Gjest Agent smith Skrevet 28. september 2022 #8621 Skrevet 28. september 2022 Cid skrev (3 minutter siden): Så du trender ikke på tiktok? Nei, bruker du tiktok
Gjest Cid Skrevet 28. september 2022 #8622 Skrevet 28. september 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Nei, bruker du tiktok Nei, så mange ustabile folk der
Gjest Agent smith Skrevet 28. september 2022 #8623 Skrevet 28. september 2022 Ford3000 skrev (1 minutt siden): DET vil jeg se neste gang jeg henger på Tiktok! @Agent smithsom trender på tikkern når han prøvesmaker blant annet makrell i brunsaus 😄 Kommer nok ikke til å skje😄
Gjest Agent smith Skrevet 28. september 2022 #8624 Skrevet 28. september 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Nei, så mange ustabile folk der Ja det tror jeg på
Gjest Cid Skrevet 28. september 2022 #8625 Skrevet 28. september 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Ja det tror jeg på Vil ikke le av alle de som dummer seg ut, føles feil
Ford3000 Skrevet 28. september 2022 #8626 Skrevet 28. september 2022 Har sett mange rare folk på tiktok. Samtidig blir man litt fanget når man først er innom appen. Vet ikke helt hva det er. Har satt tidsbegrensning på appen grunnet det, hvis jeg først er innom tenker jeg...
Gjest Cid Skrevet 28. september 2022 #8627 Skrevet 28. september 2022 Ford3000 skrev (1 minutt siden): Har sett mange rare folk på tiktok. Samtidig blir man litt fanget når man først er innom appen. Vet ikke helt hva det er. Har satt tidsbegrensning på appen grunnet det, hvis jeg først er innom tenker jeg... Jeg foretrekker YouTube
Ford3000 Skrevet 28. september 2022 #8628 Skrevet 28. september 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Jeg foretrekker YouTube Hva er den kanalen du følger mest med på a? Jeg er ikke så ofte på innom der heller selv, ender som oftest med å se musikkvideoer 😄
Gjest Cid Skrevet 28. september 2022 #8629 Skrevet 28. september 2022 Ford3000 skrev (Akkurat nå): Hva er den kanalen du følger mest med på a? Jeg er ikke så ofte på innom der heller selv, ender som oftest med å se musikkvideoer 😄 Mest gaming relaterte videoer
Ford3000 Skrevet 28. september 2022 #8630 Skrevet 28. september 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Mest gaming relaterte videoer Sikkert spennende det også Er vel en hel verden der av folk som gamer og deler det på YouTube. Blant annet han der Pewdiepie. Han kjenner vel alle til.
Gjest Cid Skrevet 28. september 2022 #8631 Skrevet 28. september 2022 Ford3000 skrev (1 minutt siden): Sikkert spennende det også Er vel en hel verden der av folk som gamer og deler det på YouTube. Blant annet han der Pewdiepie. Han kjenner vel alle til. Rart å tenke på hvor lenge YouTube har holdt på, flere YouTubere har også dødd nå nylig ene broren fra Daniel og Simen kanalen
TheHairyToothfairy Skrevet 28. september 2022 #8632 Skrevet 28. september 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Ååh takk, men det er eit ordtak. Eg er ikkje opphavskvinna Vi kan late som
AliceNextDoor Skrevet 28. september 2022 #8633 Skrevet 28. september 2022 Agent smith skrev (På 26.9.2022 den 5.42): Episode 203 @AliceNextDoor sitt Testament @TheHairyToothfairy får bilen hennes en Rosa porsche Cayenne @Cid for kofferten Hennes @Entern får Rammstein platene hennes @Frøkenfryden får hårfargingsproduktene @Athena Catalina får kjolene @Kvakkekyllingen får kyllingfilet og en bil @Helene1982 får signerte smokie album @Embla Othea får en pakke safari kjeks @Agent smith får en limousin Jeg kan egentlig godt tenke meg å betale for en rosa Cayenne så lenge @TheHairyToothfairy må kjøre den et år. Det er verd det. Og poste på Instagram for hver dag. Koffertene mine, jeg har to, er forøvrig rosa. Det er ikke sikkert @Cid vil føle de er helt han, hehe. Ikke sikker på om jeg er klar for å gi fra meg Rammstein platene mine selv om jeg er død. Da må @Entern love å ta veldig godt vare på dem. ;) Det høres helt rett ut at @Kvakkekyllingen får en gul bil. Men jeg kommer og spøker om den blir veldig skitten over lang tid, det sier jeg bare. Det er nok svært liten sjanse for at jeg i det hele tatt etterlater noen Safari-kjeks, sannsynligvis dør jeg for jeg har spist meg proppende full av dem. Jeg har i grunnen sjeldent noe hårfargingsprodukter, det er fordi jeg er helt utrolig dårlig på å velge farger som passer meg. Kanskje min nyanskaffede Airwrap er mer å samle på? Håper @Athena Catalina har stort skap, jeg har ganske mange kjoler i grunnen. Den limousinen må du kjøre med til treet vårt hver søndag, @Agent smith
Helene1982 Skrevet 28. september 2022 #8634 Skrevet 28. september 2022 Agent smith skrev (7 timer siden): @Villfisker har visst også skrevet Testament @Hoppetaujenta får fiskesnøre @DundreMilfin får fiskestangen @Cid får gammal sushi @Frøkenfryden får lakserose @Athena Catalina får en pose fishermans friend @Kvakkekyllingen får en fiskeskøyte @tånegla får fiskebein @Sommer2464 får 2 fisker og 5 brød @Titania får en godtesnoppose med saltsild @Entern får gjeddekaker dyppet i øl og whisky @Helene1982 får fiskebrystfile @Peanut får småfisk. @AliceNextDoor får en kilo sursild @jukkapalme Får russisk kaviar @Adobyen får fiskerognpåsan @TheHairyToothfairy får en fisk ved navn Wanda. @SVK og @CAPS LOCK får storfisk @Boetica får godtesnoppose med søtsild @Embla Othea får fisk dynket i palmeolje @Ford3000 får makrell i brun saus @Titania får sei fast fisk Er fiskebrystfileten fra en hvit eller svart havfrue?
Gjest Agent smith Skrevet 28. september 2022 #8635 Skrevet 28. september 2022 Helene1982 skrev (36 minutter siden): Er fiskebrystfileten fra en hvit eller svart havfrue? Brun, det finnes ikke svarte havfruer
Gjest Agent smith Skrevet 28. september 2022 #8636 Skrevet 28. september 2022 Ford3000 skrev (2 timer siden): Sikkert spennende det også Er vel en hel verden der av folk som gamer og deler det på YouTube. Blant annet han der Pewdiepie. Han kjenner vel alle til. Følger ingen youtube kanaler selv, men guttungen ser på en del sånne roblox og minecraft videoer
Helene1982 Skrevet 28. september 2022 #8637 Skrevet 28. september 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Brun, det finnes ikke svarte havfruer Håper den i det minste kommer i et lilla kamskjell
Gjest Agent smith Skrevet 28. september 2022 #8638 Skrevet 28. september 2022 AliceNextDoor skrev (1 time siden): Jeg kan egentlig godt tenke meg å betale for en rosa Cayenne så lenge @TheHairyToothfairy må kjøre den et år. Det er verd det. Og poste på Instagram for hver dag. Koffertene mine, jeg har to, er forøvrig rosa. Det er ikke sikkert @Cid vil føle de er helt han, hehe. Ikke sikker på om jeg er klar for å gi fra meg Rammstein platene mine selv om jeg er død. Da må @Entern love å ta veldig godt vare på dem. Det høres helt rett ut at @Kvakkekyllingen får en gul bil. Men jeg kommer og spøker om den blir veldig skitten over lang tid, det sier jeg bare. Det er nok svært liten sjanse for at jeg i det hele tatt etterlater noen Safari-kjeks, sannsynligvis dør jeg for jeg har spist meg proppende full av dem. Jeg har i grunnen sjeldent noe hårfargingsprodukter, det er fordi jeg er helt utrolig dårlig på å velge farger som passer meg. Kanskje min nyanskaffede Airwrap er mer å samle på? Håper @Athena Catalina har stort skap, jeg har ganske mange kjoler i grunnen. Den limousinen må du kjøre med til treet vårt hver søndag, @Agent smith 😄🙂
Gjest Agent smith Skrevet 28. september 2022 #8639 Skrevet 28. september 2022 Helene1982 skrev (1 minutt siden): Håper den i det minste kommer i et lilla kamskjell Ja det kan ordnes
Gjest Agent smith Skrevet 29. september 2022 #8640 Skrevet 29. september 2022 Episode 210 @CAPS LOCK sitt Testament er skrevet med STORE bokstaver for å si det sånn. Han har et system der han har sortert alle tingene sine i alfabetisk @Athena Catalina får Aggregat Akkar Amerikanske vafler Apekatt @AliceNextDoor får Armeringsjern Aston Martin ATV Aubergine @Anonymburker får avatar på DVD Axe roll on AC/DC på kasett. Aftershave @Adobyen Får Applewatch Androide Aircondition Absint @Boetica får Brødskiver Bonbon godtesnop Ballonger Bikkja. @Cid får Chromebook Camel røykpakke Coco jambo på CD Coco Chanel parfyme @ChiLee får Cola Chilinøtter Chips CD spiller @DundreMilfin får Dobørste Dobbel espresso Dunjakke Dyrefôr @Dr. A. Kula får Dametruser Dadler Dyne Dagbok @Daryl Dixon får Dekk Dip. Druer Duk @Entern får Elefanttruse Eremittkreps Ereksjonspiller Ekkolodd Continues....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå