Gå til innhold

KG såpeopera

Gjest lurven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

lurven skrev (7 timer siden):

Episode 67

Endelig var det fredag igjen og alle var klare for helg.

@Frøkenfryden hadde begynt Freddan tidlig og vært løsmunnet på verandaen og snakket om muk og kuk.

I nærheten av Fredrikstad  fikk @Titania en AHA opplevelse på festival

Et ganske annet sted var @Kvakkekyllingen tom for juice, men hun hadde en pære som hun prøvde å presse ut juice fra, med lite hell, hun måtte nok ringe thøsetherese, hun er jo kjent for å kunne presse juicen ut av hva det skal være.

I mellomtiden hadde @Cid pakket en koffert med 69 av sine favoritt ting og var på vei til @Hoppetaujenta

Et annet sted satt  @Entern og @TheHairyToothfairy og så på wedding crashers. Og ønsket begge at de var Vince vaughn....

😂😂😂 

PS; oppe nå og har skikket meg! 😇

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Frøkenfryden skrev (3 timer siden):

😂😂😂 

PS; oppe nå og har skikket meg! 😇

Tror noe av problemet er at du står opp for tidlig, du blir jo mer og mer løsmunnet utover dagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (22 minutter siden):

Tror noe av problemet er at du står opp for tidlig, du blir jo mer og mer løsmunnet utover dagen

😆😲 Men er det et problem? Næsj😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Frøkenfryden skrev (5 minutter siden):

😆😲 Men er det et problem? Næsj😂

Men men.. tenk om du blir løsmunnet allerde klokken 16😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lurven skrev (10 minutter siden):

Men men.. tenk om du blir løsmunnet allerde klokken 16😱

Haha neida. Da jobber jeg jo🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Frøkenfryden skrev (4 minutter siden):

Bra du har en jobb som gjør at du må være litt seriøs, ellers hadde det bare vært fjas og 🐷prat hele dagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (2 timer siden):

Det staves "prokastinerer"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheHairyToothfairy skrev (53 minutter siden):

Det staves "prokastinerer"

Faktisk ikke😉 
så det her om dagen hos deg også men var raus😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Faktisk ikke😉 
så det her om dagen hos deg også men var raus😇

Du kan umulig ha sett det bare en dag hos meg. Dere er min unnskyldning for å makte dumme folk i store mengder på jobb 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå):

Du kan umulig ha sett det bare en dag hos meg. Dere er min unnskyldning for å makte dumme folk i store mengder på jobb 

Hehe. ☺️
NÅ må jeg jobbe her! Faktisk🙃

PS
Du mangler bare en R, har sett verre😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden):

Jeg snakket om skrivefeilen. Måtte påpeke siden du skrev «det staves»😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (2 minutter siden):

Hehe. ☺️
NÅ må jeg jobbe her! Faktisk🙃

PS
Du mangler bare en R, har sett verre😆

hey, når man er fra bergen så har man alltid overskuddslager av R. problemet mitt er at jeg skarrer ikke som andre bergensere :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (2 minutter siden):

Jeg snakket om skrivefeilen. Måtte påpeke siden du skrev «det staves»😂

HYSJ PÅ SEG! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden):

HYSJ PÅ SEG! 

Du er ikke helt våken så jeg et sted.. jeg og mitt ekte jeg er megavåkent! 😃

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Du er ikke helt våken så jeg et sted.. jeg og mitt ekte jeg er megavåkent! 😃

jeg henter håndjern snart altså! ikke mobb trøtte gamle menn! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

episode 412

det var en mørk og stormfull aften. 
@Kvakkekyllingen giret sin Highland Green-farvede 1969 Mustang hurtig gjennom den svingete veien opp de franske alpene. hun så @lurven lå hakk i hel i en fest av en 1989 Camaro Iroc-Z, sort som synden og som sparket fra så heftig at den i flere av svingene slapp bakhjulene akkurat nok til at Lurven satt igjen med et smil som blottet hvite tenner helt frem i bakspeilet til @Kvakkekyllingen. Lurv var ganske sikker på at han når som helst kunne ta henne i svingene, men det var ikke en sånn sikkerhet man satte penger på. for både @Kvakkekyllingen og bilen hennes var mer enn kapable til å gjøre enhver forbikjøring av dem til en vanskelig affære. lyden av de to V8'erne jallet mellom fjellene og andre bilister viket fornuftig unna der de to brautet seg frem. 
@Cid var ikke langt unna, men hans hvite Dodge Challenger fra 1970 var ikke like glad i svinger som de to andre. Men det han manglet i veigrep hadde han i bøtter og spann under panseret, Challengeren var lynrask på rette strekninger og @Cid tok det hele med knusende ro. han var klar over at han kom til å ta dem igjen straks de var oppe på fjellet. 

@lurven derimot hadde både Mopar-krefter under panseret og enorme kjøreegenskaper i sin 1976 Jensen Interceptor. den britiske bilen med amerikansk hjerte lot seg ikke skremme av at det var en bøy på veien, den eneste grunnen til at han lå bak de andre var at han hadde stoppet på en taverna for tissepause og Coca-Cola, og der inne hadde det jo vært to meget hyggelige budeier som gjerne ville prate med denne mannen med den flotte sølvgrå klassikeren hvor du meget tydelig kunne høre Deep Purple's "I'm A Highway Star" rulle ut av høytalerne.
@Frøkenfryden kjempet nok litt mer med sin bil, en 1968 Corvette Convertible med en enorm 427 under panseret. siden den var uten tak manglet den nok noe av stivheten den så sårt trengte for å være lett å få gjennom kurver og svinger, men @Frøkenfryden var et syn for guder der den røde Corvetten hennes glefset seg opp fjellet mens Prince sang på "Litte Red Corvette" ombord i stereoen hennes og håret hennes flagret i vinden. hun skulle nok finne ut av Corvetten, den hadde ikke sjanse til å holde sine triks og hemmeligheter vekk fra henne.
 @AliceNextDoor var sint. veldig sint. hun visste at det ble mobbing etterpå når hun endelig kom frem, hennes 1964 Porsche 911 hadde selvfølgelig spist opp andre giret sitt og temperaturen på motoren var oppe i den sonen av måleren hvor en bil helst ikke skal være. ikke særlig god på å gi opp og uten medlidenhet for sin orange GT-bil ga hun alt, hun fant seg ikke i å bli i nærheten av sist. andre bilister var lett forført av den lille kvinnen i bilen med kraftig farve hvor Rammstein ljomet ut av vinduene. 
da var det ikke mye hjelp i at @Titania nettopp hadde passert henne med en sølvgrå 1984 Mazda RX7 Sport, wankelmotoren snerret og pustet mens dekkene gjorde alt de maktet for å holde grepet på den sorte varme asfalten, lett akkompagnert av lydene til sangen "Pärlor" fra høytalerne mens det franske landskapet suste forbi. 

midt i feltet av klassikere og KGere jobbet en bil om kapp med ekkoet fra en stor og rampete 454 V8er ombord i en Sort 1992 Chevrolet Silverado SS, den eneste pickupen av klassikerene på fjelltur. @Entern visste at han måtte passe på temperaturen, men musikken fra stereoen gjorde at det ikke var lett å styre seg med det ville beistet han hadde av en bil. dessuten skulle han absolutt ikke komme sist, han heller. 
helt fremst lå det en sort 1994 Corvette ZR1 Lingerfelter og jobbet hardt mot en knall blå metallic 1996 Dodge Viper GTS. @TheHairyToothfairy slet med å gire på grunn av ankelen, men det skulle ikke være noen unnskyldning for å ikke ta igjen @FrkSvår og hennes V10-Viper. den lille fredelige konkurransen hadde allerede blitt kontaktsport for dem. de likte å være borti hverandre på alle arenaer. Corvetten hans brølte som en sinnsvak bison på amfetamin og lot seg ikke overdøve av stereoen som pumpet ut Mötley Crüe "Kickstart My Heart" mens @FrkSvår spilte Oslo S for alt høytalerene maktet - og det var en del. V10eren i Viperen ga ham allikevel ganske mye juling og selv om Vipere er kjent for å kunne ta livet av eierene sine to ganger dagen hver uke så var det vanskelig å komme forbi den. men det skulle gå! 

uansett hvem som kom først eller sist, så var alle skjønt enige om at det hadde vært en fabelaktig dag og at elbiler bare er noe tull. og at dagen blir bedre med rock! 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...