Gjest Cid Skrevet 27. oktober 2022 #12101 Skrevet 27. oktober 2022 (endret) . Endret 27. oktober 2022 av Cid
Ichiko Skrevet 27. oktober 2022 #12102 Skrevet 27. oktober 2022 7 minutter siden, Cid said: Er vel mer de som har vært barn fra Pokémon kom ut som liker det Jeg liker mummitrollet også Jeg er sånn sett for gammel til Pokemon, men i hvert fall ikke for Mummitrollet! Tror jeg skal finne fram "Trollvinter" igjen, for den liker jeg så godt. Har du noen favoritthistorie? 4 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene liker mye forskjellig kunst, men det går i perioder på hva vi liker. Av og til blir vi lei av noe kunst i en periode, og da tar vi pause fra det og da interesserer vi oss mer for en annen type kunst igjen. Det høres kjempebra ut; det er jo så mye flott kunst å oppdage, så mye forskjellig. Da er det fint å kunne variere og bytte litt, slik dere gjør. Pleier dere å gå på utstillinger eller museer også? Der er jeg skikkelig sløv selv 2
Gjest Cid Skrevet 27. oktober 2022 #12103 Skrevet 27. oktober 2022 Ichiko skrev (1 minutt siden): Jeg er sånn sett for gammel til Pokemon, men i hvert fall ikke for Mummitrollet! Tror jeg skal finne fram "Trollvinter" igjen, for den liker jeg så godt. Har du noen favoritthistorie? Det høres kjempebra ut; det er jo så mye flott kunst å oppdage, så mye forskjellig. Da er det fint å kunne variere og bytte litt, slik dere gjør. Pleier dere å gå på utstillinger eller museer også? Der er jeg skikkelig sløv selv Dette er favoritten min, ble nostalgisk nå
Ichiko Skrevet 27. oktober 2022 #12104 Skrevet 27. oktober 2022 42 minutter siden, Cid said: Dette er favoritten min, ble nostalgisk nå Den er fin 😊 1
Ciaran og Ciara Skrevet 27. oktober 2022 #12105 Skrevet 27. oktober 2022 Ichiko skrev (1 time siden): Jeg er sånn sett for gammel til Pokemon, men i hvert fall ikke for Mummitrollet! Tror jeg skal finne fram "Trollvinter" igjen, for den liker jeg så godt. Har du noen favoritthistorie? Det høres kjempebra ut; det er jo så mye flott kunst å oppdage, så mye forskjellig. Da er det fint å kunne variere og bytte litt, slik dere gjør. Pleier dere å gå på utstillinger eller museer også? Der er jeg skikkelig sløv selv Nei Cassidy Tvillingene er heller ikke noe flinke til å gå kunstutstillinger eller museer vi heller dessverre. 2
Gjest Agent smith Skrevet 28. oktober 2022 #12106 Skrevet 28. oktober 2022 Episode 263 Folka på sosioprat kan tilby en first price versjon av en vare eller tjeneste @Cid 69- varer litt kortere enn tradisjonell 69 @Hoppetaujenta hjemmestrikket hoppetau @Entern cowgirl- brutal versjon der senga blir ødelagt @Frøkenfryden mummikopper- de litt mer ukjente versjonene hun har innerst i skapet. Blant annet den der mummipappa rimmer mummimamma @Athena Catalina kjæledyr- grevling og røyskatt @Kvakkekyllingen kylling produkter- kyllingtunge, kyllingføtter og kyllingnyrer @Peanut nøtteprodukter- påskenøtter og nøttesvette @AliceNextDoor nabokjerringa- naboen som venter på at andre tar kontakt istedet for å ta kontakt selv @Ciaran og Ciara tredjperson- snakker ikke om seg seg i first price person men i tredjeperson @TheHairyToothfairy tannfe- tannfeen som kommer og slår ut tenna dine, men gir deg penger etterpå da🙂 @Villfisker fisk- mort og gjedde @CAPS LOCK små bokstaver @Boetica godtepose-med bare en type godteri @Zenobia binært-0 @Titania lego- brun toer @Sola de himmellegeme-månen @hjärterdam- kort- rutererto og kløverto @Embla Othea vafler- vafler laget med farsmelk.
Entern Skrevet 28. oktober 2022 #12107 Skrevet 28. oktober 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Episode 263 Folka på sosioprat kan tilby en first price versjon av en vare eller tjeneste @Cid 69- varer litt kortere enn tradisjonell 69 @Hoppetaujenta hjemmestrikket hoppetau @Entern cowgirl- brutal versjon der senga blir ødelagt @Frøkenfryden mummikopper- de litt mer ukjente versjonene hun har innerst i skapet. Blant annet den der mummipappa rimmer mummimamma @Athena Catalina kjæledyr- grevling og røyskatt @Kvakkekyllingen kylling produkter- kyllingtunge, kyllingføtter og kyllingnyrer @Peanut nøtteprodukter- påskenøtter og nøttesvette @AliceNextDoor nabokjerringa- naboen som venter på at andre tar kontakt istedet for å ta kontakt selv @Ciaran og Ciara tredjperson- snakker ikke om seg seg i first price person men i tredjeperson @TheHairyToothfairy tannfe- tannfeen som kommer og slår ut tenna dine, men gir deg penger etterpå da🙂 @Villfisker fisk- mort og gjedde @CAPS LOCK små bokstaver @Boetica godtepose-med bare en type godteri @Zenobia binært-0 @Titania lego- brun toer @Sola de himmellegeme-månen @hjärterdam- kort- rutererto og kløverto @Embla Othea vafler- vafler laget med farsmelk. Artig 😀 1
Frøkenfryden Skrevet 28. oktober 2022 #12108 Skrevet 28. oktober 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Episode 263 Folka på sosioprat kan tilby en first price versjon av en vare eller tjeneste @Cid 69- varer litt kortere enn tradisjonell 69 @Hoppetaujenta hjemmestrikket hoppetau @Entern cowgirl- brutal versjon der senga blir ødelagt @Frøkenfryden mummikopper- de litt mer ukjente versjonene hun har innerst i skapet. Blant annet den der mummipappa rimmer mummimamma @Athena Catalina kjæledyr- grevling og røyskatt @Kvakkekyllingen kylling produkter- kyllingtunge, kyllingføtter og kyllingnyrer @Peanut nøtteprodukter- påskenøtter og nøttesvette @AliceNextDoor nabokjerringa- naboen som venter på at andre tar kontakt istedet for å ta kontakt selv @Ciaran og Ciara tredjperson- snakker ikke om seg seg i first price person men i tredjeperson @TheHairyToothfairy tannfe- tannfeen som kommer og slår ut tenna dine, men gir deg penger etterpå da🙂 @Villfisker fisk- mort og gjedde @CAPS LOCK små bokstaver @Boetica godtepose-med bare en type godteri @Zenobia binært-0 @Titania lego- brun toer @Sola de himmellegeme-månen @hjärterdam- kort- rutererto og kløverto @Embla Othea vafler- vafler laget med farsmelk. Hahah. Herlig!🥳🥳🥳 Skummel affære to be cleaning out my closet😝 1 1
Entern Skrevet 28. oktober 2022 #12109 Skrevet 28. oktober 2022 Ichiko skrev (6 timer siden): Jeg er sånn sett for gammel til Pokemon, men i hvert fall ikke for Mummitrollet! Tror jeg skal finne fram "Trollvinter" igjen, for den liker jeg så godt. Har du noen favoritthistorie? «Trollvinter» er jeg og veldig glad i, den og «Sent i November» 😊 2
Gjest Boetica Skrevet 28. oktober 2022 #12110 Skrevet 28. oktober 2022 Agent smith skrev (7 minutter siden): @TheHairyToothfairy tannfe- tannfeen som kommer og slår ut tenna dine, men gir deg penger etterpå da🙂 😂 ser det for meg 🫣
Ciaran og Ciara Skrevet 28. oktober 2022 #12111 Skrevet 28. oktober 2022 Agent smith skrev (17 minutter siden): Episode 263 Folka på sosioprat kan tilby en first price versjon av en vare eller tjeneste @Cid 69- varer litt kortere enn tradisjonell 69 @Hoppetaujenta hjemmestrikket hoppetau @Entern cowgirl- brutal versjon der senga blir ødelagt @Frøkenfryden mummikopper- de litt mer ukjente versjonene hun har innerst i skapet. Blant annet den der mummipappa rimmer mummimamma @Athena Catalina kjæledyr- grevling og røyskatt @Kvakkekyllingen kylling produkter- kyllingtunge, kyllingføtter og kyllingnyrer @Peanut nøtteprodukter- påskenøtter og nøttesvette @AliceNextDoor nabokjerringa- naboen som venter på at andre tar kontakt istedet for å ta kontakt selv @Ciaran og Ciara tredjperson- snakker ikke om seg seg i first price person men i tredjeperson @TheHairyToothfairy tannfe- tannfeen som kommer og slår ut tenna dine, men gir deg penger etterpå da🙂 @Villfisker fisk- mort og gjedde @CAPS LOCK små bokstaver @Boetica godtepose-med bare en type godteri @Zenobia binært-0 @Titania lego- brun toer @Sola de himmellegeme-månen @hjärterdam- kort- rutererto og kløverto @Embla Othea vafler- vafler laget med farsmelk. Cassidy Tvillingene Liker denne episoden her også vi.👍👍 1
Embla Othea Skrevet 28. oktober 2022 #12112 Skrevet 28. oktober 2022 Agent smith skrev (1 time siden): Episode 263 Folka på sosioprat kan tilby en first price versjon av en vare eller tjeneste @Cid 69- varer litt kortere enn tradisjonell 69 @Hoppetaujenta hjemmestrikket hoppetau @Entern cowgirl- brutal versjon der senga blir ødelagt @Frøkenfryden mummikopper- de litt mer ukjente versjonene hun har innerst i skapet. Blant annet den der mummipappa rimmer mummimamma @Athena Catalina kjæledyr- grevling og røyskatt @Kvakkekyllingen kylling produkter- kyllingtunge, kyllingføtter og kyllingnyrer @Peanut nøtteprodukter- påskenøtter og nøttesvette @AliceNextDoor nabokjerringa- naboen som venter på at andre tar kontakt istedet for å ta kontakt selv @Ciaran og Ciara tredjperson- snakker ikke om seg seg i first price person men i tredjeperson @TheHairyToothfairy tannfe- tannfeen som kommer og slår ut tenna dine, men gir deg penger etterpå da🙂 @Villfisker fisk- mort og gjedde @CAPS LOCK små bokstaver @Boetica godtepose-med bare en type godteri @Zenobia binært-0 @Titania lego- brun toer @Sola de himmellegeme-månen @hjärterdam- kort- rutererto og kløverto @Embla Othea vafler- vafler laget med farsmelk. Spesial price for you my friend 2
Entern Skrevet 28. oktober 2022 #12113 Skrevet 28. oktober 2022 Embla Othea skrev (4 minutter siden): Spesial price for you my friend Gir du han First Price juling? 😆😂 1
Embla Othea Skrevet 28. oktober 2022 #12114 Skrevet 28. oktober 2022 Entern skrev (15 minutter siden): Gir du han First Price juling? 😆😂 Jeg skal fristyrsteke han Crispy duck 1
Entern Skrevet 28. oktober 2022 #12115 Skrevet 28. oktober 2022 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Jeg skal fristyrsteke han Crispy duck Hurra hurra 🥳🥳🥳 frityrstekt @Agent smith 🥳🥳🥳🥳 1
Embla Othea Skrevet 28. oktober 2022 #12116 Skrevet 28. oktober 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Hurra hurra 🥳🥳🥳 frityrstekt @Agent smith 🥳🥳🥳🥳 😮 1
Entern Skrevet 28. oktober 2022 #12117 Skrevet 28. oktober 2022 Embla Othea skrev (Akkurat nå): 😮 😀 1
Embla Othea Skrevet 28. oktober 2022 #12119 Skrevet 28. oktober 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): 😭 😭😭CRISPY DUCK CRISPY DUCK CRISPY DUCK CRISPY DUCK CRISPY DUCK CRISPY DUCK 2
Gjest Agent smith Skrevet 28. oktober 2022 #12120 Skrevet 28. oktober 2022 Embla Othea skrev (1 minutt siden): 😭😭CRISPY DUCK CRISPY DUCK CRISPY DUCK CRISPY DUCK CRISPY DUCK CRISPY DUCK Bedre enn crispy cock
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå