Gjest Cid Skrevet 10. november 2022 #13081 Skrevet 10. november 2022 Entern skrev (5 minutter siden): Lover dyrt og hellig at ingenting som jeg lager av episoder her som involverer deg vil involvere 69 Takk jeg har prøvd å være så lite pervers med humoren min som mulig den siste tiden siden jeg ikke vil få rykte på meg for å være den perverse onkelen på kg
Ciaran og Ciara Skrevet 10. november 2022 #13082 Skrevet 10. november 2022 Agent smith skrev (30 minutter siden): Episode 290. Skrekkfilm edition @Cid sexorcisten- handler om han som drev ut 69 onde ånder ved hjelp av penis @Entern håndsagmassakren- morderen som drepte med håndsag @Sola de- the sun shining- handler om dama som fikk solstikk på hotelltur og begynte å drepe og sånn @Frøkenfryden Dawn of the bread- handler om en dramatisk morgen da hun satte en brødbit i halsen, og ingen kunne hjelpe henne fordi det var så tidlig at ingen hadde stått opp enda. @Athena Catalina cat(alina) people- dama som blir til en dødelig panter i sengen @Adobyen og @Villfisker - Frank og stein Handler om Frank og stein som dør, men som blir satt sammen igjen og vekket til live, og blir et grusomt monster. @Agent smith nattspermeren- fæl fyr som spiser ofrene nedentil @TheHairyToothfairy tit follows- blir forfulgt av pupper @Kvakkekyllingen Den syvende sansen- handler om den grusomme dagen da hun mistet dagboken sin Cassidy Tvillingene liker denne episoden vi.👍👍 1
Gjest Agent smith Skrevet 10. november 2022 #13083 Skrevet 10. november 2022 Cid skrev (34 minutter siden): Kommer jeg noen gang til å få en historie som ikke er 69 preget? 🤪 Sorry, men det er varemerket ditt😄
Gjest Agent smith Skrevet 10. november 2022 #13084 Skrevet 10. november 2022 Cid skrev (17 minutter siden): Takk jeg har prøvd å være så lite pervers med humoren min som mulig den siste tiden siden jeg ikke vil få rykte på meg for å være den perverse onkelen på kg Jeg kan godt ha det ryktet 😁
Ciaran og Ciara Skrevet 10. november 2022 #13085 Skrevet 10. november 2022 Agent smith skrev (6 minutter siden): Sorry, men det er varemerket ditt😄 🤣🤣
Gjest Cid Skrevet 10. november 2022 #13086 Skrevet 10. november 2022 Agent smith skrev (7 minutter siden): Sorry, men det er varemerket ditt😄 Ikke lenge
Entern Skrevet 10. november 2022 #13087 Skrevet 10. november 2022 Cid skrev (28 minutter siden): Er du sint? Nei Fant bare ut at det første svaret mitt var teit, så lagde et nytt svar, men syntes det var kulere med sint ansikt enn ".". 1
Ciaran og Ciara Skrevet 10. november 2022 #13088 Skrevet 10. november 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Nei Fant bare ut at det første svaret mitt var teit, så lagde et nytt svar, men syntes det var kulere med sint ansikt enn ".". 1
Ciaran og Ciara Skrevet 10. november 2022 #13089 Skrevet 10. november 2022 Cid skrev (4 minutter siden): Ikke lenge 👍👍 1
Entern Skrevet 10. november 2022 #13090 Skrevet 10. november 2022 Cid skrev (27 minutter siden): Takk jeg har prøvd å være så lite pervers med humoren min som mulig den siste tiden siden jeg ikke vil få rykte på meg for å være den perverse onkelen på kg Jeg forbinder deg mer med litt absurd humor, litt a la Amir hvis noen vet hvem det er 1
Ciaran og Ciara Skrevet 10. november 2022 #13091 Skrevet 10. november 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Jeg forbinder deg mer med litt absurd humor, litt a la Amir hvis noen vet hvem det er 🤣🤣🥰🥰 1
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 10. november 2022 #13092 Skrevet 10. november 2022 Agent smith skrev (1 time siden): Episode 290. Skrekkfilm edition @Cid sexorcisten- handler om han som drev ut 69 onde ånder ved hjelp av penis @Entern håndsagmassakren- morderen som drepte med håndsag @Sola de- the sun shining- handler om dama som fikk solstikk på hotelltur og begynte å drepe og sånn @Frøkenfryden Dawn of the bread- handler om en dramatisk morgen da hun satte en brødbit i halsen, og ingen kunne hjelpe henne fordi det var så tidlig at ingen hadde stått opp enda. @Athena Catalina cat(alina) people- dama som blir til en dødelig panter i sengen @Adobyen og @Villfisker - Frank og stein Handler om Frank og stein som dør, men som blir satt sammen igjen og vekket til live, og blir et grusomt monster. @Agent smith nattspermeren- fæl fyr som spiser ofrene nedentil @TheHairyToothfairy tit follows- blir forfulgt av pupper @Kvakkekyllingen Den syvende sansen- handler om den grusomme dagen da hun mistet dagboken sin Ååå. Kan ikke noen av disse bli film 🤣
Gjest Agent smith Skrevet 10. november 2022 #13093 Skrevet 10. november 2022 Cid skrev (1 time siden): Ikke lenge Er det et annet tall du heller vil ha?
Gjest Agent smith Skrevet 10. november 2022 #13094 Skrevet 10. november 2022 Kvakkekyllingen skrev (21 minutter siden): Ååå. Kan ikke noen av disse bli film 🤣 Hvilken har du mest lyst til å se
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 10. november 2022 #13095 Skrevet 10. november 2022 Agent smith skrev (1 time siden): Hvilken har du mest lyst til å se Hmm. Alle høres spennende ut på hver sin måte 🤣 Puppeforfølgelsen virker kul. Er det bare masse pupper som jager rundt? 😁
Gjest Cid Skrevet 10. november 2022 #13096 Skrevet 10. november 2022 Agent smith skrev (1 time siden): Er det et annet tall du heller vil ha? Jeg kommer til å ta pause fra denne tråden så
Gjest Agent smith Skrevet 10. november 2022 #13097 Skrevet 10. november 2022 Kvakkekyllingen skrev (8 minutter siden): Hmm. Alle høres spennende ut på hver sin måte 🤣 Puppeforfølgelsen virker kul. Er det bare masse pupper som jager rundt? 😁 😄 den er fortsatt på idėstadiet, handling er ikke bestemt enda, har du noen gode forslag
Gjest Agent smith Skrevet 10. november 2022 #13098 Skrevet 10. november 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Jeg kommer til å ta pause fra denne tråden så Ok. Da får du fortsatt 69😁
Gjest Cid Skrevet 10. november 2022 #13099 Skrevet 10. november 2022 Agent smith skrev (4 minutter siden): Ok. Da får du fortsatt 69😁 Hadde satt pris på om du ikke tagget meg i flere episoder
Gjest Villfisker Skrevet 10. november 2022 #13100 Skrevet 10. november 2022 Agent smith skrev (4 timer siden): Episode 290. Skrekkfilm edition @Cid sexorcisten- handler om han som drev ut 69 onde ånder ved hjelp av penis @Entern håndsagmassakren- morderen som drepte med håndsag @Sola de- the sun shining- handler om dama som fikk solstikk på hotelltur og begynte å drepe og sånn @Frøkenfryden Dawn of the bread- handler om en dramatisk morgen da hun satte en brødbit i halsen, og ingen kunne hjelpe henne fordi det var så tidlig at ingen hadde stått opp enda. @Athena Catalina cat(alina) people- dama som blir til en dødelig panter i sengen @Adobyen og @Villfisker - Frank og stein Handler om Frank og stein som dør, men som blir satt sammen igjen og vekket til live, og blir et grusomt monster. @Agent smith nattspermeren- fæl fyr som spiser ofrene nedentil @TheHairyToothfairy tit follows- blir forfulgt av pupper @Kvakkekyllingen Den syvende sansen- handler om den grusomme dagen da hun mistet dagboken sin 😂😂 Farlig å miste seg selv ja. Utfallet kan faktisk bli til et monster.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå