TheHairyToothfairy Skrevet 17. juni 2022 #1521 Del Skrevet 17. juni 2022 Det var en mørk og stormfull aften. @lurven lå på stranden mens solen stekte på ham i sin neongrønne bermudashorts, ray bans og sin favorittcaps som han hadde kjøpt året før på Hooter's. Han lå og sippet på ingefærøl mens han tenkte på om rogn føder levende barn. Ute i vannet drev @Cid og @Titania og lekte med en badeball de hadde vært inne i byen og handlet. De hadde tatt ansvar og tjyvlånt Jeepen til @Entern, og fikset mat og drikke til helgen. @TheHairyToothfairy var allerede i gang med å fyre opp pølsene @Frøkenfryden var så glad i. Sammen med scampi og grønnsaker og annet godt så kom dette til å bli et herlig festmåltid. @Kvakkekyllingen var litt sur for at det lå kyllinglår på grillen, men fokuserte på den store flasken med iskald Absolute Vodka som lå der sammen med andre drikkevarer. @AliceNextDoorhentet Coca-Cola Zero til seg og @TheHairyToothfairy mens hun kjeftet på ham for å svi bratwürsten. Hun visste veldig godt hvordan man behandler godt kjøtt. @Frøkenfryden og @SVK hadde en livlig diskusjon om bøkene de la i hengekøyene sine og leste på. De hadde for lengst fått fancy paraplydrinker med artige farger som de bekjempet varmen med. @Enternsatt på en sten som lå det på stranden og var omringet av vann, men ikke verre enn at kunne vasse i det herlige vannet inn på tørr strand igjen. Han satt og tegnet @FrkSvår som lå på et håndklede og lot solen varme opp etter den lange vinteren de hadde alle sammen vært gjennom hjemme i Norge. Hun reiste seg opp og brøt idyllen med et spørsmål alle hadde hatt de siste ukene. "- Når tror dere egentlig at det er trygt for oss å vise oss i Norge igjen, dere?" Alle så på henne og hverandre mens de så brydde og skamfulle ut. "- Det er ikke godt å si", sa @MarianneE, hun hadde stått på verandaen til bungalowen og gjemt seg i skyggen for den varme solen. "jeg tror vi gjør lurt i å holde en lav profil etter den festen på Deichmanske. Det var absolutt ikke en god ide av oss å krasje den, tømme baren og leke nødt eller sannhet med Dronningen. Tror vi blir her litt til, jeg." @Cid så på horisonten og trakk på skuldrene. Akkurat nå var han mest interessert i hvordan @Entern kunne glemme å kjøpe vanlig Coca-Cola. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. juni 2022 #1522 Del Skrevet 17. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (14 minutter siden): Det var en mørk og stormfull aften. @lurven lå på stranden mens solen stekte på ham i sin neongrønne bermudashorts, ray bans og sin favorittcaps som han hadde kjøpt året før på Hooter's. Han lå og sippet på ingefærøl mens han tenkte på om rogn føder levende barn. Ute i vannet drev @Cid og @Titania og lekte med en badeball de hadde vært inne i byen og handlet. De hadde tatt ansvar og tjyvlånt Jeepen til @Entern, og fikset mat og drikke til helgen. @TheHairyToothfairy var allerede i gang med å fyre opp pølsene @Frøkenfryden var så glad i. Sammen med scampi og grønnsaker og annet godt så kom dette til å bli et herlig festmåltid. @Kvakkekyllingen var litt sur for at det lå kyllinglår på grillen, men fokuserte på den store flasken med iskald Absolute Vodka som lå der sammen med andre drikkevarer. @AliceNextDoorhentet Coca-Cola Zero til seg og @TheHairyToothfairy mens hun kjeftet på ham for å svi bratwürsten. Hun visste veldig godt hvordan man behandler godt kjøtt. @Frøkenfryden og @SVK hadde en livlig diskusjon om bøkene de la i hengekøyene sine og leste på. De hadde for lengst fått fancy paraplydrinker med artige farger som de bekjempet varmen med. @Enternsatt på en sten som lå det på stranden og var omringet av vann, men ikke verre enn at kunne vasse i det herlige vannet inn på tørr strand igjen. Han satt og tegnet @FrkSvår som lå på et håndklede og lot solen varme opp etter den lange vinteren de hadde alle sammen vært gjennom hjemme i Norge. Hun reiste seg opp og brøt idyllen med et spørsmål alle hadde hatt de siste ukene. "- Når tror dere egentlig at det er trygt for oss å vise oss i Norge igjen, dere?" Alle så på henne og hverandre mens de så brydde og skamfulle ut. "- Det er ikke godt å si", sa @MarianneE, hun hadde stått på verandaen til bungalowen og gjemt seg i skyggen for den varme solen. "jeg tror vi gjør lurt i å holde en lav profil etter den festen på Deichmanske. Det var absolutt ikke en god ide av oss å krasje den, tømme baren og leke nødt eller sannhet med Dronningen. Tror vi blir her litt til, jeg." @Cid så på horisonten og trakk på skuldrene. Akkurat nå var han mest interessert i hvordan @Entern kunne glemme å kjøpe vanlig Coca-Cola. Fanntastisk 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 17. juni 2022 #1523 Del Skrevet 17. juni 2022 Herlig! 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. juni 2022 #1524 Del Skrevet 17. juni 2022 Føler at @TheHairyToothfairy har sett det virkelige meg. Jeg føler meg sett. Avslørt. Og lykkelig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 17. juni 2022 #1525 Del Skrevet 17. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (2 timer siden): Det var en mørk og stormfull aften. @lurven lå på stranden mens solen stekte på ham i sin neongrønne bermudashorts, ray bans og sin favorittcaps som han hadde kjøpt året før på Hooter's. Han lå og sippet på ingefærøl mens han tenkte på om rogn føder levende barn. Ute i vannet drev @Cid og @Titania og lekte med en badeball de hadde vært inne i byen og handlet. De hadde tatt ansvar og tjyvlånt Jeepen til @Entern, og fikset mat og drikke til helgen. @TheHairyToothfairy var allerede i gang med å fyre opp pølsene @Frøkenfryden var så glad i. Sammen med scampi og grønnsaker og annet godt så kom dette til å bli et herlig festmåltid. @Kvakkekyllingen var litt sur for at det lå kyllinglår på grillen, men fokuserte på den store flasken med iskald Absolute Vodka som lå der sammen med andre drikkevarer. @AliceNextDoorhentet Coca-Cola Zero til seg og @TheHairyToothfairy mens hun kjeftet på ham for å svi bratwürsten. Hun visste veldig godt hvordan man behandler godt kjøtt. @Frøkenfryden og @SVK hadde en livlig diskusjon om bøkene de la i hengekøyene sine og leste på. De hadde for lengst fått fancy paraplydrinker med artige farger som de bekjempet varmen med. @Enternsatt på en sten som lå det på stranden og var omringet av vann, men ikke verre enn at kunne vasse i det herlige vannet inn på tørr strand igjen. Han satt og tegnet @FrkSvår som lå på et håndklede og lot solen varme opp etter den lange vinteren de hadde alle sammen vært gjennom hjemme i Norge. Hun reiste seg opp og brøt idyllen med et spørsmål alle hadde hatt de siste ukene. "- Når tror dere egentlig at det er trygt for oss å vise oss i Norge igjen, dere?" Alle så på henne og hverandre mens de så brydde og skamfulle ut. "- Det er ikke godt å si", sa @MarianneE, hun hadde stått på verandaen til bungalowen og gjemt seg i skyggen for den varme solen. "jeg tror vi gjør lurt i å holde en lav profil etter den festen på Deichmanske. Det var absolutt ikke en god ide av oss å krasje den, tømme baren og leke nødt eller sannhet med Dronningen. Tror vi blir her litt til, jeg." @Cid så på horisonten og trakk på skuldrene. Akkurat nå var han mest interessert i hvordan @Entern kunne glemme å kjøpe vanlig Coca-Cola. Haha 😄🤣 Feriemodus ass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 17. juni 2022 #1526 Del Skrevet 17. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (3 timer siden): Episode 66 Det var en mørk og stormfull aften. @lurven lå på stranden mens solen stekte på ham i sin neongrønne bermudashorts, ray bans og sin favorittcaps som han hadde kjøpt året før på Hooter's. Han lå og sippet på ingefærøl mens han tenkte på om rogn føder levende barn. Ute i vannet drev @Cid og @Titania og lekte med en badeball de hadde vært inne i byen og handlet. De hadde tatt ansvar og tjyvlånt Jeepen til @Entern, og fikset mat og drikke til helgen. @TheHairyToothfairy var allerede i gang med å fyre opp pølsene @Frøkenfryden var så glad i. Sammen med scampi og grønnsaker og annet godt så kom dette til å bli et herlig festmåltid. @Kvakkekyllingen var litt sur for at det lå kyllinglår på grillen, men fokuserte på den store flasken med iskald Absolute Vodka som lå der sammen med andre drikkevarer. @AliceNextDoorhentet Coca-Cola Zero til seg og @TheHairyToothfairy mens hun kjeftet på ham for å svi bratwürsten. Hun visste veldig godt hvordan man behandler godt kjøtt. @Frøkenfryden og @SVK hadde en livlig diskusjon om bøkene de la i hengekøyene sine og leste på. De hadde for lengst fått fancy paraplydrinker med artige farger som de bekjempet varmen med. @Enternsatt på en sten som lå det på stranden og var omringet av vann, men ikke verre enn at kunne vasse i det herlige vannet inn på tørr strand igjen. Han satt og tegnet @FrkSvår som lå på et håndklede og lot solen varme opp etter den lange vinteren de hadde alle sammen vært gjennom hjemme i Norge. Hun reiste seg opp og brøt idyllen med et spørsmål alle hadde hatt de siste ukene. "- Når tror dere egentlig at det er trygt for oss å vise oss i Norge igjen, dere?" Alle så på henne og hverandre mens de så brydde og skamfulle ut. "- Det er ikke godt å si", sa @MarianneE, hun hadde stått på verandaen til bungalowen og gjemt seg i skyggen for den varme solen. "jeg tror vi gjør lurt i å holde en lav profil etter den festen på Deichmanske. Det var absolutt ikke en god ide av oss å krasje den, tømme baren og leke nødt eller sannhet med Dronningen. Tror vi blir her litt til, jeg." @Cid så på horisonten og trakk på skuldrene. Akkurat nå var han mest interessert i hvordan @Entern kunne glemme å kjøpe vanlig Coca-Cola. 😄 du glemte episode nr igjen 66 burde du strengt talt kunne mister. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 17. juni 2022 #1527 Del Skrevet 17. juni 2022 lurven skrev (6 minutter siden): 😄 du glemte episode nr igjen 66 burde du strengt talt kunne mister. Eyh, jeg er gammel dørvakt. Ergo kan jeg ikke telle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 17. juni 2022 #1528 Del Skrevet 17. juni 2022 (endret) TheHairyToothfairy skrev (7 timer siden): Det var en mørk og stormfull aften. @lurven lå på stranden mens solen stekte på ham i sin neongrønne bermudashorts, ray bans og sin favorittcaps som han hadde kjøpt året før på Hooter's. Han lå og sippet på ingefærøl mens han tenkte på om rogn føder levende barn. Ute i vannet drev @Cid og @Titania og lekte med en badeball de hadde vært inne i byen og handlet. De hadde tatt ansvar og tjyvlånt Jeepen til @Entern, og fikset mat og drikke til helgen. @TheHairyToothfairy var allerede i gang med å fyre opp pølsene @Frøkenfryden var så glad i. Sammen med scampi og grønnsaker og annet godt så kom dette til å bli et herlig festmåltid. @Kvakkekyllingen var litt sur for at det lå kyllinglår på grillen, men fokuserte på den store flasken med iskald Absolute Vodka som lå der sammen med andre drikkevarer. @AliceNextDoorhentet Coca-Cola Zero til seg og @TheHairyToothfairy mens hun kjeftet på ham for å svi bratwürsten. Hun visste veldig godt hvordan man behandler godt kjøtt. @Frøkenfryden og @SVK hadde en livlig diskusjon om bøkene de la i hengekøyene sine og leste på. De hadde for lengst fått fancy paraplydrinker med artige farger som de bekjempet varmen med. @Enternsatt på en sten som lå det på stranden og var omringet av vann, men ikke verre enn at kunne vasse i det herlige vannet inn på tørr strand igjen. Han satt og tegnet @FrkSvår som lå på et håndklede og lot solen varme opp etter den lange vinteren de hadde alle sammen vært gjennom hjemme i Norge. Hun reiste seg opp og brøt idyllen med et spørsmål alle hadde hatt de siste ukene. "- Når tror dere egentlig at det er trygt for oss å vise oss i Norge igjen, dere?" Alle så på henne og hverandre mens de så brydde og skamfulle ut. "- Det er ikke godt å si", sa @MarianneE, hun hadde stått på verandaen til bungalowen og gjemt seg i skyggen for den varme solen. "jeg tror vi gjør lurt i å holde en lav profil etter den festen på Deichmanske. Det var absolutt ikke en god ide av oss å krasje den, tømme baren og leke nødt eller sannhet med Dronningen. Tror vi blir her litt til, jeg." @Cid så på horisonten og trakk på skuldrene. Akkurat nå var han mest interessert i hvordan @Entern kunne glemme å kjøpe vanlig Coca-Cola. Home and Away sangen passer bra til denne settingen 😄 Endret 17. juni 2022 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 17. juni 2022 #1529 Del Skrevet 17. juni 2022 Cid skrev (3 minutter siden): Home and Away sangen passer bra til denne settingen 😄 @Frøkenfryden kan ikke danse til det der. Her går vi for lambada og Coco Jambo 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 17. juni 2022 #1530 Del Skrevet 17. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (24 minutter siden): @Frøkenfryden kan ikke danse til det der. Her går vi for lambada og Coco Jambo Har du sett Home and Away før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. juni 2022 #1531 Del Skrevet 17. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (38 minutter siden): @Frøkenfryden kan ikke danse til det der. Her går vi for lambada og Coco Jambo Min favorittsang å danse til er Sean Paul sin «get busy.» unnskyld🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. juni 2022 #1532 Del Skrevet 17. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (39 minutter siden): @Frøkenfryden kan ikke danse til det der. Her går vi for lambada og Coco Jambo U know me so well! det der er klinedans. Det orker jeg ikke🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 17. juni 2022 #1533 Del Skrevet 17. juni 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Min favorittsang å danse til er Sean Paul sin «get busy.» unnskyld🙈 Trodde du sa busty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 17. juni 2022 #1534 Del Skrevet 17. juni 2022 Frøkenfryden skrev (16 minutter siden): Min favorittsang å danse til er Sean Paul sin «get busy.» unnskyld🙈 Ja, men da blir vi alle så forlenge for at du er bedre enn oss andre, så vi må begrense oss litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 17. juni 2022 #1535 Del Skrevet 17. juni 2022 Frøkenfryden skrev (16 minutter siden): U know me so well! det der er klinedans. Det orker jeg ikke🤪 Nei, ikke jeg heller. Hater å kline. Fryden wants a fast one. (det er fritt etter en sang, hold på hatten) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 17. juni 2022 #1536 Del Skrevet 17. juni 2022 Cid skrev (39 minutter siden): Har du sett Home and Away før? Jeg har sett episoder. Nok til å skjønne at jeg og Isla Fisher har en lykkelig framtid for oss. Men den er fra en tid hvor jeg nesten ikke så på tv, husker ikke om det var 95 TV2 begynte sende den. Da var det kun rockegitarer og 1968 Mercury som gjaldt for meg, spilte og skrudde. Året etter vervet jeg meg og når jeg var hjemme så jobbet jeg i døren på Exodus. 1997 ble en hard tid hvor jeg forandret meg mye, spesielt fordi kjæresten min drepte seg selv sent på sommeren året før. Jeg var en sint ungamann som tilfeldigvis hadde en IRF-kontrakt og Kosovo hadde fest. Årene etter ble bare mer og mer styr med to jobber i konfliktyrker, når vi var i ro så så vi filmer sammen. Serier passet ikke inn, og jeg har sånn sett aldri fått noe forhold til serier. Jeg liker ikke serier den dag i dag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. juni 2022 #1537 Del Skrevet 17. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 time siden): Nei, ikke jeg heller. Hater å kline. Fryden wants a fast one. (det er fritt etter en sang, hold på hatten) Kline er kline. Danse er danse. Ikkje blande. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. juni 2022 #1538 Del Skrevet 17. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 time siden): Ja, men da blir vi alle så forlenge for at du er bedre enn oss andre, så vi må begrense oss litt Jeg er usikker på om jeg er så innmari flink, mem jeg gir alt! 😂😃👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. juni 2022 #1539 Del Skrevet 17. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (53 minutter siden): Jeg har sett episoder. Nok til å skjønne at jeg og Isla Fisher har en lykkelig framtid for oss. Men den er fra en tid hvor jeg nesten ikke så på tv, husker ikke om det var 95 TV2 begynte sende den. Da var det kun rockegitarer og 1968 Mercury som gjaldt for meg, spilte og skrudde. Året etter vervet jeg meg og når jeg var hjemme så jobbet jeg i døren på Exodus. 1997 ble en hard tid hvor jeg forandret meg mye, spesielt fordi kjæresten min drepte seg selv sent på sommeren året før. Jeg var en sint ungamann som tilfeldigvis hadde en IRF-kontrakt og Kosovo hadde fest. Årene etter ble bare mer og mer styr med to jobber i konfliktyrker, når vi var i ro så så vi filmer sammen. Serier passet ikke inn, og jeg har sånn sett aldri fått noe forhold til serier. Jeg liker ikke serier den dag i dag. 😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. juni 2022 #1540 Del Skrevet 17. juni 2022 Cid skrev (1 time siden): Trodde du sa busty Sean Paul liker nok busty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå