Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 12. desember 2022 #15781 Skrevet 12. desember 2022 Hipp hurra 👍 Kjempefin episode 😂
Frøkenfryden Skrevet 12. desember 2022 #15782 Skrevet 12. desember 2022 Agent smith skrev (1 time siden): Episode 345 Kg versjonen av Øysteins sundes kjekt å ha Da blir det kjekt å @Titania Helt siden tidenes litt utpå @Adobyen, da @hjärterdam og @Boetica ble jagd ut av hagen Har sjølberging vært @tånegla og @Embla Othea Vi har skaffet oss @Villfisker av alle slag Som er @jukkapalme å ha på en regnværsdag Og det bærer @Entern min preg av. Jeg har roterende @Blå knapp Med @Cid lanterner Og @Millimanidrevet @TheHairyToothfairy fjerner, @Villfisker og kortstokke @Maskinfører Og fire @Anonymburker tintin Boble @Cid på hjemlån og @StinkySocks på do, de kan nok helt sikkert brukes til @Ichiko Ref. Kjekt å @Titania,kjekt å @Titania Du får nok helt sikkert bruk for det @Hoppetaujenta Jeg har tennis @Ichiko for tennisbaner, jeg har tennisalbu og tennisbaner også jeg som aldri har satt min @Dr. Ops i en @Peanut På @Kvakkekyllingen der har jeg et barometer, jeg ser aldri på det men jeg vet hva det heter Og hvis @Adobyen sku kle seg naken så har jeg kikkert. Vers 2 Så var det en dag under @Gladikaffe kosen at jeg skulle ut med søppelposen Og fikk øye på @Gugglo kjent langt nedi søplesekken Der fant jeg et par gamle @Polly Ester jeg har savna, Og tenkte: jøss er det her dere har @Ardwinna Det var godt dere @Blå knapp med skrekken Så jeg lirka dem opp og holdt dem bak @Adobyen Og krøyp langs @Kvakkekyllingen og holdt med i @Frøkenfryden Og lista meg inn og la dem under @tånegla Men etter ti minutter kom @Athena Catalina inn å sa : mamma se hva pappa fant i søppelkassa Jeg kaster ikke bort en eneste @Trish Jeg sleppern på @Blå knapp før jeg leggrn på is Du vet aldri når @Agent smith kan komme til nytte. Jeg har to frysere fulle av @Rosakatt som blir verneverdig hvis jeg ikke @Entern snart Så hvis du har noe gammal @FruN så kan vi bytte Vers 3 En @Peanut av meg som er kjekk og grei Skulle bygge seg hus i en haug med grus Så @Nevian kjøpte seg traktorgraver For å spare @Sjokoladepenger Og traktorn var veldig billig Og @Entern var ivrig og @FrankDrebin var villig Og så ble det graving til traktorn ikke orka lenger På verkstedet sa de beklager beklager så gamle @Polly Ester fins ikke på lager. Så da var det bare å ringe en troverdig graver som kunne grave ferdig Og nå står @Kruset der med balkong og baldakin og i hagen står en grave @Maskinfører Kjekt å @Titania, kjekt å @Titania Ikke selg den, du får nok bruk forn en vakker dag Wow!! Innmari imponer!
Gjest Agent smith Skrevet 12. desember 2022 #15783 Skrevet 12. desember 2022 Frøkenfryden skrev (38 minutter siden): Wow!! Innmari imponer! Takk. men var så lang, er egentlig flere vers men orka ikke skrive mer😵
Gjest Agent smith Skrevet 12. desember 2022 #15784 Skrevet 12. desember 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 time siden): Hipp hurra 👍 Kjempefin episode 😂 Kvakk takk
Gjest Agent smith Skrevet 12. desember 2022 #15785 Skrevet 12. desember 2022 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Fy fasan, for en utmerket innsats! Det blir jeg hoppende glad for å høre
Gjest Agent smith Skrevet 12. desember 2022 #15786 Skrevet 12. desember 2022 Ford3000 skrev (1 time siden): Den forrige episoden ble jo rene musevisa @Agent smith! Lo såpass at det spratt ut en tåre, og ikke bare av episoden, men de påfølgende kommentarene fra diverse. Jeg er sjuk på flere måter i dag ser jeg! Du er konge! Bøyer meg i støvet! 👑 Bra du likte den🙂
Ford3000 Skrevet 12. desember 2022 #15787 Skrevet 12. desember 2022 Agent smith skrev (4 minutter siden): Bra du likte den🙂 KG ville blitt langt kjedeligere uten deg her! 1
Gjest Agent smith Skrevet 12. desember 2022 #15788 Skrevet 12. desember 2022 Ford3000 skrev (41 minutter siden): KG ville blitt langt kjedeligere uten deg her! Takk for det 🙂
Gjest Cid Skrevet 12. desember 2022 #15789 Skrevet 12. desember 2022 (endret) Ford3000 skrev (50 minutter siden): KG ville blitt langt kjedeligere uten deg her! Ville blitt kjedeligere uten en og hver her ☺️ Endret 12. desember 2022 av Cid
Ford3000 Skrevet 12. desember 2022 #15790 Skrevet 12. desember 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Ville blitt kjedeligere uten en og hver her ☺️ Joda, men enkelte lager mer "stemning" enn andre, du med Er glad folk er aktive og finner på ting 2
Gjest Cid Skrevet 12. desember 2022 #15791 Skrevet 12. desember 2022 Ford3000 skrev (Akkurat nå): Joda, men enkelte lager mer "stemning" enn andre, du med Er glad folk er aktive og finner på ting Enig der, derfor det suger veldig at entern ser ut til å være vekke 😕
Ford3000 Skrevet 12. desember 2022 #15792 Skrevet 12. desember 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Enig der, derfor det suger veldig at entern ser ut til å være vekke 😕 Tar jeg feil hvis jeg mener jeg har lest noe kort om at Entern skulle ha seg en pause? Får håpe det er kortvarig 1
Gjest Cid Skrevet 12. desember 2022 #15793 Skrevet 12. desember 2022 Ford3000 skrev (1 minutt siden): Tar jeg feil hvis jeg mener jeg har lest noe kort om at Entern skulle ha seg en pause? Får håpe det er kortvarig Frykter utestengelse
Ford3000 Skrevet 12. desember 2022 #15794 Skrevet 12. desember 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Frykter utestengelse Oi.... det er vel ikke bra. En utestengelse, hvor lenge varer det a? Krysser fingrene for at det ikke er det.
Gjest Cid Skrevet 12. desember 2022 #15795 Skrevet 12. desember 2022 Ford3000 skrev (Akkurat nå): Oi.... det er vel ikke bra. En utestengelse, hvor lenge varer det a? Krysser fingrene for at det ikke er det. Kan vare noen måneder noen har blitt permanent utestengt før
Ford3000 Skrevet 12. desember 2022 #15796 Skrevet 12. desember 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Kan vare noen måneder noen har blitt permanent utestengt før Ifølge profilen var han innom for noen timer siden. Så hvem vet.
Gjest Cid Skrevet 12. desember 2022 #15797 Skrevet 12. desember 2022 Ford3000 skrev (Akkurat nå): Ifølge profilen var han innom for noen timer siden. Så hvem vet. Jeg vurderer å ta pause, ting har endret seg på sosial prat de siste månedene og det er ikke det samme lenge, og det blir bare enda verre når en av de som bidrar positivt her forsvinner
Ford3000 Skrevet 12. desember 2022 #15798 Skrevet 12. desember 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Jeg vurderer å ta pause, ting har endret seg på sosial prat de siste månedene og det er ikke det samme lenge, og det blir bare enda verre når en av de som bidrar positivt her forsvinner Tenker at hvis du vil ha pause, så tar du pause. Alle har godt med pause litt innimellom uavhengig av arena. Livet er stadig i endring, Kvinneguiden også. Du er blant de som bidrar en del på de trådene jeg henger på, og forsvinner du for en stund blir jeg å savne deg masse, som med mange andre hvis de plutselig tar pause. Da blir jo ikke sosial prat like hyggelig, men det kan likevel være hyggelig nok. Ser på sosial prat-trådene som et fint sted, hvem enn som skriver. Mer trivelig enn mange andre emner her på nettstedet, mye giftige emner og tråder. Du får tenke litt på det med pause, gjør det som gjør deg godt 1
Gjest Cid Skrevet 12. desember 2022 #15799 Skrevet 12. desember 2022 Ford3000 skrev (1 minutt siden): Tenker at hvis du vil ha pause, så tar du pause. Alle har godt med pause litt innimellom uavhengig av arena. Livet er stadig i endring, Kvinneguiden også. Du er blant de som bidrar en del på de trådene jeg henger på, og forsvinner du for en stund blir jeg å savne deg masse, som med mange andre hvis de plutselig tar pause. Da blir jo ikke sosial prat like hyggelig, men det kan likevel være hyggelig nok. Ser på sosial prat-trådene som et fint sted, hvem enn som skriver. Mer trivelig enn mange andre emner her på nettstedet, mye giftige emner og tråder. Du får tenke litt på det med pause, gjør det som gjør deg godt Snilt sagt av deg, like så
Gjest Agent smith Skrevet 12. desember 2022 #15800 Skrevet 12. desember 2022 Cid skrev (30 minutter siden): Jeg vurderer å ta pause, ting har endret seg på sosial prat de siste månedene og det er ikke det samme lenge, og det blir bare enda verre når en av de som bidrar positivt her forsvinner Trenger ikke å ta pause, det har alltid gått litt opp og ned her på sosioprat
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå