TheHairyToothfairy Skrevet 12. november 2022 #13201 Skrevet 12. november 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Ååå, jeg hater å vente, 😮💨 ditto. er rett og slett utrolig elendig på venting. og kø. 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 12. november 2022 #13202 Skrevet 12. november 2022 Agent smith skrev (20 minutter siden): Episode 293 Rammstein edition @AliceNextDoor zeit Betyr tid på norsk- handler om 24 år livet sitt som hun kastet bort med å vente på naboen. Den norske oversettelsen av sangen er teit. @TheHairyToothfairy Alter man- betyr gammel mann. Mannen som har gjort så mye forskjellig i livet at han burde vært 200 år allerde @Kvakkekyllingen du hast- den snille versjonen der brudgommen sa ja til å gifte seg @Agent smith Dicke titten- liker å titte på seg selv nedentil, eller kan det være at han liker store pupper? @Villfisker mutter- mannen som bare har skruer og savner mutter i livet sitt @Frøkenfryden mein teil- handler om da hun krangla med franzen om den siste matbiten @Entern Mein herz brennt- handler om en gang han måtte skikkelig på do og måtte løpe veldig fort, da brant det i hjertet hans @Embla Othea keine lust- om den dagen hun ikke orka farsmelk Cassidy Tvillingene synes at denne episoden er skikkelig bra vi.👍👍🥰🥰
Gjest Cid Skrevet 12. november 2022 #13203 Skrevet 12. november 2022 Agent smith skrev (21 minutter siden): Episode 293 Rammstein edition @AliceNextDoor zeit Betyr tid på norsk- handler om 24 år livet sitt som hun kastet bort med å vente på naboen. Den norske oversettelsen av sangen er teit. @TheHairyToothfairy Alter man- betyr gammel mann. Mannen som har gjort så mye forskjellig i livet at han burde vært 200 år allerde @Kvakkekyllingen du hast- den snille versjonen der brudgommen sa ja til å gifte seg @Agent smith Dicke titten- liker å titte på seg selv nedentil, eller kan det være at han liker store pupper? @Villfisker mutter- mannen som bare har skruer og savner mutter i livet sitt @Frøkenfryden mein teil- handler om da hun krangla med franzen om den siste matbiten @Entern Mein herz brennt- handler om en gang han måtte skikkelig på do og måtte løpe veldig fort, da brant det i hjertet hans @Embla Othea keine lust- om den dagen hun ikke orka farsmelk Jeg som hadde planta chilli i maten hans 🌶️
Ciaran og Ciara Skrevet 12. november 2022 #13204 Skrevet 12. november 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Jeg som hadde planta chilli i maten hans 🌶️ 👍👍🤣🤣🌶️🌶️
Frøkenfryden Skrevet 13. november 2022 #13205 Skrevet 13. november 2022 Agent smith skrev (8 timer siden): Episode 293 Rammstein edition @AliceNextDoor zeit Betyr tid på norsk- handler om 24 år livet sitt som hun kastet bort med å vente på naboen. Den norske oversettelsen av sangen er teit. @TheHairyToothfairy Alter man- betyr gammel mann. Mannen som har gjort så mye forskjellig i livet at han burde vært 200 år allerde @Kvakkekyllingen du hast- den snille versjonen der brudgommen sa ja til å gifte seg @Agent smith Dicke titten- liker å titte på seg selv nedentil, eller kan det være at han liker store pupper? @Villfisker mutter- mannen som bare har skruer og savner mutter i livet sitt @Frøkenfryden mein teil- handler om da hun krangla med franzen om den siste matbiten @Entern Mein herz brennt- handler om en gang han måtte skikkelig på do og måtte løpe veldig fort, da brant det i hjertet hans @Embla Othea keine lust- om den dagen hun ikke orka farsmelk Ja vi er jo veldig glade i mat😃😁👍🏻 1
Frøkenfryden Skrevet 13. november 2022 #13206 Skrevet 13. november 2022 Agent smith skrev (8 timer siden): Ååå, jeg hater å vente, 😮💨 TheHairyToothfairy skrev (8 timer siden): ditto. er rett og slett utrolig elendig på venting. og kø. Jeg eren jævel på å vente. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 13. november 2022 #13207 Skrevet 13. november 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Ja vi er jo veldig glade i mat😃😁👍🏻 👍👍🥰🥰
Ciaran og Ciara Skrevet 13. november 2022 #13208 Skrevet 13. november 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Jeg eren jævel på å vente. 🤣🤣👍👍
Embla Othea Skrevet 13. november 2022 #13209 Skrevet 13. november 2022 Agent smith skrev (10 timer siden): Episode 293 Rammstein edition @AliceNextDoor zeit Betyr tid på norsk- handler om 24 år livet sitt som hun kastet bort med å vente på naboen. Den norske oversettelsen av sangen er teit. @TheHairyToothfairy Alter man- betyr gammel mann. Mannen som har gjort så mye forskjellig i livet at han burde vært 200 år allerde @Kvakkekyllingen du hast- den snille versjonen der brudgommen sa ja til å gifte seg @Agent smith Dicke titten- liker å titte på seg selv nedentil, eller kan det være at han liker store pupper? @Villfisker mutter- mannen som bare har skruer og savner mutter i livet sitt @Frøkenfryden mein teil- handler om da hun krangla med franzen om den siste matbiten @Entern Mein herz brennt- handler om en gang han måtte skikkelig på do og måtte løpe veldig fort, da brant det i hjertet hans @Embla Othea keine lust- om den dagen hun ikke orka farsmelk Blir aldri nok farsmelk 1 1
Gjest Villfisker Skrevet 13. november 2022 #13210 Skrevet 13. november 2022 Agent smith skrev (10 timer siden): Episode 293 Rammstein edition @AliceNextDoor zeit Betyr tid på norsk- handler om 24 år livet sitt som hun kastet bort med å vente på naboen. Den norske oversettelsen av sangen er teit. @TheHairyToothfairy Alter man- betyr gammel mann. Mannen som har gjort så mye forskjellig i livet at han burde vært 200 år allerde @Kvakkekyllingen du hast- den snille versjonen der brudgommen sa ja til å gifte seg @Agent smith Dicke titten- liker å titte på seg selv nedentil, eller kan det være at han liker store pupper? @Villfisker mutter- mannen som bare har skruer og savner mutter i livet sitt @Frøkenfryden mein teil- handler om da hun krangla med franzen om den siste matbiten @Entern Mein herz brennt- handler om en gang han måtte skikkelig på do og måtte løpe veldig fort, da brant det i hjertet hans @Embla Othea keine lust- om den dagen hun ikke orka farsmelk Høres ut som ikeaskap som magler deler når du skal sette det sammen 😄
Gjest Villfisker Skrevet 13. november 2022 #13211 Skrevet 13. november 2022 Agent smith skrev (10 timer siden): Ååå, jeg hater å vente, 😮💨 Ventetid er et banneord i min verden. I hvert fall hvis man står i kø. Den typen venting gidder jeg ikke, hvis jeg ikke må.
Gjest Agent smith Skrevet 13. november 2022 #13212 Skrevet 13. november 2022 Embla Othea skrev (35 minutter siden): Blir aldri nok farsmelk En gang i blant blir vel du også full
Gjest Agent smith Skrevet 13. november 2022 #13213 Skrevet 13. november 2022 Villfisker skrev (28 minutter siden): Høres ut som ikeaskap som magler deler når du skal sette det sammen 😄 Pleier å få deler til overs jeg,😆
Embla Othea Skrevet 13. november 2022 #13214 Skrevet 13. november 2022 Agent smith skrev (3 minutter siden): En gang i blant blir vel du også full En sjelden gang 2
TheHairyToothfairy Skrevet 13. november 2022 #13215 Skrevet 13. november 2022 Frøkenfryden skrev (5 timer siden): Jeg eren jævel på å vente. da må du jaggu meg lære oss kunsten asså, sett opp teamsmøte for opplæring. skynd deg, vi klarer knapt vente! ^^, 1
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 13. november 2022 #13216 Skrevet 13. november 2022 TheHairyToothfairy skrev (29 minutter siden): da må du jaggu meg lære oss kunsten asså, sett opp teamsmøte for opplæring. skynd deg, vi klarer knapt vente! ^^, Såså. Ikke stress. Bare vent noen dager til 😁
Frøkenfryden Skrevet 13. november 2022 #13217 Skrevet 13. november 2022 TheHairyToothfairy skrev (30 minutter siden): da må du jaggu meg lære oss kunsten asså, sett opp teamsmøte for opplæring. skynd deg, vi klarer knapt vente! ^^, Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Såså. Ikke stress. Bare vent noen dager til 😁 Har litt tid i romjula. Sees da. 3
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 13. november 2022 #13218 Skrevet 13. november 2022 Frøkenfryden skrev (46 minutter siden): Har litt tid i romjula. Sees da. 👍👍😄
Ciaran og Ciara Skrevet 13. november 2022 #13219 Skrevet 13. november 2022 Kvakkekyllingen skrev (4 timer siden): 👍👍😄 👍👍
Gjest Agent smith Skrevet 13. november 2022 #13220 Skrevet 13. november 2022 Episode 294 @Kvakkekyllingen is a place on earth Av belinda car Lise. Og @TheHairyToothfairy do you know what its Worth Ooh @Kvakkekyllingen is place on earth They say in @Kvakkekyllingen love comes first We'll make @Kvakkekyllingen a place on earth Ooh @Kvakkekyllingen is a place on earth When the @Peanut falls down I wait for you and you @Rumle around And the world's alive With the sound of @Cids on the street outside When you Walk in to the room You pull me @CAPS LOCK And @MarianneE starts to move And we are spinnin with the stars @Adobyen And you lift me @Peanut with the wave of love When I feel @Kate Upton I @Trish for you and you bring me @Rumle When im lost at @Cid I hear your voice and it carries me In this world we are @Peanut beginning to Understand the miracle of living @TheHairyToothfairy i was @AliceNextDoor before, im not @AliceNextDoor any more
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå