Frøkenfryden Skrevet 29. september 2022 #8641 Skrevet 29. september 2022 Agent smith skrev (11 minutter siden): Episode 210 @CAPS LOCK sitt Testament er skrevet med STORE bokstaver for å si det sånn. Han har et system der han har sortert alle tingene sine i alfabetisk @Athena Catalina får Aggregat Akkar Amerikanske vafler Apekatt @AliceNextDoor får Armeringsjern Aston Martin ATV Aubergine @Anonymburker får avatar på DVD Axe roll on AC/DC på kasett. Aftershave @Adobyen Får Applewatch Androide Aircondition Absint @Boetica får Brødskiver Bonbon godtesnop Ballonger Bikkja. @Cid får Chromebook Camel røykpakke Coco jambo på CD Coco Chanel parfyme @ChiLee får Cola Chilinøtter Chips CD spiller @DundreMilfin får Dobørste Dobbel espresso Dunjakke Dyrefôr @Dr. A. Kula får Dametruser Dadler Dyne Dagbok @Daryl Dixon får Dekk Dip. Druer Duk @Entern får Elefanttruse Eremittkreps Ereksjonspiller Ekkolodd Continues.... 😂🥳 Jeg kommer til å få fløfferne og fikebladene😂
Gjest Agent smith Skrevet 29. september 2022 #8642 Skrevet 29. september 2022 @CAPS LOCK Testament del 2 @Embla Othea får Egg dynket i palmeolje Elektrisk kjekspakkeåpner Erotisk julekalender Elefanten i rommet @Frøkenfryden får Fantorangen Fiskepai Fluffer Flekkefjerner @hjärterdam får Helsetrøye Husquarna motorsag Hjemmelaget eplekake Hundeleker @jukkapalme får Julepynt Juggel Jojo Japansk kjempeveps @Kvakkekyllingen får Kjøretøy Klokke Kruspersille Krølltang @Kate Upton får Kamskjell Kinobilletter Klasebomber Ku @Lacuna får Lakserose Lakkboks Leppestift Lue @LiseTV får Lilla kjole Liten kjole Lakkert kjole Lavendelkjole Continues...
Gjest Agent smith Skrevet 29. september 2022 #8643 Skrevet 29. september 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): 😂🥳 Jeg kommer til å få fløfferne og fikebladene😂 Hvertfall en av de😁
Hoppetaujenta Skrevet 29. september 2022 #8644 Skrevet 29. september 2022 Agent smith skrev (11 timer siden): Tenkte egentlig at du skulle bruke den som hoppetau Sier takk for nytenkingen, men snøret er for lett og blir tatt av vinden 100% og jeg kan`ke hoppe da, vettu.
hjärterdam Skrevet 29. september 2022 #8645 Skrevet 29. september 2022 @Agent smith Motorsag! Visste du at jeg faktisk har øks på ønskelista mi til jul i år? 🤣🤣
Gjest Agent smith Skrevet 29. september 2022 #8646 Skrevet 29. september 2022 @CAPS LOCK Testament del 3 @Helene1982 Håndjern Husmus Harelabb Hammer @Murstein Melkekartong Mikrobølgeovn Maling Mannetruser @Ford3000 Fjordland Fotsopp Familietreet Fluesmekke @Missi Makaroni Mamma Merverdiavgift Meitemark @Maskinfører Motorolje Minnies Mus. Molter Murpuss @Peanut Får Pusekatt Pysj Prikker på førerkortet Penispumpe @TheHairyToothfairy får Travhest Tidsmaskin Truserøsk Tekanne @Titania får Tv spill Tusenbein Tryllestav Trikk @Hoppetaujenta får Homo sapiens Hest Historiebok Hakkespett @Marianne E får Mikrofon Motorsag Mel Møll @Sola de får Solkrem Slaps Slips Sugekopp @Svinet får Sag Skrekkfilm Slufse Stige @Rumle får Radiostyrt bil Radonsperre Radioaktivt avfall Rustfjerner
Gjest Agent smith Skrevet 29. september 2022 #8647 Skrevet 29. september 2022 Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Sier takk for nytenkingen, men snøret er for lett og blir tatt av vinden 100% og jeg kan`ke hoppe da, vettu. 😭
Gjest Agent smith Skrevet 29. september 2022 #8649 Skrevet 29. september 2022 hjärterdam skrev (7 minutter siden): @Agent smith Motorsag! Visste du at jeg faktisk har øks på ønskelista mi til jul i år? 🤣🤣 Motorsag er lettere enn øks
Hoppetaujenta Skrevet 29. september 2022 #8650 Skrevet 29. september 2022 Agent smith skrev (4 minutter siden): @Hoppetaujenta får Homo sapiens - Hest - Historiebok - Hakkespett Jammen jeg sier takk jeg. Jeg er glad i mennesker og dyr og den boka kan ikke være noe annet enn "Hakkespettboken" og den hadde jeg da jeg var barn. Gleder meg til et mimrete gjensyn.
Gjest Agent smith Skrevet 29. september 2022 #8651 Skrevet 29. september 2022 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):
hjärterdam Skrevet 29. september 2022 #8652 Skrevet 29. september 2022 Agent smith skrev (2 minutter siden): Motorsag er lettere enn øks I grunn, jeg tenkte bare at behovet mitt ikke var høyere enn øksenivå . Hilsen ikke-øksemorder 🤣🤣🤣
Gjest Agent smith Skrevet 29. september 2022 #8653 Skrevet 29. september 2022 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jammen jeg sier takk jeg. Jeg er glad i mennesker og dyr og den boka kan ikke være noe annet enn "Hakkespettboken" og den hadde jeg da jeg var barn. Gleder meg til et mimrete gjensyn. Nei det er en ekte hakkespett
Embla Othea Skrevet 29. september 2022 #8654 Skrevet 29. september 2022 Agent smith skrev (41 minutter siden): @CAPS LOCK Testament del 2 @Embla Othea får Egg dynket i palmeolje Elektrisk kjekspakkeåpner Erotisk julekalender Elefanten i rommet @Frøkenfryden får Fantorangen Fiskepai Fluffer Flekkefjerner @hjärterdam får Helsetrøye Husquarna motorsag Hjemmelaget eplekake Hundeleker @jukkapalme får Julepynt Juggel Jojo Japansk kjempeveps @Kvakkekyllingen får Kjøretøy Klokke Kruspersille Krølltang @Kate Upton får Kamskjell Kinobilletter Klasebomber Ku @Lacuna får Lakserose Lakkboks Leppestift Lue @LiseTV får Lilla kjole Liten kjole Lakkert kjole Lavendelkjole Continues... Du får cornflakes og årets cheerios
Gjest Agent smith Skrevet 29. september 2022 #8655 Skrevet 29. september 2022 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Du får cornflakes og årets cheerios Nei det må være noe på A
Hoppetaujenta Skrevet 29. september 2022 #8656 Skrevet 29. september 2022 Økser og økser er ikke det samme. De kommer i små, lette ha-i-håndveska-utgaver og digre, tunge som en må få andre til å håndtere for seg. Ingenting er som en frisk dag i skogen, øks, bål og hjemmelaget varm lapskaus på en mattermos. Slike jenter det vil gamle Gnore ha. 1
Daryl Dixon Skrevet 29. september 2022 #8657 Skrevet 29. september 2022 Agent smith skrev (59 minutter siden): Episode 210 @CAPS LOCK sitt Testament er skrevet med STORE bokstaver for å si det sånn. Han har et system der han har sortert alle tingene sine i alfabetisk @Athena Catalina får Aggregat Akkar Amerikanske vafler Apekatt @AliceNextDoor får Armeringsjern Aston Martin ATV Aubergine @Anonymburker får avatar på DVD Axe roll on AC/DC på kasett. Aftershave @Adobyen Får Applewatch Androide Aircondition Absint @Boetica får Brødskiver Bonbon godtesnop Ballonger Bikkja. @Cid får Chromebook Camel røykpakke Coco jambo på CD Coco Chanel parfyme @ChiLee får Cola Chilinøtter Chips CD spiller @DundreMilfin får Dobørste Dobbel espresso Dunjakke Dyrefôr @Dr. A. Kula får Dametruser Dadler Dyne Dagbok @Daryl Dixon får Dekk Dip. Druer Duk @Entern får Elefanttruse Eremittkreps Ereksjonspiller Ekkolodd Continues.... Da slipper jeg å bestille nye dekk.
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 29. september 2022 #8658 Skrevet 29. september 2022 Agent smith skrev (49 minutter siden): @CAPS LOCK Testament del 2 @Embla Othea får Egg dynket i palmeolje Elektrisk kjekspakkeåpner Erotisk julekalender Elefanten i rommet @Frøkenfryden får Fantorangen Fiskepai Fluffer Flekkefjerner @hjärterdam får Helsetrøye Husquarna motorsag Hjemmelaget eplekake Hundeleker @jukkapalme får Julepynt Juggel Jojo Japansk kjempeveps @Kvakkekyllingen får Kjøretøy Klokke Kruspersille Krølltang @Kate Upton får Kamskjell Kinobilletter Klasebomber Ku @Lacuna får Lakserose Lakkboks Leppestift Lue @LiseTV får Lilla kjole Liten kjole Lakkert kjole Lavendelkjole Continues... 😄😄 Du er så oppfinnsom 😁
Gjest Agent smith Skrevet 29. september 2022 #8659 Skrevet 29. september 2022 Siste del av @CAPS LOCK Testament @Ichiko får Ingefær Impregnert tresleiv Ispose Indisk gryte @Lea får Leamus på øyet Lumbago Lus Lystgass @Ænema får Ærfugl Ærlige tilbakemeldinger Æsops fabler Æren i behold @Sjokoladepenge får Spisebord Skruknotter Slipemaskin Skojern @Zenobia får Zulukriger Zoo Zigzag Zeppeliner @Villfisker får Vaskebjørn Vaskeklut Vaskebøtte Vaskedame @Ciaran og Ciara får CD Chatteprogram Cruise i Oslofjorden Cuba sjokolade @Agent smith får Analmassasje Arbeidshansker Analkuler Albansk mafia medlemskap
Embla Othea Skrevet 29. september 2022 #8660 Skrevet 29. september 2022 (endret) Agent smith skrev (11 minutter siden): Nei det må være noe på A Du får feite amerikanske pannekaker dynket i lønnesirup og flesk Endret 29. september 2022 av Embla Othea
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå