Gjest SVK Skrevet 30. september 2022 #8841 Skrevet 30. september 2022 15 minutter siden, Agent smith said: Episode 214 @SVK får søppeldynga En av mine favoritter!
TheHairyToothfairy Skrevet 30. september 2022 #8843 Skrevet 30. september 2022 Agent smith skrev (22 minutter siden): Det er sånn som skal suges og ikke tygges på tror jeg Kan garantere at det ikke skal tygges
Gjest Boetica Skrevet 30. september 2022 #8844 Skrevet 30. september 2022 Agent smith skrev (20 minutter siden): Episode 214 @Boeticas godtesnoptestament @Hoppetaujenta får seigdamer. @Cid får cola willies @Frøkenfryden får andemat fra bonbon @Entern får likørsjokolade @Athena Catalina får vepsebol @Kvakkekyllingen får kinderegg @Peanut får nøtteblanding @AliceNextDoor får lovehearts @Embla Othea får vafler med safarikjeks og palmeolje @DundreMilfin får Walters mandler @jukkapalme får kokosnøtter @Kate Upton får sørlandschips @Ciaran og Ciara m &m @SVK får søppeldynga @TheHairyToothfairy magnum is @Villfisker får fishermans friend med gjeddesmak @CAPS LOCK får melkesjokolade @Helene1982 får hubba bubba @tånegla for måkeskitt @Zenobia får colasmokker @Ford3000 får Non stop @Lykke Li får knott Det er lagt inn en klausul om at det kun deles ut om Hun dør en naturlig død Ikke gled dere for tidlig 🤭😈 jeg kontakter advokat for å kjenne testamentet ugyldig. Det ble underskrevet under tvang 🪓🔪💣
Hoppetaujenta Skrevet 30. september 2022 #8845 Skrevet 30. september 2022 Boetica skrev (5 minutter siden): Ikke gled dere for tidlig 🤭😈 jeg kontakter advokat for å kjenne testamentet ugyldig. Det ble underskrevet under tvang 🪓🔪💣 Vi har bildebevis og der smiles det (nei, det er ikke en smertegrimase) mens det ble underskrevet. = frivillig
Embla Othea Skrevet 30. september 2022 #8846 Skrevet 30. september 2022 Agent smith skrev (30 minutter siden): Episode 214 @Boeticas godtesnoptestament @Hoppetaujenta får seigdamer. @Cid får cola willies @Frøkenfryden får andemat fra bonbon @Entern får likørsjokolade @Athena Catalina får vepsebol @Kvakkekyllingen får kinderegg @Peanut får nøtteblanding @AliceNextDoor får lovehearts @Embla Othea får vafler med safarikjeks og palmeolje @DundreMilfin får Walters mandler @jukkapalme får kokosnøtter @Kate Upton får sørlandschips @Ciaran og Ciara m &m @SVK får søppeldynga @TheHairyToothfairy magnum is @Villfisker får fishermans friend med gjeddesmak @CAPS LOCK får melkesjokolade @Helene1982 får hubba bubba @tånegla for måkeskitt @Zenobia får colasmokker @Ford3000 får Non stop @Lykke Li får knott Det er lagt inn en klausul om at det kun deles ut om Hun dør en naturlig død Me love vafler
Ford3000 Skrevet 30. september 2022 #8847 Skrevet 30. september 2022 Agent smith skrev (14 timer siden): Elger har jo også pupper, blir feil å kalle det jur synes nå jeg da Du må ha en ganske stor vegg🙂 Har et passelig stort hus, med mange vegger 😄 Agent smith skrev (31 minutter siden): Episode 214 @Boeticas godtesnoptestament @Hoppetaujenta får seigdamer. @Cid får cola willies @Frøkenfryden får andemat fra bonbon @Entern får likørsjokolade @Athena Catalina får vepsebol @Kvakkekyllingen får kinderegg @Peanut får nøtteblanding @AliceNextDoor får lovehearts @Embla Othea får vafler med safarikjeks og palmeolje @DundreMilfin får Walters mandler @jukkapalme får kokosnøtter @Kate Upton får sørlandschips @Ciaran og Ciara m &m @SVK får søppeldynga @TheHairyToothfairy magnum is @Villfisker får fishermans friend med gjeddesmak @CAPS LOCK får melkesjokolade @Helene1982 får hubba bubba @tånegla for måkeskitt @Zenobia får colasmokker @Ford3000 får Non stop @Lykke Li får knott Det er lagt inn en klausul om at det kun deles ut om Hun dør en naturlig død Non stop er min favoritt!!!! Heldige meg!
Frøkenfryden Skrevet 30. september 2022 #8848 Skrevet 30. september 2022 (endret) TheHairyToothfairy skrev (18 minutter siden): Kan garantere at det ikke skal tygges Eeelsker magnum-is. Suger alltid og tygger aldri, pga ising i tenner. Så får isen til å vare lenge. neida så! Fin himmel og snart helg Endret 30. september 2022 av Frøkenfryden 1
TheHairyToothfairy Skrevet 30. september 2022 #8849 Skrevet 30. september 2022 Frøkenfryden skrev (36 minutter siden): Eeelsker magnum-is. Suger alltid og tygger aldri, pga ising i tenner. Så får isen til å vare lenge. neida så! Fin himmel og snart helg fiiiiin himmel! 1
Gjest Peanut Skrevet 30. september 2022 #8850 Skrevet 30. september 2022 (endret) 1 hour ago, Agent smith said: Det er sånn som skal suges og ikke tygges på tror jeg Jeg pleier å slikke som på en lollipop jeg i hvert fall har de den typen i snopform med jordbærsmak på Kondomeriet Endret 30. september 2022 av Peanut
Gjest Agent smith Skrevet 30. september 2022 #8851 Skrevet 30. september 2022 Cid skrev (1 time siden): Dumt med sykdommen hans 😕 Ja😔
Gjest Agent smith Skrevet 30. september 2022 #8852 Skrevet 30. september 2022 Peanut skrev (17 minutter siden): Jeg pleier å slikke som på en lollipop jeg i hvert fall har de den typen i snopform med jordbærsmak på Kondomeriet Ååå, jeg har ikke vært på kondomeriet på 21 år, den gang hadde de olje med jordbærsmak
Gjest Peanut Skrevet 30. september 2022 #8853 Skrevet 30. september 2022 1 minutt siden, Agent smith said: Ååå, jeg har ikke vært på kondomeriet på 21 år, den gang hadde de olje med jordbærsmak De har noe sånt ennå ^^, Dessuten kan man jo få det hjem i posten om man ønsker. Masse digg og ^_^
Gjest Agent smith Skrevet 30. september 2022 #8854 Skrevet 30. september 2022 Peanut skrev (1 minutt siden): De har noe sånt ennå ^^, Dessuten kan man jo få det hjem i posten om man ønsker. Masse digg og ^_^ Ja, sikkert men vi bruker ikke noe sånt vi😇
tånegla Skrevet 30. september 2022 #8855 Skrevet 30. september 2022 Agent smith skrev (2 timer siden): Episode 214 @Boeticas godtesnoptestament @Hoppetaujenta får seigdamer. @Cid får cola willies @Frøkenfryden får andemat fra bonbon @Entern får likørsjokolade @Athena Catalina får vepsebol @Kvakkekyllingen får kinderegg @Peanut får nøtteblanding @AliceNextDoor får lovehearts @Embla Othea får vafler med safarikjeks og palmeolje @DundreMilfin får Walters mandler @jukkapalme får kokosnøtter @Kate Upton får sørlandschips @Ciaran og Ciara m &m @SVK får søppeldynga @TheHairyToothfairy magnum is @Villfisker får fishermans friend med gjeddesmak @CAPS LOCK får melkesjokolade @Helene1982 får hubba bubba @tånegla for måkeskitt @Zenobia får colasmokker @Ford3000 får Non stop @Lykke Li får knott Det er lagt inn en klausul om at det kun deles ut om Hun dør en naturlig død Nå får jeg litt hetta her. Kjenner du meg? Jeg sendte en sinnasnap ut til folk i går om en måke som hadde dritt på vinduet mitt. #paranoidnå
Gjest Peanut Skrevet 30. september 2022 #8856 Skrevet 30. september 2022 For øvrig noe kjedelig at jeg (bare) får nøtter, som jeg ikke kan spise Lakris er jo veldig godt da
TheHairyToothfairy Skrevet 30. september 2022 #8857 Skrevet 30. september 2022 Peanut skrev (40 minutter siden): For øvrig noe kjedelig at jeg (bare) får nøtter, som jeg ikke kan spise Lakris er jo veldig godt da Oss nøtteallergikere, vi er best
Gjest Agent smith Skrevet 30. september 2022 #8858 Skrevet 30. september 2022 tånegla skrev (1 time siden): Nå får jeg litt hetta her. Kjenner du meg? Jeg sendte en sinnasnap ut til folk i går om en måke som hadde dritt på vinduet mitt. #paranoidnå Jeg er naboen din, han måkeoppdretteren
Embla Othea Skrevet 30. september 2022 #8859 Skrevet 30. september 2022 Agent smith skrev (9 minutter siden): Jeg er naboen din, han måkeoppdretteren Fifty shades of måke
TheHairyToothfairy Skrevet 30. september 2022 #8860 Skrevet 30. september 2022 det heter ikke måke. det heter tromsø-papegøye! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå