Ciaran og Ciara Skrevet 12. november 2022 #13181 Skrevet 12. november 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): The milky way…. 🌌🌌👍👍 1
Gjest Villfisker Skrevet 12. november 2022 #13182 Skrevet 12. november 2022 Agent smith skrev (11 timer siden): Episode 292 Bjørn Eidsvåg edition @Agent smith utfloden- den gangen han hadde en kjønnssykdom @Kvakkekyllingen egg ser- hu må legge egga sine sjøl, men vi er der for å se på @Athena Catalina mysteriet meg- dama som er så mystisk at hun ikke kjenner seg selv engang @TheHairyToothfairy fri himmel- handler om hvordan himmelen vil være uten han @Frøkenfryden ein fin liten blome- hadde kjøpt seg blomstrete badedrakt @Entern gammal dram- handler om den gangen han drakk fra en gammal flaske han hadde liggende @Hoppetaujenta salt du vil ha- hun hadde nok til salt i maten @Ciaran og Ciara berre ein mann- bare en mann blant de tvillingene @jukkapalme to små planeter- sangen om kokosnüssene hennes «Eg ser du har det vondt, men eg kan ikje klemma ut nogen av eggane for deg. Du må klemma de sjøl, men eg vil klemma med deg….»
Frøkenfryden Skrevet 12. november 2022 #13183 Skrevet 12. november 2022 Villfisker skrev (1 minutt siden): «Eg ser du har det vondt, men eg kan ikje klemma ut nogen av eggane for deg. Du må klemma de sjøl, men eg vil klemma med deg….» Høres ut som årets rareste sjekk-opp-replikk😂 1
Gjest Villfisker Skrevet 12. november 2022 #13184 Skrevet 12. november 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Høres ut som årets rareste sjekk-opp-replikk😂 😂😂😂
Gjest Agent smith Skrevet 12. november 2022 #13185 Skrevet 12. november 2022 Frøkenfryden skrev (7 timer siden): Åå så uskuldig og koseleg eg fekk vera her Ja, det er sånn du er jo😇
Gjest Agent smith Skrevet 12. november 2022 #13186 Skrevet 12. november 2022 Entern skrev (14 timer siden): Outlaw country er sånn country som ikke er mainstream og kommers, først brukt av og om Johnny Cash, Willie Nelson, m.fl. for å markere at de ikke var Nashville country på 60-70-tallet Aha ja
Gjest Agent smith Skrevet 12. november 2022 #13187 Skrevet 12. november 2022 Villfisker skrev (2 timer siden): «Eg ser du har det vondt, men eg kan ikje klemma ut nogen av eggane for deg. Du må klemma de sjøl, men eg vil klemma med deg….» 🤣
Gjest Agent smith Skrevet 12. november 2022 #13188 Skrevet 12. november 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Høres ut som årets rareste sjekk-opp-replikk😂 Haha Har brukt verre😁
Ciaran og Ciara Skrevet 12. november 2022 #13189 Skrevet 12. november 2022 Villfisker skrev (8 timer siden): «Eg ser du har det vondt, men eg kan ikje klemma ut nogen av eggane for deg. Du må klemma de sjøl, men eg vil klemma med deg….» 🤣🤣 1
Frøkenfryden Skrevet 12. november 2022 #13190 Skrevet 12. november 2022 Agent smith skrev (5 timer siden): Ja, det er sånn du er jo😇 Jaaa🥳😇🥸 1
Ciaran og Ciara Skrevet 12. november 2022 #13191 Skrevet 12. november 2022 Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Jaaa🥳😇🥸 👍👍 1
Gjest Agent smith Skrevet 12. november 2022 #13192 Skrevet 12. november 2022 Episode 293 Rammstein edition @AliceNextDoor zeit Betyr tid på norsk- handler om 24 år livet sitt som hun kastet bort med å vente på naboen. Den norske oversettelsen av sangen er teit. @TheHairyToothfairy Alter man- betyr gammel mann. Mannen som har gjort så mye forskjellig i livet at han burde vært 200 år allerde @Kvakkekyllingen du hast- den snille versjonen der brudgommen sa ja til å gifte seg @Agent smith Dicke titten- liker å titte på seg selv nedentil, eller kan det være at han liker store pupper? @Villfisker mutter- mannen som bare har skruer og savner mutter i livet sitt @Frøkenfryden mein teil- handler om da hun krangla med franzen om den siste matbiten @Entern Mein herz brennt- handler om en gang han måtte skikkelig på do og måtte løpe veldig fort, da brant det i hjertet hans @Embla Othea keine lust- om den dagen hun ikke orka farsmelk
TheHairyToothfairy Skrevet 12. november 2022 #13193 Skrevet 12. november 2022 Agent smith skrev (5 minutter siden): Episode 293 Rammstein edition @AliceNextDoor zeit Betyr tid på norsk- handler om 24 år livet sitt som hun kastet bort med å vente på naboen. Den norske oversettelsen av sangen er teit. @TheHairyToothfairy Alter man- betyr gammel mann. Mannen som har gjort så mye forskjellig i livet at han burde vært 200 år allerde @Kvakkekyllingen du hast- den snille versjonen der brudgommen sa ja til å gifte seg @Agent smith Dicke titten- liker å titte på seg selv nedentil, eller kan det være at han liker store pupper? @Villfisker mutter- mannen som bare har skruer og savner mutter i livet sitt @Frøkenfryden mein teil- handler om da hun krangla med franzen om den siste matbiten @Entern Mein herz brennt- handler om en gang han måtte skikkelig på do og måtte løpe veldig fort, da brant det i hjertet hans @Embla Othea keine lust- om den dagen hun ikke orka farsmelk jeg er 350 år, asså 1
Gjest Agent smith Skrevet 12. november 2022 #13194 Skrevet 12. november 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): jeg er 350 år, asså Hva er hemmeligheten bak din høye alder
Gjest Cid Skrevet 12. november 2022 #13195 Skrevet 12. november 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): jeg er 350 år, asså Men forever young til sinns? 😃
Entern Skrevet 12. november 2022 #13196 Skrevet 12. november 2022 Agent smith skrev (7 minutter siden): Episode 293 Rammstein edition @AliceNextDoor zeit Betyr tid på norsk- handler om 24 år livet sitt som hun kastet bort med å vente på naboen. Den norske oversettelsen av sangen er teit. @TheHairyToothfairy Alter man- betyr gammel mann. Mannen som har gjort så mye forskjellig i livet at han burde vært 200 år allerde @Kvakkekyllingen du hast- den snille versjonen der brudgommen sa ja til å gifte seg @Agent smith Dicke titten- liker å titte på seg selv nedentil, eller kan det være at han liker store pupper? @Villfisker mutter- mannen som bare har skruer og savner mutter i livet sitt @Frøkenfryden mein teil- handler om da hun krangla med franzen om den siste matbiten @Entern Mein herz brennt- handler om en gang han måtte skikkelig på do og måtte løpe veldig fort, da brant det i hjertet hans @Embla Othea keine lust- om den dagen hun ikke orka farsmelk Bra😀 1
TheHairyToothfairy Skrevet 12. november 2022 #13197 Skrevet 12. november 2022 Agent smith skrev (23 timer siden): Så det er litt sånn rebelsk country? på et vis, ja. beskrives best med Waylon Jennings & co, chris knight og sånne rakkere 1
TheHairyToothfairy Skrevet 12. november 2022 #13198 Skrevet 12. november 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Men forever young til sinns? 😃 man blir aldri for gammel til å ha en lykkelig barndom 1
TheHairyToothfairy Skrevet 12. november 2022 #13199 Skrevet 12. november 2022 Agent smith skrev (2 minutter siden): Hva er hemmeligheten bak din høye alder jævlig mye venting 1
Gjest Agent smith Skrevet 12. november 2022 #13200 Skrevet 12. november 2022 TheHairyToothfairy skrev (3 minutter siden): jævlig mye venting Ååå, jeg hater å vente, 😮💨
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå