Gjest Geitis Skrevet 22. mai 2022 #981 Skrevet 22. mai 2022 lurven skrev (3 minutter siden): I nord er det kaldest, derfor trenger treet mest hud der for å holde varmen. I metaforisk overført betydning betyr det at man er sterkest der man møter mest motstand 👍Så med andre ord har jeg en svært pålitelig due! Regner med du ser den innen få dager🤩
Frøkenfryden Skrevet 22. mai 2022 #982 Skrevet 22. mai 2022 Geitis skrev (2 minutter siden): 👍Så med andre ord har jeg en svært pålitelig due! Regner med du ser den innen få dager🤩 Den hadde jo også.. kompass😂
Gjest lurven Skrevet 22. mai 2022 #983 Skrevet 22. mai 2022 Geitis skrev (2 minutter siden): 👍Så med andre ord har jeg en svært pålitelig due! Regner med du ser den innen få dager🤩 Ser den allerede, har jo stjernekikkert
Gjest lurven Skrevet 22. mai 2022 #984 Skrevet 22. mai 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Den hadde jo også.. kompass😂 Lurer på om den nåla finner sin magnetiske motpol
Frøkenfryden Skrevet 22. mai 2022 #985 Skrevet 22. mai 2022 lurven skrev (1 time siden): Førkje har vi i min dialekt også. Men visste ikke hva det betydde før nå Det betyr vel ikke tøs men noe.. ikke-bra
Frøkenfryden Skrevet 22. mai 2022 #986 Skrevet 22. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 time siden): Klart, ellers hadde jeg aldri tatt deg opp som lærling. Nå må du tenke deg om. Dette er åpenbart! 👍 sant. Du vet jo. Ooog om jeg bestemmer meg for endring er jeg uslåelig! 1
Gjest lurven Skrevet 22. mai 2022 #987 Skrevet 22. mai 2022 Frøkenfryden skrev (21 minutter siden): Det betyr vel ikke tøs men noe.. ikke-bra F****ekjærring tror jeg det betyr der jeg kommer fra, hvis jeg har tolka det rett
Entern Skrevet 22. mai 2022 #988 Skrevet 22. mai 2022 Jeg kan noen nordnorske gloser av lugubert kaliber…🥴
Frøkenfryden Skrevet 23. mai 2022 #989 Skrevet 23. mai 2022 Entern skrev (8 timer siden): Jeg kan noen nordnorske gloser av lugubert kaliber…🥴 Lurven kan sikkert få de inn i neste episode. Vi har landa på at alle episodene har 18 årsgrense og det om at alle døde var kraftig overdrevet😆 1
Gjest lurven Skrevet 23. mai 2022 #990 Skrevet 23. mai 2022 (endret) Episode 37 De viste seg at @Frøkenfryden og @lurven hadde helt identiske hjerner. Forskjellige utenpå men like inni. @Kvakkekyllingen hadde endelig fått på shortsen, men @TheHairyToothfairy hadde fått beundret kyllingen hennes litt på avstand før det. @lurven hadde tatt film med spionkamera, og solgt rettighetene videre til @Geitis for en due og et par småmynter. I mellomtiden fikk @AthenaRavenLuna rare pm fra en som het odd Et annet sted i landet hadde @Entern lærte seg nye koseord fra våre nordlige landsdeler, som han satt å øvde seg på å uttale mens han drakk ØL! Endret 23. mai 2022 av lurven
TheHairyToothfairy Skrevet 23. mai 2022 #991 Skrevet 23. mai 2022 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Lurven kan sikkert få de inn i neste episode. Vi har landa på at alle episodene har 18 årsgrense og det om at alle døde var kraftig overdrevet😆 Jeg føler meg litt død, men det er mulig jeg misforstår 1
Frøkenfryden Skrevet 23. mai 2022 #992 Skrevet 23. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (10 timer siden): Jeg føler meg litt død, men det er mulig jeg misforstår Du føles forunderlig levende da😯
Frøkenfryden Skrevet 23. mai 2022 #993 Skrevet 23. mai 2022 (endret) lurven skrev (10 timer siden): Episode 37 De viste seg at @Frøkenfryden og @lurven hadde helt identiske hjerner. Forskjellige utenpå men like inni. @Kvakkekyllingen hadde endelig fått på shortsen, men @TheHairyToothfairy hadde fått beundret kyllingen hennes litt på avstand før det. @lurven hadde tatt film med spionkamera, og solgt rettighetene videre til @Geitis for en due og et par småmynter. I mellomtiden fikk @AthenaRavenLuna rare pm fra en som het odd Et annet sted i landet hadde @Entern lærte seg nye koseord fra våre nordlige landsdeler, som han satt å øvde seg på å uttale mens han drakk ØL! 👏🏻☺️Helt identiske hjerner?! Stakkar deg! Føler med deg❤️😂 Endret 23. mai 2022 av Frøkenfryden
TheHairyToothfairy Skrevet 23. mai 2022 #994 Skrevet 23. mai 2022 Frøkenfryden skrev (30 minutter siden): Du føles forunderlig levende da😯 Hu sa så, brura
Frøkenfryden Skrevet 23. mai 2022 #995 Skrevet 23. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): Hu sa så, brura 😂😂😂 minner meg om å se på «du skal høre mye» med mamma og pappa😃 1
TheHairyToothfairy Skrevet 23. mai 2022 #996 Skrevet 23. mai 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): 😂😂😂 minner meg om å se på «du skal høre mye» med mamma og pappa😃 Jeg er glatt med på det! 1
Gjest lurven Skrevet 24. mai 2022 #997 Skrevet 24. mai 2022 (endret) Episode 38. @Frøkenfryden var meget trett etter å ha lagt seg hele 19 minutter etter vanlig tid i går. Nå lengtet hun bare etter sommerferie der hun skulle få være prinsesse på et dansk slott. Ingen hadde hørt fra @DundreMilfin på lenge, men de antok at hun var opptatt med dildoer. I mellomtiden ringte telefonen hos @Titania hun trodde først det var den døve sjefen som ringte for å spørre om et eller annet dumt, men det var bare @John McClane som ringte for å si at hun var fin og sånn. @Entern skulle få besøk av far sin,de skulle blant annet henge på Ensjø og drikke ØL @Kate Upton gikk uten BH, dette fikk @TheHairyToothfairy med seg og sang: to runde pukler som sitter der de skal🎤 @Cid hadde sovet en hel natt for første gang i hele sitt liv Et annet sted i landet hadde @AthenaRavenLuna meldt seg på farmen 2023. Der hun var klar å ligge og skape drama @Hoppetaujenta hadde funnet ut at det var best å ha ost som kjæreste for da kunne man bytte de ut med ujevne mellomrom eller kaste de hvis de ble for gamle @Kvakkekyllingen hadde begynt å jobbe som lege og kalte seg nå kvakksalverkyllingen I mellomtiden dro @LitenOgSkvetten på båttur og hadde lastet skipet sitt med kinaputter og ballonger Endelig hadde brevduen fra @Geitis kommet frem til @lurven. Men han måtte sende den tilbake for den bråka så fært... Endret 24. mai 2022 av lurven
AprilLudgate Skrevet 24. mai 2022 #998 Skrevet 24. mai 2022 lurven skrev (40 minutter siden): Episode 38. @Frøkenfryden var meget trett etter å ha lagt seg hele 19 minutter etter vanlig tid i går. Nå lengtet hun bare etter sommerferie der hun skulle få være prinsesse på et dansk slott. Ingen hadde hørt fra @DundreMilfin på lenge, men de antok at hun var opptatt med dildoer. I mellomtiden ringte telefonen hos @Titania hun trodde først det var den døve sjefen som ringte for å spørre om et eller annet dumt, men det var bare @John McClane som ringte for å si at hun var fin og sånn. @Entern skulle få besøk av far sin,de skulle blant annet henge på Ensjø og drikke ØL @Kate Upton gikk uten BH, dette fikk @TheHairyToothfairy med seg og sang: to runde pukler som sitter der de skal🎤 @Cid hadde sovet en hel natt for første gang i hele sitt liv Et annet sted i landet hadde @AthenaRavenLuna meldt seg på farmen 2023. Der hun var klar å ligge og skape drama @Hoppetaujenta hadde funnet ut at det var best å ha ost som kjæreste for da kunne man bytte de ut med ujevne mellomrom eller kaste de hvis de ble for gamle @Kvakkekyllingen hadde begynt å jobbe som lege og kalte seg nå kvakksalverkyllingen I mellomtiden dro @LitenOgSkvetten på båttur og hadde lastet skipet sitt med kinaputter og ballonger Endelig hadde brevduen fra @Geitis kommet frem til @lurven. Men han måtte sende den tilbake for den bråka så fært... Jeg lader faktisk en nå sammen med Fitbiten.
Gjest lurven Skrevet 24. mai 2022 #999 Skrevet 24. mai 2022 DundreMilfin skrev (1 time siden): Jeg lader faktisk en nå sammen med Fitbiten. Trodde du hadde sånn manuell
AprilLudgate Skrevet 24. mai 2022 #1000 Skrevet 24. mai 2022 lurven skrev (6 minutter siden): Trodde du hadde sånn manuell Det har jeg og, man kan aldri få nok!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå