Maskinfører Skrevet 11. desember 2022 #15761 Skrevet 11. desember 2022 Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden): Det synes Cassidy Tvillingene også at det er vi. Ja er det 1
Ciaran og Ciara Skrevet 11. desember 2022 #15762 Skrevet 11. desember 2022 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja er det Cassidy Tvillingene gir deg Tommelopp for den vi.👍👍 1
Gjest Cid Skrevet 11. desember 2022 #15763 Skrevet 11. desember 2022 TheHairyToothfairy skrev (2 timer siden): Ballemus! I like it! Bedre enn ballejus o:
Maskinfører Skrevet 11. desember 2022 #15764 Skrevet 11. desember 2022 Ciaran og Ciara skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene gir deg Tommelopp for den vi.👍👍 👍👍 tilbake 1
Gjest Agent smith Skrevet 11. desember 2022 #15765 Skrevet 11. desember 2022 Athena Catalina skrev (1 time siden): Bollemus 😁 Ser gode ut😁
Gjest Agent smith Skrevet 11. desember 2022 #15766 Skrevet 11. desember 2022 TheHairyToothfairy skrev (37 minutter siden): Tenkte gå med skikkelig trange skinnbukser ❤❤
Gjest Agent smith Skrevet 11. desember 2022 #15767 Skrevet 11. desember 2022 Cid skrev (8 minutter siden): Bedre enn ballejus o: Hihi😅
Ciaran og Ciara Skrevet 11. desember 2022 #15768 Skrevet 11. desember 2022 Maskinfører skrev (8 minutter siden): 👍👍 tilbake Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier for det vi.🙇♂️🙇♀️ 1
Gjest Cid Skrevet 11. desember 2022 #15769 Skrevet 11. desember 2022 Agent smith skrev (7 minutter siden): Hihi😅 Hva er verst, ballejus eller farsmelk
Frøkenfryden Skrevet 11. desember 2022 #15770 Skrevet 11. desember 2022 Cid skrev (6 minutter siden): Hva er verst, ballejus eller farsmelk 1
Gjest Cid Skrevet 11. desember 2022 #15771 Skrevet 11. desember 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Ballemelk/farsjus
Gjest Agent smith Skrevet 11. desember 2022 #15773 Skrevet 11. desember 2022 Cid skrev (2 timer siden): Hva er verst, ballejus eller farsmelk Farsjuice
Frøkenfryden Skrevet 12. desember 2022 #15774 Skrevet 12. desember 2022 Agent smith skrev (7 timer siden): Farsjuice 1
Embla Othea Skrevet 12. desember 2022 #15775 Skrevet 12. desember 2022 Agent smith skrev (13 timer siden): Episode 344 @Ford3000 og @Kvakkekyllingen hadde avtalt og møtes for å leke med musene sine. De møttes bak låven og følgende samtale fant sted: @Ford3000 froskefetta no e det kaldt @Kvakkekyllingen æ ha med karsk schøøø @Ford3000 æ har med farsmælk te Karsken, men la oss leik med musefetta først @Kvakkekyllingen æ e redd schøøø, æ vart biti i fingern når æ var litjkylling sjøøøøø @Ford3000 ta det no berre med ro tøsefettekjærring æ har med hagla Så gikk de inn i låven, der var krydde det av Mus Dra mæ baklengs inn i fuglefetta ropte @Ford3000, vi må gi dæm navn Ja sa @Kvakkekyllingen vi oppkaller dæm etter kg gjengen Det var mange forskjellige typer Mus i den låven. Mini mus- @Frøkenfryden Den minste musa på låven Ikke mus- @Cid Musa som ikke ligna på en mus Bollemus- @Athena Catalina Musa med bollefasong Datamus- @Zenobia Med knapper til å trykke på @Ciaran og Ciara de 2 musketerer Tvillingmus @MarianneE husmus Musa som likte seg best hjemme @Embla Othea hummus- Spiselig Mus @TheHairyToothfairy ballemus Den tøffe musa @Hoppetaujenta leamus Musa som aldri klarer å være stille, hopper ofte opp og ned og sånn @Peanut musikanten Musa som sitter helt på kanten @Titania muskler Musa som alltid kler seg @AliceNextDoor mousse God som dessert @jukkapalme musefletta ( @Ford3000 ville kalle denne for musefetta, men fikk ikke lov) Flettet alltid musehåret. Skal sette ut en musefelle for deg slik at du tråkker på den 1
Embla Othea Skrevet 12. desember 2022 #15776 Skrevet 12. desember 2022 Agent smith skrev (19 timer siden): Episode 343 Alle har vi hørt at 5 om dagen er bra. Men gjengen på kg har litt ulik oppfatning om hva de 5 tingene skal være. @Hoppetaujenta 1.stå opp 2. Ligge på sofaen 3. Skru på TV 4. Zappe 5. Gå å legge seg @Cid 1. Sjekke kofferten 2.69 3. Spille PS 3 4.spille ps4 5.spille PS 5 @Entern 1. Drikke en flaske alkoholfri whisky 2. Måle blodtrykket 3. Høre på brun metal 4. Ringe fattern 5. Sove @Frøkenfryden 1. Stå opp før Sola 2. Spise 4 teskjeer kvarg 3. Kjefte på franzen 4. Dagsnytt 18 5. Legge seg før Sola @Athena Catalina 1. Stå opp etter solnedgang 2. Ule mot månen 3. Se på fotball 4. Drikke bloody Mary 5. Legge seg før solen står opp @Kvakkekyllingen 1. Stå opp 2. Egg til frokost 3. Kyllingvinger til middag 4. Valdemar til kvelds 5. Sove @Peanut 1. Skule på naboen 2. Banne inni seg 3. Skyte naboen 4. Selge huset 5. Flytte @Ciaran og Ciara 1.stå opp når andre har lagt seg 2. Bake 3. Omtale seg selv i 3.person 4. Gå på do sammen 5. Legge seg når andre står opp @TheHairyToothfairy 1. Forbanne nord Norge 2. Mekke litt på en av bilene sine 3. Modellbygging 4. Stryke noen på eksamen 5. Sove på sofaen @Villfisker 1. Ta tran 2. Fiskesuppe til middag 3. Fisketur 4. Se film med Isla fisher 5. Spise fishermans friend @Ford3000 1. Sjekke traktoren 2. Sjekke beverfella 3. Sjekke musefella 4. Sjekke beveren 5. Sjekke musa @Embla Othea 1. Farsmelk 2. Farsyoghurt 3. Farsost. 4. Farskvarg 5. Farsmelkesjokolade Veldig gøy 🥳 1
Gjest Agent smith Skrevet 12. desember 2022 #15777 Skrevet 12. desember 2022 Embla Othea skrev (3 timer siden): Skal sette ut en musefelle for deg slik at du tråkker på den 😲
Gjest Agent smith Skrevet 12. desember 2022 #15778 Skrevet 12. desember 2022 Episode 345 Kg versjonen av Øysteins sundes kjekt å ha Da blir det kjekt å @Titania Helt siden tidenes litt utpå @Adobyen, da @hjärterdam og @Boetica ble jagd ut av hagen Har sjølberging vært @tånegla og @Embla Othea Vi har skaffet oss @Villfisker av alle slag Som er @jukkapalme å ha på en regnværsdag Og det bærer @Entern min preg av. Jeg har roterende @Blå knapp Med @Cid lanterner Og @Millimanidrevet @TheHairyToothfairy fjerner, @Villfisker og kortstokke @Maskinfører Og fire @Anonymburker tintin Boble @Cid på hjemlån og @StinkySocks på do, de kan nok helt sikkert brukes til @Ichiko Ref. Kjekt å @Titania,kjekt å @Titania Du får nok helt sikkert bruk for det @Hoppetaujenta Jeg har tennis @Ichiko for tennisbaner, jeg har tennisalbu og tennisbaner også jeg som aldri har satt min @Dr. Ops i en @Peanut På @Kvakkekyllingen der har jeg et barometer, jeg ser aldri på det men jeg vet hva det heter Og hvis @Adobyen sku kle seg naken så har jeg kikkert. Vers 2 Så var det en dag under @Gladikaffe kosen at jeg skulle ut med søppelposen Og fikk øye på @Gugglo kjent langt nedi søplesekken Der fant jeg et par gamle @Polly Ester jeg har savna, Og tenkte: jøss er det her dere har @Ardwinna Det var godt dere @Blå knapp med skrekken Så jeg lirka dem opp og holdt dem bak @Adobyen Og krøyp langs @Kvakkekyllingen og holdt med i @Frøkenfryden Og lista meg inn og la dem under @tånegla Men etter ti minutter kom @Athena Catalina inn å sa : mamma se hva pappa fant i søppelkassa Jeg kaster ikke bort en eneste @Trish Jeg sleppern på @Blå knapp før jeg leggrn på is Du vet aldri når @Agent smith kan komme til nytte. Jeg har to frysere fulle av @Rosakatt som blir verneverdig hvis jeg ikke @Entern snart Så hvis du har noe gammal @FruN så kan vi bytte Vers 3 En @Peanut av meg som er kjekk og grei Skulle bygge seg hus i en haug med grus Så @Nevian kjøpte seg traktorgraver For å spare @Sjokoladepenger Og traktorn var veldig billig Og @Entern var ivrig og @FrankDrebin var villig Og så ble det graving til traktorn ikke orka lenger På verkstedet sa de beklager beklager så gamle @Polly Ester fins ikke på lager. Så da var det bare å ringe en troverdig graver som kunne grave ferdig Og nå står @Kruset der med balkong og baldakin og i hagen står en grave @Maskinfører Kjekt å @Titania, kjekt å @Titania Ikke selg den, du får nok bruk forn en vakker dag
Ford3000 Skrevet 12. desember 2022 #15779 Skrevet 12. desember 2022 Den forrige episoden ble jo rene musevisa @Agent smith! Lo såpass at det spratt ut en tåre, og ikke bare av episoden, men de påfølgende kommentarene fra diverse. Jeg er sjuk på flere måter i dag ser jeg! Du er konge! Bøyer meg i støvet! 👑
Hoppetaujenta Skrevet 12. desember 2022 #15780 Skrevet 12. desember 2022 Fy fasan, for en utmerket innsats!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå