Entern Skrevet 26. oktober 2022 #12061 Skrevet 26. oktober 2022 Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Den emoticonen er så fin 1
Ciaran og Ciara Skrevet 26. oktober 2022 #12062 Skrevet 26. oktober 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Den emoticonen er så fin Cassidy Tvillingene synes at den er både positiv og fin vi.
Entern Skrevet 26. oktober 2022 #12063 Skrevet 26. oktober 2022 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes at den er både positiv og fin vi. Ja det er den 😊 1
Ciaran og Ciara Skrevet 26. oktober 2022 #12064 Skrevet 26. oktober 2022 Entern skrev (56 minutter siden): Ja det er den 😊 Cassidy Tvillingene er helt enige vi Entern.😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 1
Embla Othea Skrevet 27. oktober 2022 #12065 Skrevet 27. oktober 2022 Agent smith skrev (10 timer siden): Kan bli tjukk av Farsmelk også for å si det sånn 🤥 1
Gjest Villfisker Skrevet 27. oktober 2022 #12066 Skrevet 27. oktober 2022 Agent smith skrev (17 timer siden): Episode 261 Ac/dc edition @Cid thundercock- han som alltid kom som et uvær @Entern highway to hull- tar alltid raskeste veien til hullet @Agent smith back in black- endelig fikk han ligge med sin bedre halvdel igjen @Kvakkekyllingen you chick me all night long- ble herja med hele natta @DundreMilfin let there be cock Koser seg som vanlig @TheHairyToothfairy couch to much Var sliten og lå for mye på sofaen @Villfisker hard as a cock Mannen som var tøff og hardere enn diamant @Frøkenfryden talk all over you- dama liker å snakke mye @Embla Othea big Gunn- Gunn har lagt på seg av all farsmelken 😂😂 Fantastisk. Og ja, det er viktig å holde formen. I dag blir det torsk til middag. Spiser sikkert alle 4 filetene også 😉
Frøkenfryden Skrevet 27. oktober 2022 #12067 Skrevet 27. oktober 2022 Embla Othea skrev (3 timer siden): 🤥 Nååå.. lyver du eller er du bare glad for å se oss?😂 1
Embla Othea Skrevet 27. oktober 2022 #12068 Skrevet 27. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (45 minutter siden): Nååå.. lyver du eller er du bare glad for å se oss?😂 Hater dere 1
Frøkenfryden Skrevet 27. oktober 2022 #12069 Skrevet 27. oktober 2022 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Hater dere Men nesa så så glad ut😁
Embla Othea Skrevet 27. oktober 2022 #12070 Skrevet 27. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Men nesa så så glad ut😁 Det er en sint nese 1
Gjest Agent smith Skrevet 27. oktober 2022 #12071 Skrevet 27. oktober 2022 Episode 262 Sangepisode. @Agent smith av @Ciaran og Ciara cowboys Hennes tårer får meg til å tenke Hennes @Cid hennes @CAPS LOCK er i rommet. En vakker stemme @Villfisker meg i øret: @Agent smith kom å @Titania meg På avstand ser det ut som kjærlighet På avstand ser det grønt og @Peanut ut Ingen kriger ingen knurrer eller biter @Agent smith gul og svart Hun er så rå, rå,rå Dødsrå,dødsrå Og jeg er @Cid @SVK baby, hva har hendt med deg En @tånegla dag, og tro meg nei nei En @FrankDrebin og du klyper meg i armen Jeg trodde det var @Ichiko mellom deg og meg Alle trenger en pistol iblant, tung og blank Det bor en liten @Entern bak en hjerteklaff Søndag morgen jeg står i @Maskinfører Triller rundt det er no jeg ikke @Anonymburker Jeg er litt @Cid så jeg lusker meg avgårde Mens @Frøkenfryden ligger og sover Nå vil jeg @jukkapalme Sammen, nå vil jeg langt av sted Hemmelig nummer,hemmelig @Sjokoladepenge For gjennom en @DundreMilfin er det ingen som kan se at hun er rå,rå,rå Dødsrå dødsrå Og jeg er @Cid
AliceNextDoor Skrevet 27. oktober 2022 #12072 Skrevet 27. oktober 2022 Agent smith skrev (På 24.10.2022 den 15.16): Episode 257 Det var klart for den årlige ferieturen. Alle skulle få være med @Frøkenfryden og hennes like gode halvdel franzen på tur i Mexico. Tuten gikk til tijuana, der vi skulle bli tatt i mot av el chapo og kartellet hans. @Cid hadde pakket kofferten sin og var klar, @Kvakkekyllingen var også klar, som et egg @Agent smith var hyret inn som poolboy/groupie og skulle ligge mellom fryden og franzen om nettene, @Entern skulle være DJ og hadde tatt med alle death thrash metal platene sine, @Peanut hadde solgt alt hun eide, både hus og naboer og var klar for et latino eventyr. @TheHairyToothfairy hadde pakket med seg tipien sin og skulle tilbringe ferien noen mil lenger sør, i tenochitlan. @AliceNextDoor sa hun kunne bli med på en betingelse, at de fant et øde sted uten naboer @Villfisker ble ansatt som kokk på turen, og det ble fisk til middag hver dag @Athena Catalina ble bare med fordi hun hadde lyst til å se en jaguar i sitt rette element.bilen altså ikke dyret @Embla Othea ble kun med fordi de har palmer i Mexico, da kan hun drikke oljen rett fra treet. Ingen naboer og ingen AirBnb, men jeg blir gjerne med til Mexico. 3
Entern Skrevet 27. oktober 2022 #12073 Skrevet 27. oktober 2022 Agent smith skrev (4 minutter siden): Episode 262 Sangepisode. @Agent smith av @Ciaran og Ciara cowboys Hennes tårer får meg til å tenke Hennes @Cid hennes @CAPS LOCK er i rommet. En vakker stemme @Villfisker meg i øret: @Agent smith kom å @Titania meg På avstand ser det ut som kjærlighet På avstand ser det grønt og @Peanut ut Ingen kriger ingen knurrer eller biter @Agent smith gul og svart Hun er så rå, rå,rå Dødsrå,dødsrå Og jeg er @Cid @SVK baby, hva har hendt med deg En @tånegla dag, og tro meg nei nei En @FrankDrebin og du klyper meg i armen Jeg trodde det var @Ichiko mellom deg og meg Alle trenger en pistol iblant, tung og blank Det bor en liten @Entern bak en hjerteklaff Søndag morgen jeg står i @Maskinfører Triller rundt det er no jeg ikke @Anonymburker Jeg er litt @Cid så jeg lusker meg avgårde Mens @Frøkenfryden ligger og sover Nå vil jeg @jukkapalme Sammen, nå vil jeg langt av sted Hemmelig nummer,hemmelig @Sjokoladepenge For gjennom en @DundreMilfin er det ingen som kan se at hun er rå,rå,rå Dødsrå dødsrå Og jeg er @Cid Bra 😄 2
Entern Skrevet 27. oktober 2022 #12074 Skrevet 27. oktober 2022 AliceNextDoor skrev (Akkurat nå): Ingen naboer og ingen AirBnb, men jeg blir gjerne med til Mexico. Færra te Mexico? 2
Frøkenfryden Skrevet 27. oktober 2022 #12075 Skrevet 27. oktober 2022 Agent smith skrev (3 minutter siden): Episode 262 Sangepisode. @Agent smith av @Ciaran og Ciara cowboys Hennes tårer får meg til å tenke Hennes @Cid hennes @CAPS LOCK er i rommet. En vakker stemme @Villfisker meg i øret: @Agent smith kom å @Titania meg På avstand ser det ut som kjærlighet På avstand ser det grønt og @Peanut ut Ingen kriger ingen knurrer eller biter @Agent smith gul og svart Hun er så rå, rå,rå Dødsrå,dødsrå Og jeg er @Cid @SVK baby, hva har hendt med deg En @tånegla dag, og tro meg nei nei En @FrankDrebin og du klyper meg i armen Jeg trodde det var @Ichiko mellom deg og meg Alle trenger en pistol iblant, tung og blank Det bor en liten @Entern bak en hjerteklaff Søndag morgen jeg står i @Maskinfører Triller rundt det er no jeg ikke @Anonymburker Jeg er litt @Cid så jeg lusker meg avgårde Mens @Frøkenfryden ligger og sover Nå vil jeg @jukkapalme Sammen, nå vil jeg langt av sted Hemmelig nummer,hemmelig @Sjokoladepenge For gjennom en @DundreMilfin er det ingen som kan se at hun er rå,rå,rå Dødsrå dødsrå Og jeg er @Cid Det var SJUKT moro!!Morosamste eg har lese på lenge! Så moro at eg fekk ut hovudmålføret🥹 2
Gjest Agent smith Skrevet 27. oktober 2022 #12076 Skrevet 27. oktober 2022 AliceNextDoor skrev (9 minutter siden): Ingen naboer og ingen AirBnb, men jeg blir gjerne med til Mexico. 🥳
Gjest Agent smith Skrevet 27. oktober 2022 #12077 Skrevet 27. oktober 2022 Entern skrev (9 minutter siden): Færra te Mexico? Da er det punktum finale altså
AliceNextDoor Skrevet 27. oktober 2022 #12078 Skrevet 27. oktober 2022 Jeg nekter bli med om noen skal synge Lynni Trekrem. Noen ting gjør man bare ikke. 1 1
Entern Skrevet 27. oktober 2022 #12079 Skrevet 27. oktober 2022 Agent smith skrev (7 minutter siden): Da er det punktum finale altså Du må smøre brødskivan dine sjøl 1
Gjest Agent smith Skrevet 27. oktober 2022 #12080 Skrevet 27. oktober 2022 AliceNextDoor skrev (2 minutter siden): Jeg nekter bli med om noen skal synge Lynni Trekrem. Noen ting gjør man bare ikke. Neida, blir kun reggaeton, mens vi sitter med sombrero og spiser taco
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå