Ciaran og Ciara Skrevet 14. november 2022 #13281 Skrevet 14. november 2022 Entern skrev (4 minutter siden): Nei dere er snille 😀😀😊😊 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene synes også at du er snill og grei vi Entern.🥰🥰 1
Ciaran og Ciara Skrevet 14. november 2022 #13282 Skrevet 14. november 2022 Entern skrev (5 minutter siden): Høres koselig ut 😀😀😊😊 Det synes Cassidy Tvillingene også vi.🥰🥰 1
Gjest Cid Skrevet 14. november 2022 #13283 Skrevet 14. november 2022 Embla Othea skrev (2 timer siden): De er brautende og høylytte 😜 Kjenner du alle bergensere?
Ciaran og Ciara Skrevet 14. november 2022 #13284 Skrevet 14. november 2022 Cassidy Tvillingene er ikke brautende og høylytte vi. 1
TheHairyToothfairy Skrevet 14. november 2022 #13285 Skrevet 14. november 2022 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Så ikkje-koseleg der var i stuggu her då. Hyggelig er så 2021 1
TheHairyToothfairy Skrevet 15. november 2022 #13286 Skrevet 15. november 2022 Cid skrev (1 time siden): Kjenner du alle bergensere? Det er bare 51 bergensere totalt. De brukes flitting i tv-sendinger og har dessverre bare budsjett for en rolle/t karaktertrekk. Skulle det være behov for flere så må man bruke CGI. 😉 1
Maskinfører Skrevet 15. november 2022 #13287 Skrevet 15. november 2022 Agent smith skrev (21 timer siden): ..... @TheHairyToothfairy la fée des dents poilue @CAPS LOCK verrouillage des majuscules @Cid l'homme qui n'avait pas un soixante neuf @Boetica boetique @Sommer2464 été deux mille quatre cent soixante quatre @Peanut cacahuéte @AliceNextDoor aliciene á cote @Lacuna lácùńé @Dr. A. Kula docteur un balle @Adobyen l'adobe @Anonymburker canettes anonymes @Sola de le soleil ils @TinaEmilie98 le cigar @-Missi- mademoiselle i @Sjokoladepenge argent au chocolat @hjärterdam dame de coeur @Embla Othea emblemé autre @Maskinfører operatèur @Kruset le tasse @Rumle gronder @Agent smith agent forgeron ( le minable) @Gladikaffe aime le café @Blå knapp bouton bleu @Rosakatt chat rose Den var fin takk takk 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 15. november 2022 #13288 Skrevet 15. november 2022 Maskinfører skrev (45 minutter siden): Den var fin takk takk 🥰🥰 1
Gjest Agent smith Skrevet 15. november 2022 #13289 Skrevet 15. november 2022 Episode 296 Det var igjen klart for der årlige VM i psykologi @AliceNextDoor og @Frøkenfryden skulle representere Norge etter å ha vunnet suverene NM gull i henholdsvis klassene: Nakenstøvsugere og brusmisbrukere Men i VM skulle de stille i vm i diskusjonsforumanalyse. Det gikk ut på å finne ut de mest fremtredende personlighetstrekkene ved brukerne av et stort diskusjonsforum som var ment for damer, men der menn også hadde sullet seg inn i håp om forstå kvinner bedre. Konkurransen skulle holdes i Münchenhausen som også tilfeldigvis var @AliceNextDoor sin fødeby. Innledende runde @Frøkenfryden hadde tatt på seg frakken sin og var klar for første pasient @Hoppetaujenta var først ut. Berre legg deg ned på sofaen du sa @Frøkenfryden Nei jeg foretrekker å hoppe opp og ned sa @Hoppetaujenta Eg har sett deg eg treng sa @Frøkenfryden Neste pasient var @Agent smith Berre legg deg på sofaen du Åhåii ligge sa @Agent smith det er jeg god på, ligge ligge ligge🥳🥳 Eg har sett alt eg behøver å sjå @Frøkenfryden Og ta på deg kler beste gong, du lurvete tulling. @Frøkenfryden trakk seg så tilbake for å hvile og gjøre seg klar for å skrive rapport. Hun fikk en flaske Xl1 og et håndkle til å tørke svetten med av sin assistent @TheHairyToothfairy Mens @Frøkenfryden hadde pause var det @AliceNextDoor sin tur til å ta i mot pasienter Først ut var @Athena Catalina Bare legg deg på såffan du sa alice Men @Athena Catalina hørte ikke hva hun sa, hun var opptatt med å se ut vinduet opp mot fullmånen. Neste! Ropte @AliceNextDoor fortvilet Inn kom @Boetica hun slengte seg ned på sofaen med en pose godtesnop Kan jeg få litt spurte alice Næhæhæhæheii svarte @Boetica @AliceNextDoor noterte flittig. Det var klart for lunsj og analysene ville være klare etter det.
Ciaran og Ciara Skrevet 15. november 2022 #13291 Skrevet 15. november 2022 Agent smith skrev (7 minutter siden): Episode 296 Det var igjen klart for der årlige VM i psykologi @AliceNextDoor og @Frøkenfryden skulle representere Norge etter å ha vunnet suverene NM gull i henholdsvis klassene: Nakenstøvsugere og brusmisbrukere Men i VM skulle de stille i vm i diskusjonsforumanalyse. Det gikk ut på å finne ut de mest fremtredende personlighetstrekkene ved brukerne av et stort diskusjonsforum som var ment for damer, men der menn også hadde sullet seg inn i håp om forstå kvinner bedre. Konkurransen skulle holdes i Münchenhausen som også tilfeldigvis var @AliceNextDoor sin fødeby. Innledende runde @Frøkenfryden hadde tatt på seg frakken sin og var klar for første pasient @Hoppetaujenta var først ut. Berre legg deg ned på sofaen du sa @Frøkenfryden Nei jeg foretrekker å hoppe opp og ned sa @Hoppetaujenta Eg har sett deg eg treng sa @Frøkenfryden Neste pasient var @Agent smith Berre legg deg på sofaen du Åhåii ligge sa @Agent smith det er jeg god på, ligge ligge ligge🥳🥳 Eg har sett alt eg behøver å sjå @Frøkenfryden Og ta på deg kler beste gong, du lurvete tulling. @Frøkenfryden trakk seg så tilbake for å hvile og gjøre seg klar for å skrive rapport. Hun fikk en flaske Xl1 og et håndkle til å tørke svetten med av sin assistent @TheHairyToothfairy Mens @Frøkenfryden hadde pause var det @AliceNextDoor sin tur til å ta i mot pasienter Først ut var @Athena Catalina Bare legg deg på såffan du sa alice Men @Athena Catalina hørte ikke hva hun sa, hun var opptatt med å se ut vinduet opp mot fullmånen. Neste! Ropte @AliceNextDoor fortvilet Inn kom @Boetica hun slengte seg ned på sofaen med en pose godtesnop Kan jeg få litt spurte alice Næhæhæhæheii svarte @Boetica @AliceNextDoor noterte flittig. Det var klart for lunsj og analysene ville være klare etter det. Cassidy Tvillingene digger denne episoden vi.😍😍🤩🤩 1
TheHairyToothfairy Skrevet 15. november 2022 #13292 Skrevet 15. november 2022 Agent smith skrev (7 minutter siden): Episode 296 Det var igjen klart for der årlige VM i psykologi @AliceNextDoor og @Frøkenfryden skulle representere Norge etter å ha vunnet suverene NM gull i henholdsvis klassene: Nakenstøvsugere og brusmisbrukere Men i VM skulle de stille i vm i diskusjonsforumanalyse. Det gikk ut på å finne ut de mest fremtredende personlighetstrekkene ved brukerne av et stort diskusjonsforum som var ment for damer, men der menn også hadde sullet seg inn i håp om forstå kvinner bedre. Konkurransen skulle holdes i Münchenhausen som også tilfeldigvis var @AliceNextDoor sin fødeby. Innledende runde @Frøkenfryden hadde tatt på seg frakken sin og var klar for første pasient @Hoppetaujenta var først ut. Berre legg deg ned på sofaen du sa @Frøkenfryden Nei jeg foretrekker å hoppe opp og ned sa @Hoppetaujenta Eg har sett deg eg treng sa @Frøkenfryden Neste pasient var @Agent smith Berre legg deg på sofaen du Åhåii ligge sa @Agent smith det er jeg god på, ligge ligge ligge🥳🥳 Eg har sett alt eg behøver å sjå @Frøkenfryden Og ta på deg kler beste gong, du lurvete tulling. @Frøkenfryden trakk seg så tilbake for å hvile og gjøre seg klar for å skrive rapport. Hun fikk en flaske Xl1 og et håndkle til å tørke svetten med av sin assistent @TheHairyToothfairy Mens @Frøkenfryden hadde pause var det @AliceNextDoor sin tur til å ta i mot pasienter Først ut var @Athena Catalina Bare legg deg på såffan du sa alice Men @Athena Catalina hørte ikke hva hun sa, hun var opptatt med å se ut vinduet opp mot fullmånen. Neste! Ropte @AliceNextDoor fortvilet Inn kom @Boetica hun slengte seg ned på sofaen med en pose godtesnop Kan jeg få litt spurte alice Næhæhæhæheii svarte @Boetica @AliceNextDoor noterte flittig. Det var klart for lunsj og analysene ville være klare etter det. Wahahahah, du tok med XL1! Jeg lo høyt! 1
Entern Skrevet 15. november 2022 #13293 Skrevet 15. november 2022 Ciaran og Ciara skrev (8 timer siden): Cassidy Tvillingene er ikke brautende og høylytte vi. Nei dere er snille og koselige 😊😊 1 1
Gjest Agent smith Skrevet 15. november 2022 #13294 Skrevet 15. november 2022 TheHairyToothfairy skrev (2 minutter siden): Wahahahah, du tok med XL1! Jeg lo høyt! 😁
Ciaran og Ciara Skrevet 15. november 2022 #13295 Skrevet 15. november 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Nei dere er snille og koselige 😊😊 Cassidy Tvillingene Takker vi Entern, Du er også snill og koselig.🥰🥰 1
Frøkenfryden Skrevet 15. november 2022 #13296 Skrevet 15. november 2022 Agent smith skrev (25 minutter siden): Episode 296 Det var igjen klart for der årlige VM i psykologi @AliceNextDoor og @Frøkenfryden skulle representere Norge etter å ha vunnet suverene NM gull i henholdsvis klassene: Nakenstøvsugere og brusmisbrukere Men i VM skulle de stille i vm i diskusjonsforumanalyse. Det gikk ut på å finne ut de mest fremtredende personlighetstrekkene ved brukerne av et stort diskusjonsforum som var ment for damer, men der menn også hadde sullet seg inn i håp om forstå kvinner bedre. Konkurransen skulle holdes i Münchenhausen som også tilfeldigvis var @AliceNextDoor sin fødeby. Innledende runde @Frøkenfryden hadde tatt på seg frakken sin og var klar for første pasient @Hoppetaujenta var først ut. Berre legg deg ned på sofaen du sa @Frøkenfryden Nei jeg foretrekker å hoppe opp og ned sa @Hoppetaujenta Eg har sett deg eg treng sa @Frøkenfryden Neste pasient var @Agent smith Berre legg deg på sofaen du Åhåii ligge sa @Agent smith det er jeg god på, ligge ligge ligge🥳🥳 Eg har sett alt eg behøver å sjå @Frøkenfryden Og ta på deg kler beste gong, du lurvete tulling. @Frøkenfryden trakk seg så tilbake for å hvile og gjøre seg klar for å skrive rapport. Hun fikk en flaske Xl1 og et håndkle til å tørke svetten med av sin assistent @TheHairyToothfairy Mens @Frøkenfryden hadde pause var det @AliceNextDoor sin tur til å ta i mot pasienter Først ut var @Athena Catalina Bare legg deg på såffan du sa alice Men @Athena Catalina hørte ikke hva hun sa, hun var opptatt med å se ut vinduet opp mot fullmånen. Neste! Ropte @AliceNextDoor fortvilet Inn kom @Boetica hun slengte seg ned på sofaen med en pose godtesnop Kan jeg få litt spurte alice Næhæhæhæheii svarte @Boetica @AliceNextDoor noterte flittig. Det var klart for lunsj og analysene ville være klare etter det. Haha overraskende moro faktisk😂🥳 1
TheHairyToothfairy Skrevet 15. november 2022 #13297 Skrevet 15. november 2022 Frøkenfryden skrev (22 minutter siden): Haha overraskende moro faktisk😂🥳 Takk for håndduken, bra du var forberedt 1
Frøkenfryden Skrevet 15. november 2022 #13298 Skrevet 15. november 2022 TheHairyToothfairy skrev (6 minutter siden): Takk for håndduken, bra du var forberedt Alltid. 1
Gjest Agent smith Skrevet 15. november 2022 #13299 Skrevet 15. november 2022 Episode 297 Lunsjen var over og rapporten var klar Analysen viste følgende resultater: @Hoppetaujenta Er hoppende glad men føler seg noen ganger som en liten jente fanget i en voksen dames kropp. @Agent smith var rett og slett bare en pervo, ganske lett å analysere @Athena Catalina er egentlig en varulv i fåreklær. @Boetica er en typisk Ronja, dette er noe de fleste psykologer er borti i løpet av studietiden og et ganske Klassisk tilfelle av en person som ikke liker å dele på godene. Dommerne var svært fornøyd med anal lysen Og de gikk videre til neste runde.
Gjest Agent smith Skrevet 15. november 2022 #13300 Skrevet 15. november 2022 Episode 298 Det var klart for første utslagsrunde i vm i Psykoanalyse I denne runden skulle @AliceNextDoor og @Frøkenfryden møte de forente arabiske psykriatikere og sør psykotika til duell om en plass i kvartfinalen @Frøkenfryden hadde varmet opp ved å grave i hodet til @TheHairyToothfairy og var klar for action Første mann inn var @Entern Er det her festen ropte han og slang seg ned i soffan med ei kujente i den ene hånda og en whisky i den andre. Siggen hadde han såklart i kjeften @Frøkenfryden noterte flittig uten å si et ord. @Entern sa heller ikke noe for han hadde sovna. Neste! Ropte fryden Inn kom @Kvakkekyllingen Ta plass i soffan sa @Frøkenfryden med rolig stemme Æ e klar som et ægg schhøøø repliserte @Kvakkekyllingen Så snakket de litt om hennes ambivalente forhold til tøserherese og nakenrave. @Frøkenfryden var helt utslitt etter disse to svært krevende pasientene, heldigvis kom assistenten hennes @TheHairyToothfairy med kvarg og XL1 Så var det @AliceNextDoor sin tur til å ta i mot kågefolk Først ute var @Peanut Sånn her så timen ut @AliceNextDoor sa mange hmmmm og nikket mens hun notere. Siste pasient var @jukkapalme Hun slang seg ned på sofaen så kokosnüssene ristet, mens hun sang på kokko jambo av full hals. @AliceNextDoor smilte og husket tilbake til da hun hadde danset på bordet til denne sangen tilbake i 2004. Men hun måtte opptre profesjonelt og satte opp en streng tysk mine. Så var de ferdige for i dag. Og ventet på resultatene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå