Frøkenfryden Skrevet 7. oktober 2022 #9841 Skrevet 7. oktober 2022 Agent smith skrev (10 minutter siden): Epidode 234 Brukernes favoritt melkeprodukter med en liten vri. @Cid og @Entern produserer ikke farsmelk selv, derfor får de farsmelkerstatning @Frøkenfryden får farskvarg, deilig ost kinnet på farsmelk @Hoppetaujenta får go morgen farsyoghurt @AliceNextDoor får Freia farsmelkesjokolade, et lite stykke Norge .. @Athena Catalina får fars cottage cheese Laget da far var på hyttetur @jukkapalme får farskokosmelk. Må knuse nøttene for å få tak i den @Villfisker får farsmelk i rompetrollform @Boetica får farsmelkesjokoladebiter i godtesnopp posen sin. @Titania får farsrømme, godt på vafler @MarianneE får farsrømme til å ha i kaffen @Ford3000 får farssmør til matpakken sin @Embla Othea får drikke farsmelk rett fra flaska Dakar @Cid og @Entern🥲😆
Gjest Agent smith Skrevet 7. oktober 2022 #9842 Skrevet 7. oktober 2022 TinaEmilie98 skrev (18 minutter siden): Det er Tiedemanns Rød! Petterøes er blå den, og smaker parfyme… Peterøs rød er en ny type, den smaker skosåler
Sjokoladepenge Skrevet 7. oktober 2022 #9843 Skrevet 7. oktober 2022 Agent smith skrev (4 timer siden): Fortsettelse av episode 233 Hva har du I veska og sånn @Sjokoladepenge penger, sjokolade og sugerør Det der er faktisk ikke så langt fra sannheten 😄
Gjest Agent smith Skrevet 7. oktober 2022 #9844 Skrevet 7. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (22 minutter siden): Ja😂 jeg er sånn 🍭 😄
Gjest Agent smith Skrevet 7. oktober 2022 #9845 Skrevet 7. oktober 2022 Entern skrev (12 minutter siden): Hvabehager!?😡 Sorry at jeg avslørte deg
Ford3000 Skrevet 7. oktober 2022 #9846 Skrevet 7. oktober 2022 Agent smith skrev (13 minutter siden): 😱 Siden det er deg skal jeg gi deg beskjed i forveien 😄
AliceNextDoor Skrevet 7. oktober 2022 #9847 Skrevet 7. oktober 2022 Cid skrev (12 minutter siden): Lager de iPod fortsatt? Nei, de sluttet vel med det i fjor tror jeg. Min er fra 2017, kjøpt på finn.no fordi den er lett å koble til i bilen. Min bil er så gammel at blåtann-funksjonen ikke spiller av musikk fra telefon og Spotify eller YouTube. Men med ledning får jeg full kontroll over ipod på skjermen i bilen, det er veldig praktisk. Agent smith skrev (57 minutter siden): Jeg brukte mp3 spiller helt frem til 2015 sjøl😁 Hvorfor sluttet du?
Gjest Agent smith Skrevet 7. oktober 2022 #9848 Skrevet 7. oktober 2022 Villfisker skrev (8 minutter siden): Er sånn de ser ut i frossen form. Litt ekle er de, men fine å henge på fiskekroken, når de er sånn halvveis opptinte. Gjedder er veldig glad i dem. De hakker på hverandre som phirayaer, når de sloss om agnet. God underholdning Når du sier gjedder, mener du egentlig jenter?
Gjest Agent smith Skrevet 7. oktober 2022 #9849 Skrevet 7. oktober 2022 Sjokoladepenge skrev (3 minutter siden): Det der er faktisk ikke så langt fra sannheten 😄 😄 hihi
Entern Skrevet 7. oktober 2022 #9850 Skrevet 7. oktober 2022 Agent smith skrev (2 minutter siden): Sorry at jeg avslørte deg 😡 1
Gjest Villfisker Skrevet 7. oktober 2022 #9851 Skrevet 7. oktober 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Når du sier gjedder, mener du egentlig jenter? Nei, gjedder rundt fiskekroken.
Gjest Agent smith Skrevet 7. oktober 2022 #9852 Skrevet 7. oktober 2022 Ford3000 skrev (2 minutter siden): Siden det er deg skal jeg gi deg beskjed i forveien 😄 Så du skal jakte på meg og sånn 😱
Gjest Agent smith Skrevet 7. oktober 2022 #9853 Skrevet 7. oktober 2022 AliceNextDoor skrev (2 minutter siden): Nei, de sluttet vel med det i fjor tror jeg. Min er fra 2017, kjøpt på finn.no fordi den er lett å koble til i bilen. Min bil er så gammel at blåtann-funksjonen ikke spiller av musikk fra telefon og Spotify eller YouTube. Men med ledning får jeg full kontroll over ipod på skjermen i bilen, det er veldig praktisk. Hvorfor sluttet du? Den jeg hadde ble ødelagt, åsså fikk jeg meg smarttelefon for første gang det året😄
Gjest Agent smith Skrevet 7. oktober 2022 #9854 Skrevet 7. oktober 2022 Entern skrev (1 minutt siden): 😡 Jeg sa jo at du ikke måtte bruke opp alt, viktig å spare litt til alderdommen også
Ford3000 Skrevet 7. oktober 2022 #9855 Skrevet 7. oktober 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Så du skal jakte på meg og sånn 😱 Ikke nødvendigvis. De fleste som hyrer meg inn har jo et problem med folk, irritert seg lenge eller vedkommende har gjort noe meget fælt. Så lenge du oppfører deg fint, går det nok også bra. Men vi kan jo ha et kodeord... hvis jeg sier jeg skal på beverjakt i Alaska, da er det bare å gjemme seg.
Gjest Agent smith Skrevet 7. oktober 2022 #9856 Skrevet 7. oktober 2022 Villfisker skrev (3 minutter siden): Nei, gjedder rundt fiskekroken. Metafor!
Gjest Villfisker Skrevet 7. oktober 2022 #9857 Skrevet 7. oktober 2022 @Agent smith Forresten, hva fikk deg til å tro det? Hvorfor skulle jeg lagt gjedde i soveposen til noen, hvis det var jenter?
Gjest Agent smith Skrevet 7. oktober 2022 #9858 Skrevet 7. oktober 2022 Ford3000 skrev (Akkurat nå): Ikke nødvendigvis. De fleste som hyrer meg inn har jo et problem med folk, irritert seg lenge eller vedkommende har gjort noe meget fælt. Så lenge du oppfører deg fint, går det nok også bra. Men vi kan jo ha et kodeord... hvis jeg sier jeg skal på beverjakt i Alaska, da er det bare å gjemme seg. Ok, men det er så vanskeliii å oppføre seg ordentlig
Gjest Villfisker Skrevet 7. oktober 2022 #9859 Skrevet 7. oktober 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Metafor! Kunne vært 😂
Gjest Agent smith Skrevet 7. oktober 2022 #9860 Skrevet 7. oktober 2022 Villfisker skrev (Akkurat nå): @Agent smith Forresten, hva fikk deg til å tro det? Hvorfor skulle jeg lagt gjedde i soveposen til noen, hvis det var jenter? 😁😆
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå