Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Geitis
Skrevet
lurven skrev (3 minutter siden):

I nord er det kaldest, derfor trenger treet mest hud der for å holde varmen.

I metaforisk overført betydning betyr det at man er sterkest der man møter mest motstand

👍Så med andre ord har jeg en svært pålitelig due! Regner med du ser den innen få dager🤩 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Geitis skrev (2 minutter siden):

👍Så med andre ord har jeg en svært pålitelig due! Regner med du ser den innen få dager🤩 

Den hadde jo også.. kompass😂

Gjest lurven
Skrevet
Geitis skrev (2 minutter siden):

Ser den allerede, har jo stjernekikkert

Gjest lurven
Skrevet
Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Den hadde jo også.. kompass😂

Lurer på om den nåla finner sin magnetiske motpol

Skrevet
lurven skrev (1 time siden):

Førkje har vi i min dialekt også. Men visste ikke hva det betydde før nå

Det betyr vel ikke tøs men noe.. ikke-bra

Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (1 time siden):

Klart, ellers hadde jeg aldri tatt deg opp som lærling. Nå må du tenke deg om. Dette er åpenbart! 

👍 sant. Du vet jo.

Ooog om jeg bestemmer meg for endring er jeg uslåelig!

• Hjerte 1
Gjest lurven
Skrevet
Frøkenfryden skrev (21 minutter siden):

Det betyr vel ikke tøs men noe.. ikke-bra

F****ekjærring tror jeg det betyr der jeg kommer fra, hvis jeg har tolka det rett 

Skrevet

Jeg kan noen nordnorske gloser av lugubert kaliber…🥴

Skrevet
Entern skrev (8 timer siden):

Jeg kan noen nordnorske gloser av lugubert kaliber…🥴

Lurven kan sikkert få de inn i neste episode. Vi har landa på at alle episodene har 18 årsgrense og det om at alle døde var kraftig overdrevet😆

• Liker 1
Gjest lurven
Skrevet (endret)

Episode 37

De viste seg at @Frøkenfryden og @lurven hadde helt identiske hjerner.

Forskjellige utenpå men like inni.

@Kvakkekyllingen hadde endelig fått på shortsen, men @TheHairyToothfairy hadde fått beundret kyllingen hennes litt på avstand før det.

@lurven hadde tatt film med spionkamera, og solgt rettighetene videre til @Geitis for en due og et par småmynter.

I mellomtiden fikk @AthenaRavenLuna rare pm fra en som het odd

Et annet sted i landet hadde @Entern lærte seg nye koseord fra våre nordlige landsdeler, som han satt å øvde seg på å uttale mens han drakk ØL!

Endret av lurven
Skrevet
Frøkenfryden skrev (3 timer siden):

Lurven kan sikkert få de inn i neste episode. Vi har landa på at alle episodene har 18 årsgrense og det om at alle døde var kraftig overdrevet😆

Jeg føler meg litt død, men det er mulig jeg misforstår 

• Hjerte 1
Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (10 timer siden):

Jeg føler meg litt død, men det er mulig jeg misforstår 

Du føles forunderlig levende da😯

Skrevet (endret)
lurven skrev (10 timer siden):

Episode 37

De viste seg at @Frøkenfryden og @lurven hadde helt identiske hjerner.

Forskjellige utenpå men like inni.

@Kvakkekyllingen hadde endelig fått på shortsen, men @TheHairyToothfairy hadde fått beundret kyllingen hennes litt på avstand før det.

@lurven hadde tatt film med spionkamera, og solgt rettighetene videre til @Geitis for en due og et par småmynter.

I mellomtiden fikk @AthenaRavenLuna rare pm fra en som het odd

Et annet sted i landet hadde @Entern lærte seg nye koseord fra våre nordlige landsdeler, som han satt å øvde seg på å uttale mens han drakk ØL!

👏🏻☺️Helt identiske hjerner?! Stakkar deg! Føler med deg❤️😂

Endret av Frøkenfryden
Skrevet
Frøkenfryden skrev (30 minutter siden):

Du føles forunderlig levende da😯

Hu sa så, brura 

Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden):

Hu sa så, brura 

😂😂😂 minner meg om å se på «du skal høre mye» med mamma og pappa😃

• Hjerte 1
Skrevet
Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

😂😂😂 minner meg om å se på «du skal høre mye» med mamma og pappa😃

Jeg er glatt med på det! 

• Hjerte 1
Gjest lurven
Skrevet (endret)

Episode 38.

@Frøkenfryden var meget trett etter å ha lagt seg hele 19 minutter etter vanlig tid i går.

Nå lengtet hun bare etter sommerferie der hun skulle få være prinsesse på et  dansk slott.

Ingen hadde hørt fra @DundreMilfin på lenge, men de antok at hun var opptatt med dildoer.

I mellomtiden ringte telefonen hos @Titania hun trodde først det var den døve sjefen som ringte for å spørre om et eller annet dumt, men det var bare @John McClane som ringte for å si at hun var fin og sånn.

@Entern skulle få besøk av far sin,de skulle blant annet henge på Ensjø og drikke ØL

@Kate Upton gikk uten BH, dette fikk @TheHairyToothfairy med seg og sang: to runde pukler som sitter der de skal🎤

@Cid hadde sovet en hel natt for første gang i hele sitt liv

Et annet sted i landet hadde @AthenaRavenLuna meldt seg på farmen 2023.

Der hun var klar å ligge og skape drama

@Hoppetaujenta hadde funnet ut at det var  best å ha ost som kjæreste for da kunne man bytte de ut med ujevne mellomrom eller kaste de hvis de ble for gamle

@Kvakkekyllingen hadde begynt å jobbe som lege og kalte seg nå kvakksalverkyllingen

I mellomtiden dro @LitenOgSkvetten på båttur og hadde lastet skipet sitt med kinaputter og ballonger

Endelig hadde brevduen fra @Geitis kommet frem til @lurven.

Men han måtte sende den tilbake for den bråka så fært...

Endret av lurven
Skrevet
lurven skrev (40 minutter siden):

Episode 38.

@Frøkenfryden var meget trett etter å ha lagt seg hele 19 minutter etter vanlig tid i går.

Nå lengtet hun bare etter sommerferie der hun skulle få være prinsesse på et  dansk slott.

Ingen hadde hørt fra @DundreMilfin på lenge, men de antok at hun var opptatt med dildoer.

I mellomtiden ringte telefonen hos @Titania hun trodde først det var den døve sjefen som ringte for å spørre om et eller annet dumt, men det var bare @John McClane som ringte for å si at hun var fin og sånn.

@Entern skulle få besøk av far sin,de skulle blant annet henge på Ensjø og drikke ØL

@Kate Upton gikk uten BH, dette fikk @TheHairyToothfairy med seg og sang: to runde pukler som sitter der de skal🎤

@Cid hadde sovet en hel natt for første gang i hele sitt liv

Et annet sted i landet hadde @AthenaRavenLuna meldt seg på farmen 2023.

Der hun var klar å ligge og skape drama

@Hoppetaujenta hadde funnet ut at det var  best å ha ost som kjæreste for da kunne man bytte de ut med ujevne mellomrom eller kaste de hvis de ble for gamle

@Kvakkekyllingen hadde begynt å jobbe som lege og kalte seg nå kvakksalverkyllingen

I mellomtiden dro @LitenOgSkvetten på båttur og hadde lastet skipet sitt med kinaputter og ballonger

Endelig hadde brevduen fra @Geitis kommet frem til @lurven.

Men han måtte sende den tilbake for den bråka så fært...

Jeg lader faktisk en nå sammen med Fitbiten. 

Gjest lurven
Skrevet
DundreMilfin skrev (1 time siden):

Jeg lader faktisk en nå sammen med Fitbiten. 

Trodde du hadde sånn manuell

Skrevet
lurven skrev (6 minutter siden):

Trodde du hadde sånn manuell

Det har jeg og, man kan aldri få nok! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...