Gjest lurven Skrevet 15. juni 2022 #1481 Del Skrevet 15. juni 2022 Frøkenfryden skrev (20 minutter siden): Minnet om fame. 👍 Eller flashdance Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. juni 2022 #1482 Del Skrevet 15. juni 2022 Cid skrev (23 minutter siden): Episode 64 Alle samlet seg for å spille på Nintendo 64 Men så ble vi alle teleportert inn i TV-en og inn i spillverdenen @TheHairyToothfairy Havnet i Super Mario 64 hvor han må redde Prinsesse @FrkSvår fra Bowser @Luna Llena @Entern @SVK og @AliceNextDoor Havnet i Mario Kart (nå kjent som KG Kart) Hvor de må kjøre 10 runder rundt om i Bergen, etter det så får de tak i en ny spiller, Tøse Therese @Titania havnet i Animal Crossing hvor hun må hjelpe innbyggerne med å leve og ha det fint, hun gifter seg med Tom Nook Jeg havnet i The Legend of Zelda Ocarina of Time hvor jeg må redde @Kvakkekyllingen (KvakkeZelda) fra @lurven Lurvendorf, jeg får hjelp av @Frøkenfryden (Navi) som ikke vil stoppe å snakke 😏 Kult 😀 Veldig bra episode 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. juni 2022 #1483 Del Skrevet 15. juni 2022 lurven skrev (2 minutter siden): Eller flashdance Whatta feeeeeeeling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 15. juni 2022 #1484 Del Skrevet 15. juni 2022 lurven skrev (3 minutter siden): Ville helst vært i resident evil og drepe zombier Jeg er storfornøyd med Super Mario, og det er så typisk at jeg må løpe rundt og redde @FrkSvår 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 15. juni 2022 #1485 Del Skrevet 15. juni 2022 Entern skrev (6 minutter siden): Whatta feeeeeeeling Det liker gutta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 15. juni 2022 #1486 Del Skrevet 15. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (6 minutter siden): Jeg er storfornøyd med Super Mario, og det er så typisk at jeg må løpe rundt og redde @FrkSvår Hadde sett for meg deg som dr eggman egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 15. juni 2022 #1487 Del Skrevet 15. juni 2022 lurven skrev (12 minutter siden): Ville helst vært i resident evil og drepe zombier Kom det til Nintendo 64 da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 15. juni 2022 #1488 Del Skrevet 15. juni 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Hadde sett for meg deg som dr eggman egentlig Mmmmegg. Jeg skal faen meg snekre egg og bacon for @FrkSvår har tatt ansvar og handlet inn begge deler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 15. juni 2022 #1489 Del Skrevet 15. juni 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Kom det til Nintendo 64 da? Nei var på PS, dreamcast og pc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 15. juni 2022 #1490 Del Skrevet 15. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (8 minutter siden): Jeg er storfornøyd med Super Mario, og det er så typisk at jeg må løpe rundt og redde @FrkSvår Bowser er Admin btw, redder du henne ikke så blir hun utestengt, der er en hemmelig boss som heter GDPR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 15. juni 2022 #1491 Del Skrevet 15. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): Mmmmegg. Jeg skal faen meg snekre egg og bacon for @FrkSvår har tatt ansvar og handlet inn begge deler. Det er digg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 15. juni 2022 #1492 Del Skrevet 15. juni 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Nei var på PS, dreamcast og pc. Kanskje i en annen episode, nå er du han her i hvert fall Og her er etter du har blitt jævelsk pyntet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 15. juni 2022 #1493 Del Skrevet 15. juni 2022 Cid skrev (12 minutter siden): Bowser er Admin btw, redder du henne ikke så blir hun utestengt, der er en hemmelig boss som heter GDPR Har skal jeg være veldig flink og ikke kommentere som jeg har lyst til. Oioioi det er vanskelig 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. juni 2022 #1494 Del Skrevet 15. juni 2022 lurven skrev (31 minutter siden): Eller flashdance Mente det! Sa feil🥹 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 15. juni 2022 #1495 Del Skrevet 15. juni 2022 Cid skrev (16 minutter siden): Kanskje i en annen episode, nå er du han her i hvert fall Og her er etter du har blitt jævelsk pyntet Passer meg bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 15. juni 2022 #1496 Del Skrevet 15. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (25 minutter siden): Har skal jeg være veldig flink og ikke kommentere som jeg har lyst til. Oioioi det er vanskelig 😅 Var ikke frekt ment eller noe, prøvde å spøke litt, håper ikke jeg gikk over streken 🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 15. juni 2022 #1497 Del Skrevet 15. juni 2022 Cid skrev (11 minutter siden): Var ikke frekt ment eller noe, prøvde å spøke litt, håper ikke jeg gikk over streken 🙊 Neida, men jeg tenker på KGs siste regelverk og utestengelser. Du er helt innafor! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 16. juni 2022 #1498 Del Skrevet 16. juni 2022 Episode 65 Endelig var det thøsetorsdag og @Kvakkekyllingen satt urolig med leamus og ventet på thøsetherese. I mellomtiden hadde @Entern meldt seg på dørvakt kurs hos @TheHairyToothfairy der han blant annet skulle lære seg i stikke fingeren i øyet på motstandere og unngå å bli skrellet som en løk. Akkurat da dukket @AliceNextDoor opp og ga @TheHairyToothfairy buksevann. Men det hun ikke visste var at det var som vann på mølla hans. @FrkSvår var også til stede og hadde det mycket svårt pga situasjonen som hadde oppstått. Et helt annet sted kokte @Frøkenfryden rødbetsuppe og følte seg 90 år gammel. Plutselig hørte hun deilig sang utenfor blokka Og gikk ut på balkongen for å sjekke. Der nede blant syriner og bringebærbusker sto @SVK å sang så nydelig sin egen nynorske versjon av Jenny from the Block: Ikkje la deg lura av at eg et kvarg og dyr Torskerogn Eg e framleis Stine frå sogn🎤🎼 I mellomtiden hadde @Titania kåret vinneren av dansekonkuransen. Det ble til alles store overraskelse @Entern Men @Titania hadde på ripete briller da hun så han danse så hun fikk ikke sett han ordentlig, og trodde han var @Cid Et helt annet sted dreiv @Cid og pakket en koffert, hvor skulle han..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. juni 2022 #1499 Del Skrevet 16. juni 2022 lurven skrev (12 minutter siden): Episode 65 Endelig var det thøsetorsdag og @Kvakkekyllingen satt urolig med leamus og ventet på thøsetherese. I mellomtiden hadde @Entern meldt seg på dørvakt kurs hos @TheHairyToothfairy der han blant annet skulle lære seg i stikke fingeren i øyet på motstandere og unngå å bli skrellet som en løk. Akkurat da dukket @AliceNextDoor opp og ga @TheHairyToothfairy buksevann. Men det hun ikke visste var at det var som vann på mølla hans. @FrkSvår var også til stede og hadde det mycket svårt pga situasjonen som hadde oppstått. Et helt annet sted kokte @Frøkenfryden rødbetsuppe og følte seg 90 år gammel. Plutselig hørte hun deilig sang utenfor blokka Og gikk ut på balkongen for å sjekke. Der nede blant syriner og bringebærbusker sto @SVK å sang så nydelig sin egen nynorske versjon av Jenny from the Block: Ikkje la deg lura av at eg et kvarg og dyr Torskerogn Eg e framleis Stine frå sogn🎤🎼 I mellomtiden hadde @Titania kåret vinneren av dansekonkuransen. Det ble til alles store overraskelse @Entern Men @Titania hadde på ripete briller da hun så han danse så hun fikk ikke sett han ordentlig, og trodde han var @Cid Et helt annet sted dreiv @Cid og pakket en koffert, hvor skulle han..... Jeg skulle til misjonær 69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 16. juni 2022 #1500 Del Skrevet 16. juni 2022 Vannmølle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå