Embla Othea Skrevet 7. oktober 2022 #9781 Skrevet 7. oktober 2022 Entern skrev (11 minutter siden): Ikke sånn som meg da 😅 jeg veier godt over 100 kg 😅 Verste er at jeg er ikke spesielt overvektig, min idealvekt er vel ca 98 kg eller deromkring tenker jeg 😄 Du er sikkert høy også
Entern Skrevet 7. oktober 2022 #9782 Skrevet 7. oktober 2022 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Du er sikkert høy også 188 cm
Gjest Agent smith Skrevet 7. oktober 2022 #9783 Skrevet 7. oktober 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Kult av deg å gi det en sjangs Det er litt sånn ekstrem metal jeg liker å spille for folk siden det er ekstremt men ikke på den der noe anmasende måten death metal osv. er, dette er først og fremst veldig tungt (Med vokalen langt bak i mixen høres det ut som vokalisten er fanget på et skummelt sted og prøver å rope om hjelp 😄) 😆
Embla Othea Skrevet 7. oktober 2022 #9784 Skrevet 7. oktober 2022 Entern skrev (5 minutter siden): 188 cm Ikke sant. Da er det ikke halvgærent å ligge på 100 kg 1
Entern Skrevet 7. oktober 2022 #9785 Skrevet 7. oktober 2022 (endret) Agent smith skrev (8 minutter siden): 😆 Nettopp 😄 (Regner med at gutta i bandet har humor forresten, de fleste ekstrem metal folk har det, bortsett fra noen norske blackmetallere som, for å sitere Sepultura, "ikke forstår at det er en vits". 😄 Men Dimmu Borgir har humor da, de har et annet band de spiller i, Nocturnal Breed, der de spiller black/thrash med innimellom humoristiske tekster. 😄 og Gylve "Fenriz" Nagell i Darkthrone er rett og slett kjempemorsom) Endret 7. oktober 2022 av Entern
Entern Skrevet 7. oktober 2022 #9786 Skrevet 7. oktober 2022 Embla Othea skrev (5 minutter siden): Ikke sant. Da er det ikke halvgærent å ligge på 100 kg Men 110 er litt mye 😅 Har vært oppe i 120 og da har det vært litt ukomfortabelt 😅 Men jeg er kraftig/kompakt/firkantet bygget og det skal mye til for meg å klare å være "slank". Med så korte bein og lang rygg er løping slitsomt og (og uaktelt så lenge jeg røyker uansett, herregud så vondt argh).
Gjest Peanut Skrevet 7. oktober 2022 #9787 Skrevet 7. oktober 2022 Hva legger du i korte bein da @Entern? <_<
Gjest Boetica Skrevet 7. oktober 2022 #9788 Skrevet 7. oktober 2022 Agent smith skrev (2 timer siden): Episode 233 Har snoket i veskene deres for å finne ut hva de inneholder og der var det jaggu mye rart @Hoppetaujenta har elektrisk hoppetau, en oppblåsbar vibrator og ikea katalogen fra 1999 @Cid har ikke veske men koffert, den inneholder siste nr av krigsropet, boka 69 måter å ha 69 på og en krembanan @Entern har 14 tomme whiskyflasker, 1 pakke kondomer som gikk ut på dato i fjor og pelshåndjern @Frøkenfryden har pent brettede servietter, 1 boks kvarg og en frosketruse @Athena Catalina har en lykkesmulett, pussi kattemat og en tube majones @Kvakkekyllingen har et dragon egg, 1 pakke frosne kyllingfilet og brudekjolen sin @Peanut har pistol, allergitabletter og neglelakkfjerner @AliceNextDoor har rammstein cd, discman, og bilnøkler @DundreMilfin hadde hengelås på veska så veit ikke hva som var inni, sikkert noe snusk @jukkapalme hadde kokosnøttmelk, farsmelk og skummet melk @Kate Upton har fotballkort,whisky og truckførerbevis @Ciaran og Ciara har en leprechaun,en DVD med riverdance og et glass guiness @SVK har en pose mel, vaselin og tørkerull @TheHairyToothfairy har motorolje, en halvferdig modellbil og en uzi @Villfisker har fiskestang, meitemark og et nakenbilde av liv Ullmann fra 1967 @CAPS LOCK har tennissokker, tastatur og oljemaling @tånegla har neglelakk,negleklipper og fotsvettekrem @Boetica har godtesnop, leverkaker og en levende padde @Zenobia har Javascript, binære nøkler og en Katt @Daryl Dixon har en cranberries cd, night of the living dead på DVD og en pickaxe @Sommer2464 har en bibel, krusifiks og tornekrone @Helene1982 har akebrett, bandasje og førstehjelpsskrin. To be continued..... Blir padda til en prins hvis jeg kysser den? 👑 👀 👄
Gjest Agent smith Skrevet 7. oktober 2022 #9789 Skrevet 7. oktober 2022 Boetica skrev (Akkurat nå): Blir padda til en prins hvis jeg kysser den? 👑 👀 👄 Ja prince Charles
Entern Skrevet 7. oktober 2022 #9790 Skrevet 7. oktober 2022 Peanut skrev (4 minutter siden): Hva legger du i korte bein da @Entern? <_< Er 188 cm høy, bruker lengde 32 på jeans 😄 Kjenner karer som er 10 cm kortere enn meg som bruker samme lengde og mener de har for korte bein 😄
Gjest Boetica Skrevet 7. oktober 2022 #9791 Skrevet 7. oktober 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Ja prince Charles Da kan den få leve videre i veska. Selv om det er gøy når kong prins Charles klikker på penner og blekkhus 😆
Gjest Peanut Skrevet 7. oktober 2022 #9792 Skrevet 7. oktober 2022 9 minutter siden, Entern said: Er 188 cm høy, bruker lengde 32 på jeans 😄 Kjenner karer som er 10 cm kortere enn meg som bruker samme lengde og mener de har for korte bein 😄 Peanut er 168 cm og bruker 32/33 i jeans. Det var gøy før; «du er jo bare bein og knapt kropp»
Gjest Agent smith Skrevet 7. oktober 2022 #9793 Skrevet 7. oktober 2022 Boetica skrev (17 minutter siden): Da kan den få leve videre i veska. Selv om det er gøy når kong prins Charles klikker på penner og blekkhus 😆 Ja best å la den ligge i veska, men pass på at den ikke spiser opp godtesnopet
Embla Othea Skrevet 7. oktober 2022 #9794 Skrevet 7. oktober 2022 Entern skrev (48 minutter siden): Men 110 er litt mye 😅 Har vært oppe i 120 og da har det vært litt ukomfortabelt 😅 Men jeg er kraftig/kompakt/firkantet bygget og det skal mye til for meg å klare å være "slank". Med så korte bein og lang rygg er løping slitsomt og (og uaktelt så lenge jeg røyker uansett, herregud så vondt argh). Du er jo bare 10 kg unna trivselsvekten da.
Gjest Agent smith Skrevet 7. oktober 2022 #9795 Skrevet 7. oktober 2022 Peanut skrev (6 minutter siden): Peanut er 168 cm og bruker 32/33 i jeans. Det var gøy før; «du er jo bare bein og knapt kropp» Jeg er 190 og bruker 34. Lange bein er jo fint
Frøkenfryden Skrevet 7. oktober 2022 #9796 Skrevet 7. oktober 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Jeg er 190 og bruker 34. Lange bein er jo fint Og korte! 😬 ja? Hilsen skostørrelse 32
Gjest Agent smith Skrevet 7. oktober 2022 #9797 Skrevet 7. oktober 2022 Entern skrev (53 minutter siden): Men 110 er litt mye 😅 Har vært oppe i 120 og da har det vært litt ukomfortabelt 😅 Men jeg er kraftig/kompakt/firkantet bygget og det skal mye til for meg å klare å være "slank". Med så korte bein og lang rygg er løping slitsomt og (og uaktelt så lenge jeg røyker uansett, herregud så vondt argh). Jeg er 190 og ligger på 90 kg nå, var oppe 99 kg i vår, men gikk ned til 88, men nå har jeg gått litt opp igjen. Jeg har vært nede i 80 og skal tilbake dit, synes 90 er for mye, men jeg er ikke kraftig bygd da og har lite muskler og sånn
Frøkenfryden Skrevet 7. oktober 2022 #9798 Skrevet 7. oktober 2022 Og ja kjeften min er større enn føttene og lenger enn beina, om noen lurte
Gjest Agent smith Skrevet 7. oktober 2022 #9799 Skrevet 7. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Og korte! 😬 ja? Hilsen skostørrelse 32 Ja ja alle er fine på sin måte🙂 Jeg bruker 46😁
Gjest Agent smith Skrevet 7. oktober 2022 #9800 Skrevet 7. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Og ja kjeften min er større enn føttene og lenger enn beina, om noen lurte Det har vi merket 😁
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå