Gjest Agent smith Skrevet 28. september 2022 #8581 Skrevet 28. september 2022 @Villfisker har visst også skrevet Testament @Hoppetaujenta får fiskesnøre @DundreMilfin får fiskestangen @Cid får gammal sushi @Frøkenfryden får lakserose @Athena Catalina får en pose fishermans friend @Kvakkekyllingen får en fiskeskøyte @tånegla får fiskebein @Sommer2464 får 2 fisker og 5 brød @Titania får en godtesnoppose med saltsild @Entern får gjeddekaker dyppet i øl og whisky @Helene1982 får fiskebrystfile @Peanut får småfisk. @AliceNextDoor får en kilo sursild @jukkapalme Får russisk kaviar @Adobyen får fiskerognpåsan @TheHairyToothfairy får en fisk ved navn Wanda. @SVK og @CAPS LOCK får storfisk @Boetica får godtesnoppose med søtsild @Embla Othea får fisk dynket i palmeolje @Ford3000 får makrell i brun saus @Titania får sei fast fisk
Entern Skrevet 28. september 2022 #8582 Skrevet 28. september 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): @Villfisker har visst også skrevet Testament @Hoppetaujenta får fiskesnøre @DundreMilfin får fiskestangen @Cid får gammal sushi @Frøkenfryden får lakserose @Athena Catalina får en pose fishermans friend @Kvakkekyllingen får en fiskeskøyte @tånegla får fiskebein @Sommer2464 får 2 fisker og 5 brød @Titania får en godtesnoppose med saltsild @Entern får gjeddekaker dyppet i øl og whisky @Helene1982 får fiskebrystfile @Peanut får småfisk. @AliceNextDoor får en kilo sursild @jukkapalme Får russisk kaviar @Adobyen får fiskerognpåsan @TheHairyToothfairy får en fisk ved navn Wanda. @SVK og @CAPS LOCK får storfisk @Boetica får godtesnoppose med søtsild @Embla Othea får fisk dynket i palmeolje @Ford3000 får makrell i brun saus @Titania får sei fast fisk veldig bra
Gjest Agent smith Skrevet 28. september 2022 #8583 Skrevet 28. september 2022 Kvakkekyllingen skrev (11 minutter siden): Ja. Skal klare det 😄👍 Jeg dør ikke før om 101 år, @Athena Catalina har lyst til å spøke litt for meg før jeg dør
Gjest Agent smith Skrevet 28. september 2022 #8584 Skrevet 28. september 2022 Titania skrev (2 minutter siden): Arver hun garasje av deg? 😄 ja men hun må hente den selv
Gjest Agent smith Skrevet 28. september 2022 #8585 Skrevet 28. september 2022 Frøkenfryden skrev (8 minutter siden): Men bilene er jo arv jooo Men hun skal arve garasjen av meg
Hoppetaujenta Skrevet 28. september 2022 #8586 Skrevet 28. september 2022 Tusen takk for fiskesnøre. Jeg liker best det; å sitte stille i en båt og samle all oppmerksomhet i ytterste fingerledd....det minste rykk er positivt og vitner om at det er fisk der nede. Bare fiskeopplevelsen er en god opplevelse, men får jeg en ønsket fisk, så er jeg glad for det. Trenger ikke mengder til kveldens måltid på holmen jeg skal overnatte på, i et passe stort telt til meg.
Gjest Adobyen Skrevet 28. september 2022 #8587 Skrevet 28. september 2022 Jeg skal nok koose meg med torskerogn 😋 deilig mat, men ikke på boks, æsj.
Gjest Villfisker Skrevet 28. september 2022 #8588 Skrevet 28. september 2022 (endret) Agent smith skrev (1 time siden): Jeg dør ikke før om 101 år, @Athena Catalina har lyst til å spøke litt for meg før jeg dør Ingen planer om å daue på en lang stund jeg heller. Men kan fake døden og «skifte ham» når tiden er inne Og få en ny identitet. Den russiske kaviaren var forresten ikke lett å få tak i, men jeg klarte det. «Lånte» den fra en viss person, som ikke vet om lånet mitt, men som er en gammel og gal mann Endret 28. september 2022 av Villfisker
Frøkenfryden Skrevet 28. september 2022 #8589 Skrevet 28. september 2022 Agent smith skrev (1 time siden): @Villfisker har visst også skrevet Testament @Hoppetaujenta får fiskesnøre @DundreMilfin får fiskestangen @Cid får gammal sushi @Frøkenfryden får lakserose @Athena Catalina får en pose fishermans friend @Kvakkekyllingen får en fiskeskøyte @tånegla får fiskebein @Sommer2464 får 2 fisker og 5 brød @Titania får en godtesnoppose med saltsild @Entern får gjeddekaker dyppet i øl og whisky @Helene1982 får fiskebrystfile @Peanut får småfisk. @AliceNextDoor får en kilo sursild @jukkapalme Får russisk kaviar @Adobyen får fiskerognpåsan @TheHairyToothfairy får en fisk ved navn Wanda. @SVK og @CAPS LOCK får storfisk @Boetica får godtesnoppose med søtsild @Embla Othea får fisk dynket i palmeolje @Ford3000 får makrell i brun saus @Titania får sei fast fisk Får faktisk lakserose på døra om 5 min😂😂😂 jaja jeg er foodorahore.. 30 t overtid i september😬
Gjest Adobyen Skrevet 28. september 2022 #8590 Skrevet 28. september 2022 Man kan jo ønske seg en fremtid som spøkelse for å motta alle disse herlighetene når tiden kommer 👻
Frøkenfryden Skrevet 28. september 2022 #8591 Skrevet 28. september 2022 Agent smith skrev (1 time siden): @Villfisker har visst også skrevet Testament @Hoppetaujenta får fiskesnøre @DundreMilfin får fiskestangen @Cid får gammal sushi @Frøkenfryden får lakserose @Athena Catalina får en pose fishermans friend @Kvakkekyllingen får en fiskeskøyte @tånegla får fiskebein @Sommer2464 får 2 fisker og 5 brød @Titania får en godtesnoppose med saltsild @Entern får gjeddekaker dyppet i øl og whisky @Helene1982 får fiskebrystfile @Peanut får småfisk. @AliceNextDoor får en kilo sursild @jukkapalme Får russisk kaviar @Adobyen får fiskerognpåsan @TheHairyToothfairy får en fisk ved navn Wanda. @SVK og @CAPS LOCK får storfisk @Boetica får godtesnoppose med søtsild @Embla Othea får fisk dynket i palmeolje @Ford3000 får makrell i brun saus @Titania får sei fast fisk Superbra da! Glemte si det🥳 får sei fast fisk😂😂
Gjest Boetica Skrevet 28. september 2022 #8592 Skrevet 28. september 2022 Jippi 🎉at jeg får kose meg med godtesnopp i såpeserie 😀
Embla Othea Skrevet 28. september 2022 #8593 Skrevet 28. september 2022 Agent smith skrev (3 timer siden): Du får palmeoljen han har vasket føttene i Fyfaen
Embla Othea Skrevet 28. september 2022 #8594 Skrevet 28. september 2022 Agent smith skrev (2 timer siden): @Villfisker har visst også skrevet Testament @Hoppetaujenta får fiskesnøre @DundreMilfin får fiskestangen @Cid får gammal sushi @Frøkenfryden får lakserose @Athena Catalina får en pose fishermans friend @Kvakkekyllingen får en fiskeskøyte @tånegla får fiskebein @Sommer2464 får 2 fisker og 5 brød @Titania får en godtesnoppose med saltsild @Entern får gjeddekaker dyppet i øl og whisky @Helene1982 får fiskebrystfile @Peanut får småfisk. @AliceNextDoor får en kilo sursild @jukkapalme Får russisk kaviar @Adobyen får fiskerognpåsan @TheHairyToothfairy får en fisk ved navn Wanda. @SVK og @CAPS LOCK får storfisk @Boetica får godtesnoppose med søtsild @Embla Othea får fisk dynket i palmeolje @Ford3000 får makrell i brun saus @Titania får sei fast fisk Du får cornflakes dynket i palmeolje
Gjest Cid Skrevet 28. september 2022 #8595 Skrevet 28. september 2022 Agent smith skrev (2 timer siden): @Villfisker har visst også skrevet Testament @Hoppetaujenta får fiskesnøre @DundreMilfin får fiskestangen @Cid får gammal sushi @Frøkenfryden får lakserose @Athena Catalina får en pose fishermans friend @Kvakkekyllingen får en fiskeskøyte @tånegla får fiskebein @Sommer2464 får 2 fisker og 5 brød @Titania får en godtesnoppose med saltsild @Entern får gjeddekaker dyppet i øl og whisky @Helene1982 får fiskebrystfile @Peanut får småfisk. @AliceNextDoor får en kilo sursild @jukkapalme Får russisk kaviar @Adobyen får fiskerognpåsan @TheHairyToothfairy får en fisk ved navn Wanda. @SVK og @CAPS LOCK får storfisk @Boetica får godtesnoppose med søtsild @Embla Othea får fisk dynket i palmeolje @Ford3000 får makrell i brun saus @Titania får sei fast fisk Nei all sushien kan @Hoppetaujenta få
Hoppetaujenta Skrevet 28. september 2022 #8596 Skrevet 28. september 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Nei all sushien kan @Hoppetaujenta få Det er for sent. Jeg er allerede på fisketur.
Gjest Cid Skrevet 28. september 2022 #8597 Skrevet 28. september 2022 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Det er for sent. Jeg er allerede på fisketur. Legger det i kjøleskapet ditt, dårlig pakket inn så det stinker
Hoppetaujenta Skrevet 28. september 2022 #8598 Skrevet 28. september 2022 Fint at du sier det, for da kan min butler gå innom og fjerne det om en liten stund.
Gjest Cid Skrevet 28. september 2022 #8599 Skrevet 28. september 2022 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Fint at du sier det, for da kan min butler gå innom og fjerne det om en liten stund. Butler Fritjof?
Hoppetaujenta Skrevet 28. september 2022 #8600 Skrevet 28. september 2022 Min heter James og er engelsk. 🙇♂️
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå