Frøkenfryden Skrevet 15. juni 2022 #1461 Del Skrevet 15. juni 2022 (endret) lurven skrev (44 minutter siden): Episode 63 @Titania hadde vunnet tur for 2 til Egon, og arrangerte dansekonkurranse for å avgjøre hvem hun skulle ta med seg. @TheHairyToothfairy danset capoeira for den var han mest komfortabel med etter alle slåsskampene han hadde vært med på @Frøkenfryden hadde stiv nakke så hun danset robotdansen. @Cid kjørte en hode-skulder-kne og tå, for det var den eneste dansen han kunne @Kvakkekyllingen danset selvfølgelig kyllingdansen @Entern danset salsa, det passet best til hans eksotiske hoftebevegelser @AliceNextDoor danset den tradisjonsrike tyske dansen zweifacher, som ikke betyr det @SVK håpet på. @SVK var forresten for stor til å danse, siden han var en kjempe Sist men ikke minst danset @Luna Llena under det dunkle månelyset til tonene av belinda carlisles La Luna. Vinneren avsløres i en annen episode Jeg glemte at jeg var 41 lørdag har jeg innsett.. auuu. PS super episode, fint du tar ansvar. 🥰 Endret 15. juni 2022 av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luna Llena Skrevet 15. juni 2022 #1462 Del Skrevet 15. juni 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Du ser bra ut i gif Prøver å vinne, 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. juni 2022 #1463 Del Skrevet 15. juni 2022 Luna Llena skrev (11 minutter siden): 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luna Llena Skrevet 15. juni 2022 #1464 Del Skrevet 15. juni 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. juni 2022 #1465 Del Skrevet 15. juni 2022 Luna Llena skrev (10 minutter siden): Prøver å vinne, 🤣 Egonkonkurransen til @Titania? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luna Llena Skrevet 15. juni 2022 #1466 Del Skrevet 15. juni 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Egonkonkurransen til @Titania? Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 15. juni 2022 #1467 Del Skrevet 15. juni 2022 Episode 64 Alle samlet seg for å spille på Nintendo 64 Men så ble vi alle teleportert inn i TV-en og inn i spillverdenen @TheHairyToothfairy Havnet i Super Mario 64 hvor han må redde Prinsesse @FrkSvår fra Bowser @Luna Llena @Entern @SVK og @AliceNextDoor Havnet i Mario Kart (nå kjent som KG Kart) Hvor de må kjøre 10 runder rundt om i Bergen, etter det så får de tak i en ny spiller, Tøse Therese @Titania havnet i Animal Crossing hvor hun må hjelpe innbyggerne med å leve og ha det fint, hun gifter seg med Tom Nook Jeg havnet i The Legend of Zelda Ocarina of Time hvor jeg må redde @Kvakkekyllingen (KvakkeZelda) fra @lurven Lurvendorf, jeg får hjelp av @Frøkenfryden (Navi) som ikke vil stoppe å snakke 😏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 15. juni 2022 #1468 Del Skrevet 15. juni 2022 Frøkenfryden skrev (16 minutter siden): Jeg glemte at jeg var 41 lørdag har jeg innsett.. auuu. PS super episode, fint du tar ansvar. 🥰 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 15. juni 2022 #1469 Del Skrevet 15. juni 2022 Luna Llena skrev (19 minutter siden): Det er bare en gif. Bare lurte på om det var fra en film eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. juni 2022 #1470 Del Skrevet 15. juni 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Gratulerer Ikke bursdag altså. Bare jeg som dansa hele natta som en 25-åring og glemte min alder😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. juni 2022 #1471 Del Skrevet 15. juni 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Bare lurte på om det var fra en film eller noe Minnet om fame. 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 15. juni 2022 #1472 Del Skrevet 15. juni 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Ikke bursdag altså. Bare jeg som dansa hele natta som en 25-åring og glemte min alder😲 Følte du deg som 40 igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. juni 2022 #1473 Del Skrevet 15. juni 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Følte du deg som 40 igjen? Hahaaa😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 15. juni 2022 #1474 Del Skrevet 15. juni 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Hahaaa😂 Jeg føler meg av og til som 29 igjen, aaaaah så annerledes livet var da, nostalgisk til 2021, gode gamle dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luna Llena Skrevet 15. juni 2022 #1475 Del Skrevet 15. juni 2022 Cid skrev (5 minutter siden): Episode 64 Alle samlet seg for å spille på Nintendo 64 Men så ble vi alle teleportert inn i TV-en og inn i spillverdenen @TheHairyToothfairy Havnet i Super Mario 64 hvor han må redde Prinsesse @FrkSvår fra Bowser @Luna Llena @Entern @SVK og @AliceNextDoor Havnet i Mario Kart (nå kjent som KG Kart) Hvor de må kjøre 10 runder rundt om i Bergen, etter det så får de tak i en ny spiller, Tøse Therese @Titania havnet i Animal Crossing hvor hun må hjelpe innbyggerne med å leve og ha det fint, hun gifter seg med Tom Nook Jeg havnet i The Legend of Zelda Ocarina of Time hvor jeg må redde @Kvakkekyllingen (KvakkeZelda) fra @lurven Lurvendorf, jeg får hjelp av @Frøkenfryden (Navi) som ikke vil stoppe å snakke 😏 Bergen, men da kjører jeg meg vill, aldri vært der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luna Llena Skrevet 15. juni 2022 #1476 Del Skrevet 15. juni 2022 Cid skrev (4 minutter siden): Bare lurte på om det var fra en film eller noe Ikke som jeg vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 15. juni 2022 #1477 Del Skrevet 15. juni 2022 Luna Llena skrev (Akkurat nå): Bergen, men da kjører jeg meg vill, aldri vært der. Du ender opp med å kjøre utenfor banen og ut av TV-en, nå er du tilbake i virkeligheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 15. juni 2022 #1478 Del Skrevet 15. juni 2022 Luna Llena skrev (1 minutt siden): Bergen, men da kjører jeg meg vill, aldri vært der. Selv vi fra Bergen kjører oss vill der 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 15. juni 2022 #1479 Del Skrevet 15. juni 2022 Frøkenfryden skrev (35 minutter siden): Jeg glemte at jeg var 41 lørdag har jeg innsett.. auuu. PS super episode, fint du tar ansvar. 🥰 Ååi, trudde du hadde fylt allerede, gratulerer på etterskudd, velkommen til club 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 15. juni 2022 #1480 Del Skrevet 15. juni 2022 Cid skrev (21 minutter siden): Episode 64 Alle samlet seg for å spille på Nintendo 64 Men så ble vi alle teleportert inn i TV-en og inn i spillverdenen @TheHairyToothfairy Havnet i Super Mario 64 hvor han må redde Prinsesse @FrkSvår fra Bowser @Luna Llena @Entern @SVK og @AliceNextDoor Havnet i Mario Kart (nå kjent som KG Kart) Hvor de må kjøre 10 runder rundt om i Bergen, etter det så får de tak i en ny spiller, Tøse Therese @Titania havnet i Animal Crossing hvor hun må hjelpe innbyggerne med å leve og ha det fint, hun gifter seg med Tom Nook Jeg havnet i The Legend of Zelda Ocarina of Time hvor jeg må redde @Kvakkekyllingen (KvakkeZelda) fra @lurven Lurvendorf, jeg får hjelp av @Frøkenfryden (Navi) som ikke vil stoppe å snakke 😏 Ville helst vært i resident evil og drepe zombier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå