Gjest lurven Skrevet 14. juni 2022 #1361 Del Skrevet 14. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 time siden): Treff er livsfarlig. Sist ble jeg gift. Ja så galt gikk det ikke med meg😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. juni 2022 #1362 Del Skrevet 14. juni 2022 lurven skrev (19 minutter siden): Ja så galt gikk det ikke med meg😁 @TheHairyToothfairy måtte kjøpe hele kaka mens du bare slafset i deg glasur. noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 14. juni 2022 #1363 Del Skrevet 14. juni 2022 Frøkenfryden skrev (19 minutter siden): @TheHairyToothfairy måtte kjøpe hele kaka mens du bare slafset i deg glasur. noe sånt? Ja det er ganske spot on, men var flere kg-menn på den kaka etter meg, glad jeg var først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 14. juni 2022 #1364 Del Skrevet 14. juni 2022 Frøkenfryden skrev (31 minutter siden): @TheHairyToothfairy måtte kjøpe hele kaka mens du bare slafset i deg glasur. noe sånt? Mmmmm glasur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luna Llena Skrevet 14. juni 2022 #1365 Del Skrevet 14. juni 2022 Spoiler: Spoiler @Luna Llena har blitt en gal nevrolog. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 14. juni 2022 #1366 Del Skrevet 14. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (3 timer siden): Hah, nei, altså. Det var noe annet som skjedde først Ons-dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 14. juni 2022 #1367 Del Skrevet 14. juni 2022 Har du planlagt noe spesielt for episode 69 @lurven? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. juni 2022 #1368 Del Skrevet 14. juni 2022 lurven skrev (2 timer siden): Ja det er ganske spot on, men var flere kg-menn på den kaka etter meg, glad jeg var først. hey hey hey Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 15. juni 2022 #1369 Del Skrevet 15. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (11 timer siden): Mmmmm glasur Beste delen av "kaka" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 15. juni 2022 #1370 Del Skrevet 15. juni 2022 Cid skrev (9 timer siden): Har du planlagt noe spesielt for episode 69 @lurven? Nei, forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 15. juni 2022 #1371 Del Skrevet 15. juni 2022 Entern skrev (8 timer siden): hey hey hey 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 15. juni 2022 #1372 Del Skrevet 15. juni 2022 lurven skrev (5 minutter siden): Beste delen av "kaka" Jeg har tenkt litt på det og har lyst til å spørre hva den glasuren er laget av. Hvis jeg tør.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 15. juni 2022 #1373 Del Skrevet 15. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (4 minutter siden): Jeg har tenkt litt på det og har lyst til å spørre hva den glasuren er laget av. Hvis jeg tør.. Kvinnejuice. Peneste ordet jeg kom på i farten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 15. juni 2022 #1374 Del Skrevet 15. juni 2022 lurven skrev (4 minutter siden): Kvinnejuice. Peneste ordet jeg kom på i farten Luenrv. Her satt jeg og var sulten på frokost etter to timer søvn i natt. Men det fikset du, gitt. Jeg vet jeg ikke skulle spurt, akkurat den delen tar jeg på min kappe, men jeg må allikevel få berømme Deres talenter til å være ekvivok tidlig på dagen. Jeg bøyer mig i støvet, O store! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 15. juni 2022 #1375 Del Skrevet 15. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): Luenrv. Her satt jeg og var sulten på frokost etter to timer søvn i natt. Men det fikset du, gitt. Jeg vet jeg ikke skulle spurt, akkurat den delen tar jeg på min kappe, men jeg må allikevel få berømme Deres talenter til å være ekvivok tidlig på dagen. Jeg bøyer mig i støvet, O store! Betyr det at du dropper egg og juice til frokost? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 15. juni 2022 #1376 Del Skrevet 15. juni 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Betyr det at du dropper egg og juice til frokost? Jeg er da ikke på hotell, dessverre. Har appelsinjuice. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 15. juni 2022 #1377 Del Skrevet 15. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (3 minutter siden): Jeg er da ikke på hotell, dessverre. Har appelsinjuice. Nå tenkte jeg å legge inn en kommentar om appelsinjuice, men lar det være, kanskje du klarer å tenke deg til det selv😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 15. juni 2022 #1378 Del Skrevet 15. juni 2022 lurven skrev (5 minutter siden): Nå tenkte jeg å legge inn en kommentar om appelsinjuice, men lar det være, kanskje du klarer å tenke deg til det selv😁 Jeg angret i det jeg postet. Ha miskunn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 15. juni 2022 #1379 Del Skrevet 15. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (3 minutter siden): Jeg angret i det jeg postet. Ha miskunn. Du må bli mindre impulsiv, og tenke deg godt om før du trykker på send in svar knappen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 15. juni 2022 #1380 Del Skrevet 15. juni 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Du må bli mindre impulsiv, og tenke deg godt om før du trykker på send in svar knappen Mottatt, skal yte mitt beste. Ja, sånn nesten bortimot da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå