Ichiko Skrevet 27. oktober 2022 #12081 Skrevet 27. oktober 2022 34 minutter siden, Agent smith said: Jeg trodde det var @Ichiko mellom deg og meg Alle trenger en pistol iblant, tung og blank Ja tenk, det var meg, men jeg skal trekke meg diskret unna så du kan legge vekk pistolen nå, agent Smith. Forresten dukker jeg bare unna kulene 2
Entern Skrevet 27. oktober 2022 #12082 Skrevet 27. oktober 2022 Agent smith skrev (37 minutter siden): Neida, blir kun reggaeton, mens vi sitter med sombrero og spiser taco Bortsett fra når jeg er DJ, da blir det Death/Thrash Metal 🤘🤘🤘🤘🤘 1
Entern Skrevet 27. oktober 2022 #12083 Skrevet 27. oktober 2022 (endret) Ichiko skrev (2 timer siden): Ja tenk, det var meg, men jeg skal trekke meg diskret unna så du kan legge vekk pistolen nå, agent Smith. Forresten dukker jeg bare unna kulene Forresten hvilken Manga/Anime er avataren din fra? 😊😊 Endret 27. oktober 2022 av Entern 2
Gjest Agent smith Skrevet 27. oktober 2022 #12084 Skrevet 27. oktober 2022 Entern skrev (15 minutter siden): Bortsett fra når jeg er DJ, da blir det Death/Thrash Metal 🤘🤘🤘🤘🤘 Det blir kun på dia de muertos
Entern Skrevet 27. oktober 2022 #12085 Skrevet 27. oktober 2022 Agent smith skrev (1 time siden): Det blir kun på dia de muertos Når jeg er med er hver dag dia de muertos 🥳😎☠️ 1
Ciaran og Ciara Skrevet 27. oktober 2022 #12086 Skrevet 27. oktober 2022 Agent smith skrev (4 timer siden): Episode 262 Sangepisode. @Agent smith av @Ciaran og Ciara cowboys Hennes tårer får meg til å tenke Hennes @Cid hennes @CAPS LOCK er i rommet. En vakker stemme @Villfisker meg i øret: @Agent smith kom å @Titania meg På avstand ser det ut som kjærlighet På avstand ser det grønt og @Peanut ut Ingen kriger ingen knurrer eller biter @Agent smith gul og svart Hun er så rå, rå,rå Dødsrå,dødsrå Og jeg er @Cid @SVK baby, hva har hendt med deg En @tånegla dag, og tro meg nei nei En @FrankDrebin og du klyper meg i armen Jeg trodde det var @Ichiko mellom deg og meg Alle trenger en pistol iblant, tung og blank Det bor en liten @Entern bak en hjerteklaff Søndag morgen jeg står i @Maskinfører Triller rundt det er no jeg ikke @Anonymburker Jeg er litt @Cid så jeg lusker meg avgårde Mens @Frøkenfryden ligger og sover Nå vil jeg @jukkapalme Sammen, nå vil jeg langt av sted Hemmelig nummer,hemmelig @Sjokoladepenge For gjennom en @DundreMilfin er det ingen som kan se at hun er rå,rå,rå Dødsrå dødsrå Og jeg er @Cid Cassidy Tvillingene likte godt denne episoden også vi.👍👍 1
Gjest Cid Skrevet 27. oktober 2022 #12087 Skrevet 27. oktober 2022 (endret) Entern skrev (4 timer siden): Færra te Mexico? Færra til Færøyene AliceNextDoor skrev (4 timer siden): Jeg nekter bli med om noen skal synge Lynni Trekrem. Noen ting gjør man bare ikke. Hva med Justin Bieber? Ichiko skrev (4 timer siden): Ja tenk, det var meg, men jeg skal trekke meg diskret unna så du kan legge vekk pistolen nå, agent Smith. Forresten dukker jeg bare unna kulene Jeg er stor så kulene bare spretter vekk Endret 27. oktober 2022 av Cid
Ciaran og Ciara Skrevet 27. oktober 2022 #12088 Skrevet 27. oktober 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Færra til Færøyene Hva med Justin Bieber? Jeg er stor at kulene bare spretter vekk 🤣🤣 1
Gjest Cid Skrevet 27. oktober 2022 #12089 Skrevet 27. oktober 2022 Ciaran og Ciara skrev (13 minutter siden): 🤣🤣 Og treffer Anton i strupen
Gjest Villfisker Skrevet 27. oktober 2022 #12090 Skrevet 27. oktober 2022 Agent smith skrev (5 timer siden): Episode 262 Sangepisode. @Agent smith av @Ciaran og Ciara cowboys Hennes tårer får meg til å tenke Hennes @Cid hennes @CAPS LOCK er i rommet. En vakker stemme @Villfisker meg i øret: @Agent smith kom å @Titania meg På avstand ser det ut som kjærlighet På avstand ser det grønt og @Peanut ut Ingen kriger ingen knurrer eller biter @Agent smith gul og svart Hun er så rå, rå,rå Dødsrå,dødsrå Og jeg er @Cid @SVK baby, hva har hendt med deg En @tånegla dag, og tro meg nei nei En @FrankDrebin og du klyper meg i armen Jeg trodde det var @Ichiko mellom deg og meg Alle trenger en pistol iblant, tung og blank Det bor en liten @Entern bak en hjerteklaff Søndag morgen jeg står i @Maskinfører Triller rundt det er no jeg ikke @Anonymburker Jeg er litt @Cid så jeg lusker meg avgårde Mens @Frøkenfryden ligger og sover Nå vil jeg @jukkapalme Sammen, nå vil jeg langt av sted Hemmelig nummer,hemmelig @Sjokoladepenge For gjennom en @DundreMilfin er det ingen som kan se at hun er rå,rå,rå Dødsrå dødsrå Og jeg er @Cid Denne var fin 😃
Ciaran og Ciara Skrevet 27. oktober 2022 #12091 Skrevet 27. oktober 2022 Villfisker skrev (Akkurat nå): Denne var fin 😃 Det synes Cassidy Tvillingene også vi.👍👍
Ichiko Skrevet 27. oktober 2022 #12092 Skrevet 27. oktober 2022 6 hours ago, Entern said: Forresten hvilken Manga/Anime er avataren din fra? 😊😊 Den er fra anime-serien "Osomatsu-san"; en passe rar humorserie som ble et kultfenomen i Japan. 1
Gjest Cid Skrevet 27. oktober 2022 #12093 Skrevet 27. oktober 2022 Ichiko skrev (2 minutter siden): Den er fra anime-serien "Osomatsu-san"; en passe rar humorserie som ble et kultfenomen i Japan. Er du anime fan?
Ichiko Skrevet 27. oktober 2022 #12094 Skrevet 27. oktober 2022 7 minutter siden, Cid said: Er du anime fan? Jeg er nok det ja, men nå er det lenge siden jeg har sett noe. Enn du? 1
Gjest Cid Skrevet 27. oktober 2022 #12095 Skrevet 27. oktober 2022 Ichiko skrev (3 minutter siden): Jeg er nok det ja, men nå er det lenge siden jeg har sett noe. Enn du? Bare av Pokémon
Ciaran og Ciara Skrevet 27. oktober 2022 #12096 Skrevet 27. oktober 2022 Cassidy Tvillingene synes at anime er kult, men vi to vil ikke kalle oss fans av det akkurat da.😊😊☺️☺️ 1
Ichiko Skrevet 27. oktober 2022 #12097 Skrevet 27. oktober 2022 5 minutter siden, Cid said: Bare av Pokémon Den har jeg ikke sett, men jeg har fått med meg at du liker Pokemon. Det er jo kjempepopulært også. 2 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene synes at anime er kult, men vi to vil ikke kalle oss fans av det akkurat da.😊😊☺️☺️ Det er vel for de spesielt interesserte; er det noe annet dere liker? 1
Gjest Cid Skrevet 27. oktober 2022 #12098 Skrevet 27. oktober 2022 Ichiko skrev (Akkurat nå): Den har jeg ikke sett, men jeg har fått med meg at du liker Pokemon. Det er jo kjempepopulært også. Det er vel for de spesielt interesserte; er det noe annet dere liker? Er vel mer de som har vært barn fra Pokémon kom ut som liker det Jeg liker mummitrollet også
Ciaran og Ciara Skrevet 27. oktober 2022 #12099 Skrevet 27. oktober 2022 Ichiko skrev (2 minutter siden): Den har jeg ikke sett, men jeg har fått med meg at du liker Pokemon. Det er jo kjempepopulært også. Det er vel for de spesielt interesserte; er det noe annet dere liker? Cassidy Tvillingene liker mye forskjellig kunst, men det går i perioder på hva vi liker. Av og til blir vi lei av noe kunst i en periode, og da tar vi pause fra det og da interesserer vi oss mer for en annen type kunst igjen. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 27. oktober 2022 #12100 Skrevet 27. oktober 2022 Cid skrev (3 minutter siden): Er vel mer de som har vært barn fra Pokémon kom ut som liker det Jeg liker mummitrollet også Cassidy Tvillingene liker både Pokèmon og Mummitrollet vi.👍👍🥰🥰 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå