Gjest Agent smith Skrevet 6. november 2022 #12801 Skrevet 6. november 2022 Entern skrev (8 minutter siden): Mer kles vri åtter? 😆
Frøkenfryden Skrevet 6. november 2022 #12802 Skrevet 6. november 2022 Agent smith skrev (12 minutter siden): Haha, den dagen kona blir med på klespoker...😆 Hu ække klespokertypen😆 😂 1 2
Frøkenfryden Skrevet 6. november 2022 #12803 Skrevet 6. november 2022 Agent smith skrev (3 minutter siden): 😆 Klesidiot? 😁 1 2
Gjest Agent smith Skrevet 6. november 2022 #12804 Skrevet 6. november 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Klesidiot? 😁 😆
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 6. november 2022 #12805 Skrevet 6. november 2022 Athena Catalina skrev (29 minutter siden): Jeg klarer ikke å overgå agenten....men,men Her er hva noen av KG-folket har drevet med denne søndagen @Peanut har bakt verdens deiligste ostekake og kanelboller. @Hoppetaujenta har prøvd seg på nye kunster innen hoppetaukunst. @Frøkenfryden har analysert alle brukerne her inne. @Kvakkekyllingenhar besøkt en hønsefarm. @Enternhar vært å lusket rundt på kirkegården. @Agent smith har spilt klespoker med sin kone. @Cid har vært i dyreparken og løpt veldig mye. @Villfisker har vært hjemme og gjort rent akvariet sitt. og @CAPS LOCK har trent på å skrive med små bokstaver. Haha 👍😀
Entern Skrevet 6. november 2022 #12806 Skrevet 6. november 2022 Frøkenfryden skrev (11 minutter siden): Klesidiot? 😁 Klesgris 😃 1 2
Ciaran og Ciara Skrevet 6. november 2022 #12807 Skrevet 6. november 2022 Villfisker skrev (3 timer siden): Betyr ikke noe hva andre tror. Dere vet selv hva som er sant, og folk tenker sott uansett. Selv har jeg flere identiske plagg for å slippe å vaske så mange klesvasker. Mange tror sikkert jeg går i de samme klærne hele uka, men det driter jeg i. Jeg vet selv at jeg ikke gjør det 😉😉☺️☺️ Cassidy Tvillingene synes også at det var godt sagt vi.👍👍 2
CAPS LOCK Skrevet 6. november 2022 #12808 Skrevet 6. november 2022 Athena Catalina skrev (3 timer siden): @CAPS LOCK har trent på å skrive med små bokstaver. deT eR vaNSkeliG 3
Ichiko Skrevet 6. november 2022 #12809 Skrevet 6. november 2022 7 hours ago, Agent smith said: Episode 276 Det skulle lages animasjon om noen av brukerne @TheHairyToothfairy story- om modellbiler som plutselig ble levende Finding @Ichiko - gikk seg vill på tøyen en dag How to train your @Daryl Dixon- om hvordan man trener han til å bli snill og sånn Zooto @Peanut - et lite univers der peanøtter og små dyr lever side om side i harmoni @Villfiskers inc- om livet på fiskefabrikken Wall- @Entern den siste i sitt slag på jorden som bruker tiden til å rydde andres søppel A @Cids life- handler om livet med 69 og kofferter. Kung fu @tånegla filmen om da hun lærer seg å sparke løs @jukkapalme og @gromit varulv @Kvakkekyllingens forbannelse Jungel @CAPS LOCK en- handler om en gutt som hår seg vill i jungelen og blir venn med @Boetica og @Ichiko Ååå, disse gleder jeg meg til 😍 Bra at jeg klarte å surre meg ut fra Tøyen da, og inn i jungelen i stedet 😸 2
Gjest Villfisker Skrevet 6. november 2022 #12810 Skrevet 6. november 2022 Entern skrev (4 timer siden): Godt sagt 😊👍 😊 Virker veldig godt også. Lar være å kaste bort krefter på noe som uansett ikke betyr noe 😉
Gjest Villfisker Skrevet 6. november 2022 #12811 Skrevet 6. november 2022 Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene synes også at det var godt sagt vi.👍👍 ☺️☺️
Entern Skrevet 6. november 2022 #12812 Skrevet 6. november 2022 Villfisker skrev (Akkurat nå): 😊 Virker veldig godt også. Lar være å kaste bort krefter på noe som uansett ikke betyr noe 😉 Det er en veldig bra innstilling 😊👍 1
Ciaran og Ciara Skrevet 6. november 2022 #12813 Skrevet 6. november 2022 Villfisker skrev (Akkurat nå): ☺️☺️ 😊😊☺️☺️ 1
Ciaran og Ciara Skrevet 6. november 2022 #12814 Skrevet 6. november 2022 Villfisker skrev (1 minutt siden): 😊 Virker veldig godt også. Lar være å kaste bort krefter på noe som uansett ikke betyr noe 😉 Cassidy Tvillingene synes også at det er en veldig bra innstilling vi.👍👍 1
Gjest Villfisker Skrevet 6. november 2022 #12815 Skrevet 6. november 2022 CAPS LOCK skrev (6 minutter siden): deT eR vaNSkeliG 😄😄😄 Du fikk i hvert fall inn noen @CAPS LOCK @Athena Catalina Jeg har faktisk gjort litt rent i dag, og litt forarbeid i tilbereding av grønt må ha bra tilbehør til kommende uke vet du. Kan ikke spise møkk, hvis jeg vil holde meg frisk. 💪
Gjest Villfisker Skrevet 6. november 2022 #12816 Skrevet 6. november 2022 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes også at det er en veldig bra innstilling vi.👍👍 Enig i det Bare dumt mange trenger noen år på baken, før man faktisk finner ut det.
Ciaran og Ciara Skrevet 6. november 2022 #12817 Skrevet 6. november 2022 Cassidy Tvillingene liker også å spise fisk vi.👍👍🐟🐟 1
Ciaran og Ciara Skrevet 6. november 2022 #12818 Skrevet 6. november 2022 Villfisker skrev (1 minutt siden): Enig i det Bare dumt mange trenger noen år på baken, før man faktisk finner ut det. Cassidy Tvillingene er så enige med deg der vi Villfisker, du har så rett der.👍👍😊😊☺️☺️ 1
Entern Skrevet 6. november 2022 #12819 Skrevet 6. november 2022 Villfisker skrev (5 minutter siden): Enig i det Bare dumt mange trenger noen år på baken, før man faktisk finner ut det. Ja👍
Gjest Villfisker Skrevet 6. november 2022 #12820 Skrevet 6. november 2022 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene liker også å spise fisk vi.👍👍🐟🐟 👍👍 Trenger ikke være redde for å spise for mye av det nei. Makrell og laks for omega 3.🧠🧠 skinn og bein på sardiner for kollagen og kalsium. 👩🦰👱♂️ Torsk for jod for fungerende skjoldbrukskjertel.🦋🦋 Surkål som tilbehør for kraftig c-vitaminkilde, og god tarmflora. Fungerer også som en feiekost i tarmene, for å få fart på sakene 🧹🧹 Og det er bare litt av fordelene ☺️☺️
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå