Gjest lurven Skrevet 26. mai 2022 #1022 Skrevet 26. mai 2022 (endret) Episode 40 En utro tjener i kg administrasjonen har lekket til meg navn, hvor de kommer fra og yrket til alle brukerne her. @Entern er Lars fra Lillehammer,jobber som legeassistent @Frøkenfryden Er Stine fra sogndal jobber deltid som stripper @Cid er Åge fra Ålesund, jobber som ålefisker @TheHairyToothfairy er Bengt fra Bergen Jobber som bouncer @Geitis lena fra landsbygda, jobber som lastebilsjåfør @Kvakkekyllingen Therese fra Trøndelag Jobber ikke men er fulltids thøs @DundreMilfin Olga fra Oslo Jobber som operatør på dildofabrikken @Kate Upton kate fra Kongsvinger Jobber med å kjøre truck @Titania er Trine fra trømborg Jobber som telefonoperatør men kun internt i bedriften hun jobber i @Hoppetaujenta er Hanne fra Haugenstua Jobber som helsearbeider @lurven fra langtvekkistan jobber ikke, han er en latsabb @AliceNextDoor Alice fra Arendal Arbeidsleder. @SVK svein fra Sandefjord Sandblåser Endret 26. mai 2022 av lurven
Frøkenfryden Skrevet 26. mai 2022 #1023 Skrevet 26. mai 2022 lurven skrev (5 minutter siden): Episode 40 En utro tjener i kg administrasjonen har lekket til meg navn, hvor de kommer fra og yrket til alle brukerne her. @Entern er Lars fra Lillehammer,jobber som legeassistent @Frøkenfryden Er Stine fra sogndal jobber deltid som stripper @Cid er Åge fra Ålesund, jobber som ålefisker @TheHairyToothfairy er Bengt fra Bergen Jobber som bouncer @Geitis lena fra landsbygda, jobber som lastebilsjåfør @Kvakkekyllingen Therese fra Trøndelag Jobber ikke men er fulltids thøs @DundreMilfin Olga fra Oslo Jobber som operatør på dildofabrikken @Kate Upton kate fra Kongsvinger Jobber med å kjøre truck @Titania er Trine fra trømborg Jobber som telefonoperatør men kun internt i bedriften hun jobber i @Hoppetaujenta er Hanne fra Haugenstua Jobber som helsearbeider @lurven fra langtvekkistan jobber ikke, han er en latsabb Ååå spesialepisode🥰🥰🤩🤩
Gjest lurven Skrevet 26. mai 2022 #1024 Skrevet 26. mai 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Ååå spesialepisode🥰🥰🤩🤩 Ja sånn for å bli litt bedre kjent med karakterene. Kommer litt mer bakgrunnsinformasjon i neste episode
Frøkenfryden Skrevet 26. mai 2022 #1025 Skrevet 26. mai 2022 lurven skrev (7 minutter siden): Ja sånn for å bli litt bedre kjent med karakterene. Kommer litt mer bakgrunnsinformasjon i neste episode Kjører forresteb sjowet mitt til Dirrrty med Aguliera.hva ellers liksom! 1
Gjest lurven Skrevet 26. mai 2022 #1026 Skrevet 26. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Kjører forresteb sjowet mitt til Dirrrty med Aguliera.hva ellers liksom! Ja tipper du lignet litt på henne i 2001
Entern Skrevet 26. mai 2022 #1028 Skrevet 26. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Kjører forresteb sjowet mitt til Dirrrty med Aguliera.hva ellers liksom! hey hey hey!!!
Frøkenfryden Skrevet 26. mai 2022 #1029 Skrevet 26. mai 2022 Entern skrev (Akkurat nå): hey hey hey!!! 😂🤪👍👌 1
Entern Skrevet 26. mai 2022 #1030 Skrevet 26. mai 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): 😂🤪👍👌 Iff jur nått dørti jur nått hir tu parti 🤪😂 1
Frøkenfryden Skrevet 26. mai 2022 #1031 Skrevet 26. mai 2022 Entern skrev (3 minutter siden): Iff jur nått dørti jur nått hir tu parti 🤪😂 😂😂😂 ring di alarm! 1
TheHairyToothfairy Skrevet 26. mai 2022 #1032 Skrevet 26. mai 2022 Frøkenfryden skrev (56 minutter siden): 😂😂😂 ring di alarm! Hei, du ringte? Er det noen som plager? Skal jeg hive ut han der?
Entern Skrevet 26. mai 2022 #1033 Skrevet 26. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (19 minutter siden): Hei, du ringte? Er det noen som plager? Skal jeg hive ut han der? Det var @lurven, tror han tafser på jentene igjen 🐖🐖🐖
TheHairyToothfairy Skrevet 26. mai 2022 #1034 Skrevet 26. mai 2022 Entern skrev (14 minutter siden): Det var @lurven, tror han tafser på jentene igjen 🐖🐖🐖 Hysj når jeg snakker med danserne. forresten, har du drukket mye nå? Hvordan er formen? Kan du bli med meg ut her litt?
Gjest lurven Skrevet 26. mai 2022 #1035 Skrevet 26. mai 2022 (endret) Entern skrev (24 minutter siden): Det var @lurven, tror han tafser på jentene igjen 🐖🐖🐖 Nei de er de som tafser på meg, men det går bra, trenger ikke å kaste ut noen Endret 26. mai 2022 av lurven
AliceNextDoor Skrevet 26. mai 2022 #1036 Skrevet 26. mai 2022 lurven skrev (6 timer siden): Episode 40 En utro tjener i kg administrasjonen har lekket til meg navn, hvor de kommer fra og yrket til alle brukerne her. @Entern er Lars fra Lillehammer,jobber som legeassistent @Frøkenfryden Er Stine fra sogndal jobber deltid som stripper @Cid er Åge fra Ålesund, jobber som ålefisker @TheHairyToothfairy er Bengt fra Bergen Jobber som bouncer @Geitis lena fra landsbygda, jobber som lastebilsjåfør @Kvakkekyllingen Therese fra Trøndelag Jobber ikke men er fulltids thøs @DundreMilfin Olga fra Oslo Jobber som operatør på dildofabrikken @Kate Upton kate fra Kongsvinger Jobber med å kjøre truck @Titania er Trine fra trømborg Jobber som telefonoperatør men kun internt i bedriften hun jobber i @Hoppetaujenta er Hanne fra Haugenstua Jobber som helsearbeider @lurven fra langtvekkistan jobber ikke, han er en latsabb @AliceNextDoor Alice fra Arendal Arbeidsleder. @SVK svein fra Sandefjord Sandblåser Hehe, du er ikke sann. Får henge litt på rutebilstasjonen, jeg. 1
Entern Skrevet 26. mai 2022 #1037 Skrevet 26. mai 2022 AliceNextDoor skrev (Akkurat nå): Hehe, du er ikke sann. Får henge litt på rutebilstasjonen, jeg. Og spise rifla påmm fri 😆
Gjest lurven Skrevet 26. mai 2022 #1038 Skrevet 26. mai 2022 Entern skrev (1 time siden): Og spise rifla påmm fri 😆 Med thåvsand ailand
Gjest lurven Skrevet 26. mai 2022 #1039 Skrevet 26. mai 2022 I neste episode kommer bakgrunnshistorien om @Entern
Frøkenfryden Skrevet 27. mai 2022 #1040 Skrevet 27. mai 2022 Entern skrev (16 timer siden): Iff jur nått dørti jur nått hir tu parti 🤪😂 Ler av denne ennå. Lyst til å lage en festinvitasjon der det står😂 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå