Entern Skrevet 6. oktober 2022 #9621 Skrevet 6. oktober 2022 Agent smith skrev (33 minutter siden): Jeg er tilbakestående Embla Othea skrev (32 minutter siden): Det er du også 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 1
Embla Othea Skrevet 6. oktober 2022 #9623 Skrevet 6. oktober 2022 Jeg tar meg selv i å høre på russelåter. Hva skjer med meg 😮 1
Gjest Agent smith Skrevet 6. oktober 2022 #9624 Skrevet 6. oktober 2022 I neste episode får dere vite hva folka har i veska si
Gjest Cid Skrevet 6. oktober 2022 #9625 Skrevet 6. oktober 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): I neste episode får dere vite hva folka har i veska si Kofferten da?
Gjest Agent smith Skrevet 6. oktober 2022 #9626 Skrevet 6. oktober 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Kofferten da? Ja for deg er det kofferten, og for @Titania er det sekken, men alle de andre bruker vesker
Gjest Villfisker Skrevet 6. oktober 2022 #9627 Skrevet 6. oktober 2022 Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Dette er bevist rett fra nett i denne stund; slutter man å bruke HB bare noen uker, så vil dette bli resultatet. HVER BIDIGE GANG! SKÅL! Direkte i utforbakke med oss alle sammen.... Den siste ser jo faktisk ut som den kan brettes og rulles 😁
Gjest Villfisker Skrevet 6. oktober 2022 #9628 Skrevet 6. oktober 2022 Agent smith skrev (4 timer siden): Ja omtrent sånn ser jeg ut med parykk Så du har flaggstang (hårene ytterst, i stedet for rundt)? Kult 😃
Gjest Agent smith Skrevet 6. oktober 2022 #9629 Skrevet 6. oktober 2022 Villfisker skrev (1 minutt siden): Så du har flaggstang (hårene ytterst, i stedet for rundt)? Kult 😃 Ja liker det sånn😁
Gjest Villfisker Skrevet 6. oktober 2022 #9630 Skrevet 6. oktober 2022 Agent smith skrev (13 minutter siden): Ja for deg er det kofferten, og for @Titania er det sekken, men alle de andre bruker vesker Det ene utelukker ikke det andre. Jeg har en svær koffert i boden, med mye plass til spesielle anledninger 😄
Gjest Agent smith Skrevet 6. oktober 2022 #9631 Skrevet 6. oktober 2022 Villfisker skrev (1 minutt siden): Det ene utelukker ikke det andre. Jeg har en svær koffert i boden, med mye plass til spesielle anledninger 😄 Åhå, hva slags anledninger?
Gjest Villfisker Skrevet 6. oktober 2022 #9632 Skrevet 6. oktober 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Åhå, hva slags anledninger? De gangene jeg trenger å dra med meg mye ting
Gjest Agent smith Skrevet 6. oktober 2022 #9633 Skrevet 6. oktober 2022 Villfisker skrev (Akkurat nå): De gangene jeg trenger å dra med meg mye ting Shady!😬
Ciaran og Ciara Skrevet 6. oktober 2022 #9634 Skrevet 6. oktober 2022 Cassidy Tvillingene har også kofferter, men de tår og støver ned i kjellerboden. 1
Gjest Villfisker Skrevet 6. oktober 2022 #9635 Skrevet 6. oktober 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Shady!😬 Kan være
Gjest Adobyen Skrevet 6. oktober 2022 #9636 Skrevet 6. oktober 2022 Adobyen skrev (9 timer siden): Jeg har heller ikke lyst på avbetaling på briller. Pga situasjonen vi er i. For noen år siden kunne jeg kjøpt kontant eller tatt avbetaling uten å vurdere noe særlig. Ikke nå som alt annet er såpass uforutsigbart og har blitt så mye dyrere. Da virker det skummelt å binde seg opp til å betale 6-800 kr måneden i lang tid, derfor er det tryggere å spare opp først. Jeg har blitt i overkant forsiktig det siste året.
Frøkenfryden Skrevet 6. oktober 2022 #9637 Skrevet 6. oktober 2022 Hoppetaujenta skrev (11 timer siden): ...jeg tror jeg må våkne litt før jeg kaster meg veldig langsomt ut i den festen. L-a-n-g-s-o-m-t! Skravlehøner... 1
Frøkenfryden Skrevet 6. oktober 2022 #9638 Skrevet 6. oktober 2022 Agent smith skrev (20 minutter siden): Shady!😬 Lik i lasten!😲 1
Frøkenfryden Skrevet 6. oktober 2022 #9639 Skrevet 6. oktober 2022 Hoppetaujenta skrev (10 timer siden): Ser man det. Så er vi fire alltid edruelige i denne tråden. Dette er en snorrett fantasivirkelighet og alt man ser skrevet her er sant, men man kan legge inn protester om det blir altfor galt. Jeg pleier det selv. Linser har jeg aldri forsøkt. Det er noe varselsgreier i mitt hode som sier at øynene blir skrapt opp og du mister synet av slikt....(det er antageligvis ikke sånn i det hele tett...eller?) Jeg kunne godt ha tenkt meg å forsøke, men da måtte det bli fargede linser. Har alltid hatt lyst til å se unorsk ut av og til. Jammen det er meningen med spiselige ting. De er laget for å spises opp. Det sier jeg også og da sier brillebutikken at jammen du kan ta det på avbetaling, men jeg liker best å betale og bli ferdig med det, så her må det pantes flasker i lang tid før "nye briller" hender. Et ord i ordboka? Elsker linser. Merker de aldri. På dag og natt🙂 1
Frøkenfryden Skrevet 6. oktober 2022 #9640 Skrevet 6. oktober 2022 Adobyen skrev (10 timer siden): Jeg er bare litt langsynt og har skjeve hornhinner eller noe. Jeg må ha progressive briller og de skulle vært byttet ut for lenge siden. Briller er altfor dyrt Veldig skjeve hornhinner her også. Styr😒 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå