Gjest Villfisker Skrevet 6. november 2022 #12781 Skrevet 6. november 2022 Agent smith skrev (2 timer siden): Thuja er fint å ha i hagen, klarer seg med lite vann. Vasker vinduer svært sjelden sjøl Takk. Jeg får titte litt på den 😁 Hehe. Det er ikke akkurat det første man prioriterer nei Agent smith skrev (1 time siden): Episode 276 Det skulle lages animasjon om noen av brukerne @TheHairyToothfairy story- om modellbiler som plutselig ble levende Finding @Ichiko - gikk seg vill på tøyen en dag How to train your @Daryl Dixon- om hvordan man trener han til å bli snill og sånn Zooto @Peanut - et lite univers der peanøtter og små dyr lever side om side i harmoni @Villfiskers inc- om livet på fiskefabrikken Wall- @Entern den siste i sitt slag på jorden som bruker tiden til å rydde andres søppel A @Cids life- handler om livet med 69 og kofferter. Kung fu @tånegla filmen om da hun lærer seg å sparke løs @jukkapalme og @gromit varulv @Kvakkekyllingens forbannelse Jungel @CAPS LOCK en- handler om en gutt som hår seg vill i jungelen og blir venn med @Boetica og @Ichiko 🔪🐟🐠🐳🐡 Får kanskje lure inn litt skalldyr som periferiprodukter senere @Cid En spesialist på koffert ja, siden han alltid tenker koffert
Gjest Cid Skrevet 6. november 2022 #12782 Skrevet 6. november 2022 Villfisker skrev (Akkurat nå): Takk. Jeg får titte litt på den 😁 Hehe. Det er ikke akkurat det første man prioriterer nei 🔪🐟🐠🐳🐡 Får kanskje lure inn litt skalldyr som periferiprodukter senere @Cid En spesialist på koffert ja, siden han alltid tenker koffert Jeg prøver å endre på det
Gjest Villfisker Skrevet 6. november 2022 #12783 Skrevet 6. november 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Jeg prøver å endre på det Vi tåler det 😄
Gjest Cid Skrevet 6. november 2022 #12784 Skrevet 6. november 2022 Villfisker skrev (2 minutter siden): Vi tåler det 😄 Jo men jeg vil ikke bli kjent som en pervogris 😝
Gjest Villfisker Skrevet 6. november 2022 #12785 Skrevet 6. november 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Jo men jeg vil ikke bli kjent som en pervogris 😝 Pervogris 😁 Det ordet likte jeg.
Entern Skrevet 6. november 2022 #12786 Skrevet 6. november 2022 TheHairyToothfairy skrev (7 timer siden): Har satt på ignore for lenge siden, pluss et par andre profiler. Kaster ikke bort tid på pjatt og vrøvl. 1) Det er det delte meninger om, 2) Er det nødvendig å være kjip? 1
Gjest Villfisker Skrevet 6. november 2022 #12787 Skrevet 6. november 2022 Ciaran og Ciara skrev (15 timer siden): Cassidy Tvillingene vet at vi er to personer som deler en bruker selv om ikke alle vil tro på det. Det får være opp til hver og en hva dere vil tro. Men vi vet at vi er tvillinger som deler en brukerkonto så det holder for oss. Vi ønsker deg uansett en riktig god kveld AliceNextDoor.😊😊☺️☺️ Betyr ikke noe hva andre tror. Dere vet selv hva som er sant, og folk tenker sott uansett. Selv har jeg flere identiske plagg for å slippe å vaske så mange klesvasker. Mange tror sikkert jeg går i de samme klærne hele uka, men det driter jeg i. Jeg vet selv at jeg ikke gjør det 😉😉☺️☺️
Entern Skrevet 6. november 2022 #12788 Skrevet 6. november 2022 Villfisker skrev (Akkurat nå): Betyr ikke noe hva andre tror. Dere vet selv hva som er sant, og folk tenker sott uansett. Selv har jeg flere identiske plagg for å slippe å vaske så mange klesvasker. Mange tror sikkert jeg går i de samme klærne hele uka, men det driter jeg i. Jeg vet selv at jeg ikke gjør det 😉😉☺️☺️ Godt sagt 😊👍 1
Gjest Cid Skrevet 6. november 2022 #12789 Skrevet 6. november 2022 Villfisker skrev (1 time siden): Pervogris 😁 Det ordet likte jeg. Hehe
TheHairyToothfairy Skrevet 6. november 2022 #12790 Skrevet 6. november 2022 Agent smith skrev (2 timer siden): Episode 276 Det skulle lages animasjon om noen av brukerne @TheHairyToothfairy story- om modellbiler som plutselig ble levende Finding @Ichiko - gikk seg vill på tøyen en dag How to train your @Daryl Dixon- om hvordan man trener han til å bli snill og sånn Zooto @Peanut - et lite univers der peanøtter og små dyr lever side om side i harmoni @Villfiskers inc- om livet på fiskefabrikken Wall- @Entern den siste i sitt slag på jorden som bruker tiden til å rydde andres søppel A @Cids life- handler om livet med 69 og kofferter. Kung fu @tånegla filmen om da hun lærer seg å sparke løs @jukkapalme og @gromit varulv @Kvakkekyllingens forbannelse Jungel @CAPS LOCK en- handler om en gutt som hår seg vill i jungelen og blir venn med @Boetica og @Ichiko Akkurat som Christine lissom? Weee! 2
Gjest Agent smith Skrevet 6. november 2022 #12791 Skrevet 6. november 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 time siden): Akkurat som Christine lissom? Weee! De er snillere enn christine
Gjest Agent smith Skrevet 6. november 2022 #12793 Skrevet 6. november 2022 Peanut skrev (5 minutter siden): @Agent smith 😯 hva skyldes denne responsen😁
Gjest Athena Catalina Skrevet 6. november 2022 #12794 Skrevet 6. november 2022 Jeg klarer ikke å overgå agenten....men,men Her er hva noen av KG-folket har drevet med denne søndagen @Peanut har bakt verdens deiligste ostekake og kanelboller. @Hoppetaujenta har prøvd seg på nye kunster innen hoppetaukunst. @Frøkenfryden har analysert alle brukerne her inne. @Kvakkekyllingenhar besøkt en hønsefarm. @Enternhar vært å lusket rundt på kirkegården. @Agent smith har spilt klespoker med sin kone. @Cid har vært i dyreparken og løpt veldig mye. @Villfisker har vært hjemme og gjort rent akvariet sitt. og @CAPS LOCK har trent på å skrive med små bokstaver.
Gjest Peanut Skrevet 6. november 2022 #12795 Skrevet 6. november 2022 1 minutt siden, Agent smith said: 😯 hva skyldes denne responsen😁 Det du skrev om meg der: Zooto - et lite univers der peanøtter og små dyr lever side om side i harmoni
Entern Skrevet 6. november 2022 #12796 Skrevet 6. november 2022 Athena Catalina skrev (4 minutter siden): Jeg klarer ikke å overgå agenten....men,men Her er hva noen av KG-folket har drevet med denne søndagen @Peanut har bakt verdens deiligste ostekake og kanelboller. @Hoppetaujenta har prøvd seg på nye kunster innen hoppetaukunst. @Frøkenfryden har analysert alle brukerne her inne. @Kvakkekyllingenhar besøkt en hønsefarm. @Enternhar vært å lusket rundt på kirkegården. @Agent smith har spilt klespoker med sin kone. @Cid har vært i dyreparken og løpt veldig mye. @Villfisker har vært hjemme og gjort rent akvariet sitt. og @CAPS LOCK har trent på å skrive med små bokstaver. 2
Gjest Agent smith Skrevet 6. november 2022 #12797 Skrevet 6. november 2022 Athena Catalina skrev (4 minutter siden): Jeg klarer ikke å overgå agenten....men,men Her er hva noen av KG-folket har drevet med denne søndagen @Peanut har bakt verdens deiligste ostekake og kanelboller. @Hoppetaujenta har prøvd seg på nye kunster innen hoppetaukunst. @Frøkenfryden har analysert alle brukerne her inne. @Kvakkekyllingenhar besøkt en hønsefarm. @Enternhar vært å lusket rundt på kirkegården. @Agent smith har spilt klespoker med sin kone. @Cid har vært i dyreparken og løpt veldig mye. @Villfisker har vært hjemme og gjort rent akvariet sitt. og @CAPS LOCK har trent på å skrive med små bokstaver. Haha, den dagen kona blir med på klespoker...😆 Hu ække klespokertypen😆
Entern Skrevet 6. november 2022 #12798 Skrevet 6. november 2022 Agent smith skrev (4 timer siden): Episode 276 Det skulle lages animasjon om noen av brukerne @TheHairyToothfairy story- om modellbiler som plutselig ble levende Finding @Ichiko - gikk seg vill på tøyen en dag How to train your @Daryl Dixon- om hvordan man trener han til å bli snill og sånn Zooto @Peanut - et lite univers der peanøtter og små dyr lever side om side i harmoni @Villfiskers inc- om livet på fiskefabrikken Wall- @Entern den siste i sitt slag på jorden som bruker tiden til å rydde andres søppel A @Cids life- handler om livet med 69 og kofferter. Kung fu @tånegla filmen om da hun lærer seg å sparke løs @jukkapalme og @gromit varulv @Kvakkekyllingens forbannelse Jungel @CAPS LOCK en- handler om en gutt som hår seg vill i jungelen og blir venn med @Boetica og @Ichiko Også veldig bra 😄 og i mitt tilfelle nær virkeligheten 😁 3
Gjest Agent smith Skrevet 6. november 2022 #12799 Skrevet 6. november 2022 Peanut skrev (5 minutter siden): Det du skrev om meg der: Zooto - et lite univers der peanøtter og små dyr lever side om side i harmoni Det er et vakkert sted
Entern Skrevet 6. november 2022 #12800 Skrevet 6. november 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Haha, den dagen kona blir med på klespoker...😆 Hu ække klespokertypen😆 Mer kles vri åtter? 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå