Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 30. september 2022 #8822 Skrevet 30. september 2022 Agent smith skrev (1 time siden): Episode 213 Hele gjengen var samlet hos @Cid for spillkveld, han hadde handlet inn en potetgull med chilismak og kjøpt brus. Men alle som kom måtte ta med eget godtesnop å dele med hverandre. Bortsett fra @Titania for hun hadde med spill. The var zeldas dragon war, assasins creed og final fantasy 69 @TheHairyToothfairy hadde tatt med seg sin Commodore 64. Men han hadde også med tyrkisk pepper og beef jerky @Frøkenfryden hadde med beinmargsiskrem med beinmarg fra grevling @Entern hadde med whisky, de andre sa at dette ikke var godtesnop men det var han uenig, det var toppen av kos mente han @Kvakkekyllingen hadde med seg påskegodtesnop @Villfisker hadde med sur og søt sild @Hoppetaujenta hadde med seg sure padder @Athena Catalina hadde med seg kamferdrops @Peanut hadde med cashewnøtter @DundreMilfin hadde med dundersalt @Daryl Dixon hadde med godtesnoppen sin @Embla Othea hadde med en pakke safari kjeks @Ford3000 hadde med ahlgrens biler @CAPS LOCK hadde med bokstav kjeks @Agent smith hadde ikke med noe for han mente at han var Godtesnop i seg selv, han hadde smurt seg inn med massasjeolje med banansmak og alle som ville kunne få sleike på han @Boetica var også der, ingen vet hva hun egentilg heter men la oss kalle henne Ronja.hun ville ikke dele godtesnopet sitt og vi andre ble dritforbanna og ville drepe henne. Men hun lovte at vi kunne få arve alt godtesnopet hennes når hun gikk bort, bare vi ikke drepte henne. Påskegodtesnop? Er det påskeegg med alt godt man kan tenke seg? 🥳
Gjest Agent smith Skrevet 30. september 2022 #8823 Skrevet 30. september 2022 Kvakkekyllingen skrev (7 minutter siden): Påskegodtesnop? Er det påskeegg med alt godt man kan tenke seg? 🥳 Selvlagt påskeegg
Gjest Boetica Skrevet 30. september 2022 #8824 Skrevet 30. september 2022 Daryl Dixon skrev (15 minutter siden): Håper jeg slipper å dele. Jeg råder deg til å dele, ellers blir de veldig sinte 😨
Gjest Agent smith Skrevet 30. september 2022 #8825 Skrevet 30. september 2022 Daryl Dixon skrev (16 minutter siden): Håper jeg slipper å dele. Nei alle må få
Gjest Peanut Skrevet 30. september 2022 #8826 Skrevet 30. september 2022 10 hours ago, TheHairyToothfairy said: hagler er til for fugl og dører. ikke for det, jeg har en pen samling sår i øvre del av ryggen etter hagle selv. overtro skal ha det til at hagle ikke funker særlig på langt hold, det kan jeg underskrive at det er en halvveis sannhet, gitt. Da går jeg for en stasjonær General Electric M134 - 7.62x51mm. Eller så skulle jeg gjerne ha hatt en sånn Gatbot fra MIB Så godtehappy som Peanut er så hadde Peanut sett ut sånn
Hoppetaujenta Skrevet 30. september 2022 #8827 Skrevet 30. september 2022 Jeg liker utvalget og sure padder er undervurdert syns jeg.
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 30. september 2022 #8828 Skrevet 30. september 2022 Agent smith skrev (9 minutter siden): Selvlagt påskeegg Aha. Lurt 👍
TheHairyToothfairy Skrevet 30. september 2022 #8829 Skrevet 30. september 2022 Peanut skrev (26 minutter siden): Da går jeg for en stasjonær General Electric M134 - 7.62x51mm. Eller så skulle jeg gjerne ha hatt en sånn Gatbot fra MIB Så godtehappy som Peanut er så hadde Peanut sett ut sånn Jeg liker når du prater dirty ❤️ rawr.
Daryl Dixon Skrevet 30. september 2022 #8830 Skrevet 30. september 2022 Boetica skrev (37 minutter siden): Jeg råder deg til å dele, ellers blir de veldig sinte 😨 Agent smith skrev (37 minutter siden): Nei alle må få Da er jeg glad jeg fant denne, siden de kalte det for gullsnoppen på norsk i Harry Potter så fungerer det vel som godtesnopp. Så får jeg ha den andre snoppen i fred.
Gjest Agent smith Skrevet 30. september 2022 #8831 Skrevet 30. september 2022 Daryl Dixon skrev (46 minutter siden): Da er jeg glad jeg fant denne, siden de kalte det for gullsnoppen på norsk i Harry Potter så fungerer det vel som godtesnopp. Så får jeg ha den andre snoppen i fred. 😄 Ja skjønner hva du mener, er alltid så mye mas om den andre snoppen.
Gjest Peanut Skrevet 30. september 2022 #8832 Skrevet 30. september 2022 (Ikke heelt våken ennå <_< Snopp er ikke spiselig snop i Peanuts verden , med mindre man går på Kondomeriet )
Gjest Cid Skrevet 30. september 2022 #8833 Skrevet 30. september 2022 Agent smith skrev (3 timer siden): Episode 213 Hele gjengen var samlet hos @Cid for spillkveld, han hadde handlet inn en potetgull med chilismak og kjøpt brus. Men alle som kom måtte ta med eget godtesnop å dele med hverandre. Bortsett fra @Titania for hun hadde med spill. The var zeldas dragon war, assasins creed og final fantasy 69 @TheHairyToothfairy hadde tatt med seg sin Commodore 64. Men han hadde også med tyrkisk pepper og beef jerky @Frøkenfryden hadde med beinmargsiskrem med beinmarg fra grevling @Entern hadde med whisky, de andre sa at dette ikke var godtesnop men det var han uenig, det var toppen av kos mente han @Kvakkekyllingen hadde med seg påskegodtesnop @Villfisker hadde med sur og søt sild @Hoppetaujenta hadde med seg sure padder @Athena Catalina hadde med seg kamferdrops @Peanut hadde med cashewnøtter @DundreMilfin hadde med dundersalt @Daryl Dixon hadde med godtesnoppen sin @Embla Othea hadde med en pakke safari kjeks @Ford3000 hadde med ahlgrens biler @CAPS LOCK hadde med bokstav kjeks @Agent smith hadde ikke med noe for han mente at han var Godtesnop i seg selv, han hadde smurt seg inn med massasjeolje med banansmak og alle som ville kunne få sleike på han @Boetica var også der, ingen vet hva hun egentilg heter men la oss kalle henne Ronja.hun ville ikke dele godtesnopet sitt og vi andre ble dritforbanna og ville drepe henne. Men hun lovte at vi kunne få arve alt godtesnopet hennes når hun gikk bort, bare vi ikke drepte henne. Jeg spiste jalapeño potetgull i går og fikk virkelig kjenne på det når jeg skulle på do i stad 🙊
Gjest Cid Skrevet 30. september 2022 #8834 Skrevet 30. september 2022 Agent smith skrev (1 time siden): Nei alle må få
Gjest Agent smith Skrevet 30. september 2022 #8835 Skrevet 30. september 2022 Episode 214 @Boeticas godtesnoptestament @Hoppetaujenta får seigdamer. @Cid får cola willies @Frøkenfryden får andemat fra bonbon @Entern får likørsjokolade @Athena Catalina får vepsebol @Kvakkekyllingen får kinderegg @Peanut får nøtteblanding @AliceNextDoor får lovehearts @Embla Othea får vafler med safarikjeks og palmeolje @DundreMilfin får Walters mandler @jukkapalme får kokosnøtter @Kate Upton får sørlandschips @Ciaran og Ciara m &m @SVK får søppeldynga @TheHairyToothfairy magnum is @Villfisker får fishermans friend med gjeddesmak @CAPS LOCK får melkesjokolade @Helene1982 får hubba bubba @tånegla for måkeskitt @Zenobia får colasmokker @Ford3000 får Non stop @Lykke Li får knott Det er lagt inn en klausul om at det kun deles ut om Hun dør en naturlig død
Gjest Agent smith Skrevet 30. september 2022 #8836 Skrevet 30. september 2022 Peanut skrev (18 minutter siden): (Ikke heelt våken ennå <_< Snopp er ikke spiselig snop i Peanuts verden , med mindre man går på Kondomeriet ) Det er sånn som skal suges og ikke tygges på tror jeg
Gjest Cid Skrevet 30. september 2022 #8837 Skrevet 30. september 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Episode 214 @Boeticas godtesnoptestament @Hoppetaujenta får seigdamer. @Cid får cola willies @Frøkenfryden får andemat fra bonbon @Entern får likørsjokolade @Athena Catalina får vepsebol @Kvakkekyllingen får kinderegg @Peanut får nøtteblanding @AliceNextDoor får lovehearts @Embla Othea får vafler med safarikjeks og palmeolje @DundreMilfin får Walters mandler @jukkapalme får kokosnøtter @Kate Upton får sørlandschips @Ciaran og Ciara m &m @SVK får søppeldynga @TheHairyToothfairy magnum is @Villfisker får fishermans friend med gjeddesmak @CAPS LOCK får melkesjokolade @Helene1982 får hubba bubba @tånegla for måkeskitt @Zenobia får colasmokker @Ford3000 får Non stop @Lykke Li får knott Det er lagt inn en klausul om at det kun deles ut om Hun dør en naturlig død Bruce sin brus?
Gjest Agent smith Skrevet 30. september 2022 #8838 Skrevet 30. september 2022 Cid skrev (6 minutter siden): Jeg spiste jalapeño potetgull i går og fikk virkelig kjenne på det når jeg skulle på do i stad 🙊 Holy Josef, den dassen din må man holde seg langt unna i dag
Gjest Agent smith Skrevet 30. september 2022 #8839 Skrevet 30. september 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Bruce sin brus? Bruce sin willie😄
Gjest Cid Skrevet 30. september 2022 #8840 Skrevet 30. september 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Bruce sin willie😄 Dumt med sykdommen hans 😕
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå