Frøkenfryden Skrevet 12. desember 2022 #15821 Skrevet 12. desember 2022 Cid skrev (4 timer siden): Samme men merker at jeg savner slik det var tidligere i år Syns egentlig det er like bra, bare velger se en annen vei på noen ting,😌 Leit du ikke syns det er så bra nå da. 1
Frøkenfryden Skrevet 12. desember 2022 #15822 Skrevet 12. desember 2022 Cid skrev (4 timer siden): Jeg er glad for at brukere som deg, agenten, @Entern, @Frøkenfryden, @Athena Catalina, @Kvakkekyllingen og @Hoppetaujenta fortsatt er her da spesielt hoppe er viktig for meg å ha her, hun er hoved grunnen til at jeg fikk lyst til å komme tilbake hit sist år, hadde hun slettet seg eller forsvunnet så hadde mest sannsynlig jeg også gjort det ❤️ hun er blitt som kg moren min 😅 Håper det jeg trives godt ellers så det skal en del til for at jeg forsvinner helt igjen, jeg tviler på at det noensinne kan bli så ille som det var i 2019 når jeg forlot kg Åå takk 1
Gjest Athena Catalina Skrevet 12. desember 2022 #15823 Skrevet 12. desember 2022 Cid skrev (5 timer siden): Jeg er glad for at brukere som deg, agenten, @Entern, @Frøkenfryden, @Athena Catalina, @Kvakkekyllingen og @Hoppetaujenta fortsatt er her da spesielt hoppe er viktig for meg å ha her, hun er hoved grunnen til at jeg fikk lyst til å komme tilbake hit sist år, hadde hun slettet seg eller forsvunnet så hadde mest sannsynlig jeg også gjort det ❤️ hun er blitt som kg moren min 😅 Håper det jeg trives godt ellers så det skal en del til for at jeg forsvinner helt igjen, jeg tviler på at det noensinne kan bli så ille som det var i 2019 når jeg forlot kg Så hyggelig å høre 💙
Polly Ester Skrevet 12. desember 2022 #15824 Skrevet 12. desember 2022 Øystein Sunde er kongebra, og KG-versjonen av Kjekt å ha var kongebra opphøyd i annen. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 12. desember 2022 #15825 Skrevet 12. desember 2022 Cassidy Tvillingene Digger Øystein Sunde vi.😍😍🤩🤩
Gjest Agent smith Skrevet 13. desember 2022 #15826 Skrevet 13. desember 2022 Episode 346 Santa @Lacuna @Rosakatt senker @Adobyen seg I stall og @Sjokoladepenge @Sola de har gått sin vei, @Kvakkekyllingene truer Inn i vårt mørke hus @Villfisker med tente lys Santa @Lacuna, Santa @Lacuna @Adobyen er mørk stum, med ett det suser I alle tyste @Rumle Som vingene @Anonymburker Se på vår terskel står @Cidkledd med @SVK i hår Santa @Lacuna , Santa @Lacuna @MarianneE skal @jukkapalme snart Fra @Enterns daler Slik hun et underfullt @Ford3000 til oss taler. @Frøkenfryden skal atter ny Stige av røde @TheHairyToothfairy Santa @Lacuna, Santa @Lacuna
Ciaran og Ciara Skrevet 13. desember 2022 #15827 Skrevet 13. desember 2022 Agent smith skrev (3 minutter siden): Episode 346 Santa @Lacuna @Rosakatt senker @Adobyen seg I stall og @Sjokoladepenge @Sola de har gått sin vei, @Kvakkekyllingene truer Inn i vårt mørke hus @Villfisker med tente lys Santa @Lacuna, Santa @Lacuna @Adobyen er mørk stum, med ett det suser I alle tyste @Rumle Som vingene @Anonymburker Se på vår terskel står @Cidkledd med @SVK i hår Santa @Lacuna , Santa @Lacuna @MarianneE skal @jukkapalme snart Fra @Enterns daler Slik hun et underfullt @Ford3000 til oss taler. @Frøkenfryden skal atter ny Stige av røde @TheHairyToothfairy Santa @Lacuna, Santa @Lacuna Cassidy Tvillingene digger denne episoden vi.😍😍🤩🤩
Frøkenfryden Skrevet 13. desember 2022 #15828 Skrevet 13. desember 2022 Agent smith skrev (5 minutter siden): Episode 346 Santa @Lacuna @Rosakatt senker @Adobyen seg I stall og @Sjokoladepenge @Sola de har gått sin vei, @Kvakkekyllingene truer Inn i vårt mørke hus @Villfisker med tente lys Santa @Lacuna, Santa @Lacuna @Adobyen er mørk stum, med ett det suser I alle tyste @Rumle Som vingene @Anonymburker Se på vår terskel står @Cidkledd med @SVK i hår Santa @Lacuna , Santa @Lacuna @MarianneE skal @jukkapalme snart Fra @Enterns daler Slik hun et underfullt @Ford3000 til oss taler. @Frøkenfryden skal atter ny Stige av røde @TheHairyToothfairy Santa @Lacuna, Santa @Lacuna Ja nå må jeg stige av @TheHairyToothfairy ass😂😂😂 Gøy episode!! Sankta Lacuuuna🤣🤣🤣😇🥹 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 13. desember 2022 #15829 Skrevet 13. desember 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Ja nå må jeg stige av @TheHairyToothfairy ass😂😂😂 Gøy episode!! Sankta Lacuuuna🤣🤣🤣😇🥹 👍👍🤣🤣
Gjest Agent smith Skrevet 13. desember 2022 #15830 Skrevet 13. desember 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Ja nå må jeg stige av @TheHairyToothfairy ass😂😂😂 Gøy episode!! Sankta Lacuuuna🤣🤣🤣😇🥹 🙂
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 13. desember 2022 #15831 Skrevet 13. desember 2022 Agent smith skrev (11 minutter siden): Episode 346 Santa @Lacuna @Rosakatt senker @Adobyen seg I stall og @Sjokoladepenge @Sola de har gått sin vei, @Kvakkekyllingene truer Inn i vårt mørke hus @Villfisker med tente lys Santa @Lacuna, Santa @Lacuna @Adobyen er mørk stum, med ett det suser I alle tyste @Rumle Som vingene @Anonymburker Se på vår terskel står @Cidkledd med @SVK i hår Santa @Lacuna , Santa @Lacuna @MarianneE skal @jukkapalme snart Fra @Enterns daler Slik hun et underfullt @Ford3000 til oss taler. @Frøkenfryden skal atter ny Stige av røde @TheHairyToothfairy Santa @Lacuna, Santa @Lacuna Jeg er truende til litt av hvert 😂
Ciaran og Ciara Skrevet 13. desember 2022 #15832 Skrevet 13. desember 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Jeg er truende til litt av hvert 😂 🤣🤣👍👍
Gjest Agent smith Skrevet 13. desember 2022 #15833 Skrevet 13. desember 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Jeg er truende til litt av hvert 😂 Hehe🤭
Ford3000 Skrevet 13. desember 2022 #15834 Skrevet 13. desember 2022 Agent smith skrev (3 timer siden): Episode 346 Santa @Lacuna @Rosakatt senker @Adobyen seg I stall og @Sjokoladepenge @Sola de har gått sin vei, @Kvakkekyllingene truer Inn i vårt mørke hus @Villfisker med tente lys Santa @Lacuna, Santa @Lacuna @Adobyen er mørk stum, med ett det suser I alle tyste @Rumle Som vingene @Anonymburker Se på vår terskel står @Cidkledd med @SVK i hår Santa @Lacuna , Santa @Lacuna @MarianneE skal @jukkapalme snart Fra @Enterns daler Slik hun et underfullt @Ford3000 til oss taler. @Frøkenfryden skal atter ny Stige av røde @TheHairyToothfairy Santa @Lacuna, Santa @Lacuna Koselig episode!!! 💖 1
TheHairyToothfairy Skrevet 13. desember 2022 #15835 Skrevet 13. desember 2022 Frøkenfryden skrev (4 timer siden): Ja nå må jeg stige av @TheHairyToothfairy ass😂😂😂 Gøy episode!! Sankta Lacuuuna🤣🤣🤣😇🥹 Jeg vil huske dette øyeblikket for alltid 1
Gjest Agent smith Skrevet 13. desember 2022 #15836 Skrevet 13. desember 2022 Episode 347 Hvis kgerne var Taster på tastaturet @Hoppetaujenta- hoppetasten Hvis man ønsker å hoppe litt opp på nettsiden mens man leser @Cid 69 tasten Kan brukes begge veier @Entern Enter eller execute tasten Får ting til å skje @Frøkenfryden mini mus tasten Den lille tasten man trykker på istedet for å bruke musa @Athena Catalina krøllathena- nødtast til å trykke på når alt er bare krøll @Kvakkekyllingen thøsetasten- sender deg rett til tøsesider på nettet @Ciaran og Ciara tvillingtasten- tasten som gjør 2 ting samtidig i 3. Person @SVK den største tasten- ingen vet helt hva den gjør @CAPS LOCK FOR DEG SOM LIKER Å SKRIVE MED STORE BOKSTAVER. @Sola de lystasten- brukes til å justere lyset på skjermen
Gjest Agent smith Skrevet 13. desember 2022 #15837 Skrevet 13. desember 2022 TheHairyToothfairy skrev (5 minutter siden): Jeg vil huske dette øyeblikket for alltid ❤😌
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 13. desember 2022 #15838 Skrevet 13. desember 2022 Agent smith skrev (3 minutter siden): Episode 347 Hvis kgerne var Taster på tastaturet @Hoppetaujenta- hoppetasten Hvis man ønsker å hoppe litt opp på nettsiden mens man leser @Cid 69 tasten Kan brukes begge veier @Entern Enter eller execute tasten Får ting til å skje @Frøkenfryden mini mus tasten Den lille tasten man trykker på istedet for å bruke musa @Athena Catalina krøllathena- nødtast til å trykke på når alt er bare krøll @Kvakkekyllingen thøsetasten- sender deg rett til tøsesider på nettet @Ciaran og Ciara tvillingtasten- tasten som gjør 2 ting samtidig i 3. Person @SVK den største tasten- ingen vet helt hva den gjør @CAPS LOCK FOR DEG SOM LIKER Å SKRIVE MED STORE BOKSTAVER. @Sola de lystasten- brukes til å justere lyset på skjermen Knappen min høres skummel ut 😂
Gjest Agent smith Skrevet 13. desember 2022 #15839 Skrevet 13. desember 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Knappen min høres skummel ut 😂 Nei den er koselig😁
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 13. desember 2022 #15840 Skrevet 13. desember 2022 Agent smith skrev (5 minutter siden): Nei den er koselig😁 Trykker du på den nå? 😁
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå