt kjent med noen brukere her, men deler mer med de enn jeg gjør på forumet da. I gamle dager møtte jeg tilogmed brukere herfra i virkeligheten Det tror ikke jeg at jeg hadde turt 🙊
Gjest Agent smith Skrevet 15. desember 2022 #15949 Skrevet 15. desember 2022 Cid skrev (24 minutter siden): Det tror ikke jeg at jeg hadde turt 🙊 Tør ikke nå, men var langt tøffere I min ungdom
Gjest Cid Skrevet 15. desember 2022 #15950 Skrevet 15. desember 2022 Agent smith skrev (2 minutter siden): Tør ikke nå, men var langt tøffere I min ungdom Når du var på min alder?
Gjest Agent smith Skrevet 15. desember 2022 #15951 Skrevet 15. desember 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Når du var på min alder? Nei nei, mye yngre, 22 og sånn🙂
Gjest Cid Skrevet 15. desember 2022 #15952 Skrevet 15. desember 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Nei nei, mye yngre, 22 og sånn🙂 Oi bare lillegutten da o:
Gjest Agent smith Skrevet 15. desember 2022 #15953 Skrevet 15. desember 2022 Cid skrev (50 minutter siden): Oi bare lillegutten da o: Knapt kjønnsmoden ja
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 15. desember 2022 #15954 Skrevet 15. desember 2022 Ford3000 skrev (5 timer siden): Episode 349 Såpeoperaens lille troll Soundtrack: That Was The Worst Christmas Ever! - Sufjan Stevens Hun kom inn på Kvinneguiden, med masken på. Her for å tulle, kanskje være litt troll. Det virket så spennende og fingrene virket klare til å krige på tastaturet. Hun leste ulike tråder for å finne pulsen, se an stemningen. Å gjemme seg bak en anonymbruker ble for lett, og de fikk dessuten litt smått hets for å gjemme seg bak en gigantisk maske. Nei, skulle man trolle, får man gjøre det ordentlig, tenkte hun. Hun laget seg et alter ego, en hun ønsket å være, en ingen kunne spore opp slik at eventuelle venner ikke kunne si "ingen er jo på Kvinneguiden, det er lavmål!" eller at sinte brukere skulle kunne spore henne opp og klikke på henne, selv om det sikkert hadde vært fortjent etter trolling. Med enkelte elementer fra virkeligheten og litt filtrert personlighet satte hun seg foran tastaturet. Hva skulle hun angripe nå? Med masken og filteret på leste hun enda flere tråder og laget en tråd som hadde rot i virkeligheten, bare endret noen detaljer. Ville noen kjenne dette igjen? Ville vedkommende det var snakk om bli sint om noen andre fortalte hen at det var en tråd ute om noe som hadde skjedd for litt siden? Tråden fikk litt respons, det kom spørsmål, plutselig måtte hun lage en historie, en bakgrunn. Hvem var bak masken? Ingen skulle kjenner henne igjen, det var sikkert. Hun hadde ei venninne som hadde litt for mye fritid og som godt ville satt seg på Kvinneguiden for å lese alt hva som ble skrevet, i tilfelle venninnen selv ble nevnt hvis hun visste. Drømmer ble til realitet på forumet. De såre øyeblikkene, visket bort i løpet av noen sekunder, her kunne man bli og være hva man ville. Venninnen fikk aldri vite, og vennskapet tok uansett slutt. Det ble enda mer tid til å sitte på forumet. Tråden ble om til innlegg, kommentere på hva folk sa, på et vis bli kjent med brukerne. Det ble gøy, og selve trollingen ble glemt. Det ble uansett flaut å skulle trolle. Hun så hvilken reaksjoner trollene fikk i større grad nå siden hun var blitt en bruker med navn og bilde på. Det var for sent å skulle snu. Masken var godt synlig og folk ville blitt skuffet om hun nå skulle ta den av. Hun skammet seg litt over løgnene sine. Noen brukere hadde fortsatt sin maske på, det var greit, de hadde ikke direkte utgitt seg for noen de ikke var, mens andre bak sitt brukernavn delte såre ting, fine ting, skumle ting, og en god dæsj humor. Hun så at enkelte andre brukere nok hadde et ordentlig vennskap, selv om det sikkert foregikk mest over nettet og/eller over forumet. De hadde noe internt, visste detaljer om en annens brukers liv. Kanskje det ikke var så skummelt da. Hun kunne jo ikke vite eller spore opp disse andre brukerne hun nå hadde blitt så glad i og som sa fine ting om henne. Det kom også noen små løgner underveis, på hvorfor hun var borte eller at hun plutselig var innom forumet på andre tidspunkter enn det som var vanlig. I alle fall tenkte hun det, at folk tenkte slikt om henne. Nå kom de til å bli veldig sinte på henne. Frem med høygafler og ild, brenne heksa, brenne maska. Det var kanskje like greit, siden masken hadde vært på så lenge at det begynte å gå i oppløsning. Sårheten ble ikke mindre av å måtte skjule seg bak det som egentlig var drømmen. Hun hadde aldri trodd at Kvinneguiden skulle bli et slags fristed, et sted man gikk til for å ha det hyggelig, at hun oppriktig skulle like seg der. Å ikke kunne dele på ekte, få støtte eller gode tips, fordi hun hadde utgitt seg for noe hun ønsket å være, ikke noe hun egentlig var. Hun fikk bare lese, ikke kommentere. Ville vært rart å si at man drømte om noe man liksom allerede hadde. Bitene som hadde falt av masken underveis viste bruddstykker av hvem hun egentlig var. Likevel var løgnene der. Skammen. Hun bestemte seg for at den nye året skulle være med blanke ark til og gråblyanten byttet om til fargeblyanter. Livet bak masken ville ikke forandre seg om masken ble fjernet. Hun kunne jo fremdeles drømme, og for første gangen på lenge kunne puste ordentlig. Et nytt år med litt mindre skam og ingen løgner. Ingen skulle kunne finne ut hvem hun var med mindre hun ikke ville det selv, og en slik interesse hadde ikke de andre brukerne uansett. Dette var ikke en slik del av forumet. Ekte mennesker, med følelser bak profilbildene sine. Veldig redd for hva andre skulle si, men hun fikk stå i det. Dette var fortjent. Masken ble løftet av forsiktig og hun la den på bordet som et minne over egen idioti. ♥️
TheHairyToothfairy Skrevet 15. desember 2022 #15955 Skrevet 15. desember 2022 Cid skrev (3 timer siden): Det tror ikke jeg at jeg hadde turt 🙊 Null farlig. Verste som skjer er at du blir gift! Fakta faen
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 15. desember 2022 #15956 Skrevet 15. desember 2022 I natt drømte jeg at jeg lagde episode her. Var koselig 🤗
Gjest Cid Skrevet 15. desember 2022 #15957 Skrevet 15. desember 2022 (endret) Agent smith skrev (3 timer siden): Knapt kjønnsmoden ja Jeg var 12 da 😃 TheHairyToothfairy skrev (1 time siden): Null farlig. Verste som skjer er at du blir gift! Fakta faen Og så har vi herr og fru Cid jr med egne brukere om 20 år 😅 Endret 15. desember 2022 av Cid
Ciaran og Ciara Skrevet 15. desember 2022 #15958 Skrevet 15. desember 2022 Ford3000 skrev (8 timer siden): Episode 349 Såpeoperaens lille troll Soundtrack: That Was The Worst Christmas Ever! - Sufjan Stevens Hun kom inn på Kvinneguiden, med masken på. Her for å tulle, kanskje være litt troll. Det virket så spennende og fingrene virket klare til å krige på tastaturet. Hun leste ulike tråder for å finne pulsen, se an stemningen. Å gjemme seg bak en anonymbruker ble for lett, og de fikk dessuten litt smått hets for å gjemme seg bak en gigantisk maske. Nei, skulle man trolle, får man gjøre det ordentlig, tenkte hun. Hun laget seg et alter ego, en hun ønsket å være, en ingen kunne spore opp slik at eventuelle venner ikke kunne si "ingen er jo på Kvinneguiden, det er lavmål!" eller at sinte brukere skulle kunne spore henne opp og klikke på henne, selv om det sikkert hadde vært fortjent etter trolling. Med enkelte elementer fra virkeligheten og litt filtrert personlighet satte hun seg foran tastaturet. Hva skulle hun angripe nå? Med masken og filteret på leste hun enda flere tråder og laget en tråd som hadde rot i virkeligheten, bare endret noen detaljer. Ville noen kjenne dette igjen? Ville vedkommende det var snakk om bli sint om noen andre fortalte hen at det var en tråd ute om noe som hadde skjedd for litt siden? Tråden fikk litt respons, det kom spørsmål, plutselig måtte hun lage en historie, en bakgrunn. Hvem var bak masken? Ingen skulle kjenner henne igjen, det var sikkert. Hun hadde ei venninne som hadde litt for mye fritid og som godt ville satt seg på Kvinneguiden for å lese alt hva som ble skrevet, i tilfelle venninnen selv ble nevnt hvis hun visste. Drømmer ble til realitet på forumet. De såre øyeblikkene, visket bort i løpet av noen sekunder, her kunne man bli og være hva man ville. Venninnen fikk aldri vite, og vennskapet tok uansett slutt. Det ble enda mer tid til å sitte på forumet. Tråden ble om til innlegg, kommentere på hva folk sa, på et vis bli kjent med brukerne. Det ble gøy, og selve trollingen ble glemt. Det ble uansett flaut å skulle trolle. Hun så hvilken reaksjoner trollene fikk i større grad nå siden hun var blitt en bruker med navn og bilde på. Det var for sent å skulle snu. Masken var godt synlig og folk ville blitt skuffet om hun nå skulle ta den av. Hun skammet seg litt over løgnene sine. Noen brukere hadde fortsatt sin maske på, det var greit, de hadde ikke direkte utgitt seg for noen de ikke var, mens andre bak sitt brukernavn delte såre ting, fine ting, skumle ting, og en god dæsj humor. Hun så at enkelte andre brukere nok hadde et ordentlig vennskap, selv om det sikkert foregikk mest over nettet og/eller over forumet. De hadde noe internt, visste detaljer om en annens brukers liv. Kanskje det ikke var så skummelt da. Hun kunne jo ikke vite eller spore opp disse andre brukerne hun nå hadde blitt så glad i og som sa fine ting om henne. Det kom også noen små løgner underveis, på hvorfor hun var borte eller at hun plutselig var innom forumet på andre tidspunkter enn det som var vanlig. I alle fall tenkte hun det, at folk tenkte slikt om henne. Nå kom de til å bli veldig sinte på henne. Frem med høygafler og ild, brenne heksa, brenne maska. Det var kanskje like greit, siden masken hadde vært på så lenge at det begynte å gå i oppløsning. Sårheten ble ikke mindre av å måtte skjule seg bak det som egentlig var drømmen. Hun hadde aldri trodd at Kvinneguiden skulle bli et slags fristed, et sted man gikk til for å ha det hyggelig, at hun oppriktig skulle like seg der. Å ikke kunne dele på ekte, få støtte eller gode tips, fordi hun hadde utgitt seg for noe hun ønsket å være, ikke noe hun egentlig var. Hun fikk bare lese, ikke kommentere. Ville vært rart å si at man drømte om noe man liksom allerede hadde. Bitene som hadde falt av masken underveis viste bruddstykker av hvem hun egentlig var. Likevel var løgnene der. Skammen. Hun bestemte seg for at den nye året skulle være med blanke ark til og gråblyanten byttet om til fargeblyanter. Livet bak masken ville ikke forandre seg om masken ble fjernet. Hun kunne jo fremdeles drømme, og for første gangen på lenge kunne puste ordentlig. Et nytt år med litt mindre skam og ingen løgner. Ingen skulle kunne finne ut hvem hun var med mindre hun ikke ville det selv, og en slik interesse hadde ikke de andre brukerne uansett. Dette var ikke en slik del av forumet. Ekte mennesker, med følelser bak profilbildene sine. Veldig redd for hva andre skulle si, men hun fikk stå i det. Dette var fortjent. Masken ble løftet av forsiktig og hun la den på bordet som et minne over egen idioti. Cassidy Tvillingene digger denne episoden vi.😍😍🤩🤩 1
Frøkenfryden Skrevet 15. desember 2022 #15959 Skrevet 15. desember 2022 Ford3000 skrev (8 timer siden): Episode 349 Såpeoperaens lille troll Soundtrack: That Was The Worst Christmas Ever! - Sufjan Stevens Hun kom inn på Kvinneguiden, med masken på. Her for å tulle, kanskje være litt troll. Det virket så spennende og fingrene virket klare til å krige på tastaturet. Hun leste ulike tråder for å finne pulsen, se an stemningen. Å gjemme seg bak en anonymbruker ble for lett, og de fikk dessuten litt smått hets for å gjemme seg bak en gigantisk maske. Nei, skulle man trolle, får man gjøre det ordentlig, tenkte hun. Hun laget seg et alter ego, en hun ønsket å være, en ingen kunne spore opp slik at eventuelle venner ikke kunne si "ingen er jo på Kvinneguiden, det er lavmål!" eller at sinte brukere skulle kunne spore henne opp og klikke på henne, selv om det sikkert hadde vært fortjent etter trolling. Med enkelte elementer fra virkeligheten og litt filtrert personlighet satte hun seg foran tastaturet. Hva skulle hun angripe nå? Med masken og filteret på leste hun enda flere tråder og laget en tråd som hadde rot i virkeligheten, bare endret noen detaljer. Ville noen kjenne dette igjen? Ville vedkommende det var snakk om bli sint om noen andre fortalte hen at det var en tråd ute om noe som hadde skjedd for litt siden? Tråden fikk litt respons, det kom spørsmål, plutselig måtte hun lage en historie, en bakgrunn. Hvem var bak masken? Ingen skulle kjenner henne igjen, det var sikkert. Hun hadde ei venninne som hadde litt for mye fritid og som godt ville satt seg på Kvinneguiden for å lese alt hva som ble skrevet, i tilfelle venninnen selv ble nevnt hvis hun visste. Drømmer ble til realitet på forumet. De såre øyeblikkene, visket bort i løpet av noen sekunder, her kunne man bli og være hva man ville. Venninnen fikk aldri vite, og vennskapet tok uansett slutt. Det ble enda mer tid til å sitte på forumet. Tråden ble om til innlegg, kommentere på hva folk sa, på et vis bli kjent med brukerne. Det ble gøy, og selve trollingen ble glemt. Det ble uansett flaut å skulle trolle. Hun så hvilken reaksjoner trollene fikk i større grad nå siden hun var blitt en bruker med navn og bilde på. Det var for sent å skulle snu. Masken var godt synlig og folk ville blitt skuffet om hun nå skulle ta den av. Hun skammet seg litt over løgnene sine. Noen brukere hadde fortsatt sin maske på, det var greit, de hadde ikke direkte utgitt seg for noen de ikke var, mens andre bak sitt brukernavn delte såre ting, fine ting, skumle ting, og en god dæsj humor. Hun så at enkelte andre brukere nok hadde et ordentlig vennskap, selv om det sikkert foregikk mest over nettet og/eller over forumet. De hadde noe internt, visste detaljer om en annens brukers liv. Kanskje det ikke var så skummelt da. Hun kunne jo ikke vite eller spore opp disse andre brukerne hun nå hadde blitt så glad i og som sa fine ting om henne. Det kom også noen små løgner underveis, på hvorfor hun var borte eller at hun plutselig var innom forumet på andre tidspunkter enn det som var vanlig. I alle fall tenkte hun det, at folk tenkte slikt om henne. Nå kom de til å bli veldig sinte på henne. Frem med høygafler og ild, brenne heksa, brenne maska. Det var kanskje like greit, siden masken hadde vært på så lenge at det begynte å gå i oppløsning. Sårheten ble ikke mindre av å måtte skjule seg bak det som egentlig var drømmen. Hun hadde aldri trodd at Kvinneguiden skulle bli et slags fristed, et sted man gikk til for å ha det hyggelig, at hun oppriktig skulle like seg der. Å ikke kunne dele på ekte, få støtte eller gode tips, fordi hun hadde utgitt seg for noe hun ønsket å være, ikke noe hun egentlig var. Hun fikk bare lese, ikke kommentere. Ville vært rart å si at man drømte om noe man liksom allerede hadde. Bitene som hadde falt av masken underveis viste bruddstykker av hvem hun egentlig var. Likevel var løgnene der. Skammen. Hun bestemte seg for at den nye året skulle være med blanke ark til og gråblyanten byttet om til fargeblyanter. Livet bak masken ville ikke forandre seg om masken ble fjernet. Hun kunne jo fremdeles drømme, og for første gangen på lenge kunne puste ordentlig. Et nytt år med litt mindre skam og ingen løgner. Ingen skulle kunne finne ut hvem hun var med mindre hun ikke ville det selv, og en slik interesse hadde ikke de andre brukerne uansett. Dette var ikke en slik del av forumet. Ekte mennesker, med følelser bak profilbildene sine. Veldig redd for hva andre skulle si, men hun fikk stå i det. Dette var fortjent. Masken ble løftet av forsiktig og hun la den på bordet som et minne over egen idioti. Neimen ser man det. KG overrasker alltid..🙂🧡 1
Ford3000 Skrevet 15. desember 2022 #15960 Skrevet 15. desember 2022 Ciaran og Ciara skrev (46 minutter siden): Cassidy Tvillingene digger denne episoden vi.😍😍🤩🤩 😌 Frøkenfryden skrev (30 minutter siden): Neimen ser man det. KG overrasker alltid..🙂🧡 Ser ingen høygafler. Jeg er overrasket. Trodde det ville bli hat og greier. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå