Gå til innhold

KG såpeopera

Gjest lurven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cid skrev (23 minutter siden):

Episode 64

Alle samlet seg for å spille på Nintendo 64

Men så ble vi alle teleportert inn i TV-en og inn i spillverdenen

@TheHairyToothfairy Havnet i Super Mario 64 hvor han må redde Prinsesse  @FrkSvår fra Bowser

@Luna Llena @Entern @SVK og @AliceNextDoor Havnet i Mario Kart (nå kjent som KG Kart) Hvor de må kjøre 10 runder rundt om i Bergen, etter det så får de tak i en ny spiller, Tøse Therese

@Titania havnet i Animal Crossing hvor hun må hjelpe innbyggerne med å leve og ha det fint, hun gifter seg med Tom Nook

Jeg havnet i The Legend of Zelda Ocarina of Time hvor jeg må redde @Kvakkekyllingen (KvakkeZelda) fra @lurven Lurvendorf, jeg får hjelp av @Frøkenfryden (Navi) som ikke vil stoppe å snakke 😏

Kult 😀

Veldig bra episode 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (3 minutter siden):

Ville helst vært i resident evil og drepe zombier

Jeg er storfornøyd med Super Mario, og det er så typisk at jeg må løpe rundt og redde @FrkSvår

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
TheHairyToothfairy skrev (6 minutter siden):

Jeg er storfornøyd med Super Mario, og det er så typisk at jeg må løpe rundt og redde @FrkSvår

Hadde sett for meg deg som dr eggman egentlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lurven skrev (1 minutt siden):

Hadde sett for meg deg som dr eggman egentlig

Mmmmegg. Jeg skal faen meg snekre egg og bacon for @FrkSvår har tatt ansvar og handlet inn begge deler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheHairyToothfairy skrev (8 minutter siden):

Bowser er Admin btw, redder du henne ikke så blir hun utestengt, der er en hemmelig boss som heter GDPR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden):

Mmmmegg. Jeg skal faen meg snekre egg og bacon for @FrkSvår har tatt ansvar og handlet inn begge deler. 

Det er digg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (Akkurat nå):

Nei var på PS, dreamcast og pc.

Kanskje i en annen episode, nå er du han her i hvert fall :)

Ganondorf.png
Og her er etter du har blitt jævelsk pyntet

maxresdefault.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (12 minutter siden):

Bowser er Admin btw, redder du henne ikke så blir hun utestengt, der er en hemmelig boss som heter GDPR

Har skal jeg være veldig flink og ikke kommentere som jeg har lyst til. Oioioi det er vanskelig 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lurven skrev (31 minutter siden):

Eller flashdance 

Mente det! Sa feil🥹

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Cid skrev (16 minutter siden):

Kanskje i en annen episode, nå er du han her i hvert fall :)

Ganondorf.png
Og her er etter du har blitt jævelsk pyntet

maxresdefault.jpg

Passer meg bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheHairyToothfairy skrev (25 minutter siden):

Har skal jeg være veldig flink og ikke kommentere som jeg har lyst til. Oioioi det er vanskelig 😅

Var ikke frekt ment eller noe, prøvde å spøke litt, håper ikke jeg gikk over streken 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Cid skrev (11 minutter siden):

Var ikke frekt ment eller noe, prøvde å spøke litt, håper ikke jeg gikk over streken 🙊

Neida, men jeg tenker på KGs siste regelverk og utestengelser. Du er helt innafor! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

Episode 65

Endelig var det thøsetorsdag og @Kvakkekyllingen satt urolig med leamus og ventet på thøsetherese.

I mellomtiden hadde @Entern meldt seg på dørvakt kurs hos @TheHairyToothfairy der han blant annet skulle lære seg i stikke fingeren i øyet på motstandere og unngå å bli skrellet som en løk.

Akkurat da dukket @AliceNextDoor opp og ga @TheHairyToothfairy buksevann. Men det hun ikke visste var at det var som vann på mølla hans.

@FrkSvår var også til stede og hadde det mycket svårt pga situasjonen som hadde oppstått.

Et helt annet sted kokte @Frøkenfryden rødbetsuppe og følte seg 90 år gammel.

Plutselig hørte hun deilig sang utenfor blokka

Og gikk ut på balkongen for å sjekke.

Der nede blant syriner og bringebærbusker sto @SVK å sang så nydelig sin egen nynorske versjon av Jenny from the Block:

Ikkje la deg lura av at eg et kvarg og dyr

Torskerogn

Eg e framleis Stine frå sogn🎤🎼

I mellomtiden hadde @Titania kåret vinneren av dansekonkuransen.

Det ble til alles store overraskelse @Entern

Men @Titania hadde på ripete briller da hun så han danse så hun fikk ikke sett han ordentlig, og trodde han var @Cid

Et helt annet sted dreiv @Cid og pakket en koffert, hvor skulle han.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (12 minutter siden):

Episode 65

Endelig var det thøsetorsdag og @Kvakkekyllingen satt urolig med leamus og ventet på thøsetherese.

I mellomtiden hadde @Entern meldt seg på dørvakt kurs hos @TheHairyToothfairy der han blant annet skulle lære seg i stikke fingeren i øyet på motstandere og unngå å bli skrellet som en løk.

Akkurat da dukket @AliceNextDoor opp og ga @TheHairyToothfairy buksevann. Men det hun ikke visste var at det var som vann på mølla hans.

@FrkSvår var også til stede og hadde det mycket svårt pga situasjonen som hadde oppstått.

Et helt annet sted kokte @Frøkenfryden rødbetsuppe og følte seg 90 år gammel.

Plutselig hørte hun deilig sang utenfor blokka

Og gikk ut på balkongen for å sjekke.

Der nede blant syriner og bringebærbusker sto @SVK å sang så nydelig sin egen nynorske versjon av Jenny from the Block:

Ikkje la deg lura av at eg et kvarg og dyr

Torskerogn

Eg e framleis Stine frå sogn🎤🎼

I mellomtiden hadde @Titania kåret vinneren av dansekonkuransen.

Det ble til alles store overraskelse @Entern

Men @Titania hadde på ripete briller da hun så han danse så hun fikk ikke sett han ordentlig, og trodde han var @Cid

Et helt annet sted dreiv @Cid og pakket en koffert, hvor skulle han.....

Jeg skulle til misjonær 69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...