Gjest Agent smith Skrevet 7. oktober 2022 #9881 Skrevet 7. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (8 minutter siden): Fikk ufrivillig opp reklame for podden til Sophie Elise og Fetisha. Sistnevnte er mørkhudet og sendte melding til en fyr og spurte om han ville ha sjokolade i melka si😲 Har du blitt kommunikasjonsrådgiver i NRK nå @Agent smith? 😂 Åhåi, sjokolade i farsmelka? Dette har ikke jeg noe med å gjøre
Gjest Agent smith Skrevet 7. oktober 2022 #9882 Skrevet 7. oktober 2022 Glemte visst å si i forrige episode at @Kvakkekyllingen får hanefarsmelk og @Ciaran og Ciara får farsmilkshake med jordbærsmak
Gjest Cid Skrevet 7. oktober 2022 #9883 Skrevet 7. oktober 2022 TinaEmilie98 skrev (2 timer siden): Det er Tiedemanns Rød! Petterøes er blå den, og smaker parfyme… 😆
Embla Othea Skrevet 7. oktober 2022 #9884 Skrevet 7. oktober 2022 (endret) Agent smith skrev (18 minutter siden): Den kommer med egen helletut Blir ikke bedre enn det Endret 7. oktober 2022 av Embla Othea
Zenobia Skrevet 7. oktober 2022 #9886 Skrevet 7. oktober 2022 Agent smith skrev (7 timer siden): @Zenobia har Javascript, binære nøkler og en Katt En veskekatt! Den vokter innholdet når jeg er borte fra vesken et øyeblikk.
Gjest Agent smith Skrevet 7. oktober 2022 #9887 Skrevet 7. oktober 2022 MarianneE skrev (2 minutter siden): Kan jeg da komme med helletut-tut? Vet ikke hva som får deg til å komme
MarianneE Skrevet 7. oktober 2022 #9888 Skrevet 7. oktober 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Vet ikke hva som får deg til å komme Den kunnskapen er for spesielt interesserte
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 7. oktober 2022 #9889 Skrevet 7. oktober 2022 Agent smith skrev (25 minutter siden): Glemte visst å si i forrige episode at @Kvakkekyllingen får hanefarsmelk og @Ciaran og Ciara får farsmilkshake med jordbærsmak Oioi 🤣 Høres spennende ut. Håper min smaker sjokolade!
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 7. oktober 2022 #9890 Skrevet 7. oktober 2022 Entern skrev (6 timer siden): Sånn omtrent 😄 Dette blir soundtracket: CONAN - verdens tyngste band 😎 @Kvakkekyllingen har hørt på de 2 ganger, @TheHairyToothfairy 1 gang 😎 Legg merke til kule musikkvideoer!!!😎 Riktig 🥳 Har bare blitt de to gangene enda 🤣
Entern Skrevet 7. oktober 2022 #9891 Skrevet 7. oktober 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden): Riktig 🥳 Har bare blitt de to gangene enda 🤣 De har lagd ny skive, har hørt litt på den men ikke skaffet ennå. Synes den kanskje er litt for kvikk i svingene (men de kan jo ikke lage nøyaktig det samme om igjen og om igjen heller da, det funker bare for AC/DC og Motörhead 😄) men er ok.
Hoppetaujenta Skrevet 7. oktober 2022 #9892 Skrevet 7. oktober 2022 Agent smith skrev (1 time siden): Den kommer med egen helletut Om noen skulle falle for fristelsen å gi denslags til meg i fremtiden, så blir den hellet ut. Bort med seg. 1
Gjest Boetica Skrevet 7. oktober 2022 #9893 Skrevet 7. oktober 2022 Agent smith skrev (2 timer siden): Åhå? Not my cup of milk 🤐
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 7. oktober 2022 #9894 Skrevet 7. oktober 2022 Entern skrev (1 time siden): De har lagd ny skive, har hørt litt på den men ikke skaffet ennå. Synes den kanskje er litt for kvikk i svingene (men de kan jo ikke lage nøyaktig det samme om igjen og om igjen heller da, det funker bare for AC/DC og Motörhead 😄) men er ok. Hehe, sant 🤣 Du liker den kanskje enda bedre etterhvert 😄
Entern Skrevet 7. oktober 2022 #9895 Skrevet 7. oktober 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Hehe, sant 🤣 Du liker den kanskje enda bedre etterhvert 😄 Meget mulig I øyeblikket storkoser jeg meg med nye plata til Blind_Guardian, hakket mer oppløftende
Gjest Agent smith Skrevet 7. oktober 2022 #9896 Skrevet 7. oktober 2022 MarianneE skrev (2 timer siden): Den kunnskapen er for spesielt interesserte Sa brura
Gjest Agent smith Skrevet 7. oktober 2022 #9897 Skrevet 7. oktober 2022 Entern skrev (2 timer siden): De har lagd ny skive, har hørt litt på den men ikke skaffet ennå. Synes den kanskje er litt for kvikk i svingene (men de kan jo ikke lage nøyaktig det samme om igjen og om igjen heller da, det funker bare for AC/DC og Motörhead 😄) men er ok. Ja du har rett i forhold til AC/DC😄 alt er likt jo, men de funker, de er jo et verdens mestselgende band, motörhead har jeg ikke hørt så mye på
Gjest Agent smith Skrevet 7. oktober 2022 #9898 Skrevet 7. oktober 2022 Boetica skrev (54 minutter siden): Not my cup of milk 🤐 🤣 Åhå?
Gjest Agent smith Skrevet 7. oktober 2022 #9899 Skrevet 7. oktober 2022 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Om noen skulle falle for fristelsen å gi denslags til meg i fremtiden, så blir den hellet ut. Bort med seg. 😆 Du kan helle det i et glass og spare det til senere
CAPS LOCK Skrevet 7. oktober 2022 #9900 Skrevet 7. oktober 2022 Agent smith skrev (10 timer siden): Episode 233 Har snoket i veskene deres for å finne ut hva de inneholder og der var det jaggu mye rart @CAPS LOCK har tennissokker, tastatur og oljemaling HVIS JEG HADDE HATT EN VESKE, SÅ HADDE DEN VÆRT FULL AV GLASSBITER. NÅ LIGGER DE I JAKKELOMMENE, I BILEN OG PÅ VINDUSBRETTET 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå