Embla Othea Skrevet 13. desember 2022 #15861 Skrevet 13. desember 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Bra du er her så du kan holde han i nakken Virker slik Ja noen må passe på han Håper ikke han har blitt utestengt da 🥲 1
Gjest Cid Skrevet 13. desember 2022 #15862 Skrevet 13. desember 2022 Embla Othea skrev (4 minutter siden): Ja noen må passe på han Håper ikke han har blitt utestengt da 🥲 Man burde fått vite når noen er utestengt så man slippet å bli bekymret
Embla Othea Skrevet 13. desember 2022 #15863 Skrevet 13. desember 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Man burde fått vite når noen er utestengt så man slippet å bli bekymret Enig 👍 1
Gjest Cid Skrevet 13. desember 2022 #15864 Skrevet 13. desember 2022 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Enig 👍 Lagde en tråd om det
Embla Othea Skrevet 13. desember 2022 #15865 Skrevet 13. desember 2022 Cid skrev (3 minutter siden): Lagde en tråd om det Lurt 👍 1
Maskinfører Skrevet 13. desember 2022 #15866 Skrevet 13. desember 2022 Agent smith skrev (På 12.12.2022 den 12.38): Episode 345 Kg versjonen av Øysteins sundes kjekt å ha Da blir det kjekt å @Titania Helt siden tidenes litt utpå @Adobyen, da @hjärterdam og @Boetica ble jagd ut av hagen Har sjølberging vært @tånegla og @Embla Othea Vi har skaffet oss @Villfisker av alle slag Som er @jukkapalme å ha på en regnværsdag Og det bærer @Entern min preg av. Jeg har roterende @Blå knapp Med @Cid lanterner Og @Millimanidrevet @TheHairyToothfairy fjerner, @Villfisker og kortstokke @Maskinfører Og fire @Anonymburker tintin Boble @Cid på hjemlån og @StinkySocks på do, de kan nok helt sikkert brukes til @Ichiko Ref. Kjekt å @Titania,kjekt å @Titania Du får nok helt sikkert bruk for det @Hoppetaujenta Jeg har tennis @Ichiko for tennisbaner, jeg har tennisalbu og tennisbaner også jeg som aldri har satt min @Dr. Ops i en @Peanut På @Kvakkekyllingen der har jeg et barometer, jeg ser aldri på det men jeg vet hva det heter Og hvis @Adobyen sku kle seg naken så har jeg kikkert. Vers 2 Så var det en dag under @Gladikaffe kosen at jeg skulle ut med søppelposen Og fikk øye på @Gugglo kjent langt nedi søplesekken Der fant jeg et par gamle @Polly Ester jeg har savna, Og tenkte: jøss er det her dere har @Ardwinna Det var godt dere @Blå knapp med skrekken Så jeg lirka dem opp og holdt dem bak @Adobyen Og krøyp langs @Kvakkekyllingen og holdt med i @Frøkenfryden Og lista meg inn og la dem under @tånegla Men etter ti minutter kom @Athena Catalina inn å sa : mamma se hva pappa fant i søppelkassa Jeg kaster ikke bort en eneste @Trish Jeg sleppern på @Blå knapp før jeg leggrn på is Du vet aldri når @Agent smith kan komme til nytte. Jeg har to frysere fulle av @Rosakatt som blir verneverdig hvis jeg ikke @Entern snart Så hvis du har noe gammal @FruN så kan vi bytte Vers 3 En @Peanut av meg som er kjekk og grei Skulle bygge seg hus i en haug med grus Så @Nevian kjøpte seg traktorgraver For å spare @Sjokoladepenger Og traktorn var veldig billig Og @Entern var ivrig og @FrankDrebin var villig Og så ble det graving til traktorn ikke orka lenger På verkstedet sa de beklager beklager så gamle @Polly Ester fins ikke på lager. Så da var det bare å ringe en troverdig graver som kunne grave ferdig Og nå står @Kruset der med balkong og baldakin og i hagen står en grave @Maskinfører Kjekt å @Titania, kjekt å @Titania Ikke selg den, du får nok bruk forn en vakker dag Den var fin tusen takk for benevnelse 1
Ciaran og Ciara Skrevet 13. desember 2022 #15867 Skrevet 13. desember 2022 Agent smith skrev (7 timer siden): Episode 347 Hvis kgerne var Taster på tastaturet @Hoppetaujenta- hoppetasten Hvis man ønsker å hoppe litt opp på nettsiden mens man leser @Cid 69 tasten Kan brukes begge veier @Entern Enter eller execute tasten Får ting til å skje @Frøkenfryden mini mus tasten Den lille tasten man trykker på istedet for å bruke musa @Athena Catalina krøllathena- nødtast til å trykke på når alt er bare krøll @Kvakkekyllingen thøsetasten- sender deg rett til tøsesider på nettet @Ciaran og Ciara tvillingtasten- tasten som gjør 2 ting samtidig i 3. Person @SVK den største tasten- ingen vet helt hva den gjør @CAPS LOCK FOR DEG SOM LIKER Å SKRIVE MED STORE BOKSTAVER. @Sola de lystasten- brukes til å justere lyset på skjermen Cassidy Tvillingene digger denne episoden vi.😍😍🤩🤩
Ciaran og Ciara Skrevet 13. desember 2022 #15868 Skrevet 13. desember 2022 Cid skrev (1 time siden): Man burde fått vite når noen er utestengt så man slippet å bli bekymret Cassidy Tvillingene er helt enige vi.
TheHairyToothfairy Skrevet 13. desember 2022 #15869 Skrevet 13. desember 2022 (endret) Cid skrev (1 time siden): Lagde en tråd om det Havner nok under personopplysningsloven. Det har de ikke lov å videreformidle til utenforstående Endret 13. desember 2022 av TheHairyToothfairy 1
Gjest Cid Skrevet 13. desember 2022 #15870 Skrevet 13. desember 2022 TheHairyToothfairy skrev (34 minutter siden): Havner nok under personopplysningsloven. Det har de ikke lov å videreformidle til utenforstående Det har jo vært standard på andre forumer
TheHairyToothfairy Skrevet 13. desember 2022 #15871 Skrevet 13. desember 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Det har jo vært standard på andre forumer Det gjør det ikke greit allikevel 1
Gjest Cid Skrevet 13. desember 2022 #15872 Skrevet 13. desember 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Det gjør det ikke greit allikevel Er det privat info da at man ser at noen er utestengt?
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 13. desember 2022 #15873 Skrevet 13. desember 2022 Ikke alle som har lyst til å vise at man er utestengt vil jeg tro.
Gjest Cid Skrevet 13. desember 2022 #15874 Skrevet 13. desember 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Ikke alle som har lyst til å vise at man er utestengt vil jeg tro. Skjønner men samtidig så hadde man da visst at brukeren ikke plutselig har havnet i en ulykke eller noe, hadde vært betryggende
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 13. desember 2022 #15875 Skrevet 13. desember 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Skjønner men samtidig så hadde man da visst at brukeren ikke plutselig har havnet i en ulykke eller noe, hadde vært betryggende Skjønnet du blir bekymret. Da må vel personen først godta at det blir delt på ett eller annet vis.
Gjest Cid Skrevet 13. desember 2022 #15876 Skrevet 13. desember 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Skjønnet du blir bekymret. Da må vel personen først godta at det blir delt på ett eller annet vis. Ellers så synes jeg det var et bedre forslag det @Boetica sa i tråden om at man får lov til å fortelle til noen på pm, med meg så hadde jeg da sagt det til en av dere så kunne dere nevnt det i en tråd om noen lurte på hvor jeg var
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 13. desember 2022 #15877 Skrevet 13. desember 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Ellers så synes jeg det var et bedre forslag det @Boetica sa i tråden om at man får lov til å fortelle til noen på pm, med meg så hadde jeg da sagt det til en av dere så kunne dere nevnt det i en tråd om noen lurte på hvor jeg var Hvordan fungerer det da? Er man ikke utestengt fra alt her inne? Eller tenker du at man får litt tid fra man vet man er utestengt til det skjer så man rekker å si fra?
Gjest Cid Skrevet 13. desember 2022 #15878 Skrevet 13. desember 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden): Hvordan fungerer det da? Er man ikke utestengt fra alt her inne? Eller tenker du at man får litt tid fra man vet man er utestengt til det skjer så man rekker å si fra? Eller at mod sier fra til en bruker man selv velger, frivillig da
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 13. desember 2022 #15879 Skrevet 13. desember 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Eller at mod sier fra til en bruker man selv velger, frivillig da Jeg skjønner. Det hadde jo vært en mulighet
Gjest Agent smith Skrevet 14. desember 2022 #15880 Skrevet 14. desember 2022 Episode 347 KG har blitt overtatt av Island. Og alle vet hvor nøye de er på språkregler og sånn Derfor må alke brukerne få Islandsk brukernavn @Hoppetaujenta stökk reipi stelpan @Cid sextíu og níu @Entern koma inn @Frøkenfryden sakna gleoina @Athena Catalina aftur kötturin línu @Kvakkekyllingen kvakkajùklingurinn @Peanut hnetu @AliceNextDoor alice í næsta hùsi @jukkapalme yuck lòfa @Ciaran og Ciara tvíburar @SVK mikill drengskapur skip @TheHairyToothfairy loona tannálfurinn @Villfisker villtur fiskimaour @CAPS LOCK hettu læsa @tånegla tànögl @Boetica Vera siofræoi @Zenobia seìnt bi @Ford3000 afram þrjù þúsund @Adobyen adeyjaborg @Titania sjáouanía @Sola de solin þeír @Sjokoladepenge súkkulaoui penninger @Embla Othea föour mjòlkdrykki @Maskinførervélstjòri @Rosakatt bleikur köttur
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå