-Missi- Skrevet 5. november 2022 #12741 Skrevet 5. november 2022 Agent smith skrev (57 minutter siden): Episode 275 @Kvakkekyllingen er så god som du Av @hjärterdam Sivertsen Når @Sommer2464 ligg utover @Kruset Og du og æ har @Rumle oss ei strand Og fire kalde @Trish ligg nerri vannet Og vi e @FruN og @DundreMilfin @Cidi @Cid Når vi har @Boetica om ei @CAPS LOCK vi lika Og alt e @Lacuna og ikke Tel å tru @Kvakkekyllingen e så go som du da @Kvakkekyllingen e så god som du Og når @Adobyen finns og hverdagslivet @Maskinfører Og @Nevian tar te vett og flyr mot sør Og vi får @Cid med @Zenobia og @Titania Og @Athena Catalina forsvinn med det vi gjør Når vi må over mang en @Entern @Adobyen Og ofte på ei @jukkapalmeferdig bru @Kvakkekyllingen e så god som du da @Kvakkekyllingen e så god som du Men av og Tel når @Nevian blir for @-Missi- Og @hjärterdam som sitt med @tånegla gjør mæ skræmt Når de @Rumle @Nevian dæms blir @-Missi- og @Nevian bak e @PITTY dårlig gjæmt Da har æ ei @SVK vet at folk vil våkne Og at @Enterni fra @Sjokoladepenge snart må snu @Kvakkekyllingen e så god som du da @Kvakkekyllingen e så god som du Når æ kryp te køys og frys på @Boetica Og du har lagt dæ før me og e varm Da veit du æ e @Entern og @Ardwinna Og låne mæ ei dyne og en arm Og dagen den e @-Missi- og kræv oss Men @Boetica den e min og din nu @Kvakkekyllingen e så god som du da @Kvakkekyllingen e så god som du Også det som er sangen jeg føler er mest "heime"😍😍💃❤️ 1
Gjest Agent smith Skrevet 5. november 2022 #12742 Skrevet 5. november 2022 Zenobia skrev (1 time siden): Har nettopp kastet ut masse filer derfra. 😁😆
Gjest Agent smith Skrevet 5. november 2022 #12743 Skrevet 5. november 2022 -Missi- skrev (56 minutter siden): Også det som er sangen jeg føler er mest "heime"😍😍💃❤️ Er du fra nord Norge
Frøkenfryden Skrevet 5. november 2022 #12744 Skrevet 5. november 2022 Agent smith skrev (1 time siden): Episode 275 @Kvakkekyllingen er så god som du Av @hjärterdam Sivertsen Når @Sommer2464 ligg utover @Kruset Og du og æ har @Rumle oss ei strand Og fire kalde @Trish ligg nerri vannet Og vi e @FruN og @DundreMilfin @Cidi @Cid Når vi har @Boetica om ei @CAPS LOCK vi lika Og alt e @Lacuna og ikke Tel å tru @Kvakkekyllingen e så go som du da @Kvakkekyllingen e så god som du Og når @Adobyen finns og hverdagslivet @Maskinfører Og @Nevian tar te vett og flyr mot sør Og vi får @Cid med @Zenobia og @Titania Og @Athena Catalina forsvinn med det vi gjør Når vi må over mang en @Entern @Adobyen Og ofte på ei @jukkapalmeferdig bru @Kvakkekyllingen e så god som du da @Kvakkekyllingen e så god som du Men av og Tel når @Nevian blir for @-Missi- Og @hjärterdam som sitt med @tånegla gjør mæ skræmt Når de @Rumle @Nevian dæms blir @-Missi- og @Nevian bak e @PITTY dårlig gjæmt Da har æ ei @SVK vet at folk vil våkne Og at @Enterni fra @Sjokoladepenge snart må snu @Kvakkekyllingen e så god som du da @Kvakkekyllingen e så god som du Når æ kryp te køys og frys på @Boetica Og du har lagt dæ før me og e varm Da veit du æ e @Entern og @Ardwinna Og låne mæ ei dyne og en arm Og dagen den e @-Missi- og kræv oss Men @Boetica den e min og din nu @Kvakkekyllingen e så god som du da @Kvakkekyllingen e så god som du Bra jobba lurv🙂💙🥳 1
Ciaran og Ciara Skrevet 5. november 2022 #12745 Skrevet 5. november 2022 Agent smith skrev (3 timer siden): Episode 275 @Kvakkekyllingen er så god som du Av @hjärterdam Sivertsen Når @Sommer2464 ligg utover @Kruset Og du og æ har @Rumle oss ei strand Og fire kalde @Trish ligg nerri vannet Og vi e @FruN og @DundreMilfin @Cidi @Cid Når vi har @Boetica om ei @CAPS LOCK vi lika Og alt e @Lacuna og ikke Tel å tru @Kvakkekyllingen e så go som du da @Kvakkekyllingen e så god som du Og når @Adobyen finns og hverdagslivet @Maskinfører Og @Nevian tar te vett og flyr mot sør Og vi får @Cid med @Zenobia og @Titania Og @Athena Catalina forsvinn med det vi gjør Når vi må over mang en @Entern @Adobyen Og ofte på ei @jukkapalmeferdig bru @Kvakkekyllingen e så god som du da @Kvakkekyllingen e så god som du Men av og Tel når @Nevian blir for @-Missi- Og @hjärterdam som sitt med @tånegla gjør mæ skræmt Når de @Rumle @Nevian dæms blir @-Missi- og @Nevian bak e @PITTY dårlig gjæmt Da har æ ei @SVK vet at folk vil våkne Og at @Enterni fra @Sjokoladepenge snart må snu @Kvakkekyllingen e så god som du da @Kvakkekyllingen e så god som du Når æ kryp te køys og frys på @Boetica Og du har lagt dæ før me og e varm Da veit du æ e @Entern og @Ardwinna Og låne mæ ei dyne og en arm Og dagen den e @-Missi- og kræv oss Men @Boetica den e min og din nu @Kvakkekyllingen e så god som du da @Kvakkekyllingen e så god som du Cassidy Tvillingene synes at dette er en bra episode vi.👍👍 1
-Missi- Skrevet 5. november 2022 #12746 Skrevet 5. november 2022 Agent smith skrev (4 timer siden): Er du fra nord Norge Ja opprinnelig fra både mor og fars side og bodde der som barn men nå bor jeg ikke der lenger ☺️ 1
AliceNextDoor Skrevet 5. november 2022 #12747 Skrevet 5. november 2022 Agent smith skrev (11 timer siden): @AliceNextDoor cant you hear me knocking Om da jeg prøvde å banke på døra hennes men hun overså meg bare. Jeg overså deg ikke, spilte bare Rolling Stones veldig høyt. Favorittsangen min med Stones er forøvrig I Got The Blues som er på samme album som Can't You Hear. Jeg liker Stones veldig godt. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 5. november 2022 #12748 Skrevet 5. november 2022 AliceNextDoor skrev (3 minutter siden): Jeg overså deg ikke, spilte bare Rolling Stones veldig høyt. Favorittsangen min med Stones er forøvrig I Got The Blues som er på samme album som Can't You Hear. Jeg liker Stones veldig godt. Cassidy Tvillingene liker også Rolling Stones veldig godt vi.🥰🥰 1
AliceNextDoor Skrevet 5. november 2022 #12749 Skrevet 5. november 2022 Ciaran og Ciara skrev (10 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker også Rolling Stones veldig godt vi.🥰🥰 Det gjør du nok helt sikkert. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 5. november 2022 #12750 Skrevet 5. november 2022 AliceNextDoor skrev (2 minutter siden): Det gjør du nok helt sikkert. Det gjør vi. Cassidy Tvillingene er to personer som deler en bruker. Det er tydelig i Brukernavnet vårt Ciaran og Ciara det. 1
AliceNextDoor Skrevet 5. november 2022 #12751 Skrevet 5. november 2022 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Det gjør vi. Cassidy Tvillingene er to personer som deler en bruker. Det er tydelig i Brukernavnet vårt Ciaran og Ciara det. Jeg velger å forholde meg til at det tror jeg ingenting på, jeg har allikevel ikke noe i mot historien og mener det er helt greit at du forteller den slik du ønsker. Men jeg kommer ikke til å delta i den fordi det vekker assosiasjoner hos meg som relaterer til jobb, og her på KG orker jeg ikke være tilstede som fagperson. Om det ikke fungerer for deg så er det like greit at vi ikke svarer hverandre. Med det sagt så er det sannsynligvis like greit at jeg velger å ha deg på ignore-funksjon. På forhånd beklager jeg om jeg sårer deg eller rører dumme følelser. Ha en god kveld! 2 1
Ciaran og Ciara Skrevet 5. november 2022 #12752 Skrevet 5. november 2022 AliceNextDoor skrev (3 minutter siden): Jeg velger å forholde meg til at det tror jeg ingenting på, jeg har allikevel ikke noe i mot historien og mener det er helt greit at du forteller den slik du ønsker. Men jeg kommer ikke til å delta i den fordi det vekker assosiasjoner hos meg som relaterer til jobb, og her på KG orker jeg ikke være tilstede som fagperson. Om det ikke fungerer for deg så er det like greit at vi ikke svarer hverandre. Med det sagt så er det sannsynligvis like greit at jeg velger å ha deg på ignore-funksjon. På forhånd beklager jeg om jeg sårer deg eller rører dumme følelser. Ha en god kveld! Cassidy Tvillingene vet at vi er to personer som deler en bruker selv om ikke alle vil tro på det. Det får være opp til hver og en hva dere vil tro. Men vi vet at vi er tvillinger som deler en brukerkonto så det holder for oss. Vi ønsker deg uansett en riktig god kveld AliceNextDoor.😊😊☺️☺️ 1
Entern Skrevet 5. november 2022 #12753 Skrevet 5. november 2022 Ciaran og Ciara skrev (8 minutter siden): Cassidy Tvillingene vet at vi er to personer som deler en bruker selv om ikke alle vil tro på det. Det får være opp til hver og en hva dere vil tro. Men vi vet at vi er tvillinger som deler en brukerkonto så det holder for oss. Vi ønsker deg uansett en riktig god kveld AliceNextDoor.😊😊☺️☺️ 1
Entern Skrevet 5. november 2022 #12754 Skrevet 5. november 2022 AliceNextDoor skrev (30 minutter siden): Det gjør du nok helt sikkert. AliceNextDoor skrev (17 minutter siden): Jeg velger å forholde meg til at det tror jeg ingenting på, jeg har allikevel ikke noe i mot historien og mener det er helt greit at du forteller den slik du ønsker. Men jeg kommer ikke til å delta i den fordi det vekker assosiasjoner hos meg som relaterer til jobb, og her på KG orker jeg ikke være tilstede som fagperson. Om det ikke fungerer for deg så er det like greit at vi ikke svarer hverandre. Med det sagt så er det sannsynligvis like greit at jeg velger å ha deg på ignore-funksjon. På forhånd beklager jeg om jeg sårer deg eller rører dumme følelser. Ha en god kveld! Veldig unødvendig. 2
Ciaran og Ciara Skrevet 5. november 2022 #12755 Skrevet 5. november 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene sier Tusen Takk vi Entern. 1
Gjest Cid Skrevet 5. november 2022 #12756 Skrevet 5. november 2022 Agent smith skrev (7 timer siden): Episode 275 @Kvakkekyllingen er så god som du Av @hjärterdam Sivertsen Når @Sommer2464 ligg utover @Kruset Og du og æ har @Rumle oss ei strand Og fire kalde @Trish ligg nerri vannet Og vi e @FruN og @DundreMilfin @Cidi @Cid Når vi har @Boetica om ei @CAPS LOCK vi lika Og alt e @Lacuna og ikke Tel å tru @Kvakkekyllingen e så go som du da @Kvakkekyllingen e så god som du Og når @Adobyen finns og hverdagslivet @Maskinfører Og @Nevian tar te vett og flyr mot sør Og vi får @Cid med @Zenobia og @Titania Og @Athena Catalina forsvinn med det vi gjør Når vi må over mang en @Entern @Adobyen Og ofte på ei @jukkapalmeferdig bru @Kvakkekyllingen e så god som du da @Kvakkekyllingen e så god som du Men av og Tel når @Nevian blir for @-Missi- Og @hjärterdam som sitt med @tånegla gjør mæ skræmt Når de @Rumle @Nevian dæms blir @-Missi- og @Nevian bak e @PITTY dårlig gjæmt Da har æ ei @SVK vet at folk vil våkne Og at @Enterni fra @Sjokoladepenge snart må snu @Kvakkekyllingen e så god som du da @Kvakkekyllingen e så god som du Når æ kryp te køys og frys på @Boetica Og du har lagt dæ før me og e varm Da veit du æ e @Entern og @Ardwinna Og låne mæ ei dyne og en arm Og dagen den e @-Missi- og kræv oss Men @Boetica den e min og din nu @Kvakkekyllingen e så god som du da @Kvakkekyllingen e så god som du 🤠
Ciaran og Ciara Skrevet 5. november 2022 #12757 Skrevet 5. november 2022 Cid skrev (3 minutter siden): 🤠 🤠🤠 1
Gjest Agent smith Skrevet 5. november 2022 #12758 Skrevet 5. november 2022 AliceNextDoor skrev (1 time siden): Jeg overså deg ikke, spilte bare Rolling Stones veldig høyt. Favorittsangen min med Stones er forøvrig I Got The Blues som er på samme album som Can't You Hear. Jeg liker Stones veldig godt. Jeg liker noen av sangene deres, men mest imponert over at de fortsatt holder på
Gjest Cid Skrevet 5. november 2022 #12759 Skrevet 5. november 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Jeg liker noen av sangene deres, men mest imponert over at de fortsatt holder på De kommer nok til å holde på til de forlater scenen i bag
Gjest Agent smith Skrevet 5. november 2022 #12760 Skrevet 5. november 2022 Cid skrev (4 minutter siden): De kommer nok til å holde på til de forlater scenen i bag Body bag
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå