Entern Skrevet 8. november 2022 #12901 Skrevet 8. november 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Kan kjøpe deg parykk, bli slik som Pelle Krogstad 🤪 🤪
Titania Skrevet 8. november 2022 #12902 Skrevet 8. november 2022 Cid skrev (1 time siden): Hvordan vil det skjule månen? Håret vokser bare nedover i stedenfor oppover 1
Hoppetaujenta Skrevet 8. november 2022 #12903 Skrevet 8. november 2022 Agent smith skrev (2 timer siden): @Hoppetaujenta have you ever seen the train- dama hadde venta på toget i flere timer Det er noe litt ok med det å sitte på en tågstasjon, så tog og mennesker komme og gå ...og så vite at jeg skal ingen steder. Jeg skal bare være her og det kjennes bra. Det er også noe med skikkelig forseggjorte gamle tog som er tatt godt vare på i venneforening. Blankpolert treverk og gardiner i vinduene. Damptog er det noe fascinerende ved... 1
Entern Skrevet 8. november 2022 #12904 Skrevet 8. november 2022 Hoppetaujenta skrev (22 minutter siden): Det er noe litt ok med det å sitte på en tågstasjon, så tog og mennesker komme og gå ...og så vite at jeg skal ingen steder. Jeg skal bare være her og det kjennes bra. Det er også noe med skikkelig forseggjorte gamle tog som er tatt godt vare på i venneforening. Blankpolert treverk og gardiner i vinduene. Damptog er det noe fascinerende ved... 🥰 1
Entern Skrevet 8. november 2022 #12905 Skrevet 8. november 2022 Titania skrev (36 minutter siden): Håret vokser bare nedover i stedenfor oppover Ja🤣
Hoppetaujenta Skrevet 8. november 2022 #12906 Skrevet 8. november 2022 Hvis jeg hadde vært mann og hadde hatt muligheten...så hadde jeg latt absolutt alt gro og vært fornøyd med det, uansett hvordan og hvor det grodde... 1
Entern Skrevet 8. november 2022 #12907 Skrevet 8. november 2022 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Hvis jeg hadde vært mann og hadde hatt muligheten...så hadde jeg latt absolutt alt gro og vært fornøyd med det, uansett hvordan og hvor det grodde... Du ville blitt som denne mannen
Hoppetaujenta Skrevet 8. november 2022 #12908 Skrevet 8. november 2022 Da måtte du ha spilt gitar og sunget rare sanger også....
Gjest Agent smith Skrevet 8. november 2022 #12909 Skrevet 8. november 2022 Entern skrev (2 timer siden): Ikke på en stund da heldigvis 😅 Når så inntreffer anlegger jeg bart eller skjegg 🧔🏻 Får håpe du bare får halvmåne
Gjest Agent smith Skrevet 8. november 2022 #12910 Skrevet 8. november 2022 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Da måtte du ha spilt gitar og sunget rare sanger også.... 😆
Entern Skrevet 8. november 2022 #12911 Skrevet 8. november 2022 Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Da måtte du ha spilt gitar og sunget rare sanger også.... Veldig fan av Egil 1
Entern Skrevet 8. november 2022 #12912 Skrevet 8. november 2022 Agent smith skrev (4 minutter siden): Får håpe du bare får halvmåne Fruktbare halvmåne
Gjest Agent smith Skrevet 8. november 2022 #12913 Skrevet 8. november 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Fruktbare halvmåne 😆 good one
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 8. november 2022 #12914 Skrevet 8. november 2022 Agent smith skrev (3 timer siden): Episode 283 Creedence clearwater revival edition @Hoppetaujenta have you ever seen the train- dama hadde venta på toget i flere timer @Entern bad moon rising- gubben begynte å få måne @Sola de fortunate sun- hun var heldig med solforholdene @Frøkenfryden Loud mary- sangen om Mary som liker å snakke høyt @Cid dumping out my back door- han var på do og gjorde nummer to @Athena Catalina Suzie IQ - handler om smarte suzie @Kvakkekyllingen down on the corner- handler om butikken nede på hjørnet, dit drar hun ofte og kjøper ting uten å betale @Villfisker green river- handler om den gangen han fisket i en radioaktiv elv @Titania cotton feelings- snakker om følelsene hun har rundt bomull Haha 🤣 ikke såå ofte da 😛
Hoppetaujenta Skrevet 8. november 2022 #12915 Skrevet 8. november 2022 Entern skrev (54 minutter siden): Fruktbare halvmåne Høres ut som den hemmelige krigerbrigaden på KG. 1
Entern Skrevet 8. november 2022 #12916 Skrevet 8. november 2022 Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden): Høres ut som den hemmelige krigerbrigaden på KG. Enterns Umma 1
Entern Skrevet 8. november 2022 #12917 Skrevet 8. november 2022 Agent smith skrev (1 time siden): 😆 good one Takk
Hoppetaujenta Skrevet 8. november 2022 #12918 Skrevet 8. november 2022 Nå glipper sikkerhetsprosedyrene her, Entern. Ingen skulle vite at Umma Thurman var en del av dem.... 1
Gjest Villfisker Skrevet 8. november 2022 #12919 Skrevet 8. november 2022 Ciaran og Ciara skrev (16 timer siden): Ja Cassidy Tvillingene er enige, så synes vi to at de kunne brukt mye mindre plastikkemballasje til å pakke maten inni vi. Plastikk er noe svineri ja Selv om det nå produseres bpa fri plast og silikon til kjøkkenet, finnes det andre stoffer som også er giftige. De snakkes ikke om. Oppbevaring på plast over tid, kan også forringe kvaliteten på noen matvarer. Kjøper f.eks alltid olje på glass. Aldri plast. Entern skrev (15 timer siden): Når jeg var i Edinburgh for noen år siden brukte de papir som så ut som avispapir (men var ikke avispapir) 😄 Sikkert noen som hadde etterspurt det, siden de savnet det 😄 Entern skrev (15 timer siden): Husker jeg hørte om det der først i engelsktimene på vgs 😀 Jeg hørte det også på skolen en gang. En lærer som hadde vært der og kjøpt det 😁😁 Agent smith skrev (13 timer siden): Du hurter bare de som er slemme. Hard mot de harde altså Da er det fortjent i så fall. ☺️
Gjest Villfisker Skrevet 8. november 2022 #12920 Skrevet 8. november 2022 Agent smith skrev (4 timer siden): Episode 283 Creedence clearwater revival edition @Hoppetaujenta have you ever seen the train- dama hadde venta på toget i flere timer @Entern bad moon rising- gubben begynte å få måne @Sola de fortunate sun- hun var heldig med solforholdene @Frøkenfryden Loud mary- sangen om Mary som liker å snakke høyt @Cid dumping out my back door- han var på do og gjorde nummer to @Athena Catalina Suzie IQ - handler om smarte suzie @Kvakkekyllingen down on the corner- handler om butikken nede på hjørnet, dit drar hun ofte og kjøper ting uten å betale @Villfisker green river- handler om den gangen han fisket i en radioaktiv elv @Titania cotton feelings- snakker om følelsene hun har rundt bomull Den fisken hadde tre hoder og to haler, røde øyne, «fiskehodelykt», og skarpe ryggfinner. 😁
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå