Entern Skrevet 6. november 2022 #12821 Skrevet 6. november 2022 Villfisker skrev (Akkurat nå): 👍👍 Trenger ikke være redde for å spise for mye av det nei. Makrell og laks for omega 3.🧠🧠 skinn og bein på sardiner for kollagen og kalsium. 👩🦰👱♂️ Torsk for jod for fungerende skjoldbrukskjertel.🦋🦋 Surkål som tilbehør for kraftig c-vitaminkilde, og god tarmflora. Fungerer også som en feiekost i tarmene, for å få fart på sakene 🧹🧹 Og det er bare litt av fordelene ☺️☺️ Ja🥳hurra🥳 Elsker makrell i tomat og sardiner på boks 😊👍 Og sushi av alle slag så klart 😊👍 2
Ciaran og Ciara Skrevet 6. november 2022 #12822 Skrevet 6. november 2022 Villfisker skrev (2 minutter siden): 👍👍 Trenger ikke være redde for å spise for mye av det nei. Makrell og laks for omega 3.🧠🧠 skinn og bein på sardiner for kollagen og kalsium. 👩🦰👱♂️ Torsk for jod for fungerende skjoldbrukskjertel.🦋🦋 Surkål som tilbehør for kraftig c-vitaminkilde, og god tarmflora. Fungerer også som en feiekost i tarmene, for å få fart på sakene 🧹🧹 Og det er bare litt av fordelene ☺️☺️ Cassidy Tvillingene er veldig glade i å spise fisk vi.👨🦰👩🦰🥰🥰🐟🐟 2
Ciaran og Ciara Skrevet 6. november 2022 #12823 Skrevet 6. november 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Ja🥳hurra🥳 Elsker makrell i tomat og sardiner på boks 😊👍 Og sushi av alle slag så klart 😊👍 Cassidy Tvillingene liker nesten all mulig fiskeretter vi.🐟🐟 Men sushi er vi ikke noe særlig glade i dessverre.🍣🍣 1
Gjest Villfisker Skrevet 6. november 2022 #12824 Skrevet 6. november 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Ja🥳hurra🥳 Elsker makrell i tomat og sardiner på boks 😊👍 Og sushi av alle slag så klart 😊👍 Så bra. Men prøv å finne noen med så få ingredienser som mulig. Så de hadde begynt å putte tapiokastivelse i king Oscar sin makrell i tomat. Ikke en farlig ingrediens i seg selv, men helt unødvendig. Litt kjedelig for diabetikere om de ikke er klar over det. Men ikke sikkert det gjelder alle produktene. En god regel er å se etter så få ingredienser som mulig. En annen er å velge kortreist. Fersk er selvfølgelig alltid best, men det får vi dessverre ikke tak i hele året, så da er det bra at bi får tak i noe med lengre holdbarhet også. ☺️ Styrer unna et annet merke, men kommer ikke på hva det heter i farta. De sardinene kommer fra baltiske områder, mens king Oscar kommer fra fjordene langs Norskekysten. Er nok pakket et annet sted, men er fremdeles fisk nærmere våre områder ☺️☺️
Ciaran og Ciara Skrevet 6. november 2022 #12825 Skrevet 6. november 2022 Cassidy Tvillingene er også veldig glade i disse påleggene her vi.🐟🐟😋😋🥰🥰 2
Gjest Villfisker Skrevet 6. november 2022 #12826 Skrevet 6. november 2022 Ciaran og Ciara skrev (10 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker nesten all mulig fiskeretter vi.🐟🐟 Men sushi er vi ikke noe særlig glade i dessverre.🍣🍣 Kan ikke like alt heller. Selv syns jeg fiskepinner er blæh …. …. I hvert fall hvis man kjøper de i frysedisken i butikken. De kan være gode, hvis de er hjemmelaget, men det er så mye jobb, og fisken smaker uansett bedre uten det ekstra steget. Det er nå min mening😁😁 Nå fikk jeg lyst på laks i bålpanne. Stekt i mørket i skogen, med lukt av våt mose og skog rundt meg
Ciaran og Ciara Skrevet 6. november 2022 #12827 Skrevet 6. november 2022 Villfisker skrev (2 minutter siden): Kan ikke like alt heller. Selv syns jeg fiskepinner er blæh …. …. I hvert fall hvis man kjøper de i frysedisken i butikken. De kan være gode, hvis de er hjemmelaget, men det er så mye jobb, og fisken smaker uansett bedre uten det ekstra steget. Det er nå min mening😁😁 Nå fikk jeg lyst på laks i bålpanne. Stekt i mørket i skogen, med lukt av våt mose og skog rundt meg Cassidy Tvillingene liker fiskepinner sammen med pommes frites vi.🐟🐟🥢🥢🍟🍟😋😋🥰🥰 2
Ciaran og Ciara Skrevet 6. november 2022 #12828 Skrevet 6. november 2022 Ichiko skrev (51 minutter siden): Ååå, disse gleder jeg meg til 😍 Bra at jeg klarte å surre meg ut fra Tøyen da, og inn i jungelen i stedet 😸 👍👍🥰🥰 2
Ciaran og Ciara Skrevet 6. november 2022 #12829 Skrevet 6. november 2022 CAPS LOCK skrev (57 minutter siden): deT eR vaNSkeliG 2
CAPS LOCK Skrevet 6. november 2022 #12830 Skrevet 6. november 2022 Ciaran og Ciara skrev (11 minutter siden): TAKK! NÅ HAR JEG PAUSE MED Å TRENE PÅ Å SKRIVE MED SMÅ BOKSTAVER 3
Gjest Agent smith Skrevet 6. november 2022 #12831 Skrevet 6. november 2022 Ichiko skrev (1 time siden): Ååå, disse gleder jeg meg til 😍 Bra at jeg klarte å surre meg ut fra Tøyen da, og inn i jungelen i stedet 😸 Må legge til at det er asfaltjungelen vi snakker om her
Ciaran og Ciara Skrevet 6. november 2022 #12832 Skrevet 6. november 2022 CAPS LOCK skrev (1 minutt siden): TAKK! NÅ HAR JEG PAUSE MED Å TRENE PÅ Å SKRIVE MED SMÅ BOKSTAVER 🥰🥰 1
CAPS LOCK Skrevet 6. november 2022 #12833 Skrevet 6. november 2022 Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): 🥰🥰 DERE ER VELDIG FLINKE TIL Å SKRIVE MED SMÅ BOKSTAVER. DERE MÅ HA TRENT MASSE PÅ DET 2
Ciaran og Ciara Skrevet 6. november 2022 #12834 Skrevet 6. november 2022 CAPS LOCK skrev (12 minutter siden): DERE ER VELDIG FLINKE TIL Å SKRIVE MED SMÅ BOKSTAVER. DERE MÅ HA TRENT MASSE PÅ DET Cassidy Tvillingene bruker pc.💻💻🖥️🖥️ Så vi to kan skrive både store og små bokstaver like lett vi.🔠🔠✍️✍️ 1
Maskinfører Skrevet 7. november 2022 #12835 Skrevet 7. november 2022 Agent smith skrev (På 5.11.2022 den 17.02): Episode 275 @Kvakkekyllingen er så god som du Av @hjärterdam Sivertsen Når @Sommer2464 ligg utover @Kruset Og du og æ har @Rumle oss ei strand Og fire kalde @Trish ligg nerri vannet Og vi e @FruN og @DundreMilfin @Cidi @Cid Når vi har @Boetica om ei @CAPS LOCK vi lika Og alt e @Lacuna og ikke Tel å tru @Kvakkekyllingen e så go som du da @Kvakkekyllingen e så god som du Og når @Adobyen finns og hverdagslivet @Maskinfører Og @Nevian tar te vett og flyr mot sør Og vi får @Cid med @Zenobia og @Titania Og @Athena Catalina forsvinn med det vi gjør Når vi må over mang en @Entern @Adobyen Og ofte på ei @jukkapalmeferdig bru @Kvakkekyllingen e så god som du da @Kvakkekyllingen e så god som du Men av og Tel når @Nevian blir for @-Missi- Og @hjärterdam som sitt med @tånegla gjør mæ skræmt Når de @Rumle @Nevian dæms blir @-Missi- og @Nevian bak e @PITTY dårlig gjæmt Da har æ ei @SVK vet at folk vil våkne Og at @Enterni fra @Sjokoladepenge snart må snu @Kvakkekyllingen e så god som du da @Kvakkekyllingen e så god som du Når æ kryp te køys og frys på @Boetica Og du har lagt dæ før me og e varm Da veit du æ e @Entern og @Ardwinna Og låne mæ ei dyne og en arm Og dagen den e @-Missi- og kræv oss Men @Boetica den e min og din nu @Kvakkekyllingen e så god som du da @Kvakkekyllingen e så god som du Denne var jo fin da 2
Ciaran og Ciara Skrevet 7. november 2022 #12836 Skrevet 7. november 2022 Maskinfører skrev (4 minutter siden): Denne var jo fin da Det synes Cassidy Tvillingene også vi.🥰🥰 1
Gjest Villfisker Skrevet 7. november 2022 #12837 Skrevet 7. november 2022 Ciaran og Ciara skrev (11 timer siden): Cassidy Tvillingene liker fiskepinner sammen med pommes frites vi.🐟🐟🥢🥢🍟🍟😋😋🥰🥰 Hmm… Må være det de kaller fish and chips 🤔🤔bruker dere pinner også da? 😃😃
Gjest Agent smith Skrevet 7. november 2022 #12838 Skrevet 7. november 2022 Episode 279 Ein bisschen @Frøkenfryden Wie eine @Rumle am @DundreMilfin Und so wie @Villfisker im @Kvakkekyllingen Wie eine puppe, die keiner mehr mag Fühl @Ichiko mich an manchem tag Dann seh @Ichiko @Adobyen die über uns sind Und höre die @MarianneE vögel im Wind @Ichiko singe aus @Agent smith vor dem @Entern ein @Cid Und hoffe dass nicht geschieht Ein bisschen @Frøkenfryden ein bisschen @Adobyen Und dass die @Entern nicht so oft weinen Ein bisschen @Frøkenfryden en bisschen @Rumle Dass @Ichiko die hoffnung, nie mehr @Villfisker Sing mit mir ein kleines @Cid Dass die welt in @Frøkenfryden lebt
Entern Skrevet 7. november 2022 #12839 Skrevet 7. november 2022 (endret) Agent smith skrev (11 minutter siden): Episode 279 Ein bisschen @Frøkenfryden Wie eine @Rumle am @DundreMilfin Und so wie @Villfisker im @Kvakkekyllingen Wie eine puppe, die keiner mehr mag Fühl @Ichiko mich an manchem tag Dann seh @Ichiko @Adobyen die über uns sind Und höre die @MarianneE vögel im Wind @Ichiko singe aus @Agent smith vor dem @Entern ein @Cid Und hoffe dass nicht geschieht Ein bisschen @Frøkenfryden ein bisschen @Adobyen Und dass die @Entern nicht so oft weinen Ein bisschen @Frøkenfryden en bisschen @Rumle Dass @Ichiko die hoffnung, nie mehr @Villfisker Sing mit mir ein kleines @Cid Dass die welt in @Frøkenfryden lebt Agent Schmitt 😁 Veldig bra 😄 Endret 7. november 2022 av Entern 1
Frøkenfryden Skrevet 7. november 2022 #12840 Skrevet 7. november 2022 Agent smith skrev (52 minutter siden): Episode 279 Ein bisschen @Frøkenfryden Wie eine @Rumle am @DundreMilfin Und so wie @Villfisker im @Kvakkekyllingen Wie eine puppe, die keiner mehr mag Fühl @Ichiko mich an manchem tag Dann seh @Ichiko @Adobyen die über uns sind Und höre die @MarianneE vögel im Wind @Ichiko singe aus @Agent smith vor dem @Entern ein @Cid Und hoffe dass nicht geschieht Ein bisschen @Frøkenfryden ein bisschen @Adobyen Und dass die @Entern nicht so oft weinen Ein bisschen @Frøkenfryden en bisschen @Rumle Dass @Ichiko die hoffnung, nie mehr @Villfisker Sing mit mir ein kleines @Cid Dass die welt in @Frøkenfryden lebt Haha sehr gut!!🤣🥳👍😃 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå