Entern Skrevet 5. oktober 2022 #9361 Skrevet 5. oktober 2022 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Ja det er vel strengt tatt romanifolket dem liker å bli kalt Ja Han jeg kjenner jeg VET har den bakgrunnen (alle besteforeldrene er romani, men foreldrene fortrengte det osv.) ville ikke tatt så nøye på det, men han er hjelpepleier og blackmetaller fra et av Innlandets mest harry strøk som hang i Oslos skumleste strøk som ung da 😎 Mange ville nok kalt ham superharry 🤠 Veldig snill og smart fyr 😊 Jeg traff ham plutselig etter ikke å ha sett han på minst 15 år og han var skikkelig klemz og åssen går det med deg, og sånn Tror du hadde likt ham 😊
Zenobia Skrevet 5. oktober 2022 #9362 Skrevet 5. oktober 2022 Entern skrev (8 minutter siden): En kompis av meg fra vgs ble kalt Cox fordi faren til en annen kompis syntes han hørtes ut som Cox (han snakker veldig pent, og er veldig høflig men også veldig morsom). Tilmed foreldrene hans kaller han Cox 😊 Artig! Jeg hadde glemt hele serien. Det er endel gull i NRK-arkivet. Agent smith skrev (6 minutter siden): Aldri hørt om han, men det er du som bestemmer hvem jeg skal være når du bringer meg tilbake Den må jeg tenke litt på. Kanskje du blir den neste Orlando (Virginia Woolfs karakter som skifter kjønn i løpet av romanen) 1
Embla Othea Skrevet 5. oktober 2022 #9363 Skrevet 5. oktober 2022 Entern skrev (5 minutter siden): Ja Han jeg kjenner jeg VET har den bakgrunnen (alle besteforeldrene er romani, men foreldrene fortrengte det osv.) ville ikke tatt så nøye på det, men han er hjelpepleier og blackmetaller fra et av Innlandets mest harry strøk som hang i Oslos skumleste strøk som ung da 😎 Mange ville nok kalt ham superharry 🤠 Veldig snill og smart fyr 😊 Jeg traff ham plutselig etter ikke å ha sett han på minst 15 år og han var skikkelig klemz og åssen går det med deg, og sånn Tror du hadde likt ham 😊 Det hørtes sånn ut ☺️
Embla Othea Skrevet 5. oktober 2022 #9364 Skrevet 5. oktober 2022 Agent smith skrev (11 minutter siden): Johoi, de tar imot alt Ikke farsmelk
Gjest Agent smith Skrevet 5. oktober 2022 #9365 Skrevet 5. oktober 2022 Episode 228 som også er episode 2 i 40+ @Kate Upton hadde begynt å drikke whisky allerede klokka 12 på rutebilstasjonen og var allerde god og full og naken da toget ankom skien, der hoppet @Athena Catalina på toget og hun hørte skrik og skål fra en vogn lenger fremme, hun var egentlig introvert men følte likevel en dragning mot festvogna der @Kate Upton lå. De drakk og koste seg og hørte på iron Maiden, og da de ankom Drammen hadde @Kate Upton alerede sovnet, det synes @Athena Catalina var litt dumt men heldigvis dukket @DundreMilfin opp i vognen med solo super julebrus. Da ble de god stemning på toget Et sted i nærheten hadde lastebilen med @Marianne E akkurat passert Tranby, der så de en mann som ble jaget av tranbybastardene, de vurderte å stoppe men da de så at det var @Svinet kjørte de bare videre, de visste jo at dette var en mann som kunne ta vare på seg selv. I mellomtiden hadde @Hoppetaujenta @Frøkenfryden @tånegla @Helene1982 og @jukkapalme begynt å nærme seg Oslo sentrum fra hver sin kant... Fortsettelse kommer snart
Entern Skrevet 5. oktober 2022 #9366 Skrevet 5. oktober 2022 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Det hørtes sånn ut ☺️ Nydelig fyr ☺️ 1
Gjest Agent smith Skrevet 5. oktober 2022 #9367 Skrevet 5. oktober 2022 Zenobia skrev (5 minutter siden): Artig! Jeg hadde glemt hele serien. Det er endel gull i NRK-arkivet. Den må jeg tenke litt på. Kanskje du blir den neste Orlando (Virginia Woolfs karakter som skifter kjønn i løpet av romanen) Jeg er ikke redd for Virginia wolf
Gjest Agent smith Skrevet 5. oktober 2022 #9368 Skrevet 5. oktober 2022 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Ikke farsmelk Jo det har jeg da levert mange ganger
Embla Othea Skrevet 5. oktober 2022 #9369 Skrevet 5. oktober 2022 Agent smith skrev (2 minutter siden): Jo det har jeg da levert mange ganger 2
Entern Skrevet 5. oktober 2022 #9370 Skrevet 5. oktober 2022 Agent smith skrev (6 minutter siden): Episode 228 som også er episode 2 i 40+ @Kate Upton hadde begynt å drikke whisky allerede klokka 12 på rutebilstasjonen og var allerde god og full og naken da toget ankom skien, der hoppet @Athena Catalina på toget og hun hørte skrik og skål fra en vogn lenger fremme, hun var egentlig introvert men følte likevel en dragning mot festvogna der @Kate Upton lå. De drakk og koste seg og hørte på iron Maiden, og da de ankom Drammen hadde @Kate Upton alerede sovnet, det synes @Athena Catalina var litt dumt men heldigvis dukket @DundreMilfin opp i vognen med solo super julebrus. Da ble de god stemning på toget Et sted i nærheten hadde lastebilen med @Marianne E akkurat passert Tranby, der så de en mann som ble jaget av tranbybastardene, de vurderte å stoppe men da de så at det var @Svinet kjørte de bare videre, de visste jo at dette var en mann som kunne ta vare på seg selv. I mellomtiden hadde @Hoppetaujenta @Frøkenfryden @tånegla @Helene1982 og @jukkapalme begynt å nærme seg Oslo sentrum fra hver sin kant... Fortsettelse kommer snart Haha 😄
Entern Skrevet 5. oktober 2022 #9371 Skrevet 5. oktober 2022 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Hm, nå får jeg veldig heimstadsfølelser, minner om når jeg var 18-20 og hjembyen min 😄
Entern Skrevet 5. oktober 2022 #9372 Skrevet 5. oktober 2022 (endret) Agent smith skrev (6 minutter siden): Jeg er ikke redd for Virginia wolf Har du sett filmen eller teaterstykket? Endret 5. oktober 2022 av Entern
Embla Othea Skrevet 5. oktober 2022 #9373 Skrevet 5. oktober 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Hm, nå får jeg veldig heimstadsfølelser, minner om når jeg var 18-20 og hjembyen min 😄 Jeg fikk aldri vært russ 😭 1
Entern Skrevet 5. oktober 2022 #9374 Skrevet 5. oktober 2022 Zenobia skrev (13 minutter siden): Den må jeg tenke litt på. Kanskje du blir den neste Orlando (Virginia Woolfs karakter som skifter kjønn i løpet av romanen) Har boka et eller annet sted men har ikke lest den 😮 Men liker Virginia Woolf ☺️ 1
Entern Skrevet 5. oktober 2022 #9375 Skrevet 5. oktober 2022 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Jeg fikk aldri vært russ 😭 Har inntrykk av at det er mindre gøy å være russ nå enn da jeg var russ. Og det var ikke så gøy da heller egentlig
Gjest Agent smith Skrevet 5. oktober 2022 #9376 Skrevet 5. oktober 2022 Embla Othea skrev (7 minutter siden): 😲
Gjest Agent smith Skrevet 5. oktober 2022 #9377 Skrevet 5. oktober 2022 Entern skrev (4 minutter siden): Har du sett filmen eller teaterstykket? Nei men har hørt om det
Gjest Agent smith Skrevet 5. oktober 2022 #9378 Skrevet 5. oktober 2022 Entern skrev (3 minutter siden): Har inntrykk av at det er mindre gøy å være russ nå enn da jeg var russ. Og det var ikke så gøy da heller egentlig Nei det er veldig overdrevet
Entern Skrevet 5. oktober 2022 #9379 Skrevet 5. oktober 2022 Agent smith skrev (9 minutter siden): Nei det er veldig overdrevet Man drikker seg dritings noen ganger, roter litt rundt, er på noen ganske masete arrangementer osv. og går i rare klær. That's it egentlig. Og på vår tid hadde vi ikke det der sinnssvake opplegget med russebuss og sånn 😮 Russebiler ja men altså.
Entern Skrevet 5. oktober 2022 #9380 Skrevet 5. oktober 2022 Agent smith skrev (11 minutter siden): 😲 The apprentice has become the master!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå