Embla Othea Skrevet 6. oktober 2022 #9561 Skrevet 6. oktober 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Helt feil tid på døgnet for sånne bilder 😯 Man må ruste seg før man går inn på tråden 😂 vet aldri hva som venter en 1
Entern Skrevet 6. oktober 2022 #9562 Skrevet 6. oktober 2022 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Man må ruste seg før man går inn på tråden 😂 vet aldri hva som venter en Korrekt 😆 1
Embla Othea Skrevet 6. oktober 2022 #9563 Skrevet 6. oktober 2022 Agent smith skrev (6 minutter siden): Der har vel ikke du tid til, du ser veldig opptatt ut Åå joda jeg har plenty med tid 1
Gjest Villfisker Skrevet 6. oktober 2022 #9564 Skrevet 6. oktober 2022 Agent smith skrev (4 timer siden): Episode 231(5) Damene hadde tatt valget sitt @Hoppetaujenta tok med seg @Cid hjem, dere hoppet de opp og ned i sengen hennes, men de ble også tid til litt 69. Anton sto i skapet å så på. @Athena Catalina dro hjem med @Entern de hørte på sexy metal, en gansje ukjent undersjanger, åsså lekte de sånn kugutt og kujente @DundreMilfin tok med seg @Sommer2464 og kvelden ble brukt til bibellesing @Marianne E ble kjørt hjem av @Daryl Dixon @jukkapalme tok med seg @Villfisker Han fikk leke med kokosnøttene og hun fikk dra laksen. @CAPS LOCK dro til @Helene1982 han trykket på henne som på et tastatur hele natten @SVK og @Kate Upton dro aldri hjem men fortsatte festen... @Frøkenfryden måtte ta til takke med @Agent smith, men det skulle gå fint mente hun, hun var vant til å spise rester. Hjemme hos @Frøkenfryden skjedde det ikke noe snusk, @Agent smith så på henne som lillesøsteren han alltid hadde ønsket seg, og hun var glad for å ha fått en storebror. @Adobyen kjørte @tånegla hjem men ble ikke med inn som den gentlemannen han er, hjemme hos @tånegla hadde gubben sovnet foran TVen med hånden ned i trusa og ølsøl på helsetrøyen,hunsukket tungt og gikk å la seg på kammerset ......... plutselig ringte det på døra hos @Frøkenfrydender sto @Embla Othea lausungen til @Frøkenfryden. Hun spurte så pent om hun kunne få litt farsmelk. Men vi bare: æææ øøøh Naii.. Så vi sendte henne videre til @Entern 😂😂😂😂😂
Gjest Cid Skrevet 6. oktober 2022 #9565 Skrevet 6. oktober 2022 Agent smith skrev (16 minutter siden): Her koser @Embla Othea seg med farsmelken Æsj Embla Othea skrev (5 minutter siden): Kaller du meg drittunge Jeg er faktisk 20 år Jeg trodde jeg var voksen da
Gjest Cid Skrevet 6. oktober 2022 #9566 Skrevet 6. oktober 2022 Embla Othea skrev (5 minutter siden): Man må ruste seg før man går inn på tråden 😂 vet aldri hva som venter en Dra på rusta da
Frøkenfryden Skrevet 6. oktober 2022 #9567 Skrevet 6. oktober 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Dra på rusta da De knivene de har er vel litt for sløve, eller?
Gjest Cid Skrevet 6. oktober 2022 #9568 Skrevet 6. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): De knivene de har er vel litt for sløve, eller? Sløvenes Konge
Frøkenfryden Skrevet 6. oktober 2022 #9569 Skrevet 6. oktober 2022 Agent smith skrev (29 minutter siden): Tom i blikket men flott ellers! 1
Gjest Villfisker Skrevet 6. oktober 2022 #9570 Skrevet 6. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): De knivene de har er vel litt for sløve, eller? Jeg anbefaler traktøren. Japansk kokkekniv. Kutter gjennom svære kålhoder som smør. De har sikkert filet kniver og kjøttøksversjon også 😄
Frøkenfryden Skrevet 6. oktober 2022 #9571 Skrevet 6. oktober 2022 Villfisker skrev (1 minutt siden): Jeg anbefaler traktøren. Japansk kokkekniv. Kutter gjennom svære kålhoder som smør. De har sikkert filet kniver og kjøttøksversjon også 😄 Hatt victorinox i 20 år snart! 😃 gave fra 1.kjæreste, forhold røk men kniven bestod😂 3
Embla Othea Skrevet 6. oktober 2022 #9572 Skrevet 6. oktober 2022 Cid skrev (10 minutter siden): Dra på rusta da Dra på rusta for å bli rustet 1
Gjest Cid Skrevet 6. oktober 2022 #9573 Skrevet 6. oktober 2022 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Dra på rusta for å bli rustet Rustavhengig
Gjest Villfisker Skrevet 6. oktober 2022 #9574 Skrevet 6. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Hatt victorinox i 20 år snart! 😃 gave fra 1.kjæreste, forhold røk men kniven bestod😂 Haha. Den var tydeligvis skarpere enn ham, og matchet deg bedre enn han gjorde? 😁
Embla Othea Skrevet 6. oktober 2022 #9575 Skrevet 6. oktober 2022 Cid skrev (12 minutter siden): Æsj Jeg trodde jeg var voksen da Jeg tror jeg er voksen men hjernen er faktisk ikke ferdigutviklet før man er 25
Frøkenfryden Skrevet 6. oktober 2022 #9576 Skrevet 6. oktober 2022 Villfisker skrev (Akkurat nå): Haha. Den var tydeligvis skarpere enn ham, og matchet deg bedre enn han gjorde? 😁 Good one😂 min nye Mann elsker å lage mat med god kniv. Alt har en mening og sirkelen sluttes😃
Gjest Cid Skrevet 6. oktober 2022 #9577 Skrevet 6. oktober 2022 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Jeg tror jeg er voksen men hjernen er faktisk ikke ferdigutviklet før man er 25 Du kommer til å føle deg mye mer voksen og klokere om 10 år 😃 sånn med meg i hvert fall
Embla Othea Skrevet 6. oktober 2022 #9578 Skrevet 6. oktober 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Du kommer til å føle deg mye mer voksen og klokere om 10 år 😃 sånn med meg i hvert fall Sant Det skjer sikkert mye i den tiden 1
Gjest Villfisker Skrevet 6. oktober 2022 #9579 Skrevet 6. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Good one😂 min nye Mann elsker å lage mat med god kniv. Alt har en mening og sirkelen sluttes😃 Så bra. God mat er viltig, og god kniv gjør matlagingen enda bedre. Viktig med skikkelig utstyr for jobben da 😂
Hoppetaujenta Skrevet 6. oktober 2022 #9580 Skrevet 6. oktober 2022 Embla Othea skrev (29 minutter siden): Man må ruse seg før man går inn på tråden - vet aldri hva som venter en Det er alldeles for galt i så fall. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå