Frøkenfryden Skrevet 16. juni 2022 #1501 Del Skrevet 16. juni 2022 Cid skrev (3 timer siden): Jeg skulle til misjonær 69 Summer of 69? 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. juni 2022 #1502 Del Skrevet 16. juni 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Summer of 69? 😃 Hot summer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 16. juni 2022 #1503 Del Skrevet 16. juni 2022 lurven skrev (4 timer siden): Episode 65 Endelig var det thøsetorsdag og @Kvakkekyllingen satt urolig med leamus og ventet på thøsetherese. I mellomtiden hadde @Entern meldt seg på dørvakt kurs hos @TheHairyToothfairy der han blant annet skulle lære seg i stikke fingeren i øyet på motstandere og unngå å bli skrellet som en løk. Akkurat da dukket @AliceNextDoor opp og ga @TheHairyToothfairy buksevann. Men det hun ikke visste var at det var som vann på mølla hans. @FrkSvår var også til stede og hadde det mycket svårt pga situasjonen som hadde oppstått. Et helt annet sted kokte @Frøkenfryden rødbetsuppe og følte seg 90 år gammel. Plutselig hørte hun deilig sang utenfor blokka Og gikk ut på balkongen for å sjekke. Der nede blant syriner og bringebærbusker sto @SVK å sang så nydelig sin egen nynorske versjon av Jenny from the Block: Ikkje la deg lura av at eg et kvarg og dyr Torskerogn Eg e framleis Stine frå sogn🎤🎼 I mellomtiden hadde @Titania kåret vinneren av dansekonkuransen. Det ble til alles store overraskelse @Entern Men @Titania hadde på ripete briller da hun så han danse så hun fikk ikke sett han ordentlig, og trodde han var @Cid Et helt annet sted dreiv @Cid og pakket en koffert, hvor skulle han..... Usj, jeg venter ikke på Therese. Den tøsa lever sitt eget utsvevende liv 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. juni 2022 #1504 Del Skrevet 16. juni 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Usj, jeg venter ikke på Therese. Den tøsa lever sitt eget utsvevende liv 🤣 På pub 24/7? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. juni 2022 #1505 Del Skrevet 16. juni 2022 Kvakkekyllingen skrev (8 minutter siden): Usj, jeg venter ikke på Therese. Den tøsa lever sitt eget utsvevende liv 🤣 I et miljø som tester grenser som Mette Marit sa det🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 16. juni 2022 #1506 Del Skrevet 16. juni 2022 Cid skrev (8 minutter siden): På pub 24/7? Jeg aner ikke. Men hun er ikke der jeg er iallefall 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 16. juni 2022 #1507 Del Skrevet 16. juni 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): I et miljø som tester grenser som Mette Marit sa det🙈 Mye mulig 😄👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. juni 2022 #1508 Del Skrevet 16. juni 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): I et miljø som tester grenser som Mette Marit sa det🙈 Hahahaha🤣🤣🤣 Kanskje Tøse-Therese og Mette-Marit er gamle bekjente 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 16. juni 2022 #1509 Del Skrevet 16. juni 2022 Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): I et miljø som tester grenser som Mette Marit sa det🙈 Jeg leste genser. Skjønte ikke helt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. juni 2022 #1510 Del Skrevet 16. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (6 minutter siden): Jeg leste genser. Skjønte ikke helt. Tester vel mer uten genser😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 16. juni 2022 #1511 Del Skrevet 16. juni 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Tester vel mer uten genser😆 Fiffling og foffling under genseren er vel null stress. Jeg har fagbrev! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 16. juni 2022 #1512 Del Skrevet 16. juni 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Summer of 69? 😃 Nå fikk jeg den på hjernen. Hvor er gitaren min? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. juni 2022 #1513 Del Skrevet 16. juni 2022 Kvakkekyllingen skrev (32 minutter siden): Mye mulig 😄👍 Er ikke dere siamesiske tvillinger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 16. juni 2022 #1514 Del Skrevet 16. juni 2022 Frøkenfryden skrev (39 minutter siden): Tester vel mer uten genser😆 Hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 16. juni 2022 #1515 Del Skrevet 16. juni 2022 Cid skrev (17 minutter siden): Er ikke dere siamesiske tvillinger? Heldigvis ikke 🤣 Hun skulle sikkert bestemt over kroppen vår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. juni 2022 #1516 Del Skrevet 16. juni 2022 Kvakkekyllingen skrev (37 minutter siden): Heldigvis ikke 🤣 Hun skulle sikkert bestemt over kroppen vår! Og blitt sammen med din verste fiende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 16. juni 2022 #1517 Del Skrevet 16. juni 2022 Cid skrev (31 minutter siden): Og blitt sammen med din verste fiende Har heldigvis ingen så det hadde gått bra 😄👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. juni 2022 #1518 Del Skrevet 16. juni 2022 Cid skrev (2 timer siden): Er ikke dere siamesiske tvillinger? Trodde det var du og Hoppe jeg 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. juni 2022 #1519 Del Skrevet 16. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (2 timer siden): Fiffling og foffling under genseren er vel null stress. Jeg har fagbrev! Bra lærlingtid også? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. juni 2022 #1520 Del Skrevet 16. juni 2022 Entern skrev (5 timer siden): Trodde det var du og Hoppe jeg 😀 Hun og Borat er det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå